In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen iedereen
wij moeten deze voormiddag nog naar het rusthuis om de vuile was te halen en daarna naar de wasserij te brengen zo'n goeie 15 km verder , en vrijdag gaan we dan de propere was weer afhalen in de wasserij en terug brengen naar het rusthuis
en deze namiddag staan er ook nog boodschappen op ons programma
voor iedereen nog een fijne maandag verder
daaaaaag

wij moeten deze voormiddag nog naar het rusthuis om de vuile was te halen en daarna naar de wasserij te brengen zo'n goeie 15 km verder , en vrijdag gaan we dan de propere was weer afhalen in de wasserij en terug brengen naar het rusthuis
en deze namiddag staan er ook nog boodschappen op ons programma
voor iedereen nog een fijne maandag verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Hier is de zon, het is zalig .
Het kan maar beter en beter worden met het weer.. En hopelijk ook met die verschillende varianten covid.. Maar euch eerlijk klinkt niet hoopgevend .
Soit ander onderwerp, wat we gaan doen vandaag. Ewel eerst en vooral een wandeling van 3 km tot aan de markt.. En misschien brengen we kieken mee voor deze middag. Ik ben er nog niet uit.
Verder zien we wel.
Zonnebloemetje doet het rustoord dat niet ? Bij oma wordt de was rechtstreeks opgehaald .
Ik ga jullie laten
Fijne dag allen
toedeloe
menu;: kweetnognie
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Ik ook niet Remie . We hebben Nederland wel weer negatief op de kaart gezet. Alle buitenlandse kranten hebben het erover. En geen enkel land heeft dit aan de hand he ? Alleen wijRemie schreef: ↑25 jan 2021, 07:03Nu schaam ik me kapot om Nederlander te zijn vanwege de beelden die de hele wereld overgaan met vernielingen van relschoppers en demonstranten die anti avondklok zijn i.v.m. coronamaatregels aanrichten.
Met zo’n stel ASO’S wil ik (eigenlijk) niet geassocieerd worden..!
Het gros van het geteisem dat we de afgelopen 24 uur stenen hebben zien gooien zijn geen viruswappies of anti-vaxxers , maar gewoon " beroeps-rellers " .
Na deze ellende trekken ze gewoon hun voetbalshirt, gele hesje of bruine pegida hemd weer aan.
Zet het leger maar in ....
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
An-Wildflower schreef: ↑25 jan 2021, 09:48De oplossing hebben jullie nog te goed : op de bodem van het linker wijnglas![]()
In 2e instantie zag ik hem wel, ook mede door andere zoekers. Maar durfde niet meer te reageren omdat
stukje zo verschrikkelijk kwaad op mij geworden was. Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Goedemorgen allemaal ,
Jadi lekker wandelen naar de markt .
Zonnebloemetje , jullie zijn veel te lief . Doet het rusthuis niet wassen ?
Bij mijn schoonouders en mijn moeder deden ze dat allemaal wel.
Ik heb een nieuw zoekplaatje gevonden , leef jullie uit ...
Zoek de kat

Jadi lekker wandelen naar de markt .
Zonnebloemetje , jullie zijn veel te lief . Doet het rusthuis niet wassen ?
Bij mijn schoonouders en mijn moeder deden ze dat allemaal wel.
Ik heb een nieuw zoekplaatje gevonden , leef jullie uit ...
Zoek de kat

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
-
Nu dacht ik hier

Vriendelijke groet,
en
-
-
Nu zie ik hier op het forum dat er hier en daar veel spelletjes gespeeld worden, bijvoorbeeld: Droedels, Cryptogrammen om maar ff wat te noemen.
Zodra iemand denkt te weten wat de oplossing is dan geeft degene de oplossing die hij of zij denkt dat goed is.. dus doe ik dat ook..!
Als dat niet de bedoeling is moet men mij maar verzoeken om van verdere deelname af te zien.
Dan zal ik daar eens over na gaan denken, Oké?
Vriendelijke groet,
en
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Goede morgen, middag eigenlijk al .....

bloemeke en Picasso, Ann, nonkeltje, mama- inge, puzzel
voor de verjaardagswensen
kijk er niet meer zo naar uit als vroeger om jarig te zijn , maar we zullen maar denken .. een jaartje ouder, een jaartje wijzer , haha
an, héél leuk die zoekplaatjes ... ga zeker meezoeken ..
bloemeke, weer in de weer voor je schoonouders .... hoe gaat het met hen ? vooral met je schoonvader dan ...
wens jullie allen nog
smakelijk eten

bloemeke en Picasso, Ann, nonkeltje, mama- inge, puzzel
voor de verjaardagswensen
kijk er niet meer zo naar uit als vroeger om jarig te zijn , maar we zullen maar denken .. een jaartje ouder, een jaartje wijzer , haha
an, héél leuk die zoekplaatjes ... ga zeker meezoeken ..
bloemeke, weer in de weer voor je schoonouders .... hoe gaat het met hen ? vooral met je schoonvader dan ...
wens jullie allen nog
smakelijk eten