Hoekje:"De oase van rust 2019"
-
viv - Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52
"Mooi zijn ze allen, de moeders der wereld
de grootste schatten van goedheid en trouw.
En op die vrouwen, op al onze moeders,
daar heeft de mensheid haar hoop op gebouwd."
Aan alle moeders een hartverwarmende dag.
Nog eens samenkomen aan zee dat ik zie ik wel zitten!
Liefst niet op een woensdag (vrijwilligerswerk) en niet op 7 juni
Seffens naar de basket in Lummen. Mijn zus heeft gevraagd of ik niet mee kom supporteren voor de ploeg die gecoacht wordt door haar dochter. Ze spelen de finale van de beker van Limburg. Moet nog wel vragen in welke kleur ze spelen kwestie van niet voor de "verkeerde" ploeg te supporteren
Viv

de grootste schatten van goedheid en trouw.
En op die vrouwen, op al onze moeders,
daar heeft de mensheid haar hoop op gebouwd."
Aan alle moeders een hartverwarmende dag.
Nog eens samenkomen aan zee dat ik zie ik wel zitten!
Liefst niet op een woensdag (vrijwilligerswerk) en niet op 7 juni
Seffens naar de basket in Lummen. Mijn zus heeft gevraagd of ik niet mee kom supporteren voor de ploeg die gecoacht wordt door haar dochter. Ze spelen de finale van de beker van Limburg. Moet nog wel vragen in welke kleur ze spelen kwestie van niet voor de "verkeerde" ploeg te supporteren
Viv

- Bijlagen
-
- image.png (659 Bytes) 494 keer bekeken
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Geen probleem hoor Erika, je hebt je best gedaan, dank u wel daarvoor.
Ik zou heel graag komen ik weet alleen niet hoe ik in Westende kan geraken!
Woont er niemand dichtbij zodat ik kan meerijden?
Alle moeders wens ik een prachtige Moederkesdag, het blijft toch een speciale dag hé!
Heerlijk Viv dat je weer komt schrijven en ons verwent met uw prachtige foto's!
Misschien vind je hier wat troost, ik wens het je van harte toe!
Ik wens je ook veel succes vanavond met Genk en hoop oprecht dat ze kampioen worden zelfs al is Club Brugge hun directe tegenstander!
Tot later...
Ik zou heel graag komen ik weet alleen niet hoe ik in Westende kan geraken!
Woont er niemand dichtbij zodat ik kan meerijden?
Alle moeders wens ik een prachtige Moederkesdag, het blijft toch een speciale dag hé!
Heerlijk Viv dat je weer komt schrijven en ons verwent met uw prachtige foto's!
Misschien vind je hier wat troost, ik wens het je van harte toe!
Ik wens je ook veel succes vanavond met Genk en hoop oprecht dat ze kampioen worden zelfs al is Club Brugge hun directe tegenstander!
Tot later...
Ivette
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedenavond allemaal!
Hoop dat de moeders onder ons een fijne dag gehad hebben!
Wij zijn deze morgen op uitnodiging van ons mama gaan ontbijten en dus werd er een foto genomen van make met haar kroost...

Er waren lekkere koffiekoeken en koeken met pudding en croissants en pistolets, sandwiches en ook gewone boterhammen en natuurlijk beleg en verse chocomelk enz. het was lekker en voor herhaling vatbaar!
Vlak voor de middag zijn we dan nog iets gaan halen voor deze avond in de viswinkel en daar kwamen we dan vrienden tegen en met hen zijn we dan nog gaan aperitieven en we waren pas tegen 13u thuis, maar we hadden dan toch weer een hele leuke voormiddag gehad!
En nu ligt mijn oven aan voor hetgeen we gekocht hebben in de viswinkel klaar te maken!
Dus ik ga nu aan de slag, wens jullie allen nog een fijne avond en tot later daaag...
Hoop dat de moeders onder ons een fijne dag gehad hebben!
Wij zijn deze morgen op uitnodiging van ons mama gaan ontbijten en dus werd er een foto genomen van make met haar kroost...

