NACHTUILTJES(12)2024
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Zo intussen kan ik jullie een fijne avond komen wensen.
Gans de dag een beetje verloren gelopen maar me toch nuttig gemaakt hoor. Ik heb dan maar om.u gebeld . Hij wist te vertellen dat hij niet uitrijd met zijn camion als het -0°c is. Kwestie dat zijn leidingen kunnen bevroren zijn. En dat dit kan dan schade veroorzaken .. Het is nu beloofd voor morgen namiddag.
Mijn gootsteen loopt ook niet zoals het moet. Schijnt dat het samenhangt met de afvoer wasmachine .. Enfin morgen weet ik meer
En toppunt , zondag middag ontdekte ik dat de dikke draad van de friteuse stuk was. Met wat duc tabe geplakt .. Maar ik vond achter af dat de prise zo warm was.
Schoonzoon raad gevraagd, dumpen zei hij . Kan brand veroorzaken .. Zo ben ik dan maar naar het containerpark geweest olie en friteuse is al foetsie.
Zo ben ik ook eens buiten geweest
Oma-c jij hebt al de loodgieter gehad, en hij is van zijn woord blijkbaar. Zo kan je er weer tegenaan . Ik herinner me nog dat je verleden jaar ook wat sukkelde er mee.
Rietjes <<<Loodgieters die op tijd komen... een zeldzaamheid, zelfs op bezoek komen op de afgesproken tijd is soms moeilijk . Ik kan het weten hoor 'k heb zo'n schoonzoon
Bij jullie ook al een vriendje bij . . "teljoorke" bij zitten moet ik ook al doen . Maar kleindochter is 24j en kleinzoon die profiteert er nog wat van die is 22j
Krakje inderdaad het voelt killig aan Ik doe een sjaaltje in mijn hals, zo voelt het warmer aan . Niet de dicht bij het vuur komen, daar kan Rietjes dan van meespreken.
Ik ga nog wat flaneren op seniorennet
Maar wens jullie alvast een fijne avond toe
toedeloe
menu: spek met een eitje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Ik moet om 9.45u bij de huisdokter zijn, als ik kon stappen als Rietjes zou ik te voet gaan 1,5 km, dus uitkijken wat de andere buren doen, ons klein straatje strooien ze niet
De 3 zeventigers
Strijkijzer ook niet meer oké, nieuwe kopen
WC chasse doet ook raar, hij stopt en daarna loopt er nog een plensje water uit
Groetjes
Greetie
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
3 Koningen, hier in ons ontmoetingsplek met taart.
Waar is de tijd dat we zongen voor “ een nieuwe hoed “
Spekglad op de baan, aan zee gelukkig niet.
De badkamer in, grote schoonmaakdag, alle dagen douchen ? 2maal in de week, is ooit dagelijks geweest.
Nog een fijne dag wees voorzichtig als je buiten komt.
Greetie de vlotter van je wc zal blijven hangen, vroeger kon je eraan nu zit alles in de muur.
Tot in den draai
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

