Goede morgen seizoentjes,
Maandag alweer.
Ik zit hier met een vraag. Ik zit niet alleen met een vraag. Ik voel me een beetje aangevallen.
Kathuis, kan je me even uitleggen waarom je een van mijn epistels hebt gekopieërd zonder de relevante tekst te highlichten? Jij kent mijn moeder niet en je stelt je vragen of ik wel een goede dochter ben? Is dat het?
Wil je me een schuldgevoel aanpraten? Is dat het? Kon je evengoed me een PB gestuurd hebben.
Ok. Laten we beginnen.
Ventje was eerder op dan ik. ik ben lekker blijven liggen. Met Lilly. Die vond dat fijn. Toen ze het beu was, moest ik wel op. Ze liep rondjes rond mijn hoofd en kussen. het was even na 8 en ze is nu naar buiten. Daar zal ze wel een tijdje blijven. Donderdag komt de mannelijke poets en die zal vrij baan hebben omdat de tafel er nog niet staat. Die komt immers zaterdag aan en vriend Stefaan komt helpen ondanks dat zijn vrouw jarig is en ze moet werken.
De diepvries is geweest en we hebben al haar eenpersoonsdiepvriesmaaltijden in de onze. Ze kan een eindje verder want de beenhouwer is twee dagen gesloten. En ik heb het telefoonnummer van onze vaste. Als er iets is, kan ik hem bereiken. Of als ik iets extra nodig heb. Op 30 december komt hij nog een keer.
Gimly weet niet wat hij wil. Eten? Mee met zus? Weer in de zetel? Eten van zus jatten? Voor dat laatste gaat hij toch buiten moeten zijn want juffrouw eet buiten. Zo zijn we er zeker van dat ze eet.
Verder moeten we hier werk maken van het verwijderen van de ballatum. Zodat de tafel goed komt te staan. Later komt er een tapijt onder maar nu niet met Gimly's probleem.
Ventje is hier filmpjes aan het tonen over waaghalzen die ze beter onder de noemer de wetenschap voor dummies zouden zetten.
Ik hoop dat iedereen een vrij goed weekend heeft gehad.
Fijne dag seizoentjes.