In de Vier Seizoenen reeks 16 Herfst 2019
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede morgen alle seizoentjes
bbbrr hard gevroren vanmorgen, alles is wit aangevroren
ik kan weer schaatsen op de daken van de garages hierachter
en wie niet buiten moet blijft best binnen
Tegen de middag is het hopelijk wat minder koud en kunnen we buiten
hier is het boodschappendag vandaag, zoals elke donderdag
clive geniet van je kappersbeurt...
M-M, er zijn altijd mensen die over alles een zegje hebben
en voor wie niks goed is... laten klagen en zagen denk ik dan
ze hadden dan maar op een klein eiland moeten gaan wonen
en niet waar ergens een vuurtoren staat
En voor je ventje wordt het makkelijk les geven
aan een niet bestaande leerling
Ja de 'staat' maakt er een boeltje van
Alle seizoentjes een fijne donderdag, er wordt gebeld
eens kijken wie me nodig heeft
bbbrr hard gevroren vanmorgen, alles is wit aangevroren
ik kan weer schaatsen op de daken van de garages hierachter
en wie niet buiten moet blijft best binnen
Tegen de middag is het hopelijk wat minder koud en kunnen we buiten
hier is het boodschappendag vandaag, zoals elke donderdag
clive geniet van je kappersbeurt...
M-M, er zijn altijd mensen die over alles een zegje hebben
en voor wie niks goed is... laten klagen en zagen denk ik dan
ze hadden dan maar op een klein eiland moeten gaan wonen
en niet waar ergens een vuurtoren staat
En voor je ventje wordt het makkelijk les geven
aan een niet bestaande leerling
Ja de 'staat' maakt er een boeltje van
Alle seizoentjes een fijne donderdag, er wordt gebeld
eens kijken wie me nodig heeft
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
-
Hallo alle seizoentjes, 't is weer bijna avond
ik kom nog efkes een goeie avond
en een rustige nacht wensen
ik moet nog iets opzoeken en dan
gaat het kaske toe voor vandaag
Groetjes allen en tot morgen...
ik kom nog efkes een goeie avond
en een rustige nacht wensen
ik moet nog iets opzoeken en dan
gaat het kaske toe voor vandaag
Groetjes allen en tot morgen...
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Het was frisjes vandaag.
Gewassen, een broek verkort verder, viel dat tegen.
Het duurde eens zo lang als vroeger.
En maar foefelen met die kopspelden.
Maar ik zal morgen op de fiets warm hebben.
Veel is er niet te vertellen.
Ik krijg alle dagen bezoek van mijn aanbidder die om zijn streeltjes komt miauwen.
Alle dagen voel ik of hij toch niet vermagerd is, maar neen, of hij krijgt ergens eten, of hij heeft een eigen mandje en gaat graag eens buurten.Hij weet zijn bakje in de garage al staan met water.
Maar hij vliegt terug buiten eens gestreeld en gelaafd.
Nog een prettige rustige avond
Gewassen, een broek verkort verder, viel dat tegen.
Het duurde eens zo lang als vroeger.
En maar foefelen met die kopspelden.
Maar ik zal morgen op de fiets warm hebben.
Veel is er niet te vertellen.
Ik krijg alle dagen bezoek van mijn aanbidder die om zijn streeltjes komt miauwen.
Alle dagen voel ik of hij toch niet vermagerd is, maar neen, of hij krijgt ergens eten, of hij heeft een eigen mandje en gaat graag eens buurten.Hij weet zijn bakje in de garage al staan met water.
Maar hij vliegt terug buiten eens gestreeld en gelaafd.
Nog een prettige rustige avond
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Wingerd, fijn dat je blij was met de kaartjes en de felicitaties.
Gisteren na de kapper, nog een paar keukenkasten uitgewassen. De volgende zijn voor volgende week. Heb dat eigenlijk geleerd van Anjelier dat je niet per se alle kasten ineens moet uitwassen waarvoor dank.
Voor een keertje ga ik volgende maand al terug naar de kapster voor een kleurtje. Normaal is dat om de12 weken een kleur en om de 6 weken wat knippen. Maar had uitgerekend dat als ik er nu 6 weken tussen liet dat ik dan pas begin januari moest gaan. En tijdens de feestdagen loop ik er toch graag een beetje verzorgd bij, ook al gaan we nergens naar toe. En gelukkig had ze nog een plaatsje voor mij de 20° december. Manlief gaf me gelijk. Hij moet elke maand naar zijn kapper gaan en zijn afspraken zijn al gepland tot en met januari.
Vandaag de 2 benedenverdiepingen dweilen, gisteren is alles al met nat afgeveegd. Dat scheelt zich in tijd en in energie. En moet ook naar de glasbol vandaag. En dan nog de was doen die ik dan morgenochtend strijk.
Matice had weer veel moeite om op te staan vandaag. Manlief zei dat hij vast zijn snooze knop had ingetoetst. Nu is hij wakker , heeft zijn Viyo gehad en is aan het eten.
Zo, ik ga niet alle namen noemen , maar wens elkeen een fijne vrijdag. Liefs en een knuffel voor wie hem nodig heeft.
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Wingerd, fijn dat je blij was met de kaartjes en de felicitaties.
Gisteren na de kapper, nog een paar keukenkasten uitgewassen. De volgende zijn voor volgende week. Heb dat eigenlijk geleerd van Anjelier dat je niet per se alle kasten ineens moet uitwassen waarvoor dank.
