In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
-
Bedankt Luitjes, we gaan er weer voor..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend Sterkte en of Beterschap gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Niet te geloven dat we al begonnen zijn aan de maand augustus
Ik weer deze keer niets te vertellen
Aan allen een fijne vrijdag
toedeloe
menu: biefstuk met prinsesbonen en een patatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
WilcoW - Lid geworden op: 20 nov 2024, 09:42
Inderdaad, de tijd vliegt - het is al augustusjadi schreef: ↑01 aug 2025, 10:23
Ik bekijk af en toe betonred-be — een beetje vermaak terwijl ik mijn koffie opdrink.
Niet te geloven dat we al begonnen zijn aan de maand augustus
Ik weer deze keer niets te vertellen
Aan allen een fijne vrijdag
toedeloe
menu: biefstuk met prinsesbonen en een patatje
Laatst gewijzigd door WilcoW op 04 aug 2025, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie namiddag iedereen
ik probeer te typen in de zetel want onze graspony is bezig aan de rest van ons appartement en dus zit ik nu hier , maar dat gaat niet zo goed , want onze poetshulp is met verlof
deze voormiddag naar het ziekenhuis geweest voor een bespreking op neurologie met een team ( neuromusculair team ) van dokters en medewerkers van het AZ Sint Jan Brugge en van het UZ Gent om mijn toestand te bespreken en te evalueren , en volgende vrijdag heb ik een nieuwe afspraak gekregen om iets verder te laten onderzoeken
jadi nu dat we al augustus zijn is het precies alsof de zomer al bijna voorbij is vind ik , niet dat ik dat erg vind hoor want ik zal blij zijn als de herfst er is
An veel gekocht op de markt ???
Inge al van een deugddoend slaapje genoten deze voormiddag
Remie hopelijk alles goed verlopen in het ziekenhuis vandaag
allé ik ga verder doen
voor iedereen nog een aangename vrijdag

ik probeer te typen in de zetel want onze graspony is bezig aan de rest van ons appartement en dus zit ik nu hier , maar dat gaat niet zo goed , want onze poetshulp is met verlof
deze voormiddag naar het ziekenhuis geweest voor een bespreking op neurologie met een team ( neuromusculair team ) van dokters en medewerkers van het AZ Sint Jan Brugge en van het UZ Gent om mijn toestand te bespreken en te evalueren , en volgende vrijdag heb ik een nieuwe afspraak gekregen om iets verder te laten onderzoeken
jadi nu dat we al augustus zijn is het precies alsof de zomer al bijna voorbij is vind ik , niet dat ik dat erg vind hoor want ik zal blij zijn als de herfst er is
An veel gekocht op de markt ???
Inge al van een deugddoend slaapje genoten deze voormiddag
allé ik ga verder doen
voor iedereen nog een aangename vrijdag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Sterkte met die onderzoeken Zonnebloemetje, houdt u taai hè..!zonnebloemetje schreef: ↑01 aug 2025, 17:25volgende vrijdag heb ik een nieuwe afspraak gekregen om iets verder te laten onderzoeken

Vandaag liep het voor mij wel redelijk met mijn afspraak in het ziekenhuis. Duurde allemaal wel (veel) langer dan dat verwacht was door afwijkende waardes van het bloed!
-
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond alweer
bedankt Remie , ik zal wel zien of er een oplossing zal zijn voor weeral een nieuw probleem ivm mijn spieren , maar je weet maar nooit hé en de wonderen zijn de wereld nog niet uit
hopelijk komen die waarden in je bloed weer goed , want als je in een sukkelstraatje geraakt dan ist altijd wel iets hé , dat heb ik ook al ondervonden maar we leven op hoop en zoals je zegt , we houden ons taai
en nu onder de douche zodat we ons weer fris voelen om verder van onze avond te genieten
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder

bedankt Remie , ik zal wel zien of er een oplossing zal zijn voor weeral een nieuw probleem ivm mijn spieren , maar je weet maar nooit hé en de wonderen zijn de wereld nog niet uit
hopelijk komen die waarden in je bloed weer goed , want als je in een sukkelstraatje geraakt dan ist altijd wel iets hé , dat heb ik ook al ondervonden maar we leven op hoop en zoals je zegt , we houden ons taai
en nu onder de douche zodat we ons weer fris voelen om verder van onze avond te genieten
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***

nu ook, net als vroeger "Op de markt is je gulden een daalder waard"
waard An-W..?