In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo,.....zo ik zit klaar...Mijn koffietje bij mij, mijn boodschappenlijstje, je weet maar nooit dat er nog iets
in mijn gedachten schiet
Ik moet deze keer veel mee hebben...
Hier staat alles open langs de schaduwkant natuurlijk, en langs de zonnekant is alles dicht..Gezien dat die hele
grote ramen toch nog niet zo schoon gekuist zijn dan dat ik dacht..
Soit de volgende keer beter
Het is heel stil buiten wat het gevogelte , honden en schapen betreft..De koeien liggen er bij..
Hé de kerkklok luid 9u...zo dat weten we dan ook weer
Ik ga jullie laten en op boodschappen pfff....het is geen plezier maar het moet
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: het zal een koude schotel worden...ik zie wel wat ik mee heb straks
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen aan jullie allemaal !
Eigenlijk niet veel te vertellen; ja alle dagen lijken op elkaar hé, we doen wel ons best er het beste van te maken, wandelen , fietsen, staat zeker op de agenda, met dit mooie warme weer. Maar niet al te ver, want voor een verfrissing of (nog erger) om naar het toilet te gaan moet je terug thuis zien te geraken.
Zonnebloemetje, dikke proficiat met jullie nieuwe wagen, je zal er jaren kunnen van genieten !
Remie, jouw boot, mooi hoor, en ik hoor van buren van me die ook gaan varen, dat ze er echt naar uitkijken. Ik weet niet of dit hier al mag, ik denk het wel, maar dan beperkt, natuurlijk. In een badplaats niet zo ver van waar ik woon, in Nieuwpoort is er een heel grote mooie Yacht-haven.
Ghyra, groot gelijk, alles op één verdieping, is gemakkelijk in onderhoud. Ik heb ook enkele jaren geleden mijn huis verkocht, woon nu op een appartement, heb er echt geen spijt van gehad. Het onderhoud is veel minder zwaar, en rondom mij is de mooie natuur, de duinen, en op een kwartiertje stappen het strand en de zee.
Jadi, grootjegerda, Marietteke, Bekske, ....voor jullie allemaal, een mooie "zonnige" dag ! Hou het veilig hé !
omadina
Eigenlijk niet veel te vertellen; ja alle dagen lijken op elkaar hé, we doen wel ons best er het beste van te maken, wandelen , fietsen, staat zeker op de agenda, met dit mooie warme weer. Maar niet al te ver, want voor een verfrissing of (nog erger) om naar het toilet te gaan moet je terug thuis zien te geraken.
Zonnebloemetje, dikke proficiat met jullie nieuwe wagen, je zal er jaren kunnen van genieten !
Remie, jouw boot, mooi hoor, en ik hoor van buren van me die ook gaan varen, dat ze er echt naar uitkijken. Ik weet niet of dit hier al mag, ik denk het wel, maar dan beperkt, natuurlijk. In een badplaats niet zo ver van waar ik woon, in Nieuwpoort is er een heel grote mooie Yacht-haven.
Ghyra, groot gelijk, alles op één verdieping, is gemakkelijk in onderhoud. Ik heb ook enkele jaren geleden mijn huis verkocht, woon nu op een appartement, heb er echt geen spijt van gehad. Het onderhoud is veel minder zwaar, en rondom mij is de mooie natuur, de duinen, en op een kwartiertje stappen het strand en de zee.
Jadi, grootjegerda, Marietteke, Bekske, ....voor jullie allemaal, een mooie "zonnige" dag ! Hou het veilig hé !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Luitjes 
Het bootje naar Gouda varen ging niet zoals ik gehoopt had, 2e brug die moest draaien voor me was in storing, dus heeft mijn vaartocht bijna 1½ uur langer geduurd omdat ik daar niet verder kon en er niks anders opzat dan te wachten.
Aan het remmingwerk gelegen (kon er niet af om even aan wal te gaan), toen maar 'n beetje nog aan ’t boenen gegaan totdat het euvel verholpen was aan de brug.
15:00 Uur kon mijn lief
Gina mij weer oppikken in Gouda.Heerlijke dag gehad, voelde weer als vanouds aan het varen, en van die oponthoudjes horen nu eenmaal ook bij ’t varen.
Gina is alweer richting haar recht om het diner te bereiden voor dadelijk, U weet ’t hè.. tussen 17:30 en 18:00 uur is deze jonge er altijd helemaal klaar voor, voor een diabetes (type1) is regelmaat zeer belangrijk:

Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog 'n fraaie dag verder en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
hallo goeienamiddag

Remie , met hindernissen ,
en ja geduld is 'n schone deugd hé ,
gelukkig heb je 'n wc op je boot , want met 't fietske onderweg ,
..is 't van "ophouden " tot thuis hoor ,
bloemeke nu laat je ons toch echt in spanning hoor ,
en zeker al een proefritje gemaakt vandaag
omadina , ja gelukkig valt het weer mee ,
en kunnen we wandelen en fietsen ,
daar ben ik al blij mee ,
jadi , ja die boodschappen , is soms niet leuk ,
maar 'n mens moet eten hé
bekske hallo ,
puzzel , ben jij ook een Hollanderke ?
Bertje , Ghyra miesje lenk sita ,
fijne dag allemaal

Remie , met hindernissen ,
en ja geduld is 'n schone deugd hé ,
gelukkig heb je 'n wc op je boot , want met 't fietske onderweg ,
..is 't van "ophouden " tot thuis hoor ,
bloemeke nu laat je ons toch echt in spanning hoor ,
en zeker al een proefritje gemaakt vandaag
omadina , ja gelukkig valt het weer mee ,
en kunnen we wandelen en fietsen ,
daar ben ik al blij mee ,
jadi , ja die boodschappen , is soms niet leuk ,
maar 'n mens moet eten hé
bekske hallo ,
puzzel , ben jij ook een Hollanderke ?
Bertje , Ghyra miesje lenk sita ,
fijne dag allemaal
geluk vind je onverwacht
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo allemaal,
moest even op pc zijn rekeningen betalen
dus even jullie dag zeggen...
dank marietteke,omadina en remie...…ja kom mooi te wonen
zal foto maken hoor zo gauw ik sleutel heb
puzzel ook uit nederland ,gezellige brabant.......welkom hier.....
fijne avond allemaal...tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrr
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie avond allemaal
vandaag een druk dagje gehad met veel kuiswerkjes want morgen ist een feestdag en dan heb ik geen goesting om hier aan kuiswerkjes bezig te zijn
mijn schoonouders zijn vandaag 70 jaar getrouwd en halverwege de voormiddag belde mijn schoonmoeder dat mijn schoonvader gevallen was en heel erg bloedde en ze wist niet wat ze moest doen en dus mijn ventje rap naar daar gereden en toen hij die plas bloed zag op de grond waar zijn vader in lag heeft hij direct de ambulance gebeld
en het verdikt is dat zijn neus gebroken is en ze zullen hem daar nog enkele dagen houden in observatie en hij is nog maar enkele weken terug thuis van het ziekenhuis en hij heeft al enkele keren terug gevallen zonder gevolgen maar nu had hij dus prijs en mijn ventje heeft zijn moeder al een beetje proberen te laten verstaan dat hij beter zou zijn in het rusthuis , dus nu nog zien hoe dat verder afloopt
en doordat mijn ventje alleen is is al het geloop natuurlijk voor ons hé als er daar iets is
puzzel welkom in het koffie en theehuisje en als ik het goed heb dan ben jij een vrouw zeker ?????
marietteke je kan onze auto zien op fb maar ik zet er hier liever geen foto van , kwestie van incognito te zijn hé hier in onze streek
Remie vandaag leuk gaan varen zo te zien en hopelijk heb je er van genoten ook
omadina bedankt voor de wensen en we hopen ook lang met onze nieuwe auto te rijden
jadi tis daar nu zeker heel warm op jullie appartement met al dat glas aan de zonnekant ???
Bekske halloooo
ghyra nog veel geluk in jou nieuw appartement en mag je daar Dieseltje houden ????
miesje , Bertje , Sita , Lenk , Flowers en grootjegerda
hallooootjes
allé tis tijd voor mijn badje sè
voor iedereen nog een gezellige avond verder
daaaaag

