In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
marietteke schreef: ↑17 mei 2020, 15:16vanmorgen om 11 uur 'n fietstochtje gedaan
Remie , wij hebben hier ook mooie fietsroute's

Mooiere routes als bij ons Marietteke, zal zeker niet..!
Maar goed, jullie hebben weer even genoten op de fiets, toppie..!
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
hallo
maar ik had die wél bij hoor
ja over 'n jaar of 2 , zijn we eens naar Vlissingen geweest ,
ik samen met mijn zus , en daar hebben we ook mooie fietsroutes gehad hoor ,
maar ons landje niet onderschatten hoor ,
anders kom je maar eens langs met je bootje hé

Remie , haha , mijn fiets staat wel niet mee op de foto hé ,Zoals je erbij zit heeft 't totaal niks meer met fietsen te maken natuurlijk hè.
maar ik had die wél bij hoor
ja over 'n jaar of 2 , zijn we eens naar Vlissingen geweest ,
ik samen met mijn zus , en daar hebben we ook mooie fietsroutes gehad hoor ,
maar ons landje niet onderschatten hoor ,
anders kom je maar eens langs met je bootje hé
geluk vind je onverwacht
-
Bert
see you later......
Laatst gewijzigd door Bert op 17 mei 2020, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Zou niet durven om het te onderschatten, wij/ik heb er leuke tijden meegemaakt in Antwerpen, Deinze, 2x Spa-Francorchamps, Spa stad, Dinant en vlakbij La Roche in Ardennen aan de Ourthe, en nog wat plaatsen die me nu effe niet te binnen willen schieten.marietteke schreef: ↑17 mei 2020, 17:46maar ons landje niet onderschatten hoor ,
anders kom je maar eens langs met je bootje hé![]()
![]()
Om even met de boot langs te komen, hou ik nog even in gedachten, oké..?
Vriendelijke groet,
en
-
slaapwel allemaal
bloemeke ni gezien vandaag ,

