In de Vier Seizoenen reeks 16 Herfst 2019
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
goede avond,
ik heb vandaag de boterhammen van de student dan maar opgegeten
hij was ze vergeten vanmorgen
ik denk dat hij een beetje zenuwachtig was voor een presentatie in de nabije toekomst
morgen is het dan ook nog eens herfstconcert van de harmonie
daarvan heb ik al een voorproefje gekregen in de week
vandaag twee planten een andere plaats geven in de voortuin
vanmorgen naar de les gefietst
deze namiddag thuis van het mooie weer genoten in plaats van naar film te gaan
ik zag het niet zitten weeral ene kwartier te voet op en een kwartier af en dan nog twee keer op de bus die dan wel dan niet komt, saluut....
slaap wel allemaal
ik heb vandaag de boterhammen van de student dan maar opgegeten
hij was ze vergeten vanmorgen
ik denk dat hij een beetje zenuwachtig was voor een presentatie in de nabije toekomst
morgen is het dan ook nog eens herfstconcert van de harmonie
daarvan heb ik al een voorproefje gekregen in de week
vandaag twee planten een andere plaats geven in de voortuin
vanmorgen naar de les gefietst
deze namiddag thuis van het mooie weer genoten in plaats van naar film te gaan
ik zag het niet zitten weeral ene kwartier te voet op en een kwartier af en dan nog twee keer op de bus die dan wel dan niet komt, saluut....
slaap wel allemaal
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
[url=https://www.animaatjes.nl/plaatjes/goedenavond]
[/url
Goede avond aan alle seizoentjes !
en voor iedereen een fijn weekend !
[/urlGoede avond aan alle seizoentjes !
en voor iedereen een fijn weekend !
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Wingerd: een late gelukkige verjaardag gewenst.
Wel mensen, ik denk dat de duimen tot hier toe al goed geholpen hebben
,vader is sinds deze middag terug in het wzc.Zijn behandeling zat erop.De medicatiecocktail is gisteren gestopt .Nu afwachten hoe het verder zal gaan, heeft wel 1 of 2 extra pillen erbij.
Clive: allez clive, dan heb je iets geleerd van mij
.Ik doe nooit de volledige keuken, gewoon omdat ik dat niet graag doe.En als je het in 2 of meerdere keren kunt doen, werkt het makkelijker.Is niet enkel met de keuken, is met alle kasten zo.
Deze morgend opendeur bij de opvang van ukkemeisje.De grootouders waren uitgenodigd voor een rondleiding .Was wel tof om alles eens te zien en de nodige uitleg erbij.Was wel jammer dat ukkemeisje er niet was, was ziek sinds deze nacht.Nadien werden we vergast op een tas koffie met koffiekoeken.Een fijne babbel gedaan met de andere grootouders.
Dames, tot morgen allemaal.
Wingerd: een late gelukkige verjaardag gewenst.
Wel mensen, ik denk dat de duimen tot hier toe al goed geholpen hebben
Clive: allez clive, dan heb je iets geleerd van mij
Deze morgend opendeur bij de opvang van ukkemeisje.De grootouders waren uitgenodigd voor een rondleiding .Was wel tof om alles eens te zien en de nodige uitleg erbij.Was wel jammer dat ukkemeisje er niet was, was ziek sinds deze nacht.Nadien werden we vergast op een tas koffie met koffiekoeken.Een fijne babbel gedaan met de andere grootouders.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ben gisteren toch maar een nieuwe monteur gaan halen, dezelfde want de glazen moesten niet veranderd worden en had wat geld over van apo, pedi en haar. Gimly heeft maar 40 euro moeten bijleggen van zijn spaargeld. m'n halve wantjes waren ook toegekomen, makkelijk: moet dan je handschoenen niet afdoen als je betaalt.
de schoonmoeder van onze diepvriesverkoper was overleden dus was het zijn vervanger en ik had alleen kippensoepballetjes nodig, had een briefje gehangen, maar was boven toen de bel ging en ventje zat op de koer. tegen dat we beiden aan de deur waren; niemand.
