NACHTUILTJES(12)2024
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
hier zal het vanavond stilletjes zijn,
zoon en kleinzoon zijn moment werken tot 19.00 uur;
gewoon eten zullen we doen,
maar heb wel vleessalade en preisalade gemaakt
voor hapjes tussendoor, morgen is er een beetje beter eten,
heb besteld en ga dit morgenvoormiddag halen,
dus aan allen geniet met mate van eten en drank,
fijne Kerstavond, grtjs van krakje,

zoon en kleinzoon zijn moment werken tot 19.00 uur;
gewoon eten zullen we doen,
maar heb wel vleessalade en preisalade gemaakt
voor hapjes tussendoor, morgen is er een beetje beter eten,
heb besteld en ga dit morgenvoormiddag halen,
dus aan allen geniet met mate van eten en drank,
fijne Kerstavond, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie kerstavond iedereen

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
rapuzel - Lid geworden op: 03 nov 2025, 13:25
Dank u wel jadijadi schreef: ↑Gisteren, 11:48
Hallookes , hier schijnt het zonnetje maar o zo'n koude wind . Deze morgen vroeg ben ik vlug nog naar de plaatselijke winkel geweest om een brood ..
Met mijn grote kruimeldief ( steelstofzuiger) heb ik al een promenade gemaakt. En dan ook nog even gebeld met 2 vriendinnen die het serieus moeilijk hebben met die dagen .
Krakje ik hoop ook dat het deze nacht niet zal vriezen of sneeuwen . Veel mensen zijn op de baan . En een ongeluk is zo vlug gebeurd
Rietjes dankjewel voor het mooie kaartje . Wat mooie foto's , die pony is precies mijn maat.. Alhoewel ik denk dat het arme dier , door zijn benen zou zakken als ik daar op zou zitten .Maar het is zo'n lieverd.
Rapuzel ik wens je graag voor u hetzelfde .. Ik zou er ook nog willen bijzeggen, en liefst wat meer vrede op aarde. Zodat alle mensen meer gemoedsrust hebben
Bekske je moet doen waar je goed bij voelt zeg men altijd . Wees maar zeker dat ik aan u denk mijn kaarsje brandt voor iedereen die het nu moeilijk heeft .. ♥ en gemeend
Greetie een rasechte supporter voor de zoon van buurtje .. Moet je betalen voor sport te kijken ? ? ? Waar gaan we naar toe . . ongelooflijk . Ik hou niet van sport dus geen gemis , maar ik vind het erg voor mensen die dit wel doen . . Zou er daar een seniorentarief voor bestaan ? Zal wel niet denk ik
meme-rietje tja op zo'n dagen is alles zo chaotisch hé . Het positieve is de dagen lengen
Aan iedereen een fijne woensdag
toedeloe
menu: een bescheiden kommeke soep met een multi granen broodje . .
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie kerstdag iedereen

Groetjes van meme-rietje,
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Fijne Kerst aan iedereen, voor mij niet om vrolijk van te worden, voor de tweede maal geveld door hoesten en snotteren, gisteren zo erg dat ik slapend de dag en de volgende nacht heb doorgebracht. Nu een beetje beter.
Jammer ons kleintje Mona samen met mama en papa zouden morgen op bezoek komen, kreeg een filmpje van hen door met Kerstwensen, zo lief ……nadien snotteren
Nog een fijne zonnige koude dag, ik blijf binnen.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Kerstmis, een goede morgen
Het zonnetje is er , de wind ook en mijn ramen hebben witte vuile plekken . De vogels zijn mij een Hoogdag komen wensen . .
Instanet zal zijn werk moeten doen, want het is o zo koud in dat trekgat. De buitenthermometer zegt -3°C brrr .
Er liggen hier overal rond verkeerkegels in ons doodlopend straatje . De wind heeft hier ook goed zijn best gedaan .
Zo en nu een aperitief met iets erbij . .
Intussen duikt moeder (ik dus) in de keuken om aan het eten te werken .
Aan iedereen een fijne Kerstmis
toedeloe
menu: dat wordt opgevulde kalkoen, met appeltjes met veenbes, trosje prinsesbonen met spek er rond en natuurlijk de kroketjes mogen niet ontbreken
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.