In de Vier Seizoenen reeks 36 Herfst 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Oma-C

27 sep 2024, 09:30

Goede morgen allemaal, :wink:
Hier is het momenteel droog, de regen
hebben we vannacht gekregen....
en redelijk veel wind, nu probeert er
een waterzonnetje door te komen. :roll:

Mijn voetenverzorgster komt tegen de middag
ik zal weer op wolkjes kunnen lopen nadien :)

Allen een fijne vrijdag, en sterkte en beterschap
aan de zieken, hier hoor je regelmatig
van covid-zieken, ik krijg volgende week mijn
covid spuit bij de apotheek net als vorig jaar....
De griepspuit is pas eind oktober.....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Muddy Maddy

27 sep 2024, 10:42

Goede morgen seizoentjes,

weer regen. :roll: Zijn garnaakroketten vandaag, dat is nu de kaviaar van vandaag. Lilly is boven. allez dat denkt ventje. Gimly ook.
Naar komen eten gekeken. vandaag de laatste. 't zou goe kunnen dat degene die geen kokschool gevolgd heeft gaat winnen.Persoone kreeg alleszins veel punten. Zou vandaag om kaarsen willen gaan en tegelijk capsules voor de koffie meebrengen. Ventje heeft echter geen zin. zal caffeïne vrije worden dan. De wekker maakte ons wakker en Lilly lag juist zo braaf te slapen en ja, zo moest er ook uit. Ze was bij ventje gekropen. Ik ben nog een beetje blijven liggen. het was gisteren tè vroeg. kan dat soms hebben van die nachten. Ben niet naar de chatroom gegaan wat ik normaal doe. Ben bijna onmiddelijk na mijn post naar 'the zone ' gegaan.

't schiet op in 'the zone'. heb er een muziekske van U-tube bijgepakt maar de eeuwige reclame! ga al mijn muziek via 7-digital moeten kopen. Ventje heeft gekeken voor een geen reclameabonnement maar ze steken er toch nummers in die niet op uw playlist staan.
The sims schieten ook goe op. nu moet ge wel opdrachten uitvoeren. 't tuinieren deze keer.
Ventje moet om brood. gaat zich nu in lange broek zetten. Gimly is opgedoken. Zijn 10 uurtje deze keer in plaats van zijn 11. Gisteren had hij het ferm in. het wilde eten. dat kreeg die maar vergat dat dan weer. Hij wordt echt vergeetachtig.

Gisteren lag Lilly op haar groene doos voor Rika. je mocht er aankomen en ze bougeerde niet. In tegendeel toen ik haar aanraakte legde ze zich een beetje beter.
De urnes zijn beneden geraakt maar staan nog niet helemaal op de plaats dat ik wil. zal een werkske voor straks zijn.
Hun korrels zijn gisteren dan binnengekomen. nog 1 pakje dat in verwerking staat. en geen van ons twee heeft enig idee wat het kan zijn. dat gebeurd niet veel.

Ventje had het balen in gisteren. heb dan maar meegebaald. zat niks anders op. Hola, de polies passeert. Suus is hier nochtans niet. Overal waar ze gaat komt ze politie tegen. Haar broer zal dat waarschijnlijk geregeld hebben. Die is rechercheur.
Heb gisteren ook mijn avondroutine niet gedaan. Op 1 keer gaat het niet komen. Ik merk nog geen verschil. 't zal langzaam gaan blijkbaar. Ik was gisteren aan het peinzen op een oude vriend van mij. Nu is dat een ex-vriendschap. Heeft hij helemaal te danken aan zichzelf. Die gast was ijdel jong! Als zijn haar maar goed zat anders was die niet aanspreekbaar. Is een zoetekauw, iets dat 'em zorgvuldig verborgen hield, want zijn postitie als vlaggenzwaaier bij Aglaia ging in gevaar komen. Als ge hem nu ziet, z'n broer kan er 3 keer in. 8O diene heeft zich laten gaan zeg. Pinten en taarten. Is freelancher geworden omdat 'em niet graag werkt tenzij het op zijn termen is. Is nu weer voor een jaar weg en komt meestal terug als het zijn verjaardag is. en ja: Dan is er taart!

