In de Vier Seizoenen reeks 24 herfst 2021
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

In de rapte nog gauw een goeienavond
en een rustige nacht wensen aan alle seizoentjes
Een regendag en een flinke wind, niks gezellig
Slaapwel allemaal en tot morgen...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Fijne avond allemaal,......
Hoeveel geluk of ongeluk kan iemand hebben? Of, anders gezegd, hoeveel kan een mens eigenlijk hebben???

Enfin, zal wat uitleggen dan begrijpen julie die vragen...
Manlief was vanmorgen blij, hij zou naar huis mogen. Chirurg kwam dit zeggen. Buiten die van hun bureau gerekend, immers, het hing af van hoe de uitslag was van de stoma die bij manlief geplaatst was of liever, van de inhoud ervan.
Of toch niet, het hing volledig af van de chirurgen, 3 in totaal heb ik er vandaag gezien, allemaal heel geïnteresseerd.....
Resultaat is dat manlief niet naar huis mag, straffer nog, hij moet maandag terug onder hun mes. De job is niet goed gedaan.
De gal was niet goed afgebonden en komt met stukjes af, tot in de stoma. En dat was niet de bedoeling natuurlijk. Ze moesten in moeilijke omstandigheden de operatie doen omdat manlief zijn buik vol etter dat. Hij had daar absoluut geen last van, dus ook geen pijn. Enkel jeuk op die plaats, maar de wonden binnenin moesten 6 weken genezen, dus die tijd werd netjes uitgezeten....
Nu gaan ze dus maandag terug snijden, en een stent steken om de opening open te houden zodat het galvocht naar de dunne darm geleid wordt, en het uiteinde van de gal kan dichtgroeien. Nadien, als alles genezen zou zijn, moet de stent er terug uit, die mag echt niet blijven zitten, dus nog eens onder verdoving.....
Een mens zou het voor minder moe zijn, niet
?
Ik stop met zagen, het helpt toch niet......
Geniet nog verder van jullie avondje, lekker warm binnen, en hou jullie allemaal zo goed mogelijk, en tot.... de volgende....
Hoeveel geluk of ongeluk kan iemand hebben? Of, anders gezegd, hoeveel kan een mens eigenlijk hebben???
Enfin, zal wat uitleggen dan begrijpen julie die vragen...
Manlief was vanmorgen blij, hij zou naar huis mogen. Chirurg kwam dit zeggen. Buiten die van hun bureau gerekend, immers, het hing af van hoe de uitslag was van de stoma die bij manlief geplaatst was of liever, van de inhoud ervan.
Of toch niet, het hing volledig af van de chirurgen, 3 in totaal heb ik er vandaag gezien, allemaal heel geïnteresseerd.....
Resultaat is dat manlief niet naar huis mag, straffer nog, hij moet maandag terug onder hun mes. De job is niet goed gedaan.
De gal was niet goed afgebonden en komt met stukjes af, tot in de stoma. En dat was niet de bedoeling natuurlijk. Ze moesten in moeilijke omstandigheden de operatie doen omdat manlief zijn buik vol etter dat. Hij had daar absoluut geen last van, dus ook geen pijn. Enkel jeuk op die plaats, maar de wonden binnenin moesten 6 weken genezen, dus die tijd werd netjes uitgezeten....
Nu gaan ze dus maandag terug snijden, en een stent steken om de opening open te houden zodat het galvocht naar de dunne darm geleid wordt, en het uiteinde van de gal kan dichtgroeien. Nadien, als alles genezen zou zijn, moet de stent er terug uit, die mag echt niet blijven zitten, dus nog eens onder verdoving.....