In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Tontoos - Lid geworden op: 01 jun 2020, 06:24
Goedemorgen.
Wat zijn er toch prachtige vogels in de wereld.
Ook in onze tuin ben ik altijd aan het voeren en ook weinig vogels vind ik, de ene buur heeft 3 katten de andere buur heeft er 1 nog een buur heeft er 2 dus regelmatig komen langs om te poepen zeker nu ik bezig ben met de tuin omwoelen.
Bij mij ook een ongelukje met onze auto, heb even de houten schutting geraakt van onze oprit en heb nu een kapotte bumper.
Nu naar Koos en Mariska (dochter en vriend) helpen met een tussen wand maken op de slaapkamers.
Verder wens ik jullie nog een fijne dag.
Mvg. Antjo
Wat zijn er toch prachtige vogels in de wereld.
Ook in onze tuin ben ik altijd aan het voeren en ook weinig vogels vind ik, de ene buur heeft 3 katten de andere buur heeft er 1 nog een buur heeft er 2 dus regelmatig komen langs om te poepen zeker nu ik bezig ben met de tuin omwoelen.
Bij mij ook een ongelukje met onze auto, heb even de houten schutting geraakt van onze oprit en heb nu een kapotte bumper.
Nu naar Koos en Mariska (dochter en vriend) helpen met een tussen wand maken op de slaapkamers.
Verder wens ik jullie nog een fijne dag.
Mvg. Antjo
-
Bert
Slapen ze nog apart Tontoos??
Remie, bandje geplakt, kan u weer lekker gaan fietsen met het mooie weer.
En neen, ik heb niet in mijn bed gepist

Goeie mop ook!!!!
An, wat een mooie vogeltjes zijn dat!! Prachtige kleuren. De natuur kan zo mooi zijn.
Hallo Bekske, mooi plaatje.
puzzel ook al vroeg in de weer.
beste mensen, tot latersss...
Heb nog één en ander te doen vandaag. Maar niets waar ik moe van kan worden
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Even zeggen , ik had geen internet. Intussen is het gemaakt van Fluvius..Dat het zo snel ging heeft waarschijnlijk te maken dat we aan de bank palen...
Joehoe,.. . goede morgen iedereen, de zon is al van de partij zalig toch hé
Maar morgen zou het al gedaan zijn. Maar we zijn in blijde verwachting van meer.
De zeemeeuwen zijn hier weer, grrr.... je zou mijn ramen moeten zien.. Aan de balustrade is het niet zo gemakkelijk om die langs de buitenkant te kuisen..
Alle middelen komen dan uit mijn berging en dan nog is er geen bof op..
Ik heb in de tijd zonder internet en nu de kak van de vogels af gekuist van balustrade en ramen.. Straks bind ik weer een plastiek zak aan de balustrade helpt wat.
Ik ben opgestaan met barstende hoofdpijn. Denk dat het een aanval van mijn sinussen is.. Bij het bukken klopt mijn hoofd precies of mijn hersenen er uit willen..
Ons paard huppelt ik denk dat het de Lente in de benen heeft.
En de kleintjes hebben net hun turnles gehad. Rondjes lopen rond het plein..Hoe die kleine beentjes voor uit komen niet te geloven..Velen zouden al niet meer mee kunnen. Zoveel energie dat die hebben. De meester keek en zag dat het goed was.
Verder zit onze buurvrouw rechtover ons, al op haar terras met muts en pull aan te genieten van de zon..Het is een Portugese dame die getrouwd is met een Marokkaanse man. Ze zijn beide hier wel geboren..Maar euch ik weet niet het is een heel speciaal koppel.Af en toe zie ik haar de zonnegroet doen en van die dingen..Een grote kip loopt er ook zomaar rond, binnen en buiten samen met de hond.
Verder weet ik niks meer te vertellen..
Dit nog aan iedereen een super fijne dag en tot.... we zien wel.
toedeloe
menu: grote pot hutsepot
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Bert nee mijn ventje eet al genoeg geha(c)kt
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een late goeie morgen leutertjes allemaal
het zonnetje laat zich nog niet zien maar wat niet is kan nog komen hé
voorlopig is het droog want voor vanavond word er regen voorspeld bij ons in het westen
zojuist ook onze koffie gedronken en ik had nog wat pannenkoeken over van gisterenavond en efkes in de microgolfoven en dat smaakte weer sè
vandaag staat er een beetje van alles op mijn programma maar de dag is nog lang
oeps Bertje al zo vroeg wakker of was je al op en nog niet wakker ????????
en bedankt voor dat knuffeltje want dat kan iedereen toch wel eens gebruiken hé
Remie oei das pech die platte band en dan nog een eind te voet moeten gaan
maar geniet vandaag maar van jou fietstochtje
en mooie fotootjes hoor van tijdens jou fietstochtje
en een leeg vliegtuig is echt wel groot hé maar ze krijgen mij er toch niet in om te vliegen
goeie mop hoor
puzzel ook weer vroeg uit de veren
bekske ook een leuke woensdag voor jou
An-w wat een mooie vogeltjes allemaal en jammer dat er bij jullie zoveel katten zitten maar daar kan je weinig aan doen hé
Tontoos oei een ongelukje is rap gebeurd en hopelijk kost die schade niet teveel
frankje daar krijg je toch lentekriebels van hoor , mooi
jadi oei hoofdpijn kan lastig zijn , hopelijk heb je de goeie pijnstillers in huis zodat het wat beter word en laat de hutsepot jullie smaken hé
marietteke voor de vogeltjes is dat hier een restaurant hé
en ze kunnen hier eten en drinken zoveel ze willen want die beestjes hebben het soms ook moeilijk om aan voedsel te geraken en dus helpen wij ze daarbij hé
allé ik ga nu vlug verder doen sè
voor dat ik aan het middageten begin nog met mijn zeemvel rondgaan om al het nodige stof weg te vegen zodat mijn glaswerk weer blinkt en al de rest ook
daaaaaag