Over taart gesproken: bij mijn verjaardag was dat altijd dezelfde. 'n biquit. en die bakker had de neiging om zure kersen in het deeg te draaien. Stak mij zo tegen dat ik er naartoe ben gegaan en heb gezegd dat als ik ook maar 1 zure kers in het deeg vond ik in zijn bakkerij ging staan. Geconfijte kersen mogen maar niet diene ingemaakte zure brol.
't was blauwe zakken en karton, hebben ze toch wel een blauwe zak laten staan zeker? de regen zat in hun ogen. zit vol met dvd dozen en die zijn al pastiek. 't gaat naar 't container park. ze hebben dat al jaren gedaan, maar nu?
Ha, Lilly. komt ge een keer op verkenning? Rika is aan het uitdoven hoor.

Teljoren van Loïc moeten nog in de afwasmachine. hebben ze dan elk een verse teljoor om de dag. anders moeten die eerst te week gezet worden, vooral die van Gimly. Heeft voer voor mulch maar alles is dan grotendeels aangekoekt. Vuile eter. klaagt dan dat het niet vers meer is. :roll: nogal wiedes.
Heb vannacht gedroomd van allerlei mensen dat ik nog nooit gezien heb. Kan gebeuren zei ventje.
De 'old skool Rockers' zien het zitten voor de film van Sabaton. Ze zitten wel niet op FB. ik wil wel moderator worden maar das niet makkelijk, ge moet kunnen omgaan met BS. Patrick Haemers, zat op een tank. 't is niet Dè Patrick Haemers. Stefaan zijn dochter gaat ook mee. ben ik nie alleen. meiskes onder elkaar. Ik ga Eddie de boommens aandoen. ik heb geen andere T-shirts. Tsja dan is dat maar zo. Vroeger was er een brasserie in de cinema. maar dat zou nu een chinees restaurant zijn zei Stefaan. Geen pint vooraf dus. en ook zelf uwe popcorn en spekken meenemen. Met een fleske water waar ze woekerprijzen voor vragen. Wij gaan niets zelf meenemen. 't is lang geleden dat we eens uit zijn geweest naar de cinema en dan mag het er vanaf.

Bijna tijd voor mijn pillen. Dan een half uur wachten en bloeddruk nemen. dat netjes noteren in een excel.
Ik ga nog rap eens naar de boerderij.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!

anjelierken

27 sep 2024, 15:51

Afbeelding

Hallo iedereen,

Wat een wind vandaag. Toch heb ik deze voormiddag in de tuin gewerkt, het is niet koud. Wat gedaan is, is gedaan. Manlief was aan het kippenhok bezig. Nu heeft hij deze week een automatisch kippenluikje geïnstalleerd . Dat gaat s 'avonds dicht als het bijna donker is , en s' morgens open. Is wel gemakkelijk. Vandaag heeft hij daar een afdakje gemaakt zodat dat "deurtje" niet in de regen staat, alhoewel dat niet nodig is.

Manlief kijkt naar de koers. Vind dat het de laatste tijd zoveel wielrennen is. De ene koers na de andere. Het is precies meer dan vroeger.

Heb nog wat appelmoes gemaakt , alhoewel ik al redelijk wat pakjes zitten heb in de diepvries. De ukjes eten dat graag , dus dat komt altijd van pas.

Michiel vdv: beterschap

Dames, tot morgen allemaal
Michieldvd

27 sep 2024, 16:43

Ben er terug, voel me veel beter dan gisteren.
Morgen is het voor mij de covid spuitdag :? Ben er geen voorstander van maar voor de zekerheid zal ik dia laten zetten.
Nog geen tv aangezet vandaag. Niet van mijn gewoonte want het ding staat meestal aan, zeker als er iets van sport is.

