NACHTUILTJES (2) 2020
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
weer mooie foto's Rietjes

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede avond, morgen nog een "vrije dag"
om te genieten van mooie wandelingen,
Dank aan de fotografe die de mooie foto's delen met ons
Dank u en tot morgen aan alle uiltjes
Dag meme-rietjes, leuk plaatje
Assa, sterkte en beterschap met de rug

om te genieten van mooie wandelingen,
Dank aan de fotografe die de mooie foto's delen met ons
Dank u en tot morgen aan alle uiltjes
Dag meme-rietjes, leuk plaatje
Assa, sterkte en beterschap met de rug

“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

GOEDE MORGEN
Assa, veel beterschap!
Rietjes, hopelijk mogen we nog lang genieten van je mooie foto's
ons fietstochtje ,op een bankje elk op een hoek ,met een handdoek onder ons, uit de wind en lichtjes in de schaduw, mooi vergezicht zag ik een mevrouw komen en verdorie kende ze dan nog,mooi weerzien
We aten ook ons gebakje op die nog steeds gebracht wordt op zondag van de 5 oudere geburen
Allé heb mijn vertelseken gedaan
Fijne Pinkstermaandag !
Greetie
-
goeie morgen allemaal
hier zoals gewoonlijk
morgen komen ze mijn pellet stoof kuisen
is dan ook weeral in orde voor de volgende winter
Is dit Griekenland ?....Neen dit is wevelgem !..... t cabine pleintje... !!!...❤

hier zoals gewoonlijk
morgen komen ze mijn pellet stoof kuisen
is dan ook weeral in orde voor de volgende winter
Is dit Griekenland ?....Neen dit is wevelgem !..... t cabine pleintje... !!!...❤

-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
De hoeveelste maandag op rij is dat nu dat we het zonder ons vaste fietsgroepje moeten doen ?
't begint langzaamaan tegen te steken hoor maar we houden vol en fietsen en wandelen verder met zijn tweetjes.
Menu : tagliatelle met zalm en kruidenkaassaus en als toetje een sappig meloentje !
Corry, hoe zit het daar aan het zeetje ? Druk ???? en houden de mensen zich nog wat aan de regels ? 'k ben er bang voor !
Mooie lucht meme-Rietje.
Yorkske dat Sociale heb je of je hebt het niet hé en jij hebt het blijkbaar in heel hoge mate
De hoeveelste maandag op rij is dat nu dat we het zonder ons vaste fietsgroepje moeten doen ?
't begint langzaamaan tegen te steken hoor maar we houden vol en fietsen en wandelen verder met zijn tweetjes.
Menu : tagliatelle met zalm en kruidenkaassaus en als toetje een sappig meloentje !
Corry, hoe zit het daar aan het zeetje ? Druk ???? en houden de mensen zich nog wat aan de regels ? 'k ben er bang voor !
Mooie lucht meme-Rietje.
Yorkske dat Sociale heb je of je hebt het niet hé en jij hebt het blijkbaar in heel hoge mate
Oud maar niet Out
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Rietjes, bedankt voor uw mooie foto's vooral van Diksmuide zijn die fantastisch!
Gisteren heeft Nik me gehaald om daar BBQ te eten, ook zijn jongste dochter en haar vriend waren er, allemaal buiten en zeer lekker!
Gedurende zijn Corona-thuistijd heeft hij deze auto helemaal zonder bouwdoos gemaakt, alleen de wieltjes zijn gekocht, niet te geloven, ik ga hem vragen nog eens te vertellen wat hij ervoor allemaal gebruikt heeft want ik ben het al vergeten:

Na de koffie mocht ik mee naar Anzegem om eens naar de bouw van zijn oudste te kijken:

ze schieten heel goed op.
Voor hij me thuisbracht ook nog eens naar Izegem bij zijn jongste die daar nog altijd een rijhuis aan 't verbouwen zijn:

In hun nieuwe serre hebben we onze tomatenplant, ik heb de eer dat mijn naamkaartje helemaal vooraan ligt maar nu nog groeien!!!

Ze hebben er al een mooi hoekje gemaakt op hun terras, ze doen hun best, is goed om zien!
Een dag met een gouden randje, de 1e keer sinds de coronamaart dat ik buiten kwam.
Nu zit ik weeral klaar, mag ik bij Christa ook gaan BBQen, mijn maag zal dat wel allemaal niet goed verstaan, door dat niet stipte middageten zal ze wel helemaal de kluts kwijt zijn
Groetjes
Gisteren heeft Nik me gehaald om daar BBQ te eten, ook zijn jongste dochter en haar vriend waren er, allemaal buiten en zeer lekker!
Gedurende zijn Corona-thuistijd heeft hij deze auto helemaal zonder bouwdoos gemaakt, alleen de wieltjes zijn gekocht, niet te geloven, ik ga hem vragen nog eens te vertellen wat hij ervoor allemaal gebruikt heeft want ik ben het al vergeten:

Na de koffie mocht ik mee naar Anzegem om eens naar de bouw van zijn oudste te kijken:

ze schieten heel goed op.
Voor hij me thuisbracht ook nog eens naar Izegem bij zijn jongste die daar nog altijd een rijhuis aan 't verbouwen zijn:

In hun nieuwe serre hebben we onze tomatenplant, ik heb de eer dat mijn naamkaartje helemaal vooraan ligt maar nu nog groeien!!!

