In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Bedankt Inge.
Nu durf ik 't bijna niet vragen, 'n fotootje met de vooruitgang van de camper (ik dacht me te herinneren dat uw man er nog het e.e.a. aan wilde klussen) zou ik persoonlijk zeer waarderen.
Of is hij misschien zelfs al klaar?
Begrijp 't ook als ik nu te privé ben hoor..!
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond allemaal
nog efkes in de rapte want ik verlang naar mijn zetel
Remie van harte bedankt hoor voor de huwelijkswensen en de mooie bloemen van ons 51 jaar getrouwd
en ook bedankt aan Gina
en hopelijk kunnen jullie ondanks je ziekte toch nog een lange tijd bij elkaar blijven , en dat wens ik jullie van harte
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
en nu met de beentjes omhoog in de zetel voor de tv

nog efkes in de rapte want ik verlang naar mijn zetel
Remie van harte bedankt hoor voor de huwelijkswensen en de mooie bloemen van ons 51 jaar getrouwd
en ook bedankt aan Gina
en hopelijk kunnen jullie ondanks je ziekte toch nog een lange tijd bij elkaar blijven , en dat wens ik jullie van harte
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
en nu met de beentjes omhoog in de zetel voor de tv

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Nu zit ik hier toch al lekker vroeg aan dit
geitending, alles zo veel mogelijk al tegen elkaar opengezet..! Straks rond 9:00 uur gaan we onze wekelijkse boodschapjes doen, dan gaat alles weer effe dicht en bij thuiskomst gaat alles weer aan de schaduwkant open totdat die weer dicht moet vanwege het zonnetje en gaan de ramen weer aan de kant open waar geen zon meer is..!
Zo zijn we lekker in beweging en houden de woning op ±22º nu nog..! Aankomende dagen, het gaat (ver) boven de 30º worden zijn de verwachtingen, zal de temperatuur wel op gaan lopen naar de 25º in huis hier.
We zijn nu bijna 45 min. verder, het regent hier op dit ogenblik, heb de achterdeur toch al moeten sluiten, ramen staan nu nog open..!
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Nee nog niet klaar RemieRemie schreef: ↑26 jun 2025, 19:40Bedankt Inge.![]()
Nu durf ik 't bijna niet vragen, 'n fotootje met de vooruitgang van de camper (ik dacht me te herinneren dat uw man er nog het e.e.a. aan wilde klussen) zou ik persoonlijk zeer waarderen.
Of is hij misschien zelfs al klaar?
Begrijp 't ook als ik nu te privé ben hoor..!
Hij had er een bed/bank in gemaakt
Maar moest alles er weer halen.
Hij had per ongeluk een gaatje in de benzinetank geboort, alles onder de diesel en stinken...
Het is weer gerepareerd en nu kan hij dus weer opnieuw beginnen
Goedemorgen en een fijne dag
Werk is gedaan en ik ga zo richting bed
Straks de wasmachine aan
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
Oeps..!
Sorry, moet er toch effe stiekem/heimelijk om

Alle begin is moeilijk, maar de aanhouder wint zoals we allen weten.
Zal zeker allemaal goedkomen en kunnen jullie genieten van de Camper, succes verder..!
-
een goeie namiddag iedereen
wij zijn juist terug thuis en zijn gaan lunchen op verplaatsing en het was lekker , mjammie
en nu nog een wasje in de wasmachine doen en daarna gezellig een film kijken met ventje in de zetel samen voor de tv , en meer moet da nie zijn hé
hier is het al gans de dag droog met een frisse wind die deugd doet en 23°
Remie , inge , Bekske en alle andere leutertjes
geniet nog van jullie vrijdag want dat zullen wij ook doen
tot later

wij zijn juist terug thuis en zijn gaan lunchen op verplaatsing en het was lekker , mjammie
en nu nog een wasje in de wasmachine doen en daarna gezellig een film kijken met ventje in de zetel samen voor de tv , en meer moet da nie zijn hé
hier is het al gans de dag droog met een frisse wind die deugd doet en 23°
Remie , inge , Bekske en alle andere leutertjes
geniet nog van jullie vrijdag want dat zullen wij ook doen
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Adam2 - Lid geworden op: 15 feb 2023, 22:49
Vandaag was ik in het oogcentrum Amsterdam ZUID-OOOST om de hechtingen uit het ooglid te laten halen.
Meer dan 3 uur onderweg voor 1 (!!!) minuut behandelng.
Een verkeersinfarct bij de ring van Amsterdam.
Met een overvolle trein terug naar Haarlem.
Kunstwerk en bouw van (peperdure) flats in de nieuwe Bijlmermeer.

Meer dan 3 uur onderweg voor 1 (!!!) minuut behandelng.
Een verkeersinfarct bij de ring van Amsterdam.
Met een overvolle trein terug naar Haarlem.
Kunstwerk en bouw van (peperdure) flats in de nieuwe Bijlmermeer.

-
Als je je troep kwijt moet maak je er toch gewoon een Kunstwerk van..

Als ik zoiets heb met hechtingen die in het ziekenhuis geplaatst zijn en er na ± 'n week uit mogen, vraag ik gelijk daar of dat niet bij de huisarts kan. En vaak krijg ik dan als antwoord "Maar natuurlijk, geen probleem".
-
een goeie zaterdagmorgen iedereen
moest een half uurtje geleden uit bed met erge krampen waardoor ik dan niet meer kon liggen en ook niet zitten en nu gaat het zitten gelukkig al met enige voorzichtigheid en maar hopen dat het niet terug komt
ventje ligt nog te slapen en ik heb ondertussen al de vensters open gezet in de living en keuken die een frisse wind binnen laten waardoor de temperatuur al direct naar omlaag is gegaan en het zonnetje is er ook al maar gelukkig nog niet aan onze kant van de vensters , want hier is ze maar na 9u tot halverwege de namiddag en das voor mij meer dan genoeg
Remie ook al wakker zie ik en geniet van de ochtend friste
inge ook alweer aan 't werk zo vroeg
Adam amai zo lang onderweg om in het ziekenhuis te geraken , hopelijk was alles goed met je oog
en tegenwoordig is alles kunst als je maar een bekende naam hebt
allé ik ben er mee weg sè
voor iedereen nog een aangename zaterdag verder

moest een half uurtje geleden uit bed met erge krampen waardoor ik dan niet meer kon liggen en ook niet zitten en nu gaat het zitten gelukkig al met enige voorzichtigheid en maar hopen dat het niet terug komt
ventje ligt nog te slapen en ik heb ondertussen al de vensters open gezet in de living en keuken die een frisse wind binnen laten waardoor de temperatuur al direct naar omlaag is gegaan en het zonnetje is er ook al maar gelukkig nog niet aan onze kant van de vensters , want hier is ze maar na 9u tot halverwege de namiddag en das voor mij meer dan genoeg
Remie ook al wakker zie ik en geniet van de ochtend friste
inge ook alweer aan 't werk zo vroeg
Adam amai zo lang onderweg om in het ziekenhuis te geraken , hopelijk was alles goed met je oog
en tegenwoordig is alles kunst als je maar een bekende naam hebt
allé ik ben er mee weg sè
voor iedereen nog een aangename zaterdag verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***
dat alles weer wat in z'n fatsoen komt.