Muddy Maddy

28 sep 2024, 06:12

De hevige wind heeft me hoofdpijn bezorgd. ben dan maar opgestaan. Was al eerder wakker: Gimly miauwde heel luid om 03 u. Lilly lag op bed en dacht er het hare van. Ze is ook niet mee opgestaan. ach, dan zien we haar wel verschijnen als ventje op staat.
De garnaakkroketten waren lekker maar ik had de indruk dat ze met een dikkere paneerlaag hadden gewerkt. wat grover paneermeel. Panko vind ik de max, maar die moet je toch dubbelpaneren of je bent je vulling kwijt. ik vind dat het lichtste paneermeel ooit.
De kaarsen staan hier aan. ventje vond het hier gisteren koud. omdat Rika nog niet aanstond ( voor en tweetal uurtjes 's avonds) heeft hij dan de kaarsen aangestoken.
Wie nog niet is komen opdagen met een thermostaat is buurman. hij had er ergens nog een liggen in zijn pakhuis maar buurman is ook vergeetachtig. ventje gaat maandag zelf ene halen. degene die er nu hangt staat op auto, maar is totaal ontregeld. was ook niet gemakkelijk om te bedienen. ( werkt met schuifsysteem) en als 't maandag nog kouder wordt, zet ventje Rika een uur eerder aan. om 06 u ipv 07. en ook weer tot 10.00 u. ventje begint ook weer veel te niezen. ik denk dat het stof is van de pellets. je moet het laatste uit de zak zeven anders zit er te veel stof in en Rika verdraagt dat niet. Ventje wil zo'n zeef gelijk de goudzoekers van in de tijd. :lol: Voorlopig gebruikt hij mijn grootste zeef van 3 stuks. En ik heb veel liever dat hij pasta afgiet in de plastiek zeef want die past op een afdruppot. En die kan dan meteen de vaatwasser in.

Vandaag verder doen aan 'his dark materials' nooit gedacht dat ventje science fiction goed zou vinden. hij is meer voor fantatsie maar science fiction is maar goed voor 1 film en geen serie. Alhoewel (sir) Isaac Asimov van I, robot hem ook bevalt. Die zat in een exclusief clubje die de zwarte weduwnaars werden genoemd en maandelijks zonder vrouw en met een gast samen kwamen. Ook de bediening was strikt mannelijk. Lekker eten was de rode draad. En in komen eten heeft onze chocolatier gewonnen! Zijn kot daar in Damme is ook de moeite waard, vooral diens mancave! een flipperbak! Jawadde! ik zoek al jaren naar 1 van Terminator 2 maar de prijzen zijn te zot en je moet er dan zelf omgaan en je moet plaats hebben. Dat laatste hebben we voorlopig niet. De zolder moet nog gedaan worden. ventje gaat daar dan al zijn sportgerief zetten wat ooit de bedoeling was en hij had losse zeteltjes van zijn moeder meegekregen. Die hebben bij zijn zus ook gestaan. ze waren van bruin ribfluweel. Ik vond ze echt niet makkelijk zitten. en't was ook niet mijn kleur. Dan zou er een sprei op gemogen hebben. Ons moeder heeft er genoeg. Van Dè tante moest er op elk bed een sprei liggen die dezelfde kleur had als de gordijnen.

