In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Wij staan op het punt om de wekelijkse boodschapjes in huis zien te krijgen.
gaat het nodige in de supers halen terwijl ik in het autootje wacht, beetje mensjes kijken en misschien een praatje met wat bekenden. Met ±vijfenveertig minuten is meestal het leed geleden. Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Mijn berichtje is in retard . . .Ik heb vergeten te klikken , het zat nog in mijn muis.
Hallo , blijgezind en met beide voeten uit bed gestapt.. De morgenstond geeft goud in de mond.. Het zonnetje is er al , en het is heerlijk op het terras.
Netjes gewassen en gekamd , en we kunnen de dag beginnen..
Slurpje koffie en een boterhammetje met zelfgemaakte aardbeienconfituur. Meer moet dat niet zijn .
Daarna heel veel boodschappen, de broodnodige en de noodzakelijke. .
Dus het zal een aangekochte koude schotel zijn . Want kort na de middag komt de ramenwasser ..
En ja het is tot nu toe een drukke week geweest. Intussen is mijn digibox ook voorzien van het laatste snufje .. ik moest wel ik kreeg gedurig verwittiging dat ik die moest binnen brengen . En eerlijk mijn beeldscherm is zoveel mooier ..
Zonnebloemetje sorry maar ik heb een binnenpretje . Heb je een pannenkoek gegeten bij de koffie ? ?? ? . .
Deze voormiddag naar het ziekenhuis, ik duim op goed nieuws. Weet je al wat meer ?
De binnenkant van uw oogleden bekijken hoe doe je dat ?
Inge hoe zorgzaam is op haar kroost hé .. Fijn dat alles goed verloopt met de puppy's en de mama. Niet te geloven dat is zo petieterig klein en dat moet grote honden worden .. Dus bij jullie is het nu ook voor de kinderen grote vakantie . Ik weet dat dit in Nederland niet overal hetzelfde is
Ha de puzzel van Remie , eerst mijn epistel afwerken.
Hallo Bekske ook een fijne dag
Remie ik ben ook op boodschappen geweest, en net voor de grote hitte thuis gekomen. Ik zag vandaag ook enkele mannen mensjes kijken op de parking . .hi hi
Vooral naar jonge mama's met korte shortjes aan en een crop top bv... Oude besjes daarentegen
Aan iedereen een fijne donderdag ..
Ik sta in de startblokken
toedeloe
menu: dat zal een aangekochte koude schotel zijn
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Volgens mezelf verschil ik niet echt veel van die andere mannetjes Jadijadi schreef: ↑10 jul 2025, 15:00
RemieIk zag vandaag ook enkele mannen mensjes kijken op de parking . .hi hi
Vooral naar jonge mama's met korte shortjes aan en een crop top bv... Oude besjes daarentegen.. Maar ik keek er naar en had toch wel een glimlach op mijn lippen . Zo van "och die mannen"
.. Maar jij bent zo niet hé
grapjeuu
Maar wat ik ook zie voor figuren, alles 'n beetje door elkaar genomen, genieten..

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie namiddag iedereen
zoals gezegd rond de middag buiten gekomen uit het ziekenhuis en daarna op verplaatsing gaan eten in ons favoriete etablissement en dat het gesmaakt heeft daar is geen twijfel over
en in het ziekenhuis bij de nefrologe stelden ze voor om nog een bijkomend onderzoek te laten doen met overnachting in het ziekenhuis en dus zal ik dat dan maar doen hé , maar de exacte datum zullen ze nog laten weten , want dat moest nog ingepland worden en zo blijven we maar bezig
jadi die pannenkoek waar ik goesting in had, heb ik ondertussen nog niet gegeten , maar geduld is een schone deugd hé zegt het spreekwoord en dus heb ik die nog tegoed , want ik ben een geduldig mens
Remie al de nodige boodschappen binnen , en mag jij nog steeds met de auto rijden dan ??????
Bekske hopelijk ook een fijne dag voor jou , en nog steeds geen uitslag van je onderzoek ????
inge die pups zullen ook wel wat extra werk meebrengen , maar als ze maar gezond zijn hé , en zeven is een mooie kroost voor Kruimel
allé ik ben er mee weg , want dadelijk komen Celine en haar vriend langs en ze blijven eten
tot later