En het beste nieuws moet nog gezegd worden. De kogel is door de kerk wat thuiswerken betreft.
Gisterenmorgen stond de technische dienst van Brussel daar met een laptop. maandag worden alle licencies vervangen en nog programma's opgezet, maar vanaf maart 2020 werkt ventje 3 dagen thuis en 2 op 't werk. dat gaat een pak schelen in boodschappen want hij kan nu 3 dagen 's middags warm eten. we zaten weer over ons budget maar de gratis actimel was niet meegerekend. de zakjes voor poes wel. heb nu ook spruitjes mee voor bij het varkensgebraadje zondag. en spekjes.
moet alleen nog denken wat ik met die aardappelen ga doen. puree of gebakken?
Pas vanaf maart is het thuiswerk omdat ze eerst die 3 mnd voor het rekenhof werken. ventje blij en ik ook.
Moet Ir. niet meer zoveel hemden strijken. ze werkt traag maar grondig. heb dat gezien als ze m'n keuken deed. en moet ook niet zoveel om dingen zoeken.
had gisteren per ongeluk op Gimly's pootje getrapt en dàt heb ik geweten. van heel de dag keek hij me niet aan en was weg naar boven. Pas rond een uur of 5 heeft hij zijn snoepjes aanvaardt.
vanmiddag soep en vanavond pizza quatro frommaggi. was 'n verse voor 5 euro. er gewoon nog wat geraspte kaas bijdoen.
voor maandag denk ik aan eitjes.
gisterenavond kip/curry: rijst gegeten. was lekker maar ik vond dat er te weinig kip inzat.
tweede kopje koffie gaan halen en Gimly is in de gang. zeg nu altijd: pas op voor de pootjes! dat krijg je dan als je slentert zoals hij.
Anjelier: dat is dan ook goed nieuws van je papa! en genoten van de opvang van ukkemeisje. jammer dat ze ziek was. Is schoondochter al in zwangerschapsverlof of is dat nog te vroeg voor januari?
Ga waarschijnlijk vandaag verder doen aan de kaartjes voor kerst. ventje kan ze uitduwen. ik in elkaar steken. moet eigenlijk koffiecapsules hebben maar aangezien iedereen die hier niet moet staan hier weer staat en de schoenmaker open is, heb je 90% kans bij terugkeer je auto op je hoofd te moeten zetten wegens geen parking. anders moet ventje maandag naar de grote A. dicht bij zijn werk.
Gordijnen zijn al open. zal vanavond met alle theelichtjes aan zijn omdat het volgens mijn meteo heel de dag hier bewolkt zal zijn. ( en dan is het gezellig)
ventje moet allen om brood en de kranten. had ergens gelezen waar de Nationale loterij zijn krasbiljetten laat drukken en dat een computerprogramma zo zo sorteert dat er X aantal winnaars zijn per lotje per druk. je kan dus 3 keer elke week een klein bedrag winnen en dan weken na elkaar niets. ze rekenen er ook op dat je de winst ( vb 1 euro) onmiddelijk weer inzet. heb dat tegen ventje gezegd omdat hij er altijd zo op rekent dat hij "win for life" krijgt. Toegegeven het zou heel veel helpen.
zo, ik ga frambozen halen en een potje yoghurt, glas water voor de pillen en dan wachten op dè telefoon. anders is het ver 11 uur eer ik mijn pillen kan innemen.
na de pillen en het pillenontbijt wat spelletjes: klondike heeft een bakkerij nodig. hay day boeren helpen. ben weer een level omhoog zodat ik geen geld aan speldiamanten moet kopen.
zo, voor allen een fijne dag seizoentjes!
ben gisteren toch maar een nieuwe monteur gaan halen, dezelfde want de glazen moesten niet veranderd worden en had wat geld over van apo, pedi en haar. Gimly heeft maar 40 euro moeten bijleggen van zijn spaargeld. m'n halve wantjes waren ook toegekomen, makkelijk: moet dan je handschoenen niet afdoen als je betaalt.
de schoonmoeder van onze diepvriesverkoper was overleden dus was het zijn vervanger en ik had alleen kippensoepballetjes nodig, had een briefje gehangen, maar was boven toen de bel ging en ventje zat op de koer. tegen dat we beiden aan de deur waren; niemand.
