NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske

17 jan 2026, 07:35

Afbeelding

greetie

17 jan 2026, 07:46

Afbeelding
Een boeketje tulpen meegebracht van de boerenmarkt :)
Vriendin koopt daar droge worst,ze staan er aan te schuiven ,
Rietjes ga vandaag je nadoen ramen kuisen :D
Groetjes
Greetie

corry

17 jan 2026, 08:58

Afbeelding
Goedemorgen
Zicht beperkt tot geparkeerde auto’s
Zonsopgang :roll:
Vandaag liefst traag, er zijn zo van die dagen….vandaag receptie op de markt in Wenduine van 11 tot 13 u, ga eens neuzen.. de sfeer opsnuiven :wink: :lol:
Tot in den draai
Corry
Greetie. ramen kuisen doet een firma hier, alleen binnen is voor de bewoners en dat kan wachten.
ik tel alleen de zonnige dagen.

meme-rietje

17 jan 2026, 09:11

goeie morgen iedereen
ja mijn voetjes zijn weer in orde
en mijn tandjes....
maandag heb ik een afspraak met een echte tandarts
ik heb een paar mankementjes aan mijn tandjes
dus moet ik ze laten verzorgen
we zullen zien wat er scheelt
ik ga nu eten en dan naar de regenkamer
en dan de rest van den dag....aleise (mis geschreven)

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

jadi

17 jan 2026, 10:53

jadi schreef:
16 jan 2026, 17:47
Ritavdm schreef:
16 jan 2026, 17:11
Fijne begin van het WE

Jadi, die brand in de H Familie (waar ik ooit school liep) zegt me niets, welk jaar was dat ?
Rietjes volgens mijn zoon zou het waarschijnlijk in 1996 geweest zijn . Gans het dak was weg daar waren de lokalen voor de studenten voor etalage en verkoop
eens opgezocht op google denk eerder in 1998 ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

jadi

17 jan 2026, 11:07

Afbeelding

Goede morgen iedereen,
Ik heb de laptop van mijn man zaliger in "gang" gestoken. Die is jonger dan de mijne en is Window 11
Dus een beetje geduld als het nog niet loopt zoals het moet . Ik moet wennen.
Oma-c voorzichtigheid is de moeder van de porseleinenwinkel .. En geduld is ook een schone deugd . Veel moed het komt goed .. en dan is het mooi weer daar. Dan ga je kunnen genieten . Ik duim er voor
Hallo Bekske tijdens de wandeling met de viervoeters was het ook in de mist. Hier zie je geen hand voor je ogen
Corry op zwier , groot gelijk , meepakken wat je kan. Geniet er van
meme-rietjes komt wel in orde met uw gebitje. Je zult nog altijd die "verboden" taart kunnen eten .. Geniet van je dag dat zal wel want ik lees dat hij à l' aise zal zijn met een hapje en drankje , meer moet dat niet zijn
Aan iedereen een fijne zaterdag
toedeloe
menu: ik ga kabeljauw stomen met een mosterdsausje er bij, stamppot met spinazie

krakje

17 jan 2026, 16:26

goed en fris weertje, lakens gewassen en buiten gedroogd,
maar toch eventjes in de droogkast gestoken,
niet droog genoeg om terug op bed te leggen,
al meer volk op straat gezien die aan het wandelen waren,
geniet nog van deze dagen, volgende week kouder,
grtjs van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Ivette

17 jan 2026, 17:45

Afbeelding

Kijk eens voor één keer geen foto's van Helene Fischer met Florian Silbereisen, maar prachtige foto's met haar man, de danser en van haar mooi gezin, ikke content Ze plaatsten al een foto dat haar 1e baby met Florian was met het syndroom van Daun, schaamteloos, ik reageer nooit meer op zoiets!
Goeienavond allemaal
Ivette

greetie

18 jan 2026, 09:15

Afbeelding
Mooi weer voor een wandelingetje in ons dorp en daarna een Kriek 0.0 drinken in de gezellige bruine café
Juist afgesproken met dorpsgenote :D

