Goede morgen seizoentjes,
weer regen.

Zijn garnaakroketten vandaag, dat is nu de kaviaar van vandaag. Lilly is boven. allez dat denkt ventje. Gimly ook.
Naar komen eten gekeken. vandaag de laatste. 't zou goe kunnen dat degene die geen kokschool gevolgd heeft gaat winnen.Persoone kreeg alleszins veel punten. Zou vandaag om kaarsen willen gaan en tegelijk capsules voor de koffie meebrengen. Ventje heeft echter geen zin. zal caffeïne vrije worden dan. De wekker maakte ons wakker en Lilly lag juist zo braaf te slapen en ja, zo moest er ook uit. Ze was bij ventje gekropen. Ik ben nog een beetje blijven liggen. het was gisteren tè vroeg. kan dat soms hebben van die nachten. Ben niet naar de chatroom gegaan wat ik normaal doe. Ben bijna onmiddelijk na mijn post naar 'the zone ' gegaan.
't schiet op in 'the zone'. heb er een muziekske van U-tube bijgepakt maar de eeuwige reclame! ga al mijn muziek via 7-digital moeten kopen. Ventje heeft gekeken voor een geen reclameabonnement maar ze steken er toch nummers in die niet op uw playlist staan.
The sims schieten ook goe op. nu moet ge wel opdrachten uitvoeren. 't tuinieren deze keer.
Ventje moet om brood. gaat zich nu in lange broek zetten. Gimly is opgedoken. Zijn 10 uurtje deze keer in plaats van zijn 11. Gisteren had hij het ferm in. het wilde eten. dat kreeg die maar vergat dat dan weer. Hij wordt echt vergeetachtig.
Gisteren lag Lilly op haar groene doos voor Rika. je mocht er aankomen en ze bougeerde niet. In tegendeel toen ik haar aanraakte legde ze zich een beetje beter.
De urnes zijn beneden geraakt maar staan nog niet helemaal op de plaats dat ik wil. zal een werkske voor straks zijn.
Hun korrels zijn gisteren dan binnengekomen. nog 1 pakje dat in verwerking staat. en geen van ons twee heeft enig idee wat het kan zijn. dat gebeurd niet veel.
Ventje had het balen in gisteren. heb dan maar meegebaald. zat niks anders op. Hola, de polies passeert. Suus is hier nochtans niet. Overal waar ze gaat komt ze politie tegen. Haar broer zal dat waarschijnlijk geregeld hebben. Die is rechercheur.
Heb gisteren ook mijn avondroutine niet gedaan. Op 1 keer gaat het niet komen. Ik merk nog geen verschil. 't zal langzaam gaan blijkbaar. Ik was gisteren aan het peinzen op een oude vriend van mij. Nu is dat een ex-vriendschap. Heeft hij helemaal te danken aan zichzelf. Die gast was ijdel jong! Als zijn haar maar goed zat anders was die niet aanspreekbaar. Is een zoetekauw, iets dat 'em zorgvuldig verborgen hield, want zijn postitie als vlaggenzwaaier bij Aglaia ging in gevaar komen. Als ge hem nu ziet, z'n broer kan er 3 keer in.

diene heeft zich laten gaan zeg. Pinten en taarten. Is freelancher geworden omdat 'em niet graag werkt tenzij het op zijn termen is. Is nu weer voor een jaar weg en komt meestal terug als het zijn verjaardag is. en ja: Dan is er taart!
Over taart gesproken: bij mijn verjaardag was dat altijd dezelfde. 'n biquit. en die bakker had de neiging om zure kersen in het deeg te draaien. Stak mij zo tegen dat ik er naartoe ben gegaan en heb gezegd dat als ik ook maar 1 zure kers in het deeg vond ik in zijn bakkerij ging staan. Geconfijte kersen mogen maar niet diene ingemaakte zure brol.
't was blauwe zakken en karton, hebben ze toch wel een blauwe zak laten staan zeker? de regen zat in hun ogen. zit vol met dvd dozen en die zijn al pastiek. 't gaat naar 't container park. ze hebben dat al jaren gedaan, maar nu?
Ha, Lilly. komt ge een keer op verkenning? Rika is aan het uitdoven hoor.
Teljoren van Loïc moeten nog in de afwasmachine. hebben ze dan elk een verse teljoor om de dag. anders moeten die eerst te week gezet worden, vooral die van Gimly. Heeft voer voor mulch maar alles is dan grotendeels aangekoekt. Vuile eter. klaagt dan dat het niet vers meer is.

nogal wiedes.
Heb vannacht gedroomd van allerlei mensen dat ik nog nooit gezien heb. Kan gebeuren zei ventje.
De 'old skool Rockers' zien het zitten voor de film van Sabaton. Ze zitten wel niet op FB. ik wil wel moderator worden maar das niet makkelijk, ge moet kunnen omgaan met BS. Patrick Haemers, zat op een tank. 't is niet Dè Patrick Haemers. Stefaan zijn dochter gaat ook mee. ben ik nie alleen. meiskes onder elkaar. Ik ga Eddie de boommens aandoen. ik heb geen andere T-shirts. Tsja dan is dat maar zo. Vroeger was er een brasserie in de cinema. maar dat zou nu een chinees restaurant zijn zei Stefaan. Geen pint vooraf dus. en ook zelf uwe popcorn en spekken meenemen. Met een fleske water waar ze woekerprijzen voor vragen. Wij gaan niets zelf meenemen. 't is lang geleden dat we eens uit zijn geweest naar de cinema en dan mag het er vanaf.
Bijna tijd voor mijn pillen. Dan een half uur wachten en bloeddruk nemen. dat netjes noteren in een excel.
Ik ga nog rap eens naar de boerderij.
Fijne dag seizoentjes