En het beste nieuws moet nog gezegd worden. De kogel is door de kerk wat thuiswerken betreft.
Gisterenmorgen stond de technische dienst van Brussel daar met een laptop. maandag worden alle licencies vervangen en nog programma's opgezet, maar vanaf maart 2020 werkt ventje 3 dagen thuis en 2 op 't werk. dat gaat een pak schelen in boodschappen want hij kan nu 3 dagen 's middags warm eten. we zaten weer over ons budget maar de gratis actimel was niet meegerekend. de zakjes voor poes wel. heb nu ook spruitjes mee voor bij het varkensgebraadje zondag. en spekjes.
moet alleen nog denken wat ik met die aardappelen ga doen. puree of gebakken?
Pas vanaf maart is het thuiswerk omdat ze eerst die 3 mnd voor het rekenhof werken. ventje blij en ik ook.
Moet Ir. niet meer zoveel hemden strijken. ze werkt traag maar grondig. heb dat gezien als ze m'n keuken deed. en moet ook niet zoveel om dingen zoeken.
had gisteren per ongeluk op Gimly's pootje getrapt en dàt heb ik geweten. van heel de dag keek hij me niet aan en was weg naar boven. Pas rond een uur of 5 heeft hij zijn snoepjes aanvaardt.
vanmiddag soep en vanavond pizza quatro frommaggi. was 'n verse voor 5 euro. er gewoon nog wat geraspte kaas bijdoen.
voor maandag denk ik aan eitjes.
gisterenavond kip/curry: rijst gegeten. was lekker maar ik vond dat er te weinig kip inzat.
tweede kopje koffie gaan halen en Gimly is in de gang. zeg nu altijd: pas op voor de pootjes! dat krijg je dan als je slentert zoals hij.
Anjelier: dat is dan ook goed nieuws van je papa! en genoten van de opvang van ukkemeisje. jammer dat ze ziek was. Is schoondochter al in zwangerschapsverlof of is dat nog te vroeg voor januari?
Ga waarschijnlijk vandaag verder doen aan de kaartjes voor kerst. ventje kan ze uitduwen. ik in elkaar steken. moet eigenlijk koffiecapsules hebben maar aangezien iedereen die hier niet moet staan hier weer staat en de schoenmaker open is, heb je 90% kans bij terugkeer je auto op je hoofd te moeten zetten wegens geen parking. anders moet ventje maandag naar de grote A. dicht bij zijn werk.
Gordijnen zijn al open. zal vanavond met alle theelichtjes aan zijn omdat het volgens mijn meteo heel de dag hier bewolkt zal zijn. ( en dan is het gezellig)
ventje moet allen om brood en de kranten. had ergens gelezen waar de Nationale loterij zijn krasbiljetten laat drukken en dat een computerprogramma zo zo sorteert dat er X aantal winnaars zijn per lotje per druk. je kan dus 3 keer elke week een klein bedrag winnen en dan weken na elkaar niets. ze rekenen er ook op dat je de winst ( vb 1 euro) onmiddelijk weer inzet. heb dat tegen ventje gezegd omdat hij er altijd zo op rekent dat hij "win for life" krijgt. Toegegeven het zou heel veel helpen.
zo, ik ga frambozen halen en een potje yoghurt, glas water voor de pillen en dan wachten op dè telefoon. anders is het ver 11 uur eer ik mijn pillen kan innemen.
na de pillen en het pillenontbijt wat spelletjes: klondike heeft een bakkerij nodig. hay day boeren helpen. ben weer een level omhoog zodat ik geen geld aan speldiamanten moet kopen.