zoals gezegd rond de middag buiten gekomen uit het ziekenhuis en daarna op verplaatsing gaan eten in ons favoriete etablissement en dat het gesmaakt heeft daar is geen twijfel over
en in het ziekenhuis bij de nefrologe stelden ze voor om nog een bijkomend onderzoek te laten doen met overnachting in het ziekenhuis en dus zal ik dat dan maar doen hé , maar de exacte datum zullen ze nog laten weten , want dat moest nog ingepland worden en zo blijven we maar bezig
jadi die pannenkoek waar ik goesting in had, heb ik ondertussen nog niet gegeten , maar geduld is een schone deugd hé zegt het spreekwoord en dus heb ik die nog tegoed , want ik ben een geduldig mens
Remie al de nodige boodschappen binnen , en mag jij nog steeds met de auto rijden dan ??????
Bekske hopelijk ook een fijne dag voor jou , en nog steeds geen uitslag van je onderzoek ????
inge die pups zullen ook wel wat extra werk meebrengen , maar als ze maar gezond zijn hé , en zeven is een mooie kroost voor Kruimel
allé ik ben er mee weg , want dadelijk komen Celine en haar vriend langs en ze blijven eten
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
U heeft een PB.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Zonnebloemetje, naar het ziekenhuis geweest
Ze doen in ieder geval grondig onderzoek
Remie, boodschappen zijn weer binnen en ook bij jadi
Hier zijn schoonouders eind van de ochtend op bezoek gekomen en gebleven tot 4 uur
Inmiddels de nodige was van de lijn en gevouwen
We zijn nog even bij kruimel en de pups wezen kijken
Rapport van zoon was niet heel mooi, hij blijft zitten en moet volgend jaar de 3e klas havo overdoen
Jongste zoon gaat over maar een andere locatie van zijn school en wordt in de vmbo 1 geplaatst, dit afgelopen jaar was meer een overgangsfase
Op zich zou hij wat betreft niveau wel naar de 2e kunnen, maar dan heeft hij te veel basis stof gemist, dus vandaar dat hij in de 1e geplaatst is.
Jongste zoon moet morgen nog een halve dag naar school en dan is het vakantie voor de kinderen
Man en ik hebben in augustus 2 weken vrij en dan gaan we op vakantie
Zonnebloemetje, naar het ziekenhuis geweest
Ze doen in ieder geval grondig onderzoek
Remie, boodschappen zijn weer binnen en ook bij jadi
Hier zijn schoonouders eind van de ochtend op bezoek gekomen en gebleven tot 4 uur
Inmiddels de nodige was van de lijn en gevouwen
We zijn nog even bij kruimel en de pups wezen kijken
Rapport van zoon was niet heel mooi, hij blijft zitten en moet volgend jaar de 3e klas havo overdoen
Jongste zoon gaat over maar een andere locatie van zijn school en wordt in de vmbo 1 geplaatst, dit afgelopen jaar was meer een overgangsfase
Op zich zou hij wat betreft niveau wel naar de 2e kunnen, maar dan heeft hij te veel basis stof gemist, dus vandaar dat hij in de 1e geplaatst is.
Jongste zoon moet morgen nog een halve dag naar school en dan is het vakantie voor de kinderen
Man en ik hebben in augustus 2 weken vrij en dan gaan we op vakantie
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Vandaag yoga , de markt en wat dingen in en om huis .
Gister was oppasdag .
Fijne dag allemaal , en dan bedoel ik ook echt ALLEMAAL haha ,
Hou het leuk , toedeloeeeee.

Vandaag yoga , de markt en wat dingen in en om huis .
Gister was oppasdag .
Fijne dag allemaal , en dan bedoel ik ook echt ALLEMAAL haha ,
Hou het leuk , toedeloeeeee.

