In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Bert
Goede avond leuterkes,
haha, Remie, denkt u dat Bloemeke het zal geloven?

Moeten jullie nu eens wat weten? Ik zou niets doen vandaag waar ik moe zou van worden.
Wel, ik heb mijn hometrainer van stal gehaald en ben opnieuw gestart om mijn dagelijkse ritjes terug te hervatten.
Amai, aan mijn gewone tempo (iets van 28Km/h.) heb ik het een volle 12 km uitgehouden.
Dan moest ik opgeven wegens lekke tube.....
Gelukkig maar want mijn kuiten begon ik al te voelen.
Ik was toch tevreden en heb de smaak weer te pakken.
Zo'n ganse winter stil zitten is ook niet goed hé, rekening houdend met mijn diabetes.
Dokter had gezegd veel bewegen. Maar wandelen en fietsen kan niet meer. Versleten voor tijd.
Maar ik beweeg hoor, vooral mijn vingers op het toetsenbord.
Een geluk dat ik mijn tablet zeer weinig gebruik, anders was het maar 1 vinger om te swipen.....
Hoe komen ze toch aan die rare benamingen.

Heb nog online een nieuwe voorraad

besteld. Lekker makkelijk, van thuis uit.
Vroeger deed ik dat allemaal niet, shoppen op internet. Maar tegenwoordig zou men bang worden om
naar de supermarkt te gaan, daar kruipen ze bijna in uw nek om toch maar rap rap hun spullen bijeen te krijgen.
Afstand houden zijn ze al lang vergeten.
Wij zitten wel in een risico groep hé! Maar er is geen respect voor senioren en minder validen!
Ja, ik zal maar stoppen met zagen voor vandaag zeker?
Nog een fijne avond allemaal.......
haha, Remie, denkt u dat Bloemeke het zal geloven?
Moeten jullie nu eens wat weten? Ik zou niets doen vandaag waar ik moe zou van worden.
Wel, ik heb mijn hometrainer van stal gehaald en ben opnieuw gestart om mijn dagelijkse ritjes terug te hervatten.
Amai, aan mijn gewone tempo (iets van 28Km/h.) heb ik het een volle 12 km uitgehouden.
Dan moest ik opgeven wegens lekke tube.....
Ik was toch tevreden en heb de smaak weer te pakken.
Zo'n ganse winter stil zitten is ook niet goed hé, rekening houdend met mijn diabetes.
Dokter had gezegd veel bewegen. Maar wandelen en fietsen kan niet meer. Versleten voor tijd.
Maar ik beweeg hoor, vooral mijn vingers op het toetsenbord.
Een geluk dat ik mijn tablet zeer weinig gebruik, anders was het maar 1 vinger om te swipen.....
Hoe komen ze toch aan die rare benamingen.
Heb nog online een nieuwe voorraad
Vroeger deed ik dat allemaal niet, shoppen op internet. Maar tegenwoordig zou men bang worden om
naar de supermarkt te gaan, daar kruipen ze bijna in uw nek om toch maar rap rap hun spullen bijeen te krijgen.
Afstand houden zijn ze al lang vergeten.
Wij zitten wel in een risico groep hé! Maar er is geen respect voor senioren en minder validen!
Ja, ik zal maar stoppen met zagen voor vandaag zeker?
Nog een fijne avond allemaal.......
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond alweer
Remie tis toch een speciale fietsband hé dat jij hebt als die alleen maar langs onder plat is
ik zal dat eens moeten vragen aan mijn ventje die automekanieker is of dat wel normaal is hé die band van jou

Bertje amai van de eerste keer al 12 km gereden , had jij misschien een vitessepilletje genomen

maar toch een dikke proficiat hoor
oei ik moet nu mijn cake uit de oven halen sè
en dat ruikt hier nu supergoed hoor naar versgebakken koekebrood en naar lekkere appelcake
daaaaaaag
Remie tis toch een speciale fietsband hé dat jij hebt als die alleen maar langs onder plat is
ik zal dat eens moeten vragen aan mijn ventje die automekanieker is of dat wel normaal is hé die band van jou

Bertje amai van de eerste keer al 12 km gereden , had jij misschien een vitessepilletje genomen

maar toch een dikke proficiat hoor
oei ik moet nu mijn cake uit de oven halen sè
en dat ruikt hier nu supergoed hoor naar versgebakken koekebrood en naar lekkere appelcake
daaaaaaag
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Een man en vrouw zijn 25 jaar getrouwd.
"Na 25 jaar moet ik je toch echt iets vertellen, ik ben kleurenblind."
"maakt niet uit", zegt die vrouw,
"ik moet jou ook iets vertellen, ik kom niet uit Gouda maar uit Ghana"
"Na 25 jaar moet ik je toch echt iets vertellen, ik ben kleurenblind."
"maakt niet uit", zegt die vrouw,
"ik moet jou ook iets vertellen, ik kom niet uit Gouda maar uit Ghana"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Dan lijkt mij dat U niet goed bezig bent, pijn is 'n waarschuwing dat er iets niet goed is..!
En wat ik begrijp is dat de dokter U 'rustig aan' had geadviseerd toch?
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bert
Precies iets op komst in onze richting....kort na middernacht zit het boven ons hoofd
https://www.buienradar.be/belgie/neersl ... adar/3uurs
https://www.buienradar.be/belgie/neersl ... adar/3uurs
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooootjes een late goeienavond allemaal
ja Bertje ik weet het dat ik altijd alles op tijd wil doen , maar ja das nu zo hé
maar sinds ik zoveel mankementen heb doe ik het soms toch wel rustiger aan hoor
ik ben al goed moe en dus ist tijd om te gaan slapen
voor iedereen nog een rustige nacht
slaapwel en tot morgen

ja Bertje ik weet het dat ik altijd alles op tijd wil doen , maar ja das nu zo hé
maar sinds ik zoveel mankementen heb doe ik het soms toch wel rustiger aan hoor
ik ben al goed moe en dus ist tijd om te gaan slapen
voor iedereen nog een rustige nacht
slaapwel en tot morgen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Straks moet ik weer mee van
om de wekelijkse boodschappen te doen nu zij me daarvoor weer goed genoeg vindt. Beetje meelij met dit oude manneke heeft ze niet hoor..!

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...