Yvette wat een mooie foto,nog nooit gezien,had dat ook gelezen erg hé
Groetjes
Greetie

jadi

18 jan 2026, 11:18

Afbeelding
Goede morgen iedereen,
Zo kom ik wakker, van in mijn bed heb ik dit zicht . . Dat kan toch niet anders dan dat de dag met volle gelukzaligheid en moed te beginnen..
Ik heb nog een beetje tijd genomen om er van te genieten , en mijn zondag te plannen. Daarna heb ik een krakend vers pistoletje gegeten met een dampende zwarte koffie. En zeg nu zelf , dit op de morgen is goud waard.
Wat de dag verder brengt , dat ga ik weten tegen vanavond
Krakje dus dan moeten we vandaag genieten van het mooie weer. Want volgende week kouder brrr .. We moeten het nemen zoals het komt natuurlijk.
Ivette zoals je zegt een mooi gezinnetje, ik had die foto ook al gezien ..
Greetie geniet van je wandeling straks , en waarom geen ouderwetse heerlijke gewone kriek .. Zoveel alcohol zit er toch niet in .. Enfin je zult er wel uw reden toe hebben.. Hoe dan ook laat die smaken
Ik ga hier afronden, want de plicht roept , bedjes (zoon en ik) zijn genoeg verlucht.
Fijne zondag , in de verte hangt er op de grond nog een fijn laagje mist .
toedeloe
menu: friet in het friethuis, daarna wandelingetje kasteel aansluitend de glascontainer die er niet veraf is daar

Ritavdm

18 jan 2026, 14:45

Goeie zondagmiddag

Onze zondagmorgen wandeling zit erop, 12 km in de kuiten in en rond Veldegem.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen we ernaar toe reden vanmorgen was er inderdaad een heel mooi kleurenpalet te zi'en in het oosten daar waar het zonnetje opkwam, zoiets als wat Jadi ziet vanuit haar bed :lol:

In het terugkeren moest ik aan Ivette denken. Nieuwjaarsreceptie voor allle bewoners op het marktplein v Ho....de waardoor wij moesten omrijden. Was je daar Ivette ?

Nu een klein strijkje wegwerken, cyclocross kijken en vanavond frietjes eten :P en zo zal het WE weer voorbij zijn.
Oud maar niet Out

Bekske

19 jan 2026, 00:58

Afbeelding

greetie

19 jan 2026, 08:26

Afbeelding
Rummicub met taart voor ons nieuwjaar :D
Greetie

jadi

19 jan 2026, 09:58

Afbeelding

Een zonnige goede morgen, al zegt men dat het vandaag de blue monday is. Bij mij geeft dit geen invloed .
Zalig buiten, windstil, en droog en dit in het putje van de winter . Je waant je in de lente. Zo voel het voor mij aan .
Ik moet een beetje rap typen want ik moet straks stipt bij de tandarts op controle.
En wat mijn dag verder brengt weet ik nog niet .
Rietjes wat prachtige foto's en blij om te kunnen meegenieten . Gisteren ben ik naar de Blankaart gaan wandelen. Zoveel volk , maar het was dan ook prachtig weer .. Een mini wandeling was het maar , maar ik probeer mijn best te doen.
Hey Bekske deze morgen ook al uw wandelingetje gedaan met de viervoeters
Greetie dat wordt een zoete namiddag zo te lezen .Geniet er van
Aan iedereen een fijne monday en laat die blue maar weg
toedeloe
menu: ik weet het nog niet

Ivette

19 jan 2026, 10:17

Goeiemorgen allemaal;
Hallo Rietjes, nee ik was niet in Hooglede, er zullen weinig Gitsenaars naar Hooglede getrokken zijn en omgekeerd evenzo. Ik ben maar een aangespoelde maar heb het nog nooit anders geweten speciaal onder de ouderen. Voor mij is dat te lang rechtstaan in de kou, ik had hevige rugpijn gisteren en hoe zou ik er geraken? Ben naar de Proxy geweest en met veeeeel vrienden kunnen babbelen. Sinds ik er tussen de schuifdeuren geraakte ga ik niet graag meer maar ik kan nu eenmaal niet anders, we hebben maar één winkel hé.
Naar de cross kijk ik niet meer als Matthieu meerijdt, hij is absoluut de allerbeste maar de rest strijden altijd voor de 2e plaats! Brugge verloren, Anderlecht ook dus Sr Truiden rukt op naar de 2e plek, wat zegt Willy ook dat dit lang geleden is zeker?
De Colombus boeiender dan vorige week, ze kwamen eens onder de mensen en de landschappen waren schoner!
Ik erger me dat weer veeeeel Hollandse zangers aan bod komen op R2, slim volk die Hollanders!
Nu ga ik soep maken voor vanavond Vicky komt al om 1u tot 4u( wij zeggen toch nooit om 13u tot 16u, dus...)ik moet minstens "commanderen", koffie maken met een gebakje, haar laten vertellen van haar autistische 20 jarige zoon, ik van mij niet goed voelen vorige week enz
Tot later
Ivette