Hier kijken wij daar niet achter. aangezien ventje geen donsdekenovertrek in Flanel wil is het een mix van kleuren. De Gordijnen zijn wel lichtgrijs en hangen er nog niet zo lang. Achteraan is alles in het blauw en verduisterd want een van die appartementen die op ons kijkt, daar waren de lichten dag en nacht aan en het waren felle! De man van de gordijnen zei: diene heeft ook nog zijn electriekrekening niet gezien. 't was al lastig genoeg als de sensorlamp aan de garages aanging. Of buurman V zijn licht liet branden in de zomer. Nu hij een extra garage heeft die uitkomt op zijn koer, laat die zijn lampen branden als hij de laten heeft. Ik ben nog altijd een beetje geirriteeerd dat ze ons dat niet hebben komen vertellen dat die garages te koop stonden. Ze moesten wel asbest op het dak verwijderen en buurman overzag de werken. De zijne staat aan de zijkant en is een pak groter. Buurman V heeft samen met zijn buurman van 14 die garages gekocht. Nu moet hij op ons rekenen voor het dak. Toen ze kwamen zeggen dat ze hun dak gingen vernieuwen zei ik: wel, wij ook. Hij was enorm opgelucht want ventje had gepraat over appartementen in Ieper waar hij geboren is. Ik wil niet op een appartement gaan wonen. Ik heb er op 2 gewoond en dat was genoeg van burenlawaai. Links hadden ze de hele tijd ruzie en rechts zat de prostituee. Het was verboden huisdieren te hebben van de syndic maar zij trok zich daar niets van aan. Ze heeft zelfs een koppel uit elkaar getrokken. Direct na de breuk trok die bij haar in maar na 3 maanden mocht ook hij z'n koffers pakken.

Er was daar met de appartmenten van beneden een vriendenkliek ontstaan die 's ochtens met frieten afkwamen terwijl ik me klaar maakte om te gaan werken want ik moest met de trein en in de weekends mocht ik te voet. er waren zo vroeg geen bussen. Politie is daar ook meerdere malen moeten tussen komen bij vechtpartijen door drankmisbruik. 't was elk weekend hetzelfde. Dus zijn wij een blok verder verhuisd dat lag dichter bij het weggetje naar de grote baan. Wijlen mijn schoonvader kwam veel naar mij met de fiets. Ik kon hem gemakkelijk zien afkomen. 't was een veel te brave mens. Ventjes moeder heeft hem laten creperen als een hond.( dat doe je een hond zelfs niet aan) En de dag dat die stierf lag mijn eigen vader in de kliniek en moeder wilde een gebraden kip! ze had al talloze keren gebeld maar in de supermarkt nam ventje niet op. Tenzij hij iets vind dat niet op het lijstje staat en er een product in promo is.
Een jaar later is mijn vader dan gestorven. Hij had ervoor gekozen. En ik was verplicht om te kijken. dat blijft op uw netvlies hangen.

Bon, vandaag weer huisarrest voor volwassenen. het is een internationale zending en nog steeds weten wij niet wie wat waar heeft besteld. 't staat niet op de paypall. we zullen zien. Ik ga de zaterdag toch nooit het huis uit want ik moet naar moeder bellen. Ik moet nog mijn alarm zetten. :roll: Want eenmaal in 'the zone' zit ik erin en geraak ik er moeilijk uit.

Michiel, dan ging je met wijlen mijn vader goed overeen komen. die bekeek alle sport. zelf 3 voetbalmatchen tegelijkertijd. Zijn digicorder stond op 100%. allemaal voetbalmatchen. Ja, er zaten wel documentaires in over visjes omdat hij een aqarium had. Wij hadden er ook een maar met te verhuizen was er hier geen plaats en geen stopcontact. We hebben de kleintjes aan de school van de buurmeisjes gegeven en de grote gingen naar de RSPA. Valium was een zilverhaai van 20 cm. En dan had je nog paardenkop die onder de keitjes zat. die was het moeilijkst te vangen. Het was de secretaris van de baas van de RSPA die erom kwam. De baas was in z'n nopjes met zo'n speciale vis.
Moeder heeft mij de aquaria laten fotograferen en op tweedehands te zetten. er was direct ene die 50 euro wilde geven. 't was voor 't zoontje die een mentale stoornis had. En zij hadden plaats zat.

Allez, ik ga mijn Sims lastig gaan vallen. er zit jammer genoeg geen kippenhok met luxe in, Anjelier. Alleen katten en honden.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!

Bekske

28 sep 2024, 08:43

Afbeelding

Oma-C

28 sep 2024, 09:28

Afbeelding

Goeiemorgen allemaal, :wink:
Hier een waterzonnetje en redelijk veel wind
je voelt echt dat het herfst is nu.. :roll:
en die eerste kou zijn we niet zo rap gewoon :oops:

Fijn weekend allemaal en beterschap aan wie het kan gebruiken.

