Goede morgen seizoentjes,
't zullen ribben in de oven worden ipv op de kolen.
Geen straaltje zon. Jammer.
Lilly is niet in d'r haak. Vrijdag zullen we d'r toch naar Dr Maya doen en dan uitleggen. Ze kan last gehad hebben van de afgelopen warmte. Gimly die hier naast me zit, begint tekenen van ouderdom te vertonen in zijn ogen. Ons Mies had dat ook. De laatste kat van moeders buren is overleden. Moeder direct van: en neem geen kat voordat jullie op reis gaan hè! ' k zit hier dan met een kitten enz. Ze hebben haar gezegd dat ze pas na de grote vakantie gaan een halen.
Wij zijn verplicht van maandag te gaan omdat er een dakpan scheef ligt en Roland het niet wil komen doen. 't Regent nu binnen in haar waskot.
Ventje zegt: zij is goed, als dat te hoog ligt moet er daar een vakman aan te pas komen. Hij gaat toch niet zijn nek breken? Ik denkt dat moeder dat huis aan 't laten verkrotten is. Brengt dan minder op als 't verkocht moet worden want het wordt mijn eigendom. Dat krijg ik voor dank.
Moet al genoeg succesie betalen.
Ga een beetje verder doen.
Fijne dag seizoentjes
't zullen ribben in de oven worden ipv op de kolen.
Lilly is niet in d'r haak. Vrijdag zullen we d'r toch naar Dr Maya doen en dan uitleggen. Ze kan last gehad hebben van de afgelopen warmte. Gimly die hier naast me zit, begint tekenen van ouderdom te vertonen in zijn ogen. Ons Mies had dat ook. De laatste kat van moeders buren is overleden. Moeder direct van: en neem geen kat voordat jullie op reis gaan hè! ' k zit hier dan met een kitten enz. Ze hebben haar gezegd dat ze pas na de grote vakantie gaan een halen.
Wij zijn verplicht van maandag te gaan omdat er een dakpan scheef ligt en Roland het niet wil komen doen. 't Regent nu binnen in haar waskot.
Moet al genoeg succesie betalen.
Ga een beetje verder doen.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!