zo, voor allen een fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Anjelier, wat een goed nieuws van jouw papa. En ja, dat kasten uitwassen heb ik echt van jou geleerd. Vroeger moest dat van mij allemaal in 1 dag gebeuren met het gevolg dat ik de dagen erna een flinke opstoot kreeg. Nu heb ik geleerd dat de nog niet uitgewassen kasten toch niet gaan lopen. En minder chaos als ik bezig ben, want daar kan ik heel moeilijk tegen. Ook van Oma-C heb ik al veel geleerd. Allemaal dingen die ik toepas in het HH.
Muddy Maddy, fijn dat ventje in maart meer kan thuiswerken. Dat vereist veel discipline hoor ik manlief altijd zeggen. En Gimly's spaarpot is weer wat leger
Manlief was gisteren door de verkeerschaos gisteren erg laat thuis, dus boodschappen doen, zat er niet meer in. Dan doen we die vandaag wel.
Ik heb de strijk al achter de rug. En voor de rest moet ik enkel slaap-en badkamer opruimen/ afvegen en overal even met de stofzuiger door en nieuwe theelichtjes zetten, de mijne waren gisteren allemaal opgebrand. Had ze dan ook al aan gedaan rond 16.00H, want toen was het al een beetje donker.
Dat is soms raar, het zijn allemaal theelichtjes van hetzelfde merk en zouden 8 uur moeten branden, toch zijn sommige theelichtjes vlugger opgebrand dan andere. Hangt waarschijnlijk aan het soort theelichthoudertje waarin het kaarsje zit.
Oma-C, HVT, MJ, Wilde eend, Mammyretro, en al diegenen die ik nu vergeet, ik wens jullie allemaal een bijzonder fijn weekend. Liefs en een knuffel voor wie hem nodig heeft.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Grijs en nat vandaag
niet veel goeie morgen aan
Maar pakken zoals het komt is
het beste wat we kunnen doen.
anjelier, beterschap voor ukkemeisje,
dat ze spoedig genezen mag zijn
en een gezellige rondleiding gehad
zo weet je ook hoe het daar draait hé
M-M dan toch thuiswerk voor je ventje
dat zal een hele verandering meebrengen
want dat is niet 'nu een uurtje en dan een uurtje'
Ik wens je man er succes mee
het zal veel geven aan het heen en weer reizen
clive, je sprong net voor mij zag ik dus eerst
efkes lezen wat jij vertelt
Ja, de kasten gaan niet lopen en zo is dat met alle HH
af en toe eens een beetje remmen kan geen kwaad...
Als alles bijgehouden wordt dan is het nooit echt vuil
Helena, de "schoofzak" van student opgegeten
ja zonde om het weg te gooien en die gasten
trekken hun plan wel... als ze een paar centen op zak hebben
faan ze wel bij de broodjeszaak, ik zie dat hier ook
sommigen komen de del*** binnen om een grote
zak chips en een grote fles cola en dat is hun middageten
soms zie je ze hun centen samen leggen om het te kopen
wilde eend, ook druk bezig... een fijn weekend wens ik alle seizoentjes
morgen zou een hele mooie dag moeten worden om te wandelen of te fietsen
We zien wel....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Na al die jaren huishouden doen, volgend jaar 50 jaar, leer ik toch nog altijd bij hier hoor.
Van Oma-C de praktische dingen en van Anjelier eten maken en tuinweetjes.
Van Clive hoe alles gedaan krijgen zonder pompaf te zijn, maar ik moet mijn les beter leren...
Knutseldingen die vraag ik meestal ergens bij de "wonen en zorg" rubriek.
Ook daar hebben de senioren me al uit de brand geholpen en nuttige tips gegeven.
Vandaag zijn alle "minder dan vijf minuten" werkjes al gedaan en het grootste deel van de rommel is al opgeruimd.Alleen de keuken staat nog te dansen, maar laat ze maar doen...
