In de Vier Seizoenen reeks 13 Winter
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Ik ga dat proberen, omaC. Ik begin het stilaan beu te worden. Moet me altijd eerst afmelden en terug aanmelden .........
Ga direct afsluiten se, en terug inloggen. Tot seffes ......
Ga direct afsluiten se, en terug inloggen. Tot seffes ......
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Ja, nu doet hij het niet meer he, hij heeft het gehoord dat ik het moe ben.
Had nog eens gevraagd aan helper voor aangemeld te blijven, maar heb nog geen antwoord gekregen. Ze zullen het misschien ook moe zijn, al die vragen.......
Normaal was pc niet open maar moest mijn gegevens verifieren voor het huis-alarm hier, en dat kon enkel via pc, volgens installateur. Dus dat is bij deze ook al gebeurd.
Nu komt hier een melding binnen van probleem met Microsoft-account. Zal maar eens terug afsluiten en zien wat ik moet doen om dit op te lossen. Een mens zou al die problemen moe worden, en dit bij zulk mooi weder !
Ga gauw hier wat nakijken en dan zien we wel.
OmaC, een mens vraagt zich af waarom ze daar dan een vakje plaatsen om 'te onthouden', he ! Ik hou het in gedachten hoor !
Tot later allemaal, geniet van het zonnetje, wie kan.
Tot ..... de volgende.
Had nog eens gevraagd aan helper voor aangemeld te blijven, maar heb nog geen antwoord gekregen. Ze zullen het misschien ook moe zijn, al die vragen.......
Normaal was pc niet open maar moest mijn gegevens verifieren voor het huis-alarm hier, en dat kon enkel via pc, volgens installateur. Dus dat is bij deze ook al gebeurd.
Nu komt hier een melding binnen van probleem met Microsoft-account. Zal maar eens terug afsluiten en zien wat ik moet doen om dit op te lossen. Een mens zou al die problemen moe worden, en dit bij zulk mooi weder !
Ga gauw hier wat nakijken en dan zien we wel.
OmaC, een mens vraagt zich af waarom ze daar dan een vakje plaatsen om 'te onthouden', he ! Ik hou het in gedachten hoor !
Tot later allemaal, geniet van het zonnetje, wie kan.
Tot ..... de volgende.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Een aangename wandeling gedaan, heerlijk weer is het
ik wil het graag zo bestellen tot Pasen en dan wat beter
Als dat zou kunnen...
maar het ziet er goed uit voor de komende week ook
Veel wandelaars onderweg en veel mensen die aan
de grote poetswerken bezig waren... ja... 't jeukt hé met dit weer
Nu een theetje en eens zien hier
Ik wou nog eens proberen of ik aangemeld bleef
en ja het is gelukt dus afblijven van het groene vakje met onthou mij
dat werkt averechts
Ik ga een straks pizza in de oven steken vanavond, ik heb nog een halve
die ik zelf gemaakt had in de vriezer en dat is genoeg...met veel groentjes
champignons en kaas
Voor allen nog een fijne avond en later een goeie nacht... tot morgen
Laatst gewijzigd door Oma-C op 16 feb 2019, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Het groene vakje moeten jullie gewoon groen laten staan.
Het staat standaard op houd mij aangemeld.
Daarnet ontdekt
Het staat standaard op houd mij aangemeld.
Daarnet ontdekt
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Poging 2. ben al op van rond 4 uur.
Kreeg gisteren telefoon van moeder nadat ze me gebeld had toen ik bezig was in de keuken eitjes te koken en rijst en ik de oproep natuurlijk gemist had. naar 1919 gebeld maar moeder was de mannen van de electriciteit gaan zoeken omdat de straatlampen ginder niet branden.Ruim een uur bellen en proberen, belde ze eindelijk terug. om te zeggen dat buurvrouw al was geweest met mijn foto en dat ze die gaat laten afdrukken in het kruidvat om op te hangen. 't is dus een geslaagd kapsel. 't is ook een model voor met krullen en dat schijnt nu weer de mode te zijn, wat "beweging" in je haar.
vandaag besteld boek gaan afhalen en lijstje voor action meenemen. ze zou van gisteren open zijn. ook eens bij hubo gaan kijken voor een tuinsetje.
als het mooi weer blijft zouden we gaan wandelen. gisteren zat de bistro aan de carref. al vol. wou ook mijn ramen wassen, maar zag het niet zitten om trapje van onder de trap te halen, emmer te vullen en zoeken waar mijn spons en zeemvel is.
vandaag kan ik wel mijn deur afwassen met een vochtig microvezeldoekje.
