NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

greetie

Vandaag, 09:46

Afbeelding
Leuk niet allen moeten eten, maar nu begint de maag te protesteren, zal een soepje zijn vandaag :D
Zaterdag samen met de kinderen en kleinkinderen die hun kunnen vrijmaken, 't is niet zo maar gemakkelijk voor hen allen samen te zien!
Proficiat aan de jarigen van Corry :D
't terug bijna middag en zit hier nog te tokkelen, moet nog naar de regenkamer :)
Groetjes
Greetie

meme-rietje

Vandaag, 09:50

goeie morgen iedereen
vandaag lag ik 55jaar geleden in het moederhuis van Veerle
een klein babytje van 2kg300
toen was het ferm gesneeuwd
en nu is het aan het sneeuwregenen
maar hij blijft niet liggen
en het mag nog zolang geleden zijn, je vergeet niks van die dag
Corry proficiat met je zoon 61jaar geleden
en voor de rest boodschappen dag
zondag komen ze om mij nieuwjaar en verjaardag vieren
Tim offert zich op om mijn chauffeur te zijn

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ritavdm

Vandaag, 10:08

Goeiemorgen

Proficiat aan de jarige kinderen , klein- en achterkleinkinderen in de diverse familie.
Niet te geloven bij sommige van die hebben wij de geboorte meegemaakt, virtueel althans.
We worden oud.

Ik denk ook even terug aan de tijd toen we hier nog met een grote bende waren en Joke ervoor zorgde dat er een soort verjaardagskalender in ons blog zat zodat we zowat iedereen vd grote seniorenfamilie konden gelukwensen.
Mijmeringen.... er zijn er ons ondertussen al heel wat ontvallen.

Iets anders ...
Ik durf er haast op wedden dat het menu in zowat de helft van de huisgezinnen vandaag hetzelfde is; namelijk : RESTJES.

En wie heeft er welke goede voornemens voor 2026.
Ik alvast niet, 'k hou het toch nooit langer dan één dag uit :wink:
Oud maar niet Out

jadi

Vandaag, 11:10

Afbeelding
Hallo , goede morgen iedereen
Terwijl ik de lege notenschelpen en eikels van mijn terras aan het op rapen was, begon hiet hier te sneeuwen . Intussen is de zon er , het is zalig buiten .
Alleen de wind is er te veel aan . .
Iedereen de feestdagen goed doorstaan ?
Tja zoals iedereen , ben ik ook blij dat die voorbij zijn .
Jammer dat ik zoveel zoete hapjes over had , ik kan dit niet allemaal alleen op .. Enfin, volgend jaar wat minder op tafel toveren zal de boodschap zijn.
En verleden jaar woeha schreef ik "we gaan er een lap opgeven" .. e wel het was hier tenhuize met oude jaar een klein lapje
O mijn God Corry , is dat kleine Rhune (ooit) wat gaat de tijd vlug . Wat een mooie freule. Ik wens haar een gelukkige geboortedag, met mooie positieve herinneringen. Hi hi wat een leuk plaatje heb je mee vandaag ..
In Duitsland is een eclair een Liebesknochen , juist hé Ivette. En Corry ook proficiat aan uw zoon , het gaat echt allemaal zo vlug . .
Geniet van uw bezoek morgen , voelt goed aan dat je iets hebt om naar uit te kijken.
Greetie morgen ook een fijn samen zijn, geniet er van
En wat kleiner maken van plaatjes betreft , eerlijk ik ben het ook vergeten ..
Bij mij was gisteren "soepjes" dag oude jaar teveel van alles geproefd.. Vandaag beter en de normale honger komt er aan
meme-rietje jij ook al in het "moederhuis" 55 j geleden . Je zette het jaar goed in . Oeps dochter lief lag in de couveuse , ja toen moest het kleintje zeker 3 kg wegen voor je het mocht meenemen naar huis.
Mooie vooruitzichten voor zondag , geniet er van . Dat wordt momenten met een gouden randje
Rietjes je kon mijn gedachten raden , ik dacht hetzelfde bij Rhune, de vele foto's dat we de revue zagen voorbij komen . En bij herinner ik me ook , verleden zomer de fietstocht van opa met kleinzoon Maurice. Ik schrok toen ook dat hij zo groot was .Maar ik heb dit ook bij Bambi . Zie haar nog zo voor mijn ogen , met haar mooie ogen
. . . zucht . . een mens maakt eens de balans op , op het einde van het jaar . . . .
En inderdaad er zijn zovele die al weg zijn achter de regenboog .. Daar eten ze nu rijstpap met gouden lepeltjes en tetteren ze er maar op los ..
Zomaar, want niemand komt terug om het ons te vertellen hoe het daarboven is .
Zo en nu genoeg gemijmerd
Er rest nog alleen aan jullie een fijne 2de nieuwjaarsdag toe te wensen
toedeloe
menu: hamburger met prinsesbonen ( Ik ga blij zijn dat het weer eens een gewone kost is )

't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.