welkom iedereen in een knus hoekje
-
billyken999 - Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
goede morgen hier is droog gisteren gans dag regenIk hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hallo iedereen de avond is er dus een fijne avond aan jullie wensen.Heb mits enorm tanden bijten het nodige gaan halen .Was blij dat ik hulp kreeg om op bus te stappen met rollator alsook om af te stappen datwas in het naar huis komen.De rollator weegt ongeveer 8 kilo dat een kleinbeetje gewicht erbij en je zit aan 10 kilo om op te heffen .Zeker met onsteking van schouders is dan enorm zwaar.Afijn ja ik ben geweest en was blij dat ik thuis was kan verder tot dinsdag nu.Maar daarna gerust en niks meer gedaan dan een beetje tv gekeken .Want het handwerk haken lig ook opzij voorlopig toch .Nu weer eten en dan terug tv kijken en zo vliegen de uren ook voorbij.Moet nogthee maken voor vanavond en deze nacht .Ja ik word wakker van een droge mond regelmatig.En nu genieten van de avond want nog een dag en de week is dan ook weer weg groetje
-

hallo iedereen een knusse dag voor jullie straks komt na de middag een andere kinisist omdat die komt examen heeft .Maar ik voel daar geen verbetering mee .Ik ga er volgende week iets van zeggen tegen de huisarts .Hier voor de verandering

verder geen nieuws groetje
-

hallo iedereen een gezellige avond en rustige nacht voor straks.In de namiddag kinisist geweest en heb er goed mee kunnen praten .Volgende week is het weer een drukke week voor mij.Deze week was het heel rustig .Nog eventje iets opzoeken en dan weer tv avond groetje
-

gegroet iedereen vandaag een ander weer maar ja je kunt het overal aangenaam en gezellig maken .Gewoon genieten want de tijd blijft niet stil staan .Ik ben aan het genieten van mijn tasje groene thee nu .Wat ik verder ga doen is gewoon me rustig bezig houden groetje aan jullie alle
-

hallo iedereen een fijne zonnige dag wens ik jullie.Laura is hier al aanwezig .Ja ik ben vroeg door een slechte nacht achter de rug te hebben.Maar ja het is nu zo ik ga proberen te genieten van deze dag .Want de maand is al half en de dagen gaan met een snelheid voorbij .Groetje
-
hallo iedereen spijtig dat er zo weinig schrijven maar ja dat is ieders keuze .Vandaag deze voormiddag terug boodschappen doen met hulp want het is 14 dagen geleden .Hopelijk niet te warm en moet oppassen met de zon .Maar ik ben blij dat ik weer even tussen mijn muren weg ben.Want ik moet enorm voorzichtig zijn nu ook met de armen .Maar ja er zijn ergere dingen dan dat .Een drukke week voor mij toch .Zo nog even iets opzoeken en dan even rusten om dan boodschappen te doen groetje geniet van deze dag afijn geniet van iedere dag-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
goedemorgen bekske,lang geleden hé? maar zoals u al wist...wij waren in de rouw van ons dolfijntje.
en had geen moed om te posten op sennet.
dus we pikken opnieuw de draad weer op.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Bert
Dag Bekske,
als het mag van u wil ik wel af en toe een berichtje komen plaatsen bij u.
Ik ben er nog niet lang, maar nu ben ik toch op de dool en weet niet waar
nog iets te schrijven.
Dus zoek ik iets waar ik op mijn gemakske een babbeltje kan doen.
Dat heb je niet zo veel met mannen hé.
Want ik zie dat jij soms wat steun kan gebruiken met al die vervelende pijnen
en ongemakken.
En een beetje uw zinnen verzetten kan wel helpen.
En alles oké met uw diertjes? Ik heb gelezen dat u een echte dierenvriend bent.
Met hondjes en vogeltjes.
Vandaag was het wel warm, maar precies wat meer wind dan gisteren.
Voorlopig een beetje bewolkt, of het zal regenen valt af te wachten.
Voor mij hoeft het niet te regenen, ik heb geen plantjes op mijn appartementje.
En de zon, daar ben ik jammer genoeg allergisch aan. Krijg al huiduitslag
na een kwartiertje.
Nu zal ik afsluiten voor vandaag, misschien tot nog eens?

als het mag van u wil ik wel af en toe een berichtje komen plaatsen bij u.
Ik ben er nog niet lang, maar nu ben ik toch op de dool en weet niet waar
nog iets te schrijven.
Dus zoek ik iets waar ik op mijn gemakske een babbeltje kan doen.
Dat heb je niet zo veel met mannen hé.
Want ik zie dat jij soms wat steun kan gebruiken met al die vervelende pijnen
en ongemakken.
En een beetje uw zinnen verzetten kan wel helpen.
En alles oké met uw diertjes? Ik heb gelezen dat u een echte dierenvriend bent.
Met hondjes en vogeltjes.
Vandaag was het wel warm, maar precies wat meer wind dan gisteren.
Voorlopig een beetje bewolkt, of het zal regenen valt af te wachten.
Voor mij hoeft het niet te regenen, ik heb geen plantjes op mijn appartementje.
En de zon, daar ben ik jammer genoeg allergisch aan. Krijg al huiduitslag
na een kwartiertje.
Nu zal ik afsluiten voor vandaag, misschien tot nog eens?

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hey Bekske een goeie avond
ik wil je eerst en vooral bedanken voor dat mooi verjaardagsplaatje met ons Rostje die jij gemaakt hebt , tis echt mooi
en ik zie dat er hier ook een nieuwkomer is in jou hoekje , ik bedoel Bertje hoor
allé ik ga iedereen hier nog een gezellige avond wensen
en voor later een goede nachtrust
groetjes , zonnebloemetje

ik wil je eerst en vooral bedanken voor dat mooi verjaardagsplaatje met ons Rostje die jij gemaakt hebt , tis echt mooi
en ik zie dat er hier ook een nieuwkomer is in jou hoekje , ik bedoel Bertje hoor
allé ik ga iedereen hier nog een gezellige avond wensen
en voor later een goede nachtrust
groetjes , zonnebloemetje

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Fifi - Lid geworden op: 11 jun 2019, 11:37
Goedeavond Krakje .
Zal hier ook eens wat tateren hoor .
Als je niemand hebt om tegen te spreken zijn het wel lange dagen he .
En hoshy is wel te begrijpen dat je een beetje tijd moet hebben om te verwerken ik kende die mevr. niet en was ook verschoten .Ik ben eigelijk ook nog een oud libelleke en heb.hier al veel gelezen he ik lees overal en leef mee met de mensen.
Oma c kweet niet of het zal onweren maar was wel warm vandaag..Nog aardbeien gekuist voor confituur gras afgereden en is ook weer mooi ik doe dat eigelijk niet graag ma ja ben alleen he.
Zonnebloemeke ik lees je ook graag hoor en kzie dat je ook een koffieleuterke bent .
Ik kan dat wel geloven hoor bertje dat je moeite hebt om het westvlaams te lezen haha
In de wekelijkse krant van westvlaanderen staat er iedere week een heel gedichtje maar in het westvlaams he weet je dat ik ook moeite had om te lezen en ik ben nogtans ene van uit de westhoek een dorpje een broekbeuze groot .
Allee zal maar stoppen met tateren ziewel krakje nog een bij in je hoekje .
Slaap wel allemaal .Morgen weer een drukke dag .
Zal hier ook eens wat tateren hoor .
Als je niemand hebt om tegen te spreken zijn het wel lange dagen he .
En hoshy is wel te begrijpen dat je een beetje tijd moet hebben om te verwerken ik kende die mevr. niet en was ook verschoten .Ik ben eigelijk ook nog een oud libelleke en heb.hier al veel gelezen he ik lees overal en leef mee met de mensen.
Oma c kweet niet of het zal onweren maar was wel warm vandaag..Nog aardbeien gekuist voor confituur gras afgereden en is ook weer mooi ik doe dat eigelijk niet graag ma ja ben alleen he.
Zonnebloemeke ik lees je ook graag hoor en kzie dat je ook een koffieleuterke bent .
Ik kan dat wel geloven hoor bertje dat je moeite hebt om het westvlaams te lezen haha
In de wekelijkse krant van westvlaanderen staat er iedere week een heel gedichtje maar in het westvlaams he weet je dat ik ook moeite had om te lezen en ik ben nogtans ene van uit de westhoek een dorpje een broekbeuze groot .
Allee zal maar stoppen met tateren ziewel krakje nog een bij in je hoekje .
Slaap wel allemaal .Morgen weer een drukke dag .