daarjuist weer even blokje rond geweest met hulp en de viervoeters .Eentje is verzot op sneeuw de andere niet .Maar gaat op de plaats waar geen sneeuw ligt juist als ik .En vandaag nog buiten 2keer nog een blokje rond .en andere is een beetje langer .Goed aangekleed en goede schoenen gaat het we zijn wel voorzichtig maar mooi hoe een viervoeter geniet .De hulpen moeten er zelf mee lachen hoe ze bezig is .we waren om 7.30 uur al buiten daarna was de kinesist er nu rusten geniet van jullie warme binnendag groetje
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Mijn eerste uitstapje vanmorgen, naar de oogarts, zo'n kleine km van huis. 'k ben er naartoe gegleden
de eerste helft vd weg dan toch want in onze doodlopende straat wordt er niet gestrooid.
Gezicht gaat langzaamaan verder achteruit
maar dat wist ik zo ook al hoor daarvoor hoefde ik toch geen 135 euro te betalen; volgende afspraak over 4 maand.
Kreeg zonet een mailtje binnen van energieleverancier dat ik teveel zou betaald hebben en mijn gegevens moet doorgeven
Het contract vd energieleverancier staat bovendien op naam v Willy, het mailtje was op naam v Rita dus ... en bovendien hebben ze wel het rekeningnr waarmee betaald wordt dus kunnen ze eventueel daar terugstorten ook.
Je kunt het maar proberen .
Menu : luiewijvenlasagne
daar ik niet goed wist wanneer ik terug zou zijn vd oogarts want meestal loopt zo'n bezoek weleens uit.
Mijn eerste uitstapje vanmorgen, naar de oogarts, zo'n kleine km van huis. 'k ben er naartoe gegleden
Gezicht gaat langzaamaan verder achteruit
Kreeg zonet een mailtje binnen van energieleverancier dat ik teveel zou betaald hebben en mijn gegevens moet doorgeven
Het contract vd energieleverancier staat bovendien op naam v Willy, het mailtje was op naam v Rita dus ... en bovendien hebben ze wel het rekeningnr waarmee betaald wordt dus kunnen ze eventueel daar terugstorten ook.
Je kunt het maar proberen .
Menu : luiewijvenlasagne
Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
als ik buiten kijk zie ik niks anders
dan sneeuw sneeuw sneeuw
deze namiddag zal ik niet naar kommaaraf gaan
blijf wel gewoon thuis

als ik buiten kijk zie ik niks anders
dan sneeuw sneeuw sneeuw
deze namiddag zal ik niet naar kommaaraf gaan
blijf wel gewoon thuis

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Joehoe, ben hier ! ! !
Ja ik durf nog niet op stap gaan op sennet stel je voor dat het glad is woeha.
Nee serieus , ik ben begonnen met de papieren .. Mein God ik krijg er een punthoofd van. Wat mijn ventje allemaal vergaarde niet te doen .. En nee ik ga niet alles in één keer doen, kwestie ik ga me dan opjagen en slordig worden ..
Komt in sacoche ideaal die winterprik om er aan te beginnen ..
Zo dat gezegd zijnde , ga ik eens zien wat jullie te vertellen hebben
Greetie ik moet nog naar het buurtwinkeltje , allee moeten morgen kan ook . Dus heb ik het uitgesteld . Hier in ons doodlopend straatje strooien ze ook niet .
Corry dat wordt een gezellige namiddag met taart en koffie . Ik hoop dat je de boon hebt. Dan ben je voor een dag de koningin hé ..Geniet er van .
Bekske amai met zo'n weer toch buiten geweest met de viervoeters. Ik heb het niet over de koude maar over de gladheid .. Ben je niet bang om te vallen ?
Rietjes oeps , ja inderdaad jij woont ook in een doodlopend straatje .. "Oogies" gaan achteruit, je kan het niet tegenhouden, jammer genoeg .. Amai 135€ ook niet niks ik moet in maart gaan. En deze maand naar de tandarts voor mijn vals gebit te tonen ? ! ? ! . .
Zo'n mail kreeg ik ook op naam van mijn man zaliger ..die gaat deze maand is het 31 maanden dat hij er niet meer is , ze proberen alle kanten . En ook veel telefoons van 02 en nog andere .. Die heb ik al allemaal geblokkeerd .. Het is verdorie niet te doen met al die fake dinges
Aan iedereen zwaai zwaai , en geniet van je dag
toedeloe
menu: aangekochte koetong met puree van Bon App. Ik weet niet wanneer die mens komt voor de afvoer .. Ik vraag me af hoe hij op het 2de zal geraken met zijn slang ..En die grote camion . . Ik zal het jullie weten te vertellen
Allee hop naar een nieuw avontuur , die waarschijnlijk niet goedkoop zal zijn

