In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Mooi weer hier . Vanmorgen komt vriendin koffie leuten .
Vanmiddag wat dingetjes in en om huis doen en vanavond eten op verplaatsing.
Fijne woensdag allen . Toedeloeeee.

Mooi weer hier . Vanmorgen komt vriendin koffie leuten .
Vanmiddag wat dingetjes in en om huis doen en vanavond eten op verplaatsing.
Fijne woensdag allen . Toedeloeeee.

~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen allemaal , de zon is er. De batterijtjes opgeladen we gaan er een lap op geven
Straks naar de telenet winkel <Dank Picske* en Zonnebloemetje voor de tip> Ik neem de koe bij de horens dus..
Ik weet niet hoe het bij jullie is maar de bakkers gaan ook op verlof. Gelukkig heb ik een folder op de kop kunnen tikken wie wel en wie niet thuis is ..
An gisteren oppasdag voor de kleinkinderen . En vandaag koffieleuten met vriendin geniet er van , dat kan zo de batterijen opladen .. Ik spreek van ondervinding .
Remie ik ben blij voor je dat je een gouden momentje had met de schoonzus en broer. ♥
Oeps Remie ik ben de puzzel vergeten te maken gisteren . Maar die komt vandaag in orde hoor .. Het komt door mijn heel fijne namiddag gisteren met heel fijne mensen dat ik de puzzel vergeten ben sorry
Zonnebloemetje en Picske* merciekes voor de weer mooie namiddag. Ik koester onze uitjes .
Hallo Bekske hopelijk heb je al wat meer rust gevonden hebt in uw geest .
Zo mijn pagina is tot beneden gescrold.
Aan iedereen een fijne woensdag
toedeloe
menu: hamburger met prinsesbonen
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Geen sorry Jadi, 't is geen must hè..!
Goed contact met fijne mensen moet volgens mij altijd op nummertje1 staan
Maar natuurlijk waardeer ik het dat u vandaag toch alsnog de inhaalslag maakt.. TOPPIE..!
-
Wat mij opvalt is dat u hoofdzakelijk oog heeft voor uw eigen parochie, uw goed recht natuurlijk..!
Nu lees ik uw klaagzang regelmatig, word ik niet echt vrolijk van, echt triest al die ellende die u overkomt..!
Dus om mijn dag niet iedere keer in mineur te laten beginnen laat ik het daar al snel weer bij..!

Maar U als dieren- hondenliefhebster zou toch ook best eens oog mogen en kunnen hebben voor dit geweldige nest bij mama Inge, maar ook hier weer geen enkele blijk van waardering of één of andere opmerking... jammer..!
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48
remie je hoeft mij niet de zeggen wat ik moet plaatsen .Heb vroeger eens een foto van inge honden bewerk en zij heeft daar ook niks over gezegd.Sorry als je vind dat ik een klaagzang schrijft in mijn hoekje .Ga er dan niet in lezen.Je weet niet wat ik nu moet meemaken De pijn verdriet van mijn hond die ik in heb laten moeten laten inslapen is nog niet eens verwerkt .Nu vrijdag kreeg ik weer iets slecht te lezen over mij .Waar ik de nodige onderzoeken zal voor moeten ondergaan .om te zwijgen waar ik nu mee zit het verdriet dat naar boven komt doordat mijn moeder eraan gestorven is aan dit wat de huisarts schreef dat ik nu ook zo hebben .Hoop dat het zo niet is maar nu vecht ik iedere dag om dat beeld van moeder te niet zien .iK WEET OOK WEL DAT JE ZIEK BENT MAAR WAAROM MOET JIJ ME ER OPWIJZEN WAT IK MOET SCHRIJVEN .SORRY MAAR NU HEB JE ME DIEP HEEL DIEP GERAAKT.Ben een dierenvriend want ik vang honden op die een zware ruggenzak hebben .Zelfs een vogel heb ik een thuis gegeven want ze wilde die laten vliegen buiten omdat hij pluimen begon te verliezen.Kortom niemand hoeft mij de les te spellen zoals jij doet zelfs in een ander hoekje maak je opmerkingen .MAAR NU HEB JE ME EEN MES IN MEN HART GESTOKEN DOOR U OPMERKING ENORM BEDANKT DAARVOOR .Remi ik ben al 60 jaar honden aan opvangen die een zware rugzak hebben .Er zijn nog vele honden die een thuis vragen MEER GA IK NIET OVER ZEGGEN DAN DAT IK LIEVER EEN HOND OPVANG EN DIE EEN GOEDE THUIS GEEFT .HIER KRIJGEN ZE GEEN KORRELS OF BEWERKT VLEES ALLE DAGEN VERS VLEES DAT IK ZELF KLAAR MAAK .Zo weet ik dat ze goed eten hebben want wat zit in die korrels of bereid vlees .En drie keer per dag een snoepje en de hele dag door worden zae geknuffeld enz.DENK OVER MIJ WAT JE WILT REMIE VERDER ZEG IK NIKS MEER HET DOET ME ENORM PIJN JOU BERICHT OM TE ZWIJGEN OVER HET VERDRIET BEDANKT DUIZEND MAAL BEDANKT
-

