In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vanochtend was het wel ff heel rap bij onze zoon Marco om zijn cadeau af te geven en te feliciteren, timing was niet perfect van ons.
Hij zat in een video-vergadering (management-team) op zijn kantoor thuis, dus kon (in feite) niet gestoord worden.
Tja, dat kun je nu eenmaal hebben als je onverwachts bij iemand aan de deur staat en degene aan het werk is, duizendmaal verontschuldigingen van zijn kant waar hij tenslotte ook niks aan kon doen dat wij daar ineens onaangekondigd stonden.
Zijn vrouw was ook aan het werk als verpleegster in het ziekenhuis, anders was er geen man overboord geweest en hadden we waarschijnlijk even ’n bakkie gedronken met inachtneming van de corona-veiligheidsregels.
Hier thuis gaat dat tenminste van ’n leien dakje om een
te scoren, HM Gina heeft er weer één voor mijn neus gezet. Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bert
Hey leuterkes,
ben aan 't genieten van de koffie.
Straks nog een bestelling doen in Moordrecht, zodat ik weer kan printen.
Is makkelijk zo en de huismerk inkt is er betaalbaar vergeleken met de originele merk inkt.
Ik gebruik die reeds enkele jaren en nog geen problemen gehad.
Maar de grote merken van printers profiteren ervan om veel te vragen voor de inkt. En die is toch bijna dezelfde.
Maar daar zit hun grootste winst hé. Een pakje met alle kleuren kost bijna zoveel als een printer.
Het blijft frisjes hé, en strenge vorst 's nachts. Maar de weerman voorspelt beterschap.
Als we hem mogen geloven.....
Nu nog wat tv gaan kijken, heb nog ergens een mooie film. Zo zal de namiddag rap gepasseerd zijn.
Remie, goeie mop
Allé, ben er mee weg.
Tot latersss...
ben aan 't genieten van de koffie.
Straks nog een bestelling doen in Moordrecht, zodat ik weer kan printen.
Is makkelijk zo en de huismerk inkt is er betaalbaar vergeleken met de originele merk inkt.
Ik gebruik die reeds enkele jaren en nog geen problemen gehad.
Maar de grote merken van printers profiteren ervan om veel te vragen voor de inkt. En die is toch bijna dezelfde.
Maar daar zit hun grootste winst hé. Een pakje met alle kleuren kost bijna zoveel als een printer.
Het blijft frisjes hé, en strenge vorst 's nachts. Maar de weerman voorspelt beterschap.
Als we hem mogen geloven.....
Nu nog wat tv gaan kijken, heb nog ergens een mooie film. Zo zal de namiddag rap gepasseerd zijn.
Remie, goeie mop

Allé, ben er mee weg.
Tot latersss...
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

haha ...leuke moppen van Bertje én Remie ,
ja koud hé , vanmiddag toch efkens m'n fietske genomen ,
om naar de winkel te gaan , was een ijskoude wind ,
maar maandag zou het wat gaan beteren , volgens de weerman ,
vanmorgen om 9 uur moest ons sookie binnen ,
ze moest geopereerd worden , ..".sterilatie "
ik heb al fotootjes doorgekregen , ze ligt er nu wat "platjes" bij ,
maar hopelijk is ze vlug weer beter ,
Remie gefeliciteerd voor de jarige ,
fijne dag allemaal
geluk vind je onverwacht
-
Bert
Marietteke, hopelijk is Sookie vlug weer de "oude" hé.
Maar sterilisatie is een routine klus voor dierenartsen. Dus komt wel in orde, maar de verdoving
blijft nog wat nawerken.
Een Belg staat 's morgens op en gaat eieren rapen in zijn tuin.
Hij raapt ze op en ziet dan dat er een ei bij de buurman is terechtgekomen (De buurman is een Nederlander), de Belg doet aanstalten om het ei uit de tuin van de Nederlander te halen,
maar deze ziet dat en is daar helemaal niet tevreden over, want alles wat op zijn grondgebied ligt is zijn eigendom (Dat denkt hij althans).
Zegt de Belg: "We zullen er een wedstrijd om doen".
De Nederlander gaat ermee akkoord, in de wedstrijd draait het erom elkaar om de beurt in het kruis te trappen en de eerste die het uitschreeuwt van de pijn heeft verloren.
"'t is goed", zegt de Belg, "ik zal beginnen te trappen".
De Belg trapt heel hard in het kruis van de Nederlander, de Nederlander maakt alle danspassen van de wereld maar doet zijn mond niet open.
Na een kwartier bijkomen zegt de Nederlander "Nu is het mijn beurt".
Zegt de Belg: "'t is al goed, je mag het ei houden!!".
Maar sterilisatie is een routine klus voor dierenartsen. Dus komt wel in orde, maar de verdoving
blijft nog wat nawerken.
Een Belg staat 's morgens op en gaat eieren rapen in zijn tuin.
Hij raapt ze op en ziet dan dat er een ei bij de buurman is terechtgekomen (De buurman is een Nederlander), de Belg doet aanstalten om het ei uit de tuin van de Nederlander te halen,
maar deze ziet dat en is daar helemaal niet tevreden over, want alles wat op zijn grondgebied ligt is zijn eigendom (Dat denkt hij althans).
Zegt de Belg: "We zullen er een wedstrijd om doen".
De Nederlander gaat ermee akkoord, in de wedstrijd draait het erom elkaar om de beurt in het kruis te trappen en de eerste die het uitschreeuwt van de pijn heeft verloren.
"'t is goed", zegt de Belg, "ik zal beginnen te trappen".
De Belg trapt heel hard in het kruis van de Nederlander, de Nederlander maakt alle danspassen van de wereld maar doet zijn mond niet open.
Na een kwartier bijkomen zegt de Nederlander "Nu is het mijn beurt".
Zegt de Belg: "'t is al goed, je mag het ei houden!!".
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Remie