Woensdag naar de pedicure. is nodig. ging die normaal doen net na mijn haar maar ging gezien tijd nipt geweest zijn.
maandag moet ventje naar de advocaat. eerste gesprek is gratis. hij is nog steeds bezig dat ze hem de bak gaan inzwieren en de stoom komt dan uit mijn oren.
het duurt nog twee uur eer het enigzins licht wordt, dus gaan we ons wel bezig houden met criminal cases, de boerderij en the sims.
Fijne dag allen.
Poging 2. ben al op van rond 4 uur.
Kreeg gisteren telefoon van moeder nadat ze me gebeld had toen ik bezig was in de keuken eitjes te koken en rijst en ik de oproep natuurlijk gemist had. naar 1919 gebeld maar moeder was de mannen van de electriciteit gaan zoeken omdat de straatlampen ginder niet branden.Ruim een uur bellen en proberen, belde ze eindelijk terug. om te zeggen dat buurvrouw al was geweest met mijn foto en dat ze die gaat laten afdrukken in het kruidvat om op te hangen. 't is dus een geslaagd kapsel. 't is ook een model voor met krullen en dat schijnt nu weer de mode te zijn, wat "beweging" in je haar.
vandaag besteld boek gaan afhalen en lijstje voor action meenemen. ze zou van gisteren open zijn. ook eens bij hubo gaan kijken voor een tuinsetje.
als het mooi weer blijft zouden we gaan wandelen. gisteren zat de bistro aan de carref. al vol. wou ook mijn ramen wassen, maar zag het niet zitten om trapje van onder de trap te halen, emmer te vullen en zoeken waar mijn spons en zeemvel is.
vandaag kan ik wel mijn deur afwassen met een vochtig microvezeldoekje.
Woensdag naar de pedicure. is nodig. ging die normaal doen net na mijn haar maar ging gezien tijd nipt geweest zijn.
maandag moet ventje naar de advocaat. eerste gesprek is gratis. hij is nog steeds bezig dat ze hem de bak gaan inzwieren en de stoom komt dan uit mijn oren.
het duurt nog twee uur eer het enigzins licht wordt, dus gaan we ons wel bezig houden met criminal cases, de boerderij en the sims.
Fijne dag allen.
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Hier ook een tweede poging.
Oma-C, dat was een vriendelijke pizza gisteren, eentje met groetjes erop
Muddy Maddy, het is heerlijk wandelweer, geniet ervan. Jij was wel heel vroeg op deze ochtend .
Heb al een strijkje achter de rug, was niet zoveel en heb de spaghettisaus al ingevroren , buiten de portie van vanavond;
De rest van het licht HH moet ik straks doen, want manlief slaapt nog.
Gisteren was ik na het HH gaan wandelen met Matice. Toen ik een bepaalde straat inliep, zag ik 2 politiecombi's staan en een aantal mensen.
Maar ik had de spuitbus bij. Ik ga aan de overkant lopen en plots komt er een agent naar ons toe en vraagt vriendelijk wat er in mijn spuitbus zit. Zeg dat er water inzit en spuit een beetje op mijn hand om het te bewijzen. Vraagt me ook waarom en leg hem dat uit. Hij knuffelt Matice en zegt dat het echt wel een mooie pup is. Ikke content natuurlijk. En de reden waarom ze daar waren, was een burengeschil dat uit de hand dreigde te lopen.
Zo, ga me badje nemen en haren wassen. Moet om 12.00H mijn nagels gaan laten doen, daar kan ik zo van genieten.