Toch eerst maar even tussen het wielrennen (tijdrit in de Tour) door.
Dat mag, in mijn beleving tenminste, een wonder heten..!
De rest van uw betoog is me wel zo’n beetje bekend……
Van schreeuwen hou ik via het mailverkeer niet, dus verlaag mezelf daar niet toe..!
Beste Bekske, stel u a.u.b. niet zo vreselijk aan, u doet nu net of u er terplekke dood bij neervalt..!
Als het echt pijn heeft gedaan.. sorry daarvoor, maar wil wel graag mijn mes terug..!
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Voilà c'est ça . .. het ging ca va seul .. hi hi
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie namiddag iedereen
deze voormiddag naar de kiné geweest en daarna op een gezellig terras van onze koffie genoten in de schaduw onder de parasol en dan in het naar huis rijden voor de wekelijkse boodschappen naar de Colruyt waar we een lekkere koude schotel hebben gekocht die deze middag lekker gesmaakt heeft
jadi wij vonden het ook een leuke namiddag hoor , en hopelijk komen er nog veel van die uitjes met ons drietjes samen
An laat het maar smaken hoor deze avond op verplaatsing
inge , hoeveel pups zijn het nu uiteindelijk geworden ??????????????
en hopelijk zijn ze allemaal gezond
Bekske hopelijk weet je vlug de uitslag van je onderzoek
Remie laat jullie menu maar smaken hé
morgenvoormiddag heb ik een afspraak in het ziekenhuis , dus zullen we wel niet vroeg thuis zijn denk ik , maar geen nood , dan gaan we wel eten op verplaatsing onderweg
tot later

deze voormiddag naar de kiné geweest en daarna op een gezellig terras van onze koffie genoten in de schaduw onder de parasol en dan in het naar huis rijden voor de wekelijkse boodschappen naar de Colruyt waar we een lekkere koude schotel hebben gekocht die deze middag lekker gesmaakt heeft
jadi wij vonden het ook een leuke namiddag hoor , en hopelijk komen er nog veel van die uitjes met ons drietjes samen
An laat het maar smaken hoor deze avond op verplaatsing
inge , hoeveel pups zijn het nu uiteindelijk geworden ??????????????
en hopelijk zijn ze allemaal gezond
Bekske hopelijk weet je vlug de uitslag van je onderzoek
Remie laat jullie menu maar smaken hé
morgenvoormiddag heb ik een afspraak in het ziekenhuis , dus zullen we wel niet vroeg thuis zijn denk ik , maar geen nood , dan gaan we wel eten op verplaatsing onderweg
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
En bedankt iedereen
Zonnebloemetje het zijn er in totaal 7
De laatste kwam 's avonds om 8 uur
Met kruimel en pups gaat het prima

Vanmorgen gewerkt, was snel klaar, want door server problemen waren de 2 grootste kranten niet gedrukt
Zo'n 50 andere kranten die weg gebracht moesten worden, was zo gepiept
En om kwart over 5 was ik al weer thuis
Niet echt fijn geslapen daarna en de rest van de dag druk met opruim en schoonmaak klusjes
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
En bedankt iedereen
Zonnebloemetje het zijn er in totaal 7
De laatste kwam 's avonds om 8 uur
Met kruimel en pups gaat het prima

Vanmorgen gewerkt, was snel klaar, want door server problemen waren de 2 grootste kranten niet gedrukt
Zo'n 50 andere kranten die weg gebracht moesten worden, was zo gepiept
En om kwart over 5 was ik al weer thuis
Niet echt fijn geslapen daarna en de rest van de dag druk met opruim en schoonmaak klusjes
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***