Helena van Troje

28 sep 2024, 12:50

Goede middag.
Inderdaad het wordt herfst.
Ze menen het.
Vannacht wordt het koud heb ik gezien.

Al bij al is mijn uitje van gisteren best meegevallen.
Nadat ik het nakijken had bij de bus die eerst wel en dan niet en dan toch kwam volgends de app.
Gelukkig wou vriendin mij naar de plaats van afspraak brengen.
We hebben naar verhalen geluisterd, naar muziek geluisterd, met een bootje gevaren.
Het was al de moeite waard.
Jongste heeft ons dan naar huis gebracht 's avonds.
Het weer viel nog mee al bij al.
Vandaag rustig aan.
Ik ben echt lui en heb geen zin in veel werk.
Zo te zien aan de dreigende luchten zal het de linnendroger worden...

Nog een fijne dag aan allen.
Blij dat je weer boven water bent Michiel.
Michieldvd

28 sep 2024, 14:01

Samstag, einkaufstag.
Dit is dus ook alweer gedaan.
Maar nu iets heel anders.
Ik moet jullie allen bedanken voor de vriendelijke ontvangst.
Ik ben bij 4 cafe's langs geweest met een vriendelijk woordje toen ik hier pas was.
Maar jammer genoeg was er toch één plaats waar ik niet welkom ben en meteen de volle laag kreeg.
1 madam in het bijzonder vind het op vandaag nog nodig om mij op seniorennet af te schilderen als iets walgelijks. Ik doe dat ook niet over haar toch?
De ervaring in mijn job vroeger is mij nu van pas gekomen en ik ben wat gaan terugkijken in de tijd, ongeveer van 2013 tot nu. Ben veel te weten gekomen.
Maar soit, ik leg er de riem af met dank aan meneer en madam (waar ik in eerste instantie heel vriendelijk tegen was) uit het bewuste café.
Ik kan niet tegen roepe en verwijten, dus vandaar.

anjelierken

28 sep 2024, 19:17

Afbeelding

Hallo iedereen,

Fijne wandeling gehad vandaag. De bedoeling was om morgen te gaan, maar de ukjes komen, dus vandaag gewandeld.
Hier en daar wel modder , maar allez, het lukte wel langs de kant.
Spaanse woef zag er ook lief uit, maar als het opdroogt valt het eraf.

Vanmorgen pas wakker geworden na 8u, dat is ook heel lang geleden.

MM: wij hebben vroeger ook op een appartement gewoond , en eerlijk, wij zouden er ook niet meer willen wonen .Dat er overdag lawaai was, tot daar aan toe, maar s' nachts , dan is het anders. Het is meermaals gebeurt dat een dronken bewoner aan onze deur stond te rammelen s 'nachts. Die dacht dat hij aan zijn eigen voordeur stond ( vergist van ingang). Of dat er een auto voor je garage staat.

Ik hoop dat Clive een fijne vakantie heeft.

Dames, tot morgen allemaal.

Oma-C

28 sep 2024, 20:06

Afbeelding

Een gezellige avond, slaapwel straks en tot morgen.... :?