Ja ik durf nog niet op stap gaan op sennet stel je voor dat het glad is woeha.
Nee serieus , ik ben begonnen met de papieren .. Mein God ik krijg er een punthoofd van. Wat mijn ventje allemaal vergaarde niet te doen .. En nee ik ga niet alles in één keer doen, kwestie ik ga me dan opjagen en slordig worden ..
Komt in sacoche ideaal die winterprik om er aan te beginnen ..
Zo dat gezegd zijnde , ga ik eens zien wat jullie te vertellen hebben
Greetie ik moet nog naar het buurtwinkeltje , allee moeten morgen kan ook . Dus heb ik het uitgesteld . Hier in ons doodlopend straatje strooien ze ook niet .
Corry dat wordt een gezellige namiddag met taart en koffie . Ik hoop dat je de boon hebt. Dan ben je voor een dag de koningin hé ..Geniet er van .
Bekske amai met zo'n weer toch buiten geweest met de viervoeters. Ik heb het niet over de koude maar over de gladheid .. Ben je niet bang om te vallen ?
Rietjes oeps , ja inderdaad jij woont ook in een doodlopend straatje .. "Oogies" gaan achteruit, je kan het niet tegenhouden, jammer genoeg .. Amai 135€ ook niet niks ik moet in maart gaan. En deze maand naar de tandarts voor mijn vals gebit te tonen ? ! ? ! . .
Zo'n mail kreeg ik ook op naam van mijn man zaliger ..die gaat deze maand is het 31 maanden dat hij er niet meer is , ze proberen alle kanten . En ook veel telefoons van 02 en nog andere .. Die heb ik al allemaal geblokkeerd .. Het is verdorie niet te doen met al die fake dinges
Aan iedereen zwaai zwaai , en geniet van je dag
toedeloe
menu: aangekochte koetong met puree van Bon App. Ik weet niet wanneer die mens komt voor de afvoer .. Ik vraag me af hoe hij op het 2de zal geraken met zijn slang ..En die grote camion . . Ik zal het jullie weten te vertellen
Allee hop naar een nieuw avontuur , die waarschijnlijk niet goedkoop zal zijn

-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
oef veilig thuis, een half uur voor de auto wat te ontdooien en daarna zachtjes tegen 30 per uur naar de dokter want de grotere baan was ook nog besneeuwd, verder naar de apotheek en slager allen in één straat,
De kiné en bank voor morgen heb ik afgebeld, wie goed kan wandelen prachtig weer
Greetie
De kiné en bank voor morgen heb ik afgebeld, wie goed kan wandelen prachtig weer
Greetie
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48
ik ben verplicht om twee uren per dag te stappen .Heb geen zin om rond de tafel mijn rondjes te draaien en dat zouden er dan heel veel zijn .Heb wel een wandelstok .Maar voor buiten gebruik ik de hondenbuggy als steun en daar ligt alles in .OM als ze hun behoefte doen om het op te kuizen .Als het niet hard is spoelen we het met water en borsteltje weg .Alsook ik raap het gewoon met keukenpapier op en werp het thuis weg .Want er laten er veel hun honden iets doen maar rapen het niet op .Ik laat het proper achter want er zijn vele mensen die klagen van als ze nog maar zien als een hond zich neer zet .Of dat ze klagen omdat je op hun stoep voorbij komen met de opmerking met u vuile beesten enz..ik doe wel in huis men huishoudelijk werk en krijg af en toe hulp van een buur .Maar ik probeer zoveel mogelijk men plan te trekken .Mijn dieren geven me steun om door te zetten .Ben dankbaar met men oude buren maar ja als je zovelen jaren woont dan weet je wie hulp nodig heeft in een of ander geval .zoals een naaiwerkje of andere hulp waar ik hen kan bij helpen .Voor de moment is mijn hulp wel op een laag pitje maar toch probeer ik .Heb gisteren nog iemand plezier met iets gedaan ..Ik heb toch liever dit weer dan regenwant dan is het binnen blijven en rond tafel stappen om de nodige beweging te hebben zo wie dit niet wil lezen scrol dan maar door groetje
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
ja vandaag een halve dag ziekenhuis,
moest onder de MRI maar is 1 uur later
begonnen dan ik afspraak had,
in een ziekenhuis ben je een nummer,
maar ondertussen zit je er warm,
volgende week voor de uitslag gaan,
tussen door is jongste zoon uit dit ziekenhuis ontslagen
en mocht samen met mij naar huis,
hij heeft die laatste nieuwe vibrator ingeplant gekregen,
en zo gaat de dag ook voorbij, vind het koud, grtjs van krakje,