~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-

Wat een zicht, wat een morgen ,heldere hemel is het niet. Die is doorweven van wat grijs . .In de verte zie ik bomen en nog eens bomen. Je waant, je niet ver van een bos .. Op het eigenste moment tuft de trein voorbij, even een stop in het station, om dan verder te sporen naar de Panne . .
Als ik even mijn handen in een kadertje vorm zie ik enkele bruine/witte koeien grazen in de mooie groene weide . . Enkele vogels flatteren van de ene boom naar de andere ..Er is een zuchtje wind .. Zo aangenaam op mijn terras . . intussen is mijn koffietje uit . .
Ja ik ben laat aan, vroeg wakker maar ik kon uit mijn bed niet .
Hi hi Remie , als je maar geniet van al wat de natuur te bieden heeft.. Daar zijn ook mensen in begrepen Zonnebloemetje je hebt dus een tegoed bon . . Oesje , een aanvullend onderzoek ? . . Wat krijgen we nu , moeten we ons ongerust maken of is het preventief. Genoten van je bezoek gisteren , dat zal wel
Inge zo te lezen zijn jullie niet tevreden met de resultaten van de kinderen . Tja dat wordt een vakantie in mineur .. Mijn pa zaliger zei "als er het niet inzit , ga je het niet in stampen" .. Dit geldde niet voor mij ik had altijd goede resultaten ..
Remie zijn puzzel lonkt maar die is voorstraks . Eerst naar de thuiszorgwinkel
Bekske ook een fijne vrijdag , en geniet van je dag samen met uw viervoetertjes
An gisteren oppasdag , dan moet je waarschijnlijk 's avonds niet in slaap gewiegd worden .. Geniet van de yoga, markt en alles wat je nog gaat doen. Ik ga dit ook doen
Zo mijn pagina is teneinde er zit me niet anders op aan iedereen een fijne dag toe te wensen . Zo vergeet ik niemand
toedeloe
menu: euch . . 'k weet nog niet zie wel als ik bij de slager ben
-
Doen, meten is weten..!zonnebloemetje schreef: ↑10 jul 2025, 17:02en in het ziekenhuis bij de nefrologe stelden ze voor om nog een bijkomend onderzoek te laten doen met overnachting in het ziekenhuis en dus zal ik dat dan maar doen hé ,
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Jadi, ben prima tevreden hoor.
Van oudste is het jammer, maar echt zijn eigen schuld, het is wat het is.
En jongste ben ik juist heel blij mee
Hij zat op een lager niveau en voor hem is dit een stap omhoog
Hij verveelde zich en krijgt straks meer uitdaging
Ook ik wens iedereen een fijne dag
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie middag alweer iedereen
zojuist thuis van enkele nodige boodschappen en onderweg van een lekkere koffie genoten in ons favoriete etablissement
jadi hier ook af en toe een wolkje deze morgen maar nu volle bak de zon
en ja als er niet direct een verklaring is voor wat ambetante symptomen dan moeten er wel wat onderzoeken gedaan worden hé , want ik wil er van af
maar we zullen afwachten en tis niks om je zorgen over te maken hoor
inge de kinderen zullen content zijn zeker nu dat het vakantie is
Bekske ook een fijne dag voor jou en je beestjes
Remie ik heb nog enkele afspraken in het ziekenhuis de volgende tijd
maar bij jou is het nog slechter hé met al jou afspraken om daar regelmatig te logeren in het ziekenhuis
An een drukke dag voor de boeg
allé tis tijd voor het middageten
gebakken rundshamburgers met een lekkere saus er bij en puree en een slaatje
voor iedereen smakelijk

zojuist thuis van enkele nodige boodschappen en onderweg van een lekkere koffie genoten in ons favoriete etablissement
jadi hier ook af en toe een wolkje deze morgen maar nu volle bak de zon
en ja als er niet direct een verklaring is voor wat ambetante symptomen dan moeten er wel wat onderzoeken gedaan worden hé , want ik wil er van af
maar we zullen afwachten en tis niks om je zorgen over te maken hoor
inge de kinderen zullen content zijn zeker nu dat het vakantie is
Bekske ook een fijne dag voor jou en je beestjes
Remie ik heb nog enkele afspraken in het ziekenhuis de volgende tijd
maar bij jou is het nog slechter hé met al jou afspraken om daar regelmatig te logeren in het ziekenhuis
An een drukke dag voor de boeg
allé tis tijd voor het middageten
gebakken rundshamburgers met een lekkere saus er bij en puree en een slaatje
voor iedereen smakelijk

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge schreef: ↑11 jul 2025, 11:33Jadi, ben prima tevreden hoor.
Zoveel te beter Inge , sorry maar jullie schoolsysteem is anders dan bij ons.
Maar jullie tevreden , ik tevreden . . Het wordt een mooie vakantie ook voor de kinderen