NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

greetie

Vandaag, 09:36

Afbeelding
Wasje bezig!
Goed geslapen!
Van namiddag naar de rummicub :)
Toch die kortademigheid houd me bezig,zit wel in mijn genen,leren mee leven hé
Oma-C veel beterschap!
Grijs, overblijfsel sneeuw en killig 't nog winter.
Greetie

jadi

Vandaag, 10:51

Afbeelding
Goede morgen iedereen, en ja hoor ik ben al terug van de markt . Er was weinig volk, en weinig kramen. Tongen mee van het viskraam en een zalmlasagne voor zoonlief .. En vissla met een lepeltje garnaaltjes voor vanavond op mijn boterham . Kippenboutjes mee en enkele gebakken patatjes wordt mijn middagmaal met een chicon ( witloof) in mayo . Patatjes mee en dan nog een krant .. Nu even hier , met het zicht op de terras en de bomen en de weiden . Het zonnetje doet een poging , windmolentje draait gezapig. . En verder . . . we zien wel
Hallo krakje je hebt uw dag zo mooi beschreven . Inderdaad het was zo mooi buiten. Maar ik was ook blij binnen te zitten in de warmte . Aan de rand van de vensters lag er nog wat sneeuw deze morgen .
Dag Bekske al zo vroeg in de weer, het zal koud geweest zijn deze morgen om te gaan wandelen. Hopelijk alles ok met uw hoofdwonde.
Hoi Greetie , rummicub deze namiddag geniet er van . Die kortademigheid zit ook in de genen bij mij . En eerlijk soms maak ik er mij ook soms zorgen bij .. Het is een beetje angstjagend . . Maar de dokter maakt er nog geen punt van . En daar focust ik mij daar op dan .
Meme-rietje sorry maar ik zag deze morgen dat ik je op 14 febr. over het hoofd heb gezien . Het is niet moedwillig. Bij deze een zeer fijne maandag , geniet er van met al wat je doet
Zo en nu wens ik iedereen een fijne dag toe
toedeloe
menu: kippenboutjes met gebakken patatjes (van bij de poelier op de markt) met gesneden rauw witloof
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

corry

Vandaag, 11:11

Afbeelding

Aan zee zag het ook wit, vandaag zonnig.
Ik ga vooraan spaghetti eten, we zijn met enkele maar, al wat er wordt gedaan heeft geen succes.
Ademnood, beangstigend en oncontroleerbaar, het is me niet veel overkomen maar weet dat ik in paniek kwam.
Heb mezelf een boeket tulpen gekocht, wel in de bloemenwinkel gehaald, is duurder maar ook duurzamer. :wink:
Voor de rest geen nieuws.
Tot in den draai :wink:
Afbeelding
ik tel alleen de zonnige dagen.

krakje

11 minuten geleden

rustige dag, de was gedaan strijk volgt morgen,
de jongste zoon mag terug autorijden na zijn nieuwe vibrator steken,
dolblij is hij, kan zelf terug naar zijn werk toeren,
voor eten gezorgd, de mannen vroegen worteltjes en erwten,
niet voor mij, toch niet zoals zij het willen,
dus ik voor mij veel ui, tomaten en paddenstoeltjes met groene boontjes,
en goed gekruid met lekje azijn, dessert stukje fruit, en aardappelen met worst,
grtjs van krakje,
Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.