vandaag een druk dagje gehad met veel kuiswerkjes want morgen ist een feestdag en dan heb ik geen goesting om hier aan kuiswerkjes bezig te zijn
mijn schoonouders zijn vandaag 70 jaar getrouwd en halverwege de voormiddag belde mijn schoonmoeder dat mijn schoonvader gevallen was en heel erg bloedde en ze wist niet wat ze moest doen en dus mijn ventje rap naar daar gereden en toen hij die plas bloed zag op de grond waar zijn vader in lag heeft hij direct de ambulance gebeld
en het verdikt is dat zijn neus gebroken is en ze zullen hem daar nog enkele dagen houden in observatie en hij is nog maar enkele weken terug thuis van het ziekenhuis en hij heeft al enkele keren terug gevallen zonder gevolgen maar nu had hij dus prijs en mijn ventje heeft zijn moeder al een beetje proberen te laten verstaan dat hij beter zou zijn in het rusthuis , dus nu nog zien hoe dat verder afloopt
en doordat mijn ventje alleen is is al het geloop natuurlijk voor ons hé als er daar iets is
puzzel welkom in het koffie en theehuisje en als ik het goed heb dan ben jij een vrouw zeker ?????
marietteke je kan onze auto zien op fb maar ik zet er hier liever geen foto van , kwestie van incognito te zijn hé hier in onze streek
Remie vandaag leuk gaan varen zo te zien en hopelijk heb je er van genoten ook
omadina bedankt voor de wensen en we hopen ook lang met onze nieuwe auto te rijden
jadi tis daar nu zeker heel warm op jullie appartement met al dat glas aan de zonnekant ???
Bekske halloooo
ghyra nog veel geluk in jou nieuw appartement en mag je daar Dieseltje houden ????
miesje , Bertje , Sita , Lenk , Flowers en grootjegerda
hallooootjes
allé tis tijd voor mijn badje sè
voor iedereen nog een gezellige avond verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
slaapwel allemaal
en tot morgen ,
ik had ook wel graag naar mijn tweede verblijf gegaan ,
maar ...euh ...

..ik heb er geen
bloemeke geniet van jullie mooie wagen hoor ,
en tot morgen ,
ik had ook wel graag naar mijn tweede verblijf gegaan ,
maar ...euh ...

..ik heb er geen
bloemeke geniet van jullie mooie wagen hoor ,
geluk vind je onverwacht
-
Bert
Hallo leutertjes,
Oei, Lenk. Veel sterkte.

Puzzel, welkom hier bij ons koffie en thee huisje. Open dag en nacht.
Wel het deurtje dicht doen als je als laatste vertrekt.
Bloemeke, kan u eens jullie wagentje doorsturen (allé, een foto) in een PB aub.
Marietteke, Sita, Remie, Miesje , Flowers, grootjegerda, Ghyra, Bekske, Omadina, Jadi,
Slaapwel allemaal.
Oei, Lenk. Veel sterkte.

Puzzel, welkom hier bij ons koffie en thee huisje. Open dag en nacht.
Wel het deurtje dicht doen als je als laatste vertrekt.
Bloemeke, kan u eens jullie wagentje doorsturen (allé, een foto) in een PB aub.
Marietteke, Sita, Remie, Miesje , Flowers, grootjegerda, Ghyra, Bekske, Omadina, Jadi,
Slaapwel allemaal.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Feest en 'n ongeval. Hoe raar kan het gaan in 't leven.zonnebloemetje schreef: ↑20 mei 2020, 20:20want morgen ist een feestdag
mijn schoonouders zijn vandaag 70 jaar getrouwd en halverwege de voormiddag belde mijn schoonmoeder dat mijn schoonvader gevallen was en heel erg bloedde en ze wist niet wat ze moest doen.
Gefeliciteerd en Sterkte Zonnebloemepje dan maar zeker.
Wat jammer nou, had mezelf er zo op verheugd.zonnebloemetje schreef: ↑20 mei 2020, 20:20je kan onze auto zien op fb maar ik zet er hier liever geen foto van
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
stukje.