Straks komt schoonzoon een paar klusjes opknappen.
Daarna ga ik mee naar hen voor het herfstconcert van de fanfare.
Zus van schoonzoon voert me naar huis.
Er wordt voor mij gezorgd.
Amuseer jullie de rest van de dag!
Van Oma-C de praktische dingen en van Anjelier eten maken en tuinweetjes.
Van Clive hoe alles gedaan krijgen zonder pompaf te zijn, maar ik moet mijn les beter leren...
Knutseldingen die vraag ik meestal ergens bij de "wonen en zorg" rubriek.
Ook daar hebben de senioren me al uit de brand geholpen en nuttige tips gegeven.
Vandaag zijn alle "minder dan vijf minuten" werkjes al gedaan en het grootste deel van de rommel is al opgeruimd.Alleen de keuken staat nog te dansen, maar laat ze maar doen...
Straks komt schoonzoon een paar klusjes opknappen.
Daarna ga ik mee naar hen voor het herfstconcert van de fanfare.
Zus van schoonzoon voert me naar huis.
Er wordt voor mij gezorgd.
Amuseer jullie de rest van de dag!
-
Goede avond iedereen, ik vond het fris vandaag
we zijn die eerste kou nog niet gewoon hé
daarstraks nog even iets gaan halen in de winkel
en vergeet ik nog mijn briefjes uit te halen op de post
maar die kant is altijd open dat kan ik morgen dan nog doen
ze beloven toch mooi weer; ik maak er dan een wandelingetje van
Helena hopelijk valt het concert mee je moet toch niet buiten staan.?
een fijne dag verder en we zijn nooit te oud om bij te leren,
ik haal ook veel bij internet aan weetjes, en ze komen dikwijls van pas
Voor alle seizoentjes een fijne avond en een goeie nacht... slaaplekker straks
en tot morgen....

we zijn die eerste kou nog niet gewoon hé
daarstraks nog even iets gaan halen in de winkel
en vergeet ik nog mijn briefjes uit te halen op de post
maar die kant is altijd open dat kan ik morgen dan nog doen
ze beloven toch mooi weer; ik maak er dan een wandelingetje van
Helena hopelijk valt het concert mee je moet toch niet buiten staan.?
een fijne dag verder en we zijn nooit te oud om bij te leren,
ik haal ook veel bij internet aan weetjes, en ze komen dikwijls van pas
Voor alle seizoentjes een fijne avond en een goeie nacht... slaaplekker straks
en tot morgen....

-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede avond,allen ,
even mijn neus laten zien
hier was het maar grijs, ben met dfiets naar het dorp gereden,morgen gaan wandelen ,
met de club,
normaal is er geen wandeling meer de zondag
maar morgen is er een "marche de la santé in een dorp,
dat zal deugt doen en in de duinen,dus niet gemakkelijk
foto's zal ik niet kunnen nemen,want het is een groot sport gebeuren ,
met een cros erbij ,dus zullen we niet alleen zijn
fijne avond bisous

even mijn neus laten zien
hier was het maar grijs, ben met dfiets naar het dorp gereden,morgen gaan wandelen ,
met de club,
normaal is er geen wandeling meer de zondag
maar morgen is er een "marche de la santé in een dorp,
dat zal deugt doen en in de duinen,dus niet gemakkelijk
foto's zal ik niet kunnen nemen,want het is een groot sport gebeuren ,
met een cros erbij ,dus zullen we niet alleen zijn
fijne avond bisous
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
denk dat ik met een vallingske zit. vandaag varkensgebraad in de oven en spruitjes met spekjes+ gebakken petatjes.
