NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Ritavdm

Gisteren, 15:22

Dag ...

Twee dagen hebben we kunnen genieten van een lentegevoel

't zou te mooi geweest zijn als het bleef duren hé
maar kom niet getreurd : ze kunnen ons dat alleszins al niet meer afnemen

Vandaag dus terug een binnendagje met de theepot en een goed boek alhoewel uren na-een lezen lukt niet meer vandaar dat ik tussenin hier eens kom surfen, gelukkig kan dat nog altijd op het grote scherm.
Oud maar niet Out

jadi

Gisteren, 18:08

Afbeelding
Hallo iedereen, ik had vandaag geen internet , in de loop van de dag is het dus opgelost..
Even aan iedereen een goede avond komen wensen, ik vind dat het vroeg donker wordt vandaag.
Ik ga het kort houden , want ik ben nog aan het "schrijf babbelen" = berichtjes met mijn beide kinderen ..
toedeloe
menu: was chipolata , appelmoes, en puree
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Bekske

Vandaag, 03:10

Afbeelding

greetie

Vandaag, 08:38

Afbeelding
Strakjes naar de regenkamer :D want wil ook startensklaar zitten voor de koers :D :D
Begin zie ik ook graag al dat volk,speciale sfeer :D en dan naar het einde toe :D ,spijtig dat Wout ziek is.
Denk dat er hier ook eentje zal kijken hé Oma-C :)
Ondertussen soep maken en met de swiffer eens rond vliegen :D blijf thuis vandaag!
Groetjes allemaal
Greetie

jadi

Vandaag, 09:20

Afbeelding
Goede morgen
Dag Bekske uw viervoeters zullen blij geweest zijn dat je er terug was. Want de dieren voelen dat aan dit er iets op til is hé.. Wat een fijne buurman heb jij ..
Greetie ik heb al vast de koffie mee om te kijken naar de koers geniet er van ..
Aan iedereen een fijne zaterdag
toedeloe
menu: ik weet het nog niet . . Zoonlief gaat naar zijn schoolmaat , dus ja de keuken zal gesloten blijven vandaag . . Ik ga wel iets gaan halen .. Ten eerste ik ben nog eens buiten, ten tweede geen vuile keuken , en wie weet kom ik iemand tegen om even te praten ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Ritavdm

Vandaag, 13:03

Fijne zaterdag :roll:

Het Midden Oosten staat in brand
en dan zouden wij hier durven klagen over slecht weer, ongevraagde reclame, hoge belastingen, slechte politiekers ......
zeg eens eerlijk : wij hebben het hier goed.

Vanmorgen naar de markt geweest om mijn voorraad vitamientjes en een pizza en voor de rest vd dag zal het koers kijken worden denk ik van achter de strijkplank en dan van uit de zetel.
Oud maar niet Out