Ze hebben er al een mooi hoekje gemaakt op hun terras, ze doen hun best, is goed om zien!
Een dag met een gouden randje, de 1e keer sinds de coronamaart dat ik buiten kwam.
Nu zit ik weeral klaar, mag ik bij Christa ook gaan BBQen, mijn maag zal dat wel allemaal niet goed verstaan, door dat niet stipte middageten zal ze wel helemaal de kluts kwijt zijn
Groetjes
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Zo was het toen , en zo is het nu. Rhune is ook van toen, nu is ze al een juffertje.

Onze kleinzonen hadden beloofd alles te komen opruimen.
Gunther, komt deze week een boordsteen achter het schutsel plaatsen en onze resterende eigendom met kiezelsteentjes opvullen, zodat de nieuwe eigenaars een proper afwerking langs hun kant hebben. Staat jaren leeg, eindelijk verkocht, reden twist tussen partners.
Veel volk aan zee, vrij en blij in omgang.
Ook de kinderen waren uitgelaten.
Ondertussen heeft de klok hier niet stilgestaan. Tijd om een siësta te nemen.
Rietjes, jullie foto’s zijn pareltjes, de omgeving leent zich ertoe.
Groetjes en tot later
Corry
Asse
voor jou
Rietjes, heel veel volk aan zee.
De tweede verblijvers hadden bezoek, de straat stond vol geparkeerde auto's. Wij hebben allemaal onze eigen parking waar we verblijven, dus kapers aan de kust

Onze kleinzonen hadden beloofd alles te komen opruimen.
Gunther, komt deze week een boordsteen achter het schutsel plaatsen en onze resterende eigendom met kiezelsteentjes opvullen, zodat de nieuwe eigenaars een proper afwerking langs hun kant hebben. Staat jaren leeg, eindelijk verkocht, reden twist tussen partners.
Veel volk aan zee, vrij en blij in omgang.
Ook de kinderen waren uitgelaten.
Ondertussen heeft de klok hier niet stilgestaan. Tijd om een siësta te nemen.
Rietjes, jullie foto’s zijn pareltjes, de omgeving leent zich ertoe.
Groetjes en tot later
Corry
Asse
Rietjes, heel veel volk aan zee.
De tweede verblijvers hadden bezoek, de straat stond vol geparkeerde auto's. Wij hebben allemaal onze eigen parking waar we verblijven, dus kapers aan de kust
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Frankje, met minder arbeid een mooie verplaatsing gemaakt. 
Goedemorgen
Bijna klaar om naar ons zeetje te gaan, Wenduine dijk en een stukje richting De Haan
Stafke kan beter stappen dan ik, hij doet het op zijn gemakske , ik ben een snelwandelaar. Nu en dan stoppen en bankje zitten, zeetje kijken.
Michelly , je kinderen gezien ?
Nog steeds genieten op afstand, was vorig weekend door velen vergeten, vingers
Groetjes en geniet van het zonnetje, heb zoveel beestenbeten op linker arm hals en op mijn hoofd dat het zonnetje brand. Boompje gesnoeid, ik ben een lekker ding voor ongedierte

Corry
Goedemorgen
Bijna klaar om naar ons zeetje te gaan, Wenduine dijk en een stukje richting De Haan
Stafke kan beter stappen dan ik, hij doet het op zijn gemakske , ik ben een snelwandelaar. Nu en dan stoppen en bankje zitten, zeetje kijken.
Michelly , je kinderen gezien ?
Nog steeds genieten op afstand, was vorig weekend door velen vergeten, vingers
Groetjes en geniet van het zonnetje, heb zoveel beestenbeten op linker arm hals en op mijn hoofd dat het zonnetje brand. Boompje gesnoeid, ik ben een lekker ding voor ongedierte
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
goeie morgen allemaal
ze komen deze voormiddag mijn kachel kuisen
maar wanneer .......

ze komen deze voormiddag mijn kachel kuisen
maar wanneer .......

