gegroet iedereen
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48
weet dat het nog vroeg is maar mijn pijp is uit.Door twee keer vandaag een blokje om te gaan telkens een 45 minuten op een slaktempo wel .Heb dus een frisse neus gehaald maar nu ben ik enorm moe dus rusten en hopen dat ik geen uiltje vang voordat de nacht komt .

-

de dierenarts is geweest voor sissi moet nu het maxinum van medicijnen nemen .Nu woensdag zo er verbetering moeten zijn anders moet ik een zware beslissing nemen.Ze heeft nu ook nog twee snelgroeiende gezwellen bij waarschijnlijk kanker zei hij .Voorlopig zie ze niet af door de medicijnen .Maar ik moet zien dat ze zich niet opwind want haar hart is enorm slecht .Alsook als de gezwellen toegenomen zijn is het beter voor haar zei hij .Ik heb hier wel dan nog twee maar die gaan er ook mee onderlijden verdriet hebben zei de dierenarts .Het is niet omdat je meer honden heb dat het niet hard overkomt zei hij om zo een beslissing te nemen.Want ieder dier is anders en sissi is mijn probleemkind altijd geweest al die jaren .ik zal na het weekend zie hoe ze is en stilaan denken aan afscheid nemen hoe moeilijk het ook is maar is voor haar bestwil groetje
-

wat sissi betreft ze is niet als puppy bij mij gekomen .Maar doordat ze veel meegemaakt had en een stijve achterpoot.Waardoor ze niet normaal kon gaan en binnenin haar nog het een en ander .Ze is 11 jaar maar zij heeft me enorm veel troost gegeven als ik het moeilijk had .De twee andere geven ook wel troost maar sissi dat is iets anders .Daisy is de oudste 12 jaar is van een sterfgeval .Heidi die is 10 jaar heb die op 4 weken bij mij en met de fles in begin groot gebracht .Die zorgt nu enorm voor sissi die gaat sissi zeker zo hardmissen als ikzelf .Ze gaat er nu geen moment van weg breng eten enz naar sissi afijn ja afwachten .Nu komt er iemand van de buurt zodatik mijn verzet heb groetje
-

gisteren het dossier van poetshulp opgemaakt .Wat blijkt nu dat ik teveel betaal per uur aan gezinszorg .Met gezinszorg en poetshulp samen betaal ik hetzelfde dus moet ik minder betalen dan nu .Dat is van september tot nu dat ik teveel betaal .Poetshulp alleen kost bijna 2 euro meerper uur .Maar heb iemand nodig voor de boodschappen dus gezinszorg houden die moeten mee boodschappen doen .En dan morgen een mail naar dieren arts sturen want nu moet ik ze buitendragen om dat ze moe is en amper adem heeft .Een onrustigenacht achter de rug en dan vrijdag de uitslag van biopsie van maag en slokdarm benieuwd welk nieuws dat gaat zijn ongerust niet groetje