Ik ga niet alle namen opnieuw noemen, maar wens iedereen een heel fijn weekend. Geniet van het stralend weer. Liefs en knuffel voor jullie allen.
Z
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Straks gaan we wandelen, met zo'n mooi weer kun je niet binnen blijven.De tocht van de wandelclub begint hier in de buurt , dus da's gemakkelijk.
Gisteren een fietstocht gemaakt.Onderweg zagen we een groepje fietsers staan en er lag iemand op de grond.De ambulance kwam aangereden.Volgens de omstaanders hadden ze de man gevonden.
Ga straks eens kijken in de tuin voor mos.Volgende week is het bloemschikken en we hebben mos nodig.Volgens buurvrouw is het best die enkele dagen op voorhand binnen te nemen bv. in een schuur of zoiets, dan kunnen de beestjes eruit kruipen.Mos uit eigen tuin zit vol kleine beestjes.Heb dat ooit eens voorgehad dat ik een bloemstukje maakte op de keukentafel en mos ging halen uit de tuin.Binnen enkele minuten liep de keukentafel vol ongedierte.Ja, al doende leert men hé
.
Dames, tot morgen allemaal.
Straks gaan we wandelen, met zo'n mooi weer kun je niet binnen blijven.De tocht van de wandelclub begint hier in de buurt , dus da's gemakkelijk.
Gisteren een fietstocht gemaakt.Onderweg zagen we een groepje fietsers staan en er lag iemand op de grond.De ambulance kwam aangereden.Volgens de omstaanders hadden ze de man gevonden.
Ga straks eens kijken in de tuin voor mos.Volgende week is het bloemschikken en we hebben mos nodig.Volgens buurvrouw is het best die enkele dagen op voorhand binnen te nemen bv. in een schuur of zoiets, dan kunnen de beestjes eruit kruipen.Mos uit eigen tuin zit vol kleine beestjes.Heb dat ooit eens voorgehad dat ik een bloemstukje maakte op de keukentafel en mos ging halen uit de tuin.Binnen enkele minuten liep de keukentafel vol ongedierte.Ja, al doende leert men hé
Dames, tot morgen allemaal.
-

Een goede zonnige morgen alle seizoentjes
heerlijk toch hé zo'n weertje, het zal raar doen
als het weer terug winter wordt ....want die is nog lang niet voorbij
Mijn wasmachientje draait en het droogrekje staat klaar buiten
met dit weer zal het fijn drogen en dan kan ik ook nog de strijk wegwerken straks
Vandaag proberen bij te lezen want vanaf het hier vernieuwd is
heb ik niks nog echt bijgelezen... ik ben al blij dat het hier nu weer goed werkt
Hopelijk zijn jullie ook allemaal goed geholpen en gaat het ook terug goed...
elke verandering is niet altijd verbetering...
het geeft de medewerkers wel veel extra werk
wij (de meesten) zijn niet meer van de jongsten en niet zo vinnig meer met die materie...
en je kan je een bult zoeken als je niet begrijpt wat er bedoeld wordt
Ik heb met de hulp van een medewerker met geduld en kalmte
eindelijk alles gevonden wat ik zocht..... Ik ben dankbaar nu
Gisteravond en vanmorgen al de meeste ramen gewassen
want de hele dag zit de zon erop... nog 2 kleine vensters en die zijn
alle ramen ook weer proper...tot de volgende regenbui
Straks en morgen bijlezen bijlezen maar toch aan allen die het nodig hebben
een knuffeltje en beterschap
Wasmachine roept... dus alles ophangen in de zon
-
Goede middag,
Voor we een beetje eten gaan bijeen zoeken hier een woordje komen plaatsen.
De tweede gordijn hangt aan de wasdraad en de eerste blauwe was steekt in.
Ik heb pas een proper tafellaken gelegd en wat doe ik gisteren?
Jawel, de theepot omkieperen.
Spijtig genoeg was die nog halfvol.
Dus de tweede blauwe was zal er een zijn met tafellaken en handdoeken die mogen afgekookt worden.
Hopelijk gaat de theevlek eruit, want dat zijn kwade vlekken.