bloemeke ni gezien vandaag ,

geluk vind je onverwacht
-

Goeiemorgen Luitjes 
Vanochtend wat rommelen aan mijn bootje zodat alles klaarstaat om (waarschijnlijk) Woensdag naar Gouda te kunnen varen.
Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Weer maandag, en het belooft een warme zonnige dag te worden.
Ik zal er maar proberen het beste van te maken, zoals jullie zeker ook allemaal zullen doen.
Gisteren namiddag onverwacht bezoek gekregen van mijn oudste dochter, haar vriend en Lennert, mijn kleinzoon van 15 jaar. Ja , zij wonen ook aan zee, in Kn-Heist, maar Lennert wou me absoluut eens zien. Ik was ook heel blij hem te zien, hij is echt gegroeid in die paar maanden, ja 15 jaar hé, wordt een puber !
We hebben een wandeling gemaakt door de duinen, eens de "Hoge Blekker" verkend, de hoogste duin, 33 m. hoog. Ze vonden het heel tof, en het was een goede fysieke oefening. Lennert zit in het 4de middelbaar, en krijgt online les. Hij mist wel de school en zijn kameraden,maar mag gelukkig weer gaan trainen voor het voetbal. Het zijn alle drie echte club Brugge-supporters, dus zijn ze rond 17 uur terug naar huis gereden, waar ze gingen meevieren (online thuis) met andere supporters, voor de landstitel van kampioen.
En nu kijk ik al uit naar donderdag !
En nu zal ik maar eens boodschappen doen, bij de plaatselijke bakker en slager, hier dicht in mijn buurt.
Voor het warenhuis wacht ik liever tot de dinsdag, want op maandagmorgen is er te veel volk en sta je in de rij te wachten. Ik vermijd dat toch liever.
Bekske, bedankt voor het mooie plaatje, ook een gezellige maandag !
Marietteke, Zonnebloemetje, Nonkel Bert, Jadi, Lenk, Remie, grootjegerda, iedereen die hier komt lezen en schrijven, geniet maar verder van de mooie natuur in jullie omgeving, en hou jullie veilig !
Groetjes, omadina
Weer maandag, en het belooft een warme zonnige dag te worden.
Ik zal er maar proberen het beste van te maken, zoals jullie zeker ook allemaal zullen doen.
Gisteren namiddag onverwacht bezoek gekregen van mijn oudste dochter, haar vriend en Lennert, mijn kleinzoon van 15 jaar. Ja , zij wonen ook aan zee, in Kn-Heist, maar Lennert wou me absoluut eens zien. Ik was ook heel blij hem te zien, hij is echt gegroeid in die paar maanden, ja 15 jaar hé, wordt een puber !
We hebben een wandeling gemaakt door de duinen, eens de "Hoge Blekker" verkend, de hoogste duin, 33 m. hoog. Ze vonden het heel tof, en het was een goede fysieke oefening. Lennert zit in het 4de middelbaar, en krijgt online les. Hij mist wel de school en zijn kameraden,maar mag gelukkig weer gaan trainen voor het voetbal. Het zijn alle drie echte club Brugge-supporters, dus zijn ze rond 17 uur terug naar huis gereden, waar ze gingen meevieren (online thuis) met andere supporters, voor de landstitel van kampioen.
En nu kijk ik al uit naar donderdag !
En nu zal ik maar eens boodschappen doen, bij de plaatselijke bakker en slager, hier dicht in mijn buurt.
Voor het warenhuis wacht ik liever tot de dinsdag, want op maandagmorgen is er te veel volk en sta je in de rij te wachten. Ik vermijd dat toch liever.
Bekske, bedankt voor het mooie plaatje, ook een gezellige maandag !
Marietteke, Zonnebloemetje, Nonkel Bert, Jadi, Lenk, Remie, grootjegerda, iedereen die hier komt lezen en schrijven, geniet maar verder van de mooie natuur in jullie omgeving, en hou jullie veilig !
Groetjes, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Hier niks speciaals, ik heb gisteren me geïnstalleerd op het terras met mijn boek..Zalig gans de namiddag genoten van "me time"
Vandaag sta ik in de startblokken we gaan KORT markten..
Fijne dag aan iedereen
Geniet van het mooie weer en van elkaar
Maar hou het veilig, hou het gezond
toedeloe
menu: kip van 't kraam natuurlijk.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Luitjes 
Vanmorgen lekker even kunnen rommelen aan 't bootje "REMIE".
Na mijn middag
deze collage gemaakt om U ’n idee te geven waar en hoe ze er nu bijligt
Sorry voor het foutje in de tekst van de collage, ziet U 'm..?
begint zo langzamerhand alweer aanstalten te maken om haar recht op te zoeken voor het diner rond de klok van ±halfzes.
Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog 'n fraaie dag verder toe....
Vriendelijke groet,
en
-
hallo goeienamiddag
zalig weertje , ben voordemiddag al effe naar de boomsesteenweg gefietst ,
en bij damart gestopt , was er heel goed te doen ,
daarom ben ik ook vandaag langs geweest , en niet in het weekend ,

Bloemeke en vandaag jullie nieuwe auto ,
..of was dat nu morgen ?
omadina , leuk zo onverwacht bezoek van de kids ,
ja kleine kindjes worden vlug groot hoor ,
en 15 jaar , een echte tiener al
Remie , mooi bootje ,
geniet van je uitstapje , en het weer zal zeker meezitten hoor ,
jadi , ons " marktje " stond ook vanmorgen ,
ze moesten niet kiezen , want er staan geen 50 kramen ,
hooguit 'n stuk of 10
bekske hallo
fijne dag aan alle leuterkens ,
zalig weertje , ben voordemiddag al effe naar de boomsesteenweg gefietst ,
en bij damart gestopt , was er heel goed te doen ,
daarom ben ik ook vandaag langs geweest , en niet in het weekend ,