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
ha ha ha wat heb ik hier al gelachen met al die moppen van Bertje en Remie
en lachen is gezond hé , allé dat zeggen ze toch
Remie een dikke proficiat met de verjaardag van jou zoon Marco

marietteke alles zal wel weer goed komen hoor met Sookie en na een verdoving zien die beestjes er toch zo zielig uit vind ik maar gelukkig duurt het niet lang
gerda , thijli , An-W , Bekske , jadi , frankje , puzzel , mama-inge
en alle andere leutertjes die ik hier vandaag nog niet gezien heb
nog een gezellige vrijdag verder
en nu vlug nog enkele werkjes doen sè
eerst buiten bbrrrrrr , maar goed aangekleed
en dan binnen
daaaaag

ha ha ha wat heb ik hier al gelachen met al die moppen van Bertje en Remie
en lachen is gezond hé , allé dat zeggen ze toch
Remie een dikke proficiat met de verjaardag van jou zoon Marco

marietteke alles zal wel weer goed komen hoor met Sookie en na een verdoving zien die beestjes er toch zo zielig uit vind ik maar gelukkig duurt het niet lang
gerda , thijli , An-W , Bekske , jadi , frankje , puzzel , mama-inge
en alle andere leutertjes die ik hier vandaag nog niet gezien heb
nog een gezellige vrijdag verder
en nu vlug nog enkele werkjes doen sè
eerst buiten bbrrrrrr , maar goed aangekleed
en dan binnen
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Kom de leuterkes nog een mooie avond wensen.
Het is reeds weer aan het vriezen. Dus een draai aan de knop die daar stilletjes aan de muur hangt.
Gezellig warm en wat sfeerverlichting en na mijn doucheke in mijn luie zetel tv kijken.
Bakje gaat dicht voor vandaag, morgen is er weer een dag en nog weekend ook.
Tijd zat dan.

Sommige kinderen bij de buren denken toch echt dat ik een achterlijk persoon ben.
Maar ik zal me niet tot hun niveau verlagen. Ik laat iedereen met rust en respecteer iedereen, dus als er ook maar een ietsie pietsie verstand zou in zitten moeten ze dat ook maar doen.
Voor straks, slaapwel leuterkes.
Het is reeds weer aan het vriezen. Dus een draai aan de knop die daar stilletjes aan de muur hangt.
Gezellig warm en wat sfeerverlichting en na mijn doucheke in mijn luie zetel tv kijken.
Bakje gaat dicht voor vandaag, morgen is er weer een dag en nog weekend ook.
Tijd zat dan.
Sommige kinderen bij de buren denken toch echt dat ik een achterlijk persoon ben.
Maar ik zal me niet tot hun niveau verlagen. Ik laat iedereen met rust en respecteer iedereen, dus als er ook maar een ietsie pietsie verstand zou in zitten moeten ze dat ook maar doen.
Voor straks, slaapwel leuterkes.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
het zal weer een koude nacht worden , maar de volgende dagen zal het ietske minder koud worden
ik ga dadelijk genieten van een aangenaam warm badje sè en daarna gezellig in de zetel voor de tv
en morgen ist alweer weekend en wasjes dag op nachttarief
voor alle leutertjes nog een gezellige warme avond verder
daaaaaag

het zal weer een koude nacht worden , maar de volgende dagen zal het ietske minder koud worden
ik ga dadelijk genieten van een aangenaam warm badje sè en daarna gezellig in de zetel voor de tv
en morgen ist alweer weekend en wasjes dag op nachttarief
voor alle leutertjes nog een gezellige warme avond verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Waarom denken ze dat Bert ? Heb je last van je buren ?
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
zo genoten vanmorgen>t.o. dikke sneeuw nog op het weiland en daar waren ze met skies achter een vlieger aan het skiën (ik weet ff niet hoe dat heet) en dat ging toch zo snel en was mooi. Dus die jongens (4) hoeven helemaal niet op wintersport om zich te vermaken!
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Als je niets meer weet waarover te schrijven/praten, nou dan pak je doodgewoon iets over ’t weer, lekker makkelijk…

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...