De strijk was, op een dekbedovertrek na, helemaal bij en op zijn plaats.
De benedenverdieping is gestofzuigd, de keuken opgeruimd.
Ik ben aan het twijfelen of ik de tuinmeubeltjes al ga uithalen.
Het is nog vrij koud 's nachts.
Ik weet niet of dat wel een goed idee is.
De mensen met een veranda zullen er al van genoten hebben.
Ja Clive, een plantenspuit: verdacht voorwerp hé!
Mattice heeft wel succes me dunkt.
Prettige wandeling Anjelier! en oma-C ook als je buiten gaat.
Iedereen mens en dier een fijne zonnige dag nog!
Voor we een beetje eten gaan bijeen zoeken hier een woordje komen plaatsen.
De tweede gordijn hangt aan de wasdraad en de eerste blauwe was steekt in.
Ik heb pas een proper tafellaken gelegd en wat doe ik gisteren?
Jawel, de theepot omkieperen.
Spijtig genoeg was die nog halfvol.
Dus de tweede blauwe was zal er een zijn met tafellaken en handdoeken die mogen afgekookt worden.
Hopelijk gaat de theevlek eruit, want dat zijn kwade vlekken.
De strijk was, op een dekbedovertrek na, helemaal bij en op zijn plaats.
De benedenverdieping is gestofzuigd, de keuken opgeruimd.
Ik ben aan het twijfelen of ik de tuinmeubeltjes al ga uithalen.
Het is nog vrij koud 's nachts.
Ik weet niet of dat wel een goed idee is.
De mensen met een veranda zullen er al van genoten hebben.
Ja Clive, een plantenspuit: verdacht voorwerp hé!
Mattice heeft wel succes me dunkt.
Prettige wandeling Anjelier! en oma-C ook als je buiten gaat.
Iedereen mens en dier een fijne zonnige dag nog!
-
Hallo allen, ik heb deze topic eindelijk bijgelezen
Sorry maar ik ga niet op alles reageren dat is
niet te doen na zoveel dagen.... maar ik wens allen een
mooi weekend en gezondheid aan wie zo wat op de sukkel is
Mijn anderhalf uurtje wandelen zit er ook op
Nu kan ik nog wat op het terras in de zon genieten
heerlijk is het nu de zon nog niet zo brandt want dan
is het daar veel te heet...
Helena ik heb maar één stoel buitengezet, en die zet ik 's avonds binnen
en mijn boke eet ik s'middags buiten op een plateautje naast mij
op de vensterbank dat gaat goed.... ik zet verder ook
nog geen buitenmeubeltjes, de winter is nog niet voorbij...
Sorry de rest ben ik weeral vergeten maar ik wens allen het allerbeste
geniet van wat kan, 't zal rapper voorbij zijn dan we denken
Een zalig weekend en tot later
Sorry maar ik ga niet op alles reageren dat is
niet te doen na zoveel dagen.... maar ik wens allen een
mooi weekend en gezondheid aan wie zo wat op de sukkel is
Mijn anderhalf uurtje wandelen zit er ook op
Nu kan ik nog wat op het terras in de zon genieten
heerlijk is het nu de zon nog niet zo brandt want dan
is het daar veel te heet...
Helena ik heb maar één stoel buitengezet, en die zet ik 's avonds binnen
en mijn boke eet ik s'middags buiten op een plateautje naast mij
op de vensterbank dat gaat goed.... ik zet verder ook
nog geen buitenmeubeltjes, de winter is nog niet voorbij...
Sorry de rest ben ik weeral vergeten maar ik wens allen het allerbeste
geniet van wat kan, 't zal rapper voorbij zijn dan we denken
Een zalig weekend en tot later
-
Dag dames,
Ben hier ook nog eens geraakt, zonder veel strubbelingen. Al is het nog niet hoe het vroeger was. Dan had ik aangemerkt om te verwittigen als er iets gepost was. Iemand een idee hoe ik dat terug kan instellen? Mijn 'helper' reageert niet meer, zal verlof hebben misschien, en het is hem gegund hoor ! Heb ook al genoten vandaag en de was is intussen ook al gedaan ! Zalig gewoon.