moest onder de MRI maar is 1 uur later
begonnen dan ik afspraak had,
in een ziekenhuis ben je een nummer,
maar ondertussen zit je er warm,
volgende week voor de uitslag gaan,
tussen door is jongste zoon uit dit ziekenhuis ontslagen
en mocht samen met mij naar huis,
hij heeft die laatste nieuwe vibrator ingeplant gekregen,
en zo gaat de dag ook voorbij, vind het koud, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-

Kiekeboe, 't is gebeurd ! ! !
Wasmachine is ook al aangesloten door mijn buurman . Beide buurmannen zijn komen helpen. Op een bepaald moment hadden ik hier 4 mannen binnen . 1 van hen maakte er mij op attent.
Tja en mannen onder elkaar , ik moet er geen tekeningske bij maken hé
De wasmachine draait weer als een lier .. Mijn droogkast kon de mannen er niet op zetten . Geen probleem ik heb die in de mancave gesleurd .. Hi hi een goede Belg trekt zijn plan hé
Mijn ventje zou dit moeten zien , hij krijgt een appelflauwte .. Maar een huis heb je voor te gebruiken . En nood breekt wet..
Ooit komt die wel eens boven op de wasmachine .. Zo content dat alles weer op orde is . En ik heb ook nog niet zoveel moeten betalen . Dat vonden mijn buurmannen dan 165€
Greetie stapvoets gereden, een mens kan niet voorzichtig genoeg zijn . Maar oost west thuis best .. Goed thuis gekomen , en terug veilig
Bekske , ik geef je zeker geen ongelijk hoor. Maar ik ben een beetje bang om te vallen . Hier in het straatje strooien ze niet .. Het was bijna middag als ik naar de buurtwinkel ging.. Langs de gebouwen was het al ontdooit .. maar heel veel gladde plekken
Krakje inderdaad als je naar het ziekenhuis gaat, weet je wanneer je vertrekt maar je weet niet wanneer je thuiskomt .. Zoon ook terug thuis , het kan nu maar rustig verder verlopen . En hopen op een positieve uitslag volgende week . Ik duim alvast voor je
Ben ik iemand vergeten sorry, dan is het onbewust
Een gezellige avond iedereen
toedeloe
menu: stutje met boerenham en tomatensoep met balletjes
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Een laagje sneeuw nu omgeven door strakke wind, hoop na de middag allemaal weg , volgens de radio ….aan zee OK

Schaapjes met hun wintervacht grazen verder.
Gisteren had ik de boon ( hondje ) heb een foto maar verkleinen lukt niet en zo groot is ook niet mooi, mijn tanden ……

Maakt niet uit, ziet ze glunderen met haar kroon.
Kreeg een foto uit Zedelgem daar zijn sneeuwbuien, gelukkig van thuis uit werken.
Tot in den draai, wees voorzichtig op blijf binnen!
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
met een zatje kafee en dan naar buiten kijken
is wel gezellig als je binnen zit
nu ligt er wel een pak sneeuw
gelukkig moet ik er niet door
mijn beestjes zitten allemaal binnen
Fieke zit zelfs in mijnen peignoir
terwijl ik hem aan heb