Er waren lekkere koffiekoeken en koeken met pudding en croissants en pistolets, sandwiches en ook gewone boterhammen en natuurlijk beleg en verse chocomelk enz. het was lekker en voor herhaling vatbaar!
Vlak voor de middag zijn we dan nog iets gaan halen voor deze avond in de viswinkel en daar kwamen we dan vrienden tegen en met hen zijn we dan nog gaan aperitieven en we waren pas tegen 13u thuis, maar we hadden dan toch weer een hele leuke voormiddag gehad!
En nu ligt mijn oven aan voor hetgeen we gekocht hebben in de viswinkel klaar te maken!
Dus ik ga nu aan de slag, wens jullie allen nog een fijne avond en tot later daaag...
You only have one life...live it!
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Val dadelijk met de deur in huis
Vrijdag, 14, 21, 28 juni mogelijke afspraak te Wenduine.
Zou reserveren in het restaurant ‘ AAN TAFEL ‘ een visrestaurant om U tegen te zeggen. Plaats voor 22 couverts, samenkomst Taverne Wielingen.
Veveke, mooi gezin heeft je mama, Moederdag heeft zijn inhoud niet gemist.
Het weer zit in de lift, joepie vandaag naar buiten.
Corry
Val dadelijk met de deur in huis
Vrijdag, 14, 21, 28 juni mogelijke afspraak te Wenduine.
Zou reserveren in het restaurant ‘ AAN TAFEL ‘ een visrestaurant om U tegen te zeggen. Plaats voor 22 couverts, samenkomst Taverne Wielingen.
Veveke, mooi gezin heeft je mama, Moederdag heeft zijn inhoud niet gemist.
Het weer zit in de lift, joepie vandaag naar buiten.
Corry
Laatst gewijzigd door corry op 13 mei 2019, 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen
ze passen voor mij alle drie
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
goeie morgen iedereen
heb juist alles buiten gezet voor de vuilkarren restafval, blauwe zak en papier
alles is weer opgeruimd en netjes in de garage
maar voor hoelang?
vandaag moestuin werkjes
moet het een en ander planten
tomatenplantjes, drie soorten rode en ene zwarte
ben benieuwd
en nog kruiden en selder en nog t'een en t'ander
en zo hebben we onze bezigheid
mijn boeketje van Moederdag van V.

heb juist alles buiten gezet voor de vuilkarren restafval, blauwe zak en papier
alles is weer opgeruimd en netjes in de garage
maar voor hoelang?
vandaag moestuin werkjes
moet het een en ander planten
tomatenplantjes, drie soorten rode en ene zwarte
ben benieuwd
en nog kruiden en selder en nog t'een en t'ander
en zo hebben we onze bezigheid
mijn boeketje van Moederdag van V.