Voor een keertje ga ik volgende maand al terug naar de kapster voor een kleurtje. Normaal is dat om de12 weken een kleur en om de 6 weken wat knippen. Maar had uitgerekend dat als ik er nu 6 weken tussen liet dat ik dan pas begin januari moest gaan. En tijdens de feestdagen loop ik er toch graag een beetje verzorgd bij, ook al gaan we nergens naar toe. En gelukkig had ze nog een plaatsje voor mij de 20° december. Manlief gaf me gelijk. Hij moet elke maand naar zijn kapper gaan en zijn afspraken zijn al gepland tot en met januari.
Vandaag de 2 benedenverdiepingen dweilen, gisteren is alles al met nat afgeveegd. Dat scheelt zich in tijd en in energie. En moet ook naar de glasbol vandaag. En dan nog de was doen die ik dan morgenochtend strijk.
Matice had weer veel moeite om op te staan vandaag. Manlief zei dat hij vast zijn snooze knop had ingetoetst. Nu is hij wakker , heeft zijn Viyo gehad en is aan het eten.
Zo, ik ga niet alle namen noemen , maar wens elkeen een fijne vrijdag. Liefs en een knuffel voor wie hem nodig heeft.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Gisteren 9 kaartjes gemaakt. 4 verjaardagen en 5 kerst. Ir. was onder de indruk. Ik ook want mijn keuken is nog nooit zo goed gedaan. product voor de vloer is ok verklaard, als je daar mee poetst zie je het verschil mede door de Led verlichting. Overbuurvrouw heeft ook net gedaan met hare beneden.
zal echter wel zelf de living en salon moeten moppen. daar had ze niet genoeg tijd voor aangezien ze traag maar grondig werkt. maakt mij niet uit dat ik een keer ventje moet laten stofzuigen of zelf moet moppen. zolang mijn schouder niet opspeelt of mijn rug na 5 min in de kramp schiet is dat best.
ventje bracht gisteren een nieuwe spuitbus van kruidvat mee en van die warmtepleisters die je op een t- shirt moet kleven. heb er nog die je op boot vel mag kleven maar die moet je dan goed vastplakken met extra pleister, wegens zweten. zal vandaag vlak voor ik boodschappen moet doen met de schouderverwarmer zitten. gisteren ook gedaan en zo zijn we dan kunnen spaghetti eten.
was erg veel volk en buurvrouw G. was daar ook om frieten. En dan zag ik daar ook een ex-klant van ex- cafe tivoli. 't was weer de dag om bijna iedereen te zien.
deze morgen boven mijn vel inwrijven met staaltje dagcreme want ze begint weer uit te drogen.
en dan kleren aan.
na de boodschappen naar de chinees 's avonds. wegens geen visinspiratie gaan we kip/curry doen.
zo fijne dag seizoentjes!
Gisteren 9 kaartjes gemaakt. 4 verjaardagen en 5 kerst. Ir. was onder de indruk. Ik ook want mijn keuken is nog nooit zo goed gedaan. product voor de vloer is ok verklaard, als je daar mee poetst zie je het verschil mede door de Led verlichting. Overbuurvrouw heeft ook net gedaan met hare beneden.
zal echter wel zelf de living en salon moeten moppen. daar had ze niet genoeg tijd voor aangezien ze traag maar grondig werkt. maakt mij niet uit dat ik een keer ventje moet laten stofzuigen of zelf moet moppen. zolang mijn schouder niet opspeelt of mijn rug na 5 min in de kramp schiet is dat best.
ventje bracht gisteren een nieuwe spuitbus van kruidvat mee en van die warmtepleisters die je op een t- shirt moet kleven. heb er nog die je op boot vel mag kleven maar die moet je dan goed vastplakken met extra pleister, wegens zweten. zal vandaag vlak voor ik boodschappen moet doen met de schouderverwarmer zitten. gisteren ook gedaan en zo zijn we dan kunnen spaghetti eten.
was erg veel volk en buurvrouw G. was daar ook om frieten. En dan zag ik daar ook een ex-klant van ex- cafe tivoli. 't was weer de dag om bijna iedereen te zien.
deze morgen boven mijn vel inwrijven met staaltje dagcreme want ze begint weer uit te drogen.
en dan kleren aan.
na de boodschappen naar de chinees 's avonds. wegens geen visinspiratie gaan we kip/curry doen.
zo fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-

Goede morgen alle dames, de zon is onderweg
maar het heeft vannacht of onder de morgen
nog een goeie bui geregend, er zijn veel plassen op de garages
maar 't ziet er mooi uit nu, laat ons hopen op een mooie vrijdag
clive,
een fijne vrijdag met je plannen...
Dag wingerd, hopelijk had je een fijne dag gisteren op je verjaardag
je kan nog nagenieten...
bobijntje is ook nog even binnen gewaaid.... alles oké bij jullie
lang geleden nog gezien...
Helena, geniet van je warme broek op de fiets,
en de buurtpoes die nog steeds goeiedag komt zeggen
Alle seizoentjes een aangename vrijdag, ik ga mijn poetswerk verderdoen
groet aan allen en tot later
Nog net telaat om M-M nog te zien maar voor jou ook een fijne dag
-

Goedenavond Seizoentjes,
Manlief zit vast in het verkeer, zoals vaak. Niets aan te doen.
Heb vandaag alles gedaan gekregen wat ik wou doen. Volgende week weer wat keukenkasten uitwassen als ik daarvoor de tijd en de energie heb. 1 volledige kant is al gedaan, maar vandaag had ik werk genoeg zonder extra taak. Vond het toen ik ging wandelen met Matice het kouder en vooral veel vochtiger dan gisteren. Verder weinig nieuws.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond en voor straks een zachte welterusten. Liefs en een dikke knuffel.