Bloemeke en vandaag jullie nieuwe auto ,
..of was dat nu morgen ?
omadina , leuk zo onverwacht bezoek van de kids ,
ja kleine kindjes worden vlug groot hoor ,
en 15 jaar , een echte tiener al
Remie , mooi bootje ,
geniet van je uitstapje , en het weer zal zeker meezitten hoor ,
jadi , ons " marktje " stond ook vanmorgen ,
ze moesten niet kiezen , want er staan geen 50 kramen ,
hooguit 'n stuk of 10
bekske hallo
fijne dag aan alle leuterkens ,
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
oef ik ben hier eindelijk eens geraakt sè want ik heb het vandaag al serieus druk gehad en ik heb nog niet gedaan want na het avondeten wil ik nog wat kuiswerk doen in de tuin en alles af spuiten met de tuinslang zodat het stof met die droogte weer weg is , maar nu is het nog een beetje warm in de zon
ik heb deze morgen ook al vroeg mijn kippenhok gekuist en ons Treesje heeft nu weer een fris en proper kot sè maar voor mijn pijnlijke rug was dat wel een lastig werk
en nog 1 keer slapen en dan gaan we om onze nieuwe auto , joepie
mijn ventje is onze Hyundai nu aan 't kuisen zodat we hem proper kunnen afleveren morgen en we zullen alletwee blij zijn dat hij weg is
grootjegerda oei wat erg van de trap gevallen , hopelijk is het niet te erg en alvast een spoedig herstel
marietteke geniet maar van je fietstochtjes en hier in ons Belgenlandje zijn er zeker mooie plekjes om te fietsen
omadina en zo weten we ook waar jou naam vandaan komt sè
jadi ze hebben deze middag in het nieuws op VTM beelden getoond van de markt van vandaag in Diksmuide
Remie leuk bootje dat jij hebt
Bekske ook voor jou een fijne maandag verder
Bertje hallooootjes en hopelijk alles goed
Lenk , miesje , ghyra , Sita , en Flowers
ook voor jullie een fijne maandag verder
en nu ist tijd voor het avondeten en daarna nog wat kuiswerk buiten doen
en daarna zal ik waarschijnlijk geen pap meer kunnen zeggen denk ik
daaaaag

oef ik ben hier eindelijk eens geraakt sè want ik heb het vandaag al serieus druk gehad en ik heb nog niet gedaan want na het avondeten wil ik nog wat kuiswerk doen in de tuin en alles af spuiten met de tuinslang zodat het stof met die droogte weer weg is , maar nu is het nog een beetje warm in de zon
ik heb deze morgen ook al vroeg mijn kippenhok gekuist en ons Treesje heeft nu weer een fris en proper kot sè maar voor mijn pijnlijke rug was dat wel een lastig werk
en nog 1 keer slapen en dan gaan we om onze nieuwe auto , joepie
mijn ventje is onze Hyundai nu aan 't kuisen zodat we hem proper kunnen afleveren morgen en we zullen alletwee blij zijn dat hij weg is
grootjegerda oei wat erg van de trap gevallen , hopelijk is het niet te erg en alvast een spoedig herstel
marietteke geniet maar van je fietstochtjes en hier in ons Belgenlandje zijn er zeker mooie plekjes om te fietsen
omadina en zo weten we ook waar jou naam vandaan komt sè
jadi ze hebben deze middag in het nieuws op VTM beelden getoond van de markt van vandaag in Diksmuide
Remie leuk bootje dat jij hebt
Bekske ook voor jou een fijne maandag verder
Bertje hallooootjes en hopelijk alles goed
Lenk , miesje , ghyra , Sita , en Flowers
ook voor jullie een fijne maandag verder
en nu ist tijd voor het avondeten en daarna nog wat kuiswerk buiten doen
en daarna zal ik waarschijnlijk geen pap meer kunnen zeggen denk ik
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Zijn jullie nu voor elektrisch-rijden gegaan Zonnebloempje?zonnebloemetje schreef: ↑18 mei 2020, 18:16nog 1 keer slapen en dan gaan we om onze nieuwe auto , joepie
Zelf heb ik ook pas een ander karretje:

Beelden verspringen automatisch
Vriendelijke groet,
en
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Hey
ik ben er nog hoor. Alleen ik heb echt niets te vertellen. ik kan jullie verzuipen in foto’s van de tuin en van mijn puzzels. Maar daar stopt het.
Maar ik blijf me goed voelen in mijn bubbel. Ik geniet van ..... mooie wolken, een lekker biertje In mijn tuin, vogeltjes die zingen, groenten die groeien. Ik at heerlijk de eerste zelf geplukte radijsje. Wat meer. Niet
ik ben er nog hoor. Alleen ik heb echt niets te vertellen. ik kan jullie verzuipen in foto’s van de tuin en van mijn puzzels. Maar daar stopt het.
Maar ik blijf me goed voelen in mijn bubbel. Ik geniet van ..... mooie wolken, een lekker biertje In mijn tuin, vogeltjes die zingen, groenten die groeien. Ik at heerlijk de eerste zelf geplukte radijsje. Wat meer. Niet