Groetjes van meme-rietje,
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Hallo,
Een gezellige maandag, voor sommigen onder jullie, misschien een beetje uitrusten na moederdag !
Vévé, heel mooie foto van je zussen en broer samen met je make. Ze is vroeger nog eens meegekomen op een bijeenkomst, dan heb ik met haar gepraat, heb er mooie herinneringen aan over gehouden.Doe haar maar eens de groetjes.
Corry, ik heb de data genoteerd, 21 juni zou voor mij best passen, maar als ik het op tijd weet, zoek ik wel iemand om me te vervangen; ik wil zeker graag komen, zal eens nakijken welke tramhalte is dan het best kan nemen.
Yvette, hoop dat je ook kan komen, zou je zo graag eens ontmoeten.
Natuurlijk ben ik blij zoveel mogelijk van jullie, ook de Limburgse maatjes, terug te zien.
Vivke, ja Club Brugge toch gewonnen gisteren, mijn kleinzoon Lennert was natuurlijk blij.... maar toch denk ik dat Genk "kampioen" zal worden !
Straks ga ik maar boodschappen doen, en dan een beetje kokerellen, en vannamiddag eens naar buiten, een strandwandeling zal me goed doen. Het is zonnig en het frisse windje nemen we er maar bij.
Voor jullie allemaal, nog een mooie dag. omadina
Een gezellige maandag, voor sommigen onder jullie, misschien een beetje uitrusten na moederdag !
Vévé, heel mooie foto van je zussen en broer samen met je make. Ze is vroeger nog eens meegekomen op een bijeenkomst, dan heb ik met haar gepraat, heb er mooie herinneringen aan over gehouden.Doe haar maar eens de groetjes.
Corry, ik heb de data genoteerd, 21 juni zou voor mij best passen, maar als ik het op tijd weet, zoek ik wel iemand om me te vervangen; ik wil zeker graag komen, zal eens nakijken welke tramhalte is dan het best kan nemen.
Yvette, hoop dat je ook kan komen, zou je zo graag eens ontmoeten.
Natuurlijk ben ik blij zoveel mogelijk van jullie, ook de Limburgse maatjes, terug te zien.
Vivke, ja Club Brugge toch gewonnen gisteren, mijn kleinzoon Lennert was natuurlijk blij.... maar toch denk ik dat Genk "kampioen" zal worden !
Straks ga ik maar boodschappen doen, en dan een beetje kokerellen, en vannamiddag eens naar buiten, een strandwandeling zal me goed doen. Het is zonnig en het frisse windje nemen we er maar bij.
Voor jullie allemaal, nog een mooie dag. omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemorgen allemaal!
Stralende zon buiten joepie!
Op vrijdag kan ik niet weg, ik ga altijd mijn kleindochter van school halen haar ouders hebben anders niemand die haar kan afhalen, mijn schoondochter haar ouders wonen in Spanje en anders moet opa of mijn zoon of zijn vrouw daarvoor verlof nemen en dat wil ik dan niet!
Want wij gaan nog enkele keren op reis en dan moeten mijn zoon of zijn vrouw ook al verlof nemen op vrijdagnamiddag!
Woensdag is de beste dag voor mij maarja zal misschien eens een andere keer passen hé!
Ik ga zeker eens naar buiten vandaag maar moet ook nog studeren aan mijn notenleer want het is examen deze avond!
En nu ga ik mijn huis dweilen, stof is al overal afgenomen...tot later daaag...
Stralende zon buiten joepie!
Op vrijdag kan ik niet weg, ik ga altijd mijn kleindochter van school halen haar ouders hebben anders niemand die haar kan afhalen, mijn schoondochter haar ouders wonen in Spanje en anders moet opa of mijn zoon of zijn vrouw daarvoor verlof nemen en dat wil ik dan niet!
Want wij gaan nog enkele keren op reis en dan moeten mijn zoon of zijn vrouw ook al verlof nemen op vrijdagnamiddag!
Woensdag is de beste dag voor mij maarja zal misschien eens een andere keer passen hé!
Ik ga zeker eens naar buiten vandaag maar moet ook nog studeren aan mijn notenleer want het is examen deze avond!
En nu ga ik mijn huis dweilen, stof is al overal afgenomen...tot later daaag...
You only have one life...live it!
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Hier beneden ligt alles er al weer netjes bij want 'k had weeral eens "de vroege" vanmorgen
.
De zon nodigt uit om deze namiddag te fietsen, jazeker, we worden onderweg getrakteerd op verse aardbeien...mjamjamie
Mijn mooiste moederdagcadeau gisteren en eigenlijk ooit en altijd : zien dat mijn kinderen, schoonkinderen, kleinkinderen goed overeenkomen en voor elkaar in de bres springen als het nodig is.
VIV, een knuffel voor jou want een eerste moederdag zonder moeder ; niet makkelijk !
Voor mij passen die vrijdagen alledrie (tot nu toch) als ik op meme-Rietje mag rekenen
Hier beneden ligt alles er al weer netjes bij want 'k had weeral eens "de vroege" vanmorgen
De zon nodigt uit om deze namiddag te fietsen, jazeker, we worden onderweg getrakteerd op verse aardbeien...mjamjamie
Mijn mooiste moederdagcadeau gisteren en eigenlijk ooit en altijd : zien dat mijn kinderen, schoonkinderen, kleinkinderen goed overeenkomen en voor elkaar in de bres springen als het nodig is.
VIV, een knuffel voor jou want een eerste moederdag zonder moeder ; niet makkelijk !
Voor mij passen die vrijdagen alledrie (tot nu toch) als ik op meme-Rietje mag rekenen
Oud maar niet Out
-
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Ik ook Corry, maar zoals ik al zei als het lot anders beslist
Brood dat men deelt, smaakt beter.