het zonnetje laat zich nog niet zien maar wat niet is kan nog komen hé
voorlopig is het droog want voor vanavond word er regen voorspeld bij ons in het westen
zojuist ook onze koffie gedronken en ik had nog wat pannenkoeken over van gisterenavond en efkes in de microgolfoven en dat smaakte weer sè
vandaag staat er een beetje van alles op mijn programma maar de dag is nog lang
oeps Bertje al zo vroeg wakker of was je al op en nog niet wakker ????????
en bedankt voor dat knuffeltje want dat kan iedereen toch wel eens gebruiken hé
Remie oei das pech die platte band en dan nog een eind te voet moeten gaan
maar geniet vandaag maar van jou fietstochtje
en mooie fotootjes hoor van tijdens jou fietstochtje
en een leeg vliegtuig is echt wel groot hé maar ze krijgen mij er toch niet in om te vliegen
goeie mop hoor
puzzel ook weer vroeg uit de veren
bekske ook een leuke woensdag voor jou
An-w wat een mooie vogeltjes allemaal en jammer dat er bij jullie zoveel katten zitten maar daar kan je weinig aan doen hé
Tontoos oei een ongelukje is rap gebeurd en hopelijk kost die schade niet teveel
frankje daar krijg je toch lentekriebels van hoor , mooi
jadi oei hoofdpijn kan lastig zijn , hopelijk heb je de goeie pijnstillers in huis zodat het wat beter word en laat de hutsepot jullie smaken hé
marietteke voor de vogeltjes is dat hier een restaurant hé
allé ik ga nu vlug verder doen sè
voor dat ik aan het middageten begin nog met mijn zeemvel rondgaan om al het nodige stof weg te vegen zodat mijn glaswerk weer blinkt en al de rest ook
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
En 't gekke was dat hij alleen aan de onderkant plat was Z-Bloemetje..!
Later vandaag heb ik weer wat foto's die ik daarstraks van mijn fietstochtje heb kunnen nemen.
Zijn geen duidelijke, was erg mistig en fris nog, dus handschoenen/wanten waren niet overbodig om nog aan te hebben..!
Maar voor 'n frisse neus moet juist zulk soort weer hebben toch, is gewoon effe lekker..!
Vriendelijke groet,
en
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-

Het was mistig vanmorgen, nu juist op dit ogenblik komt ’t zonnetje flauwtjes door hier in ’t Moordrechtse.
Omdat het mistig was konden deze prehistorische dieren, die trouwens Dino’s worden genoemd, op de golfbaan hier in de buurt mijn niet zien, kon ik ze mooi op ’n plaatje vastleggen.
Denk dat er daar wel meer dan 30 rondlopen, maar door de mist kon ik ze niet allemaal zien dus blijft ’t bij deze:

Foto’s verspringen automatisch binnen enkele seconden…
En nu gaan we lekker effe 'n middag
doen. Vriendelijke groet,
en
-
hallooooo
zojuist genoten van een lekker koffietje sè
wat zeg jij nu Remie , alleen de onderkant van jou band plat ?????????????

en das daar nogal gevaarlijk bij jullie met al die gevaarlijke dieren die daar zomaar rondlopen en zo te zien zitten er vleeseters ook tussen

allé en nu ga ik een lekker koekebroodje bakken sè
en daarna nog een appelcake , mjammie
daaaaaaag
zojuist genoten van een lekker koffietje sè
wat zeg jij nu Remie , alleen de onderkant van jou band plat ?????????????

en das daar nogal gevaarlijk bij jullie met al die gevaarlijke dieren die daar zomaar rondlopen en zo te zien zitten er vleeseters ook tussen

allé en nu ga ik een lekker koekebroodje bakken sè
en daarna nog een appelcake , mjammie
daaaaaaag

Zo Luitjes, de koffie hebben we inmiddels ook alweer binnen en de 2e serie foto’s van vandaag die ik kon maken tijdens mijn fietstochtje heb ik ook al ingelijst om te kunnen delen met U.

Foto’s (7) verspringen automatisch
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemiddag,
Nu pas tijd om hier wat neer te pennen,vanmorgen naar neef geweest te koffie drinken en nu net terug van de kapper.
Remie wat een pech voor jou gisteren maar nu weer kunnen genieten van je fiets tochtje.
fijne avond allen.
Nu pas tijd om hier wat neer te pennen,vanmorgen naar neef geweest te koffie drinken en nu net terug van de kapper.
Remie wat een pech voor jou gisteren maar nu weer kunnen genieten van je fiets tochtje.
fijne avond allen.
Iedere dag een lach
-
hallooooo tis ikke
gerda hopelijk gaat het een beetje met jou kleindochter , ocharme dat meisje zoveel moeten afzien door een ander zijn schuld
Remie mooie fotootjes van jou fietstochtje
en laat het jullie smaken hoor de spaghetti , wij hebben deze middag ook spaghetti gegeten
thijli door de kapper jou corona kapsel laten knippen
daaaaaaag

gerda hopelijk gaat het een beetje met jou kleindochter , ocharme dat meisje zoveel moeten afzien door een ander zijn schuld
Remie mooie fotootjes van jou fietstochtje
en laat het jullie smaken hoor de spaghetti , wij hebben deze middag ook spaghetti gegeten
thijli door de kapper jou corona kapsel laten knippen
daaaaaaag

zonnebloemetje schreef: ↑03 mar 2021, 15:49wat zeg jij nu Remie , alleen de onderkant van jou band plat ?????????????

Vriendelijke groet,
en