Bekske

29 sep 2024, 08:37

Afbeelding
bijna weer een nieuwe start van een nieuwe maand nog een paar dagen .Het is frisjes maar snachts is het nog meer frisjes als je dan enkele malen moetopstaan .Voor een bezoekje aan kleine kamer ishet evenschrikken dat het zo koud is .Maar ja het is hier nu zo en daarna warm je toch terug op als je in de beddenbak terug kruipt .En af en toe voger eenviervoeter om even buiten te gaan als dan dedeur open ga is het nog frisser IK MAG DE verwarming niet tehoog zetten wantkan tegen geen warmte dan kom ik in deproblemen .iedereen die hier komt zeg het jeverwarming staat laag tegenover vroeger.jahet is nu zo .Nog huishoudelijkewerkjes doen maar maak geen planning meer zal welzien vanavond wat er gebeurt is .Eten maken doe ik iedere dag zowel voor de viervoeters als voor mij hoe slecht ik me ook voel .Morgen vroeg staat de boodschappenhulp hier weer om 8 uur en de winkel ga open om 8.30 uur .Heb hen daar al meerdere keren opgewezen dat je zo vroeg op een maandag morgen niks kan doen want dat ze dan beginnen aan te vullen .Maar dat is tegen muren dat ik klaag ze houden er geenrekening mee . Ik heb al na gezien hoeveel uren ik betaal zonder dat ze werken .Ze komen te laat vertrekken te vroeg enz .IEDEREEN HIER IN DE BUURT ZEGGEN DIE GAAN ZEKER GEEN BOODSCHAPPEN DOEN DATZE DIT NIET WETEN GELOOFT NIEMAND.Maar datze gewoon doen wat ze willen doen of je tevreden ben of niet trekken ze hun gewoon nietaan .Afijn ja ik ga zie hoe ik het te volgend keer ga aanpakken als zevroeg nog willen komen .geniet van jullielaatste zondag van september groetje

Oma-C

29 sep 2024, 08:56

Afbeelding

Goeiemorgen iedereen hier in dit hoekje :wink:
Hier schijnt de zon maar het is koud
ik zag op de thermometer 4° vanmorgen :roll:
Dan heb ik niet veel zin om op te staan :oops:
maar ja, ik moet mijn pillen in schuifjes van
een half uur nemen voor mijn ontbijt :?

Allen nog een aangename laatste zondag van deze maand :)

Muddy Maddy

29 sep 2024, 09:22

Het weer wat later opstaan is gelukt. ik had me voorgenomen niet eerder op te staan dan ik 'zon' licht zag. Het was zelfs aangenaam in de badkamer. Mijn volhardendheid met zelf de knoppen open te draaien heeft geholpen. ventje zou daar alleen maar aan denken een half uur voor zijn douche! en ik heb de thermostaat op auto gezet. dan kan het de vroegere programering verder zetten. die van toen ventje nog moest gaan werken. Was toch altijd vèèl te vroeg. En als ze naar Brussel moesten was dat een halve ramp! om de file te vermijden gingen ze om 4 uur 's nachts gaan rijden. Als ze maar geen file hadden. en ventje heeft nachtblindheid dus die reed zowiezo niet graag in het donker.

Ons moeder heeft al heel veel klaargemaakt op haar nieuw kookvuur. 't is haar gelukt hem aan te krijgen en aan te houden en daar was zo zo blij om. ( wij ook) Ik denk dat ze zich toch stiekem ietwat verveelde te wachten op het eten dat ze kwamen brengen. Ze ging vandaag kippenboutjes doen en die moesten nog uit de diepvriezer. ik heb gezegd dat ze ze moest in de frigo laten ontdooien. Kip is delicaat zei ik. In mijn achterhoofd dacht ik kreeft is dat ook. Het stond op het puntje van mijn tong maar ik heb het toch niet gezegd. wij eten lamsvlees vandaag. was iets duurder vlees maar voor een keertje mag dat. je hebt toch personen die geen lamsvlees gaan willen eten omwille van die schattige lammentjes in de wei. en dan? ik zie ook graag eenden en ik eet ook eendenborstfilet als ik er kan vinden.En dan zijn er nog die het trauma van hun plechtige communie boven halen als reden. Dat ze het hadden zien bloeden. wat een bende watjes. het is frambozencoulis!

het is nepbloed! zoals ze in de cinema bebruiken maar ik geloof dat er daar meer kers in zit. ik ken de juiste samenstelling niet maar Google zal dat wel weten. Er bestaat nu ook een AI vriend/in. Ze zal veel tegen je zeggen maar de formule om XTC te maken nèt niet. ook Meth zal ze niet vertellen. Eteju toch! Ventje had een les van de toemalige rijkswacht en daar gerbuiken ze hun vinger in de cocaïne om te proeven. Dodelijk fout! als ge dat doet OD. dus dat lieve kinderen is ook onder de noemer BS te klasseren.
Ik heb gisteren een evenment aangemaakt op Fb. moest die wel openbaar zetten want normaal staat de mijne op vrienden. Eens zien van de zelfverklaarde metalheads in de vriendenkring gaan gaan. Misschien Buurman V, want die is al 2 keer naar Ramstein geweest als ze hier optraden. zijn dochter was dan telkens mee. De oudjes in het WZC niet ver van de wei zien die ruige rockers graag afkomen. 'k kan 't geloven.