Morgenvroeg komt dochterlief ons halen voor een Valentijnsontbijt, verzorgd door de Schoutstraat. Een week vroeger had ze het ook kunnen doen, maar dan was het van een muziekmaatschappij, en het aanbod van hun was niet zo verzorgd, dus werd het van de Schouts. Een dag om lekker wat bij te kletsen, haar schoonmoeder, schoonzus en echtgenoot zijn ook uitgenodigd. Allemaal echt gezellige mensen.....
Heb vandaag een bos rode rozen in ontvangst mogen nemen. De mevrouw die het bracht lachte en zei dat ze niet mocht zeggen van wie ze kwamen. Er zat een briefje bij : deze zijn voor jullie 2 van RA Ra Ra........ XX.
Dat was het dan. De eerste die binnenkomt en over de bloemen begint van wie ze zijn, zeg ik gewoon dat ervan RA RA RA komen, he !
Dames, nu een Nike eten, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en geniet nog van het lekker weertje .....
Tot ...... de volgende !
Ben hier ook nog eens geraakt, zonder veel strubbelingen. Al is het nog niet hoe het vroeger was. Dan had ik aangemerkt om te verwittigen als er iets gepost was. Iemand een idee hoe ik dat terug kan instellen? Mijn 'helper' reageert niet meer, zal verlof hebben misschien, en het is hem gegund hoor ! Heb ook al genoten vandaag en de was is intussen ook al gedaan ! Zalig gewoon.
Morgenvroeg komt dochterlief ons halen voor een Valentijnsontbijt, verzorgd door de Schoutstraat. Een week vroeger had ze het ook kunnen doen, maar dan was het van een muziekmaatschappij, en het aanbod van hun was niet zo verzorgd, dus werd het van de Schouts. Een dag om lekker wat bij te kletsen, haar schoonmoeder, schoonzus en echtgenoot zijn ook uitgenodigd. Allemaal echt gezellige mensen.....
Heb vandaag een bos rode rozen in ontvangst mogen nemen. De mevrouw die het bracht lachte en zei dat ze niet mocht zeggen van wie ze kwamen. Er zat een briefje bij : deze zijn voor jullie 2 van RA Ra Ra........ XX.
Dat was het dan. De eerste die binnenkomt en over de bloemen begint van wie ze zijn, zeg ik gewoon dat ervan RA RA RA komen, he !
Dames, nu een Nike eten, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en geniet nog van het lekker weertje .....
Tot ...... de volgende !
-
MJ sorry maar de spellingcontrole houdt ook met
u de zot.
Laat die Nike je smaken
ik neem aan dat dat een Boke moet zijn!
Laat die Nike je smaken
ik neem aan dat dat een Boke moet zijn!
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede avond, ,
ik vond toch vroeger op libelle als iedereen een plaatje naast je naam had staan was het vvrolijker, ,
ik heb ook gefietst vandaag, profiteren wanneer het kan ,
en ik heb ook al een stoel uit gehaald
fijne avond ,bisous
ik vond toch vroeger op libelle als iedereen een plaatje naast je naam had staan was het vvrolijker, ,
ik heb ook gefietst vandaag, profiteren wanneer het kan ,
en ik heb ook al een stoel uit gehaald
fijne avond ,bisous
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
weer vroeg maar dat is de schuld van de volle maan. tekst is weer in cyberspace.
Gisteren nadat ons moeder gebeld had, om mijn reserveerd boek geweest, twee broches in veritas en om een tuinbeeld naar de action. je kan nu met twee karren door de rayons, maar dat is ook alles.
Was te koud nog om mijn poncho aan te doen ( 5°) die gaat dienen als tussenseizoen, want ik pas niet meer in mijn tussenseizoensjasje. Ik heb een broche in veervorm, net zoals de haarspeldjes die ik al heb en een die blinkt.
ventje was weer over zijn ongeval bezig en dat ze hem gaan aanhouden en bla-bla-bla.
Maandag mag die naar die advocaat maar wij kunnen ons geen rechtzaak permiteren. Ventje gaat proberen via zijn werk aan een pro deo advocaat te geraken. Dat begint zo lichtjes aan op mijn systeem te werken.
