Goedemorgen Seizoentjes,
Het is alweer vrijdag, de tijd vliegt niet meer, maar elke nieuwe dag erbij , zitten we korter bij een "oplossing" van het coronavirus. Alhoewel we nog een hele poos geduld zullen moeten hebben.
Helaas zijn er mensen die de ernst van de situatie nog steeds niet snappen. Gisteren ging ik wandelen met Matice en op het einde van de straat zag ik een politiecombi staan. Toen ik dichterbij kwam werd me het duidelijk waarom ze daar stonden. Er stond daar doodleuk een groep van 6 mensen , dicht bij elkaar, te keuvelen, hoorde dat ze de identiteitskaarten vroegen. Awel, hoop dat ze een fikse boete krijgen.
Even later was ik dan in het bosje met Matice en kwam er weer een dame op mij af met een klein hondje met de vraag of ze mochten spelen. Antwoord, neen, Matice is agressief tegen andere honden. Is natuurlijk niet waar, maar was de enigste manier die bepaalde dame op afstand te houden.
De wandeling op zich, had Matice en mij wel goed gedaan. Waar de wind niet aan je kon, was het zelfs behaaglijk warm. Daarna heb ik door gedaan aan het HH.
Oma-C, fijn te horen dat de valpartij geen nare gevolgen heeft.
MJ, dank je wel voor het prachtig verjaardagskaartje. In deze tijd maakt het me nog gelukkiger, want mijn verjaardag valt door het virus een beetje in het water. Zullen we op een andere moment moeten vieren.
Moet vandaag de 2 benedenverdiepingen dweilen en nog wat kleine dingen, dan blinkt het huisje weer.
Manlief had me een nieuw kleurboek voor volwassenen besteld op één of andere site, eentje van
WALT DISNEY, zo heb ik er nog geen. Doe dat enorm graag, kleuren voor volwassenen, het maakt me rustig en het ontspant me echt wel. Is een hobby als een ander.
Vandaag verwacht ik 2 pakjes waaronder de voeding van Matice. Dat heeft ditmaal lang geduurd, is zaterdag reeds besteld.
Verder probeer ik op afstand, via WhatsApp, mijn 2 vriendinnen dagelijks te troosten.
Manlief was gisterenavond de boodschappen gaan doen, hebben we alles in huis wat er moet zijn. Maar manlief zegt dat sommige rekken gewoon geplunderd zijn. En dat de tijd er niet is om ze aan te vullen.
Bij de pasta was er een briefje gekleefd dat je maximum 12 pakken per persoon mocht kopen.
Denk dat vele mensen na het coronavirus een jaar niet meer moeten gaan winkelen. De COL*UYT geeft wel geen promoties meer, denk om dat hamsteren tegen te gaan.
Zo, ga beginnen aan het HH. Ga geen namen noemen, maar wens jullie allemaal een prettige vrijdag.