NACHTUILTJES(12)2024
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo iedereen een fijne zaterdag morgen . Die ene eenzame zwarte vogel daar in de hoge berk trekt mijn aandacht.. Ik zei hem op zijn rug .. Is het een kauw, of een merel . . Ik wacht tot hij zijn bekje laat zien .. Windstil staan de bomen , het ziet er zo vredig uit.
Het glas van de balustrade is nog melkglas , dus mijn zicht is beperkt . . Ha ha ... de vogel vliegt weg pff . . .het is een kauw. .
Tja wat kan ik nog vertellen , eigenlijk niet veel "soeps" want ik moet tegen mezelf praten.
Ik wil wel nog even meegeven , dat het met kleindochter weer te goede kant op gaat.
Nieuw hoofstuk voor haar, nieuwe wetten van de dokter , ze is heel positief en ze neemt de draad van haar kunnen weer op ..
Krakje dat is inderdaad een drukke week , groot gelijk meepakken wat je kan en aankan .
Fijn van je kinderen hoe ze achter u staan ♥
Oma-C ik moet je niet zeggen dat je naar uw lichaam moet luisteren , dat doet jij zo wie zo. Laat uw herstel rustig verlopen, en probeer van de dag te genieten op uw tempo .. Ik ben blij je te lezen .. heb ik gisteren al gezegd , maar ik meen het al is het virtueel
Greetie geniet gulzig van de Kerstsfeer daar in Sluis , tja grote steden is niet voor ons nog weg gelegd of het moet met een uitgestippelde bus zijn . . En dat is dan weer niet hetzelfde natuurlijk.
Corry , de kerstsfeer en verlichtingen is overal mooi . Maar jammer genoeg kan ik er ook niet meer van genieten want ik rijd niet graag in de donker .. Het is het eerste jaar dat ik daar bij stil sta , dat dit echt niet meer lukt .. Enfin het is dan maar zo.
Het beter worden gaat ze vlug niet meer als vroeger .. We sukkelen langer met verkoudheden en zo . Straks ga ik ook proberen een mini wandelingetje te doen. Even uitwaaien .Of mss ga ik wel eens tot aan de boerenmarkt , er is ook kerstmarkt .. Enkele houten chalets met vooral drank, en steun voor de plaatselijke volleybal, dansschool enz . Ook enkele handelaars ..
Bekske ook voor u een fijn weekend , maak er het beste van
Rietjes , onze globetrotter (lief bedoelt) groot gelijk geniet er maar van . Mijn moeder zaliger zei altijd " alles meepakken voor ze ons pakken"
Zo mijn "promenade " op de topic is rond en ik ga het jullie wensen
Fijne zaterdag iedereen
toedeloe
menu: gemarineerd hertkalfsteak ( nog nooit gegeten , ben benieuwd) met péches en een patatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.