krijg ik de kerstfolder van de diepvries in de bus...ze komen op mijn verjaardag! ja dag jan, dan ben ik op het tijdstip dat ze komen al lang in brugge. Mailtje sturen voor mijn kippensoepballen en dan zeggen dat ik niets van de kerstfolder nodig heb. ik heb idd niets nodig, alles wat erin staat is veel te duur en kan ik goedkoper krijgen ergens anders. heb moeder niet verteld dat ventje vanaf maart thuiswerkt. dan kan ze denken dat hij op elk moment kan komen om haar te helpen met iets: zoals haar verwarmingsklok. die geeft nog steeds 'lege batterij' aan en nog wat tekens. moet ze die gasten van' van daele' maar laten komen die doen ook chauffages. en ze heeft nog geen rekening gezien. maar ze laat een ander met de gsm bellen want ze denkt dat ze kunnen zien ( natuurlijk) welk nummer belt.
en alle andere stielmannen laat ze niet meer komen. geen idee waarom.
in de carrefour had ik een 4-kazen pizza gekocht. trek ik die band ervan, eronder zitten 3 zwarte olijven te blinken. 1) olijven horen niet op een quatro frommaggi thuis en 2) ik lust geen zwarte of groene olijven.
had gisterenavond een warmte pleister van 24 h moeten plakken maar mijn t-shirt is nogal los ( is een dat je niet op bloot vel mag kleven) dus de pleister zit zo een beetje overal te verwarmen.
't zou zon zijn vandaag ( volgens de meteo) geen zon te zien: straks theelichtjes aansteken.
gisteren geen kaartjes gemaakt, ventje moest kijken naar pride en prejustice and zombies.
vond ik behoorlijk flauw zelfs met de zombies. hebben dan naar csi ny gekeken.
en vandaag geen idee wat we gaan doen. ( ik wel: koken)
Zo, ik hoop dat alle seizoentjes een fijne zondag hebben.
denk dat ik met een vallingske zit. vandaag varkensgebraad in de oven en spruitjes met spekjes+ gebakken petatjes.
krijg ik de kerstfolder van de diepvries in de bus...ze komen op mijn verjaardag! ja dag jan, dan ben ik op het tijdstip dat ze komen al lang in brugge. Mailtje sturen voor mijn kippensoepballen en dan zeggen dat ik niets van de kerstfolder nodig heb. ik heb idd niets nodig, alles wat erin staat is veel te duur en kan ik goedkoper krijgen ergens anders. heb moeder niet verteld dat ventje vanaf maart thuiswerkt. dan kan ze denken dat hij op elk moment kan komen om haar te helpen met iets: zoals haar verwarmingsklok. die geeft nog steeds 'lege batterij' aan en nog wat tekens. moet ze die gasten van' van daele' maar laten komen die doen ook chauffages. en ze heeft nog geen rekening gezien. maar ze laat een ander met de gsm bellen want ze denkt dat ze kunnen zien ( natuurlijk) welk nummer belt.
en alle andere stielmannen laat ze niet meer komen. geen idee waarom.
in de carrefour had ik een 4-kazen pizza gekocht. trek ik die band ervan, eronder zitten 3 zwarte olijven te blinken. 1) olijven horen niet op een quatro frommaggi thuis en 2) ik lust geen zwarte of groene olijven.
had gisterenavond een warmte pleister van 24 h moeten plakken maar mijn t-shirt is nogal los ( is een dat je niet op bloot vel mag kleven) dus de pleister zit zo een beetje overal te verwarmen.
't zou zon zijn vandaag ( volgens de meteo) geen zon te zien: straks theelichtjes aansteken.
gisteren geen kaartjes gemaakt, ventje moest kijken naar pride en prejustice and zombies.
vond ik behoorlijk flauw zelfs met de zombies. hebben dan naar csi ny gekeken.
en vandaag geen idee wat we gaan doen. ( ik wel: koken)
Zo, ik hoop dat alle seizoentjes een fijne zondag hebben.
Cats Rule!
-

Goede zondagmorgen met een
stralende zon al heel vroeg
het wordt een mooie wandel of fietsdag
dus genieten maar
mammyretro maak er een fijne uitstap van..
