welkom iedereen in een knus hoekje
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hallo iedereen geniet van de zonnige zondag .Ik moet binnen blijven zelfs schaduw is niet goed voor mij .Ondanks ik een donkere bril dagelijks draag kan ik tegen geen licht zeker niet als het zo scherp is .Maar heb hier nog werkjes te doen zoals de vogelkooien .Afijn ja ik geniet binnen met van alles te doen vervelen doe ik me niet groetje
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
goeiemorgen bekske,het gaat heel warm worden
vandaag ,drink voldoende water hoor!

vandaag ,drink voldoende water hoor!

medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
hallo iedereen

nu is het puffen van de warmte en morgen volgens weerbericht ander weer .Vele zullen nu wel koude schotel maken .Ik heb dat in jaren niet meer geeten .Kan geen sla verteren .Ik heb vandaag twee keer warm geeten.Want brood is ook mijn ding niet dus om toch iets te eten warm dus .Warmeten smaak mij het beste maar ja zo heeft ieder zijn smaak .Geniet van de avond iedereen groetje

nu is het puffen van de warmte en morgen volgens weerbericht ander weer .Vele zullen nu wel koude schotel maken .Ik heb dat in jaren niet meer geeten .Kan geen sla verteren .Ik heb vandaag twee keer warm geeten.Want brood is ook mijn ding niet dus om toch iets te eten warm dus .Warmeten smaak mij het beste maar ja zo heeft ieder zijn smaak .Geniet van de avond iedereen groetje
-
goeiemorgen bekske
ja gedaan met de hitte,hier grijze lucht en veel wind

ja gedaan met de hitte,hier grijze lucht en veel wind

medion AKOYA i5 -10400 windows11
-

hallo iedereen een knusse gezellige avond en voor straks rustige nacht .Zodat je fit terug aan een nieuwe dag kunt beginnen.Morgen weer boodschappen doen wel voor twee weken dan.Want volgende week geen hulp daarvoor.Hier heeft het eventjes muggenpis geweest niet veel .Een groot verschil tegenover gisteren .Tegen september ,oktober moet ik uitkijken hoe we het best naar een winkel rijden .Want dan starten ze op twee plaatsen met grote werken waardoor wegen afgesloten worden.Hier lig de fietsweg werken stil tot volgende week dinsdag omdat ze niet al de nodige papieren hebben.Maar ondertussen staan er drie containers hier op de parking al een jaar waardoor er vele autos niet kunnen parkeren.Ze zeggen wel een jaar dat de werken zullen duren maar hier in de buurt denken we dat nog veel langer zal duren zoals ze nu altijd maar uitstellen.De post was vandaagmet een nieuwe auto die reed met elektriek .Op de deur stond wel het logo van de post maar hij was wit met groen .Dat is ook een aanpassing om het te herkennen.ZO NU weer eens kijken wat ze vandaag gaan uitzenden groetje iedereen
-

hallo lezers bezoekers weer een nieuwe dag om te starten dat snel voorbij zal zijn .Ik persoonlijk vind dat de dagen ,maanden met een sneltrein voorbij razen .Maar toch probeer ik iedere dag de genieten zoals gisteren .Terwijl ik de verslonsen rozen op de struik weg deed was ik aan genieten en bewonderen hoe er nieuwe onstaan.Die rozen staan al meer dan twintig jaar en ieder jaar komen er zoveel rozen op .Word wel gesnoeid op het moment dat het mag .Ook de geur daar kan ik van genieten .Alsook van de poezen diehier rondlopen en bij buren hun zottekuren doen .Evenals hier binnen met mijn gevleugelde en viervoeters . De viervoeters zijn weer een boom aan doorzagen .Ik heb ze even buiten gelaten en ze liggen terug al in dromenland.Vandaag dus deze voormiddag met hulp boodschappen doen voor twee weken .Want volgende week komtze niet .Deze week is het weer hier druk voor mij toch .Iedere dag is er iemand die komt Morgen kinisist enz.
-

hallo iedereen een knusse avond groetje .Vandaag boodschappen gedaan met hulp voor twee weken.Maar was enorm moe en had veel pijn aan de nekwervel kan amper mijn arm bewegen.Dus doorbijten morgen komt de kinisist hopelijk kan hij het in orde maken .Ik neem voor de moment meer pijnstillers dan anders omdat het anders niet ga .Nu een stukje eten en dan tv groetje
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hey Bekske een bijna goeie middag
hopelijk niet teveel pijn vandaag en rust maar eens goed uit zodat de pijnstillers hun werk kunnen doen
nog veel sterkte
groetjes , zonnebloemetje

hopelijk niet teveel pijn vandaag en rust maar eens goed uit zodat de pijnstillers hun werk kunnen doen
nog veel sterkte
groetjes , zonnebloemetje

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

de avond is er weer dus een fijne avond iedereen.Deze voormiddag dus poetshulp geweest .Daarna was het rusten maar kon niet lang liggen door de enorme pijn in linker bovenarm.Morgen voormiddag komt de kinisist en in de namiddag huisarts.Als de pijn enorm is sta ik nat in zweet .Zal morgen avond meer weten .Nu een stukje eten en daarna tv en verder genieten .Groetje
-
billyken999 - Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11

Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek
-
goeiemorgen bekskemedion AKOYA i5 -10400 windows11