Gisteren was buurvrouw op wandel met Cooper en Louis. ventje zwaaide naar haar, zij terug en ineens hadden Cooper en Louis ventje in de gaten. ze begonnen daar verwoest aan de lijn te trekken.... ze moesten ook gedag zeggen. Die kleine pootjes repten zich nogal. Mij kennen ze ook maar dan van stem. Cooper wilde hier eens binnen toen buurman en ik tegelijk een pakje aannamen. Cooper weet dat Lilly hier woont. Hij stond al halverwege mijn stoep toen ik zei dat hij zich van deurgat vergist had. Naar buurman luisterde die niet. Uiteindelijk heb ik hem het juiste deurgat gewezen. Buurman bedankte me. Het is ook een beetje verwarrend aangezien de deuren naast elkaar liggen.
Dochter had gisteren vrienden op bezoek en hun keuken is waar mijn badkamer is. Die maakte een beetje veel lawaai. Gimly vond het niet zo leuk en had de poot genomen naar beneden. Lilly was eerder op de avond buiten gaan graven in een bloembak. Maar haar behoefte doen in dat zand? neen. een dame doet dat niet. een dame gebruikt de kattenbak.
Ze was een beetje uit haar humeur gisteren.
Gimly was weer uit haar teljoor aan het (vr)eten. ventje maakt zich daar kwaad voor. Ik blijf erbij staan als zij eten moet hebben. Gimly verzet dan geen poot want hij weet wel wat ik dan ga doen.

Mijn bloedsuiker stond gisteren te laag. ik heb dan van die "valse" honger. Ben dan toch naar beneden gegaan om een croque te eten. "valse" honger is ofwel een hoofdpijnaanval die komt opzetten of lage bloedsuiker. aangezien ik geen ulta-diamicron meer mag nemen, ging ik van het laaste uit. Disc 1 van 'his dark materials' is erdoor. Vandaag is het Mac die de dienst uitmaakt voor heel de dag. Gisteren ons vermaakt met ter land, ter zee en in de lucht. het was snel naar die bel! ja, snel naar het water. De eerste 15 slaagden er niet in. en soms zag je van het van ver al aankomen dat het niet ging lukken. Er zijn daar wel gewonden gevallen. Maar steriestrips lossen veel op. Gelukkig zijn er de duikers en de EHBO.

Het is bijna tijd om de gelovigen op te roepen. De kleinkinderen van de baron zijn komen slapen. alle 4. Dat zal plezant zijn!
twee dagen eerder ging buurvrouw van overbuurvrouw het op een zuipen zetten. ze heeft haar kinderen dus geen bezoek van andere mannen. Want de zoon wil dat niet. en haar ex blijft haar zwart maken. ondanks dat Zij aan Hem allimentatie moet betalen. het is het laatste jaar want de zoon studeert binnenkort af. Hij eet "alternatief". een schoon woord voor vegetarisme.

ik ga eens kijken op FB of er iemand op het evenement gereageerd heeft.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
Michieldvd

29 sep 2024, 09:52

Guten morgen

Afbeelding

Ik ben hier met de koffie. Misschien wat aan de late kant maar het is de intentie die telt :lol: :lol: :lol:
Het was een frisse nacht, ik denk er aan om af en toe eens de verwarming aan te steken.
Hopelijk komt het zonnetje nog piepen.
Zal een tv sportdag worden vandaag.
Nog een fijne dag voor jullie allen.