-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie zonnige dinsdagmorgen !
Michelly, 'k heb aan jou gedacht hoor in he WE heb je nu eindelijk tot bij je zoon kunnen gaan of hij tot bij jullie ?
't werd tijd hé, zoveel andere zaken werden al versoepeld soms TE zelfs als je beelden ziet van de kust afgelopen WE.
Ivette, heel mooi wat je zoon daar gerealisseerd heeft ! Daar moeten heel wat uurtjes werk en geduld inzitten.
Corry, 't moet heerlijk zijn weer met zijn tweetjes op stap te kunnen gaan, ritme aanpassen aan elkaar maar stap voor stap weer samen !
Oeie Meme-Rietje da heb ik waarschijnlijke zonet iemand opgezogen
Gisteren zijn we ook nog maar eens op wandel geweest; stadswandeling door ?????? (Vurige Spaanse stad in Vlaanderen)
Ga je mee ?

Verwacht maar niets van vandaag, 't is een werkdag voor mijn ventje en zo volgen er nog een paar.
Zus heeft een appartementje gekocht waar heel wat werk aan is
dus gaat hij daar een handje toesteken.
Alleen op stap gaan doe ik niet zo graag dus maak ik er ook een paar werkdagjes van hier thuis.
Michelly, 'k heb aan jou gedacht hoor in he WE heb je nu eindelijk tot bij je zoon kunnen gaan of hij tot bij jullie ?
't werd tijd hé, zoveel andere zaken werden al versoepeld soms TE zelfs als je beelden ziet van de kust afgelopen WE.
Ivette, heel mooi wat je zoon daar gerealisseerd heeft ! Daar moeten heel wat uurtjes werk en geduld inzitten.
Corry, 't moet heerlijk zijn weer met zijn tweetjes op stap te kunnen gaan, ritme aanpassen aan elkaar maar stap voor stap weer samen !
Oeie Meme-Rietje da heb ik waarschijnlijke zonet iemand opgezogen
Gisteren zijn we ook nog maar eens op wandel geweest; stadswandeling door ?????? (Vurige Spaanse stad in Vlaanderen)
Ga je mee ?

Verwacht maar niets van vandaag, 't is een werkdag voor mijn ventje en zo volgen er nog een paar.
Zus heeft een appartementje gekocht waar heel wat werk aan is
Alleen op stap gaan doe ik niet zo graag dus maak ik er ook een paar werkdagjes van hier thuis.
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen deze morgen en iedereen, de zon schijnt wat moet een mens nog meer hebben.Iedereen is optimistisch vind ik..
Aan zee veel te veel volk zag ik op tv. Hoe dom kan een mens zijn. Hopelijk komt er daar geen miserie van.Diegene die zich nog houden aan de regels zijn dan 2de maal hokvast
Soit......veel weet ik niet te vertellen.Die witte pluisjes dwarrelen hier als confetti in huis rond..Alle ramen aan de schaduwzijde staan open.Je waant je buiten..Zaliggg....gewoon..
Wandelingetje gedaan in de stad langs het water..Daar waar Rietjes is geweest, dat gaf nog wat verkoeling daar de jonge kanovaarders ons nat spoten,..aangename afwisseling
En verder...ja ...lezen, computeren, kokske spelen, een beetje van dit en beetje van dat...En zo gaat de dag ook voorbij
Ik wens jullie een fijne dag toe
toedeloe
menu:die moet ik nog halen voor vanmiddag de vleesafdeling in mijn diepvries is leeg
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Rietjes, ik weet niet waar jullie waren?
Gisteren bij Christa was het zeer aangenaam. Scampi op de BBQ, ook lekker: bij de beenhouwer van het Merelhof in Lichtervelde had ze HART gekocht dat hij heel vers in stukjes gesneden had en er brochettes van gemaakt en lekker dat het was op de BBQ!Echt een aanrader, geen enkel biefstuk kan er tegen op!
Annelien's nieuw lief had zijn 2 grote honden mee. Die donkere had met een grote, wilde aanloop op mij gesprongen, man ben ik blij dat ik niet achterover gevallen ben.
Makkelijk om er een kleintje uit te kiezen, foei!

Vandaag was het nog lekker weer maar vanaf morgen zal het veranderen maar we hebben het toch goed gehad en misschien zal het mindere weer de al te enthousiaste start na? de corona wat remmen!
Gisteren bij Christa was het zeer aangenaam. Scampi op de BBQ, ook lekker: bij de beenhouwer van het Merelhof in Lichtervelde had ze HART gekocht dat hij heel vers in stukjes gesneden had en er brochettes van gemaakt en lekker dat het was op de BBQ!Echt een aanrader, geen enkel biefstuk kan er tegen op!
Annelien's nieuw lief had zijn 2 grote honden mee. Die donkere had met een grote, wilde aanloop op mij gesprongen, man ben ik blij dat ik niet achterover gevallen ben.
Makkelijk om er een kleintje uit te kiezen, foei!

Vandaag was het nog lekker weer maar vanaf morgen zal het veranderen maar we hebben het toch goed gehad en misschien zal het mindere weer de al te enthousiaste start na? de corona wat remmen!
Ivette