't jaar is dus weer goed begonnen.
de kapstok hangt nog steeds niet en mijn gang is een soort van dump.
Ga maandag eens goed nadenken wiens kont ik kan oplichten om die kapstok op te hangen. want zolang die zever over dat ongeval door zijn keikop speelt...
Moeder is zich aan het beklagen dat ze toegestemd heeft om in mei met de twee vriendinnen naar nieuwpoort te gaan voor een week-end. Nr 2 is aan het liegen heeft ze ontdekt. ( zegt ze ook tegen mij, maar ik heb fotografische bewijzen) 't is al betaald anders kon ze d'r nog onderuit.
Gimly ligt nu eindelijk op zijn dweil. was vanmorgen al om 4 uur komen miauwen omdat ik naar de badkamer moest.
Clive: gij zijt gevaarlijk met een spuitbus water in uw sjakos
zijn gisteren gaan wandelen. ben dan gaan liggen. gaan vandaag eens tot aan de bloemenwinkel om te kijken welke bloempotten in de mode zijn. ( is gesloten dus goed voor de portemonee)
Fijne dag!
weer vroeg maar dat is de schuld van de volle maan. tekst is weer in cyberspace.
Gisteren nadat ons moeder gebeld had, om mijn reserveerd boek geweest, twee broches in veritas en om een tuinbeeld naar de action. je kan nu met twee karren door de rayons, maar dat is ook alles.
Was te koud nog om mijn poncho aan te doen ( 5°) die gaat dienen als tussenseizoen, want ik pas niet meer in mijn tussenseizoensjasje. Ik heb een broche in veervorm, net zoals de haarspeldjes die ik al heb en een die blinkt.
ventje was weer over zijn ongeval bezig en dat ze hem gaan aanhouden en bla-bla-bla.
Maandag mag die naar die advocaat maar wij kunnen ons geen rechtzaak permiteren. Ventje gaat proberen via zijn werk aan een pro deo advocaat te geraken. Dat begint zo lichtjes aan op mijn systeem te werken.
de kapstok hangt nog steeds niet en mijn gang is een soort van dump.
Ga maandag eens goed nadenken wiens kont ik kan oplichten om die kapstok op te hangen. want zolang die zever over dat ongeval door zijn keikop speelt...
Moeder is zich aan het beklagen dat ze toegestemd heeft om in mei met de twee vriendinnen naar nieuwpoort te gaan voor een week-end. Nr 2 is aan het liegen heeft ze ontdekt. ( zegt ze ook tegen mij, maar ik heb fotografische bewijzen) 't is al betaald anders kon ze d'r nog onderuit.
Gimly ligt nu eindelijk op zijn dweil. was vanmorgen al om 4 uur komen miauwen omdat ik naar de badkamer moest.
Clive: gij zijt gevaarlijk met een spuitbus water in uw sjakos
zijn gisteren gaan wandelen. ben dan gaan liggen. gaan vandaag eens tot aan de bloemenwinkel om te kijken welke bloempotten in de mode zijn. ( is gesloten dus goed voor de portemonee)
Fijne dag!
Cats Rule!
-
Goede morgen, dames,
Mysterie bloemen .... opgelost !
Er diende zich spontaan gisteravond een berichtje aan met de vraag of de levering goed was aangekomen !
Ja dus !
Vriendin blij en ik ook, nu ik weet wie de 'gulle schenken was !
En nu staan we ongeveer klaar voor het 'ontbijtbuffet' te gaan eten, chauffeur is al onderweg, werd er gemeld...........
Tot ... de volgende......
Mysterie bloemen .... opgelost !
Er diende zich spontaan gisteravond een berichtje aan met de vraag of de levering goed was aangekomen !
Ja dus !
Vriendin blij en ik ook, nu ik weet wie de 'gulle schenken was !
En nu staan we ongeveer klaar voor het 'ontbijtbuffet' te gaan eten, chauffeur is al onderweg, werd er gemeld...........
Tot ... de volgende......