In de Vier Seizoenen reeks 32 herfst 2023

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske

25 nov 2023, 10:40

Afbeelding
voor eerst wil ik iedereen bedanken voor de wensen voor mijn verjaardag ook diegene die per post iets gestuurd hebben bedank voor de prachtige kaarten .ben van gisteren thuis maar ga nu nog een bericht om terug te gaan ze hebben nu maar een onderzoek gedaan.Omdat ze moesten nadenken hoe ze het gingen doen nu ga ze eerst dit proberen als het niet in orde is het ee zware operatie waar ik een hele tijd ziekenhuis moet doen om te zwijgen over demaanden herstel .Dus nu eerst dit laten doen dan ben ik hopelijk 1a 2dagen maar weg en hopen dat het lukt .Want een operatie daar staan ik niet voor te springen bij manier van spreken dus afwachten .Hopelijk krijg ik snel bericht wanneer ze het gaan doen en dan hopen dat het dat is sorry beter nieuws heb ik voorlopig niet moet nu ook ander medicijnen en voorlopig veel heel veel rusten groetje geniet van jullie weekend

anjelierken

25 nov 2023, 11:40

Afbeelding
Bekske: proficiat met je verjaardag. Geniet van deze dag.

Hallo iedereen,

We hebben deze morgend al veel regen gehad, nu schijnt de zon.

Heb daarstraks het tuigje van Spaanse woef gewassen, was dat vergeten in de hondenwas te steken. Door het slechte weer hing het onderaan vol modder, maar na 1 wasbeurt ziet het er terug nieuw uit. Had er ook vuile "werkkleding" van manlief bij gestoken, want alleen durf ik dat niet wassen, zou teveel kletteren tijdens het zwieren.

Daarstraks samen een werkje gedaan wat je zelden doet. Nu had ik boven 2 dozen staan met gebruiksaanwijzigingen van bv. huishoudapparaten, enz. Die dozen zaten vol, dus tijd om eens na te kijken.
Er waren er bij waarvan we het bestaan niet meer van wisten, zo oud al. Er is toch één en ander weg.

Dames, tot morgen allemaal.

wilde eend 2

25 nov 2023, 11:48

Voor Bekske :
van harte een fijne verjaardag !
Afbeelding

Groetjes aan alle seizoentjes !

mariajohanna

25 nov 2023, 11:49

Gelukkige verjaardag, Bekske.
Misschien ben je nog niet terug van de 'onderzoeken ' ?
We duimen dat alles meevalt en je terug 'op je plooi' bent.......

Juist terug van boodschappen..... het viel goed mee, voor zaterdag te zijn.....

Tot later......

Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

wingerd

25 nov 2023, 12:34

PRETTIGE VERJAARDAG BEKSKE !!! :D :D :D

Helena van Troje

25 nov 2023, 15:04

Afbeelding

Gelukkige Verjaardag, Bekske!

Helena van Troje

25 nov 2023, 15:05

Vandaag rustdag!
Nog niet veel gedaan en ga ook niet veel meer doen.
Eten maken vanavond en dan niets meer.

Helena van Troje

25 nov 2023, 15:05

Vandaag rustdag!
Nog niet veel gedaan en ga ook niet veel meer doen.
Eten maken vanavond en dan niets meer.

krakje

25 nov 2023, 20:15

vandaag een rustdag n gelast, al ligt er weer was te wachten,
maar een boek gelezen over mensen die narcisme hebben,
bijna alles wat erin staat hebben wij allen beleeft en nog van ex schoondochter,
maar de tieners van hen zijn de slachtoffers,
bij ons hebben ze rust zeggen ze zelf,
is kouder geworden maar hopen op geen sneeuw,
grtjs van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske

26 nov 2023, 09:00

Afbeelding
bedank iedereen voor de wensen dank u

Muddy Maddy

26 nov 2023, 09:41

Goede morgen seizoentjes,

Bekske: ik hoop dat mijn kaartje op tijd was. alleszins veel beterschap en moed mocht het tot een ingreep komen. en te laat misschien maar een gelukkige verjaardag!

ventje is om groenten voor de osso bucco. Gisteren zat hij te veel met dat optreden in zijn kop. het was goed maar echt metal kan je dat niet noemen zei hij. er zat ook nog gewone poprock bij ( zz-top, kiss) en Elvis. Helmutt stond er na het optreden om selfies te laten maken met de fans maar ventje heeft er geen laten nemen en de bende van Stephan ook niet. je kon ook een handtekening krijgen maar de rij was te lang. ( ook voor selfies)Het groepje die er was zijn niet die hard Helmuttfans. wel Heavy Metal. ventje is met een taxi doorgegaan en met een weergekeerd. ik werd wakker van het licht in de gang beneden. deze keer heb ik niet geroepen: ventje: ben jij dat? zoals met Iron Maiden. de taxi had ik toch niet gehoord want het was een electrische.

Willen de gelovigen zich nu naar de kerk begeven?
De wind is een beetje geluwd.
ventje is vergeten de verwarming lager te draaien toen hij kwart na 11 gisteren thuiskwam. was wel aangenaam opstaan. ben benieuwd wanneer die technieker een nieuwe gewone komt hangen. ( ging 14 dagen duren.... :roll: )

moeder wil persè gaan eten naar de bistro die in de plaats van signore en mr grill gekomen is maar ik ga moeten informatie vragen. en ik ben de naam van die bistro vergeten. dat wordt een speurtocht van FBI agente Muddy Maddy.
toen ze afklikte zei ze tot maandag maar ik kom maar volgende week af. heb dus moeten terug bellen als ze terug was van boodschappen. heb wel de opmerking gekregen dat ik de vorige keer te laat was en het bezoek te kort. ( wij moesten nog wachten op een vertraagd pakje en hadden dan nog veel verkeer.)

Gimly heeft naast de bak boven gepoept en een ferme ruzie gehad met Lilly. ik hoorde op een gegeven moment hem sissen.
Tijdens de avond is Lilly op ventjes plaats, waar hij zit, gaan slapen. ze kon zich weer in onladylike posities leggen. en ze is pas op mijn voeten gaan liggen als ventje thuis was. ik ga ook nog eens moeten onderzoeken of ik geen maatregelen kan nemen tegen dat poepen naast de bak want het is altijd dezelfde plaats.
en vandaag krijgen ze een potje tonijn. is heel lang geleden.

Zo, ik ga eens kijken hoe lang het nog duurt voor mijn "Perfect Plates" klaar zijn. ik ben onlangs nog een keer 1 ste geweest. alles hangt af van de stemmen die je krijgt.

Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!

Oma-C

26 nov 2023, 10:04

Een aangename zondag gewenst aan
alle seizoentjes :) alles ligt hier nat
dus heeft het geregend vannacht.

Heb net de rekening betaald aan zoon
want die had gisteren mijn boodschappen gedaan
en thuisgebracht, dat is makkelijk zo :roll:
Ik moet meer oppassen en rustig blijven... :oops:

Maak er ondanks het koude weer het beste van
en blijf of wordt gezond :)
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Helena van Troje

26 nov 2023, 10:53

Dag allemaal!

MM aluminiumfolie leggen op de "naast de bak poep plek"
Groot genoeg.
Dat helpt bij Kaida van de jongste voor het naast de bak plassen.

Oma-C gelukkig heb je je zoon die goed voor je zorgt.

Vandaag van alles en nog wat dagje.
Er zijn zo van die prullenwerkjes die je steeds uitstelt.

Verder niet veel te vertellen.
Ik ga nog een jasje bij aandoen bij wat ik al aanheb.
Ik ben ook op een leeftijd gekomen dat ik het liever warm heb dan mooi te zijn.
Alhoewel, ik zou er toch liever wat eleganter voorkomen kou of niet.
Warme kousenbroek in pelsen sloffen elegant is anders.
Iets wat altijd koud blijft zijn mijn bovenarmen.
Ik snap nu waarom mijn grootmoeder altijd een gehaakte sjaal oversloeg.

Zo te zien aan de tikfouten ga ik vandaag alles goed moeten vasthouden.
Of het glibbert uit mijn handen.

Aan iedereen een fijne rustige zondag gewenst.

anjelierken

26 nov 2023, 15:11

Afbeelding

Hallo iedereen,

We hebben onze wandeling vervroegd moeten stopzetten wegens... kapotte wandelschoenen.
Thuis waren die nog oké , en we waren nog maar pas op weg, toen de zool langzaam loskwam. Door het verder stappen was die daar uiteindelijk volledig eraf. Dus zijn we maar omgekeerd. Volgens manlief hadden we "materiaalpech" :D . Ja, dat was waar.
Was een beetje fris buiten, maar we waren goed aangekleed, muts op, sjaal en handschoenen. Zelfs Spaanse woef had zijn jasje aan.

Verder zal het hier een luie zondag worden.

Dames, tot morgen allemaal.

Bekske

27 nov 2023, 05:20

Afbeelding
al mijn post was op tijd bij mij nogmaals bedank bedank iedereen voor de verjaardagswensen .ik wens iedereen hetbeste toe en tracht te genieten om heteven hoe .GROETJE