M-M, laat het smaken, je hebt een lekker menu
en nee op een pizza met vier kazen horen geen olijven
veel kookplezier, verder een aangename dag vandaag.
clive is op de hondenweide, ik hoop dat ze
laarsjes aanheeft want 't is nat
Als het zo mooi blijft ga ik weer een mooie wandeling doen
ik zie nog wel wat of hoe
Alle seizoentjes een gezellige dag en tot later
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Een fijne zondag aan iedereen !
Voor de cultuurliefhebbers : Radio Klara speelt ook vandaag nog tot 18u de 100 mooiste klassiekers gekozen door de luisteraars ... heel mooi .
Namiddag gaan we naar de cinema voor een documentaire over de werken van Da Vinci .Geen wandeling dus vandaag .Jammer, want het is mooi weer .
Groetjes aan iedereen !
Voor de cultuurliefhebbers : Radio Klara speelt ook vandaag nog tot 18u de 100 mooiste klassiekers gekozen door de luisteraars ... heel mooi .
Namiddag gaan we naar de cinema voor een documentaire over de werken van Da Vinci .Geen wandeling dus vandaag .Jammer, want het is mooi weer .
Groetjes aan iedereen !
-
Hallo, zo tussendoor luister ik al heel het weekend naar Klara.
Vanmorgen ben ik om brood en vlees geweest.
Lekkere pistoleetjes gehaald in de Spar.
Bij de beenhouwer had ik een kersverse eerste dag job studente.
Och arme, ze heeft gezweet. Maar ze is er door gesparteld.
Ondertussen kent ze hopelijk het verschil tussen emmental en gruyère en zoet en gewoon paardengerookt...
Het concert was heel mooi gisteren. Om een "amateur"gezelschap te zijn, spelen die wel serieuze stukken.
Onder andere muziek uit de film Daens, gecomponeerd door Dirk Brossé, is niet gemakkelijk.
Ja, ze hebben hun best weer gedaan.
Wat de rest van de dag brengt, zal ik in de loop van de dag ontdekken.
Aan allen een aangename, gezellige zondag
Vanmorgen ben ik om brood en vlees geweest.
Lekkere pistoleetjes gehaald in de Spar.
Bij de beenhouwer had ik een kersverse eerste dag job studente.
Och arme, ze heeft gezweet. Maar ze is er door gesparteld.
Ondertussen kent ze hopelijk het verschil tussen emmental en gruyère en zoet en gewoon paardengerookt...
Het concert was heel mooi gisteren. Om een "amateur"gezelschap te zijn, spelen die wel serieuze stukken.
Onder andere muziek uit de film Daens, gecomponeerd door Dirk Brossé, is niet gemakkelijk.
Ja, ze hebben hun best weer gedaan.
Wat de rest van de dag brengt, zal ik in de loop van de dag ontdekken.
Aan allen een aangename, gezellige zondag
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedenamiddag Seizoentjes,
Zijn al een tijdje terug van de hondenschool. Oma-C, had mijn regenlaarsjes met teddy aan hoor.
Lees dat jullie allemaal leuke dingen op het programma hebben staan. Geniet er ten volle van.
Had mijn licht HH al volledig gedaan voor de hondenschool.
Gisteren nieuwe sierkussens gaan halen voor in de salon. Die er voordien inlagen waren echt wel versleten. Zijn ze gewoon bij de IK*A gaan halen, ook de binnenkussens gevuld met dons daar gekocht. Is meteen een heel ander zicht. Het zijn er echt wel mooie, ben heel tevreden met onze keuze. En de oude zijn al weg.
Zo, gaan een aperitiefhapje klaarmaken.
Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
-
Een goede avond alle seizoentjes,'t was een
mooie dag vandaag en de wandeling deed deugd
hoop straks beter kunnen slapen
Ik ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal
een fijne avond en straks een rustige nacht, tot morgen...

mooie dag vandaag en de wandeling deed deugd
hoop straks beter kunnen slapen
Ik ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal
een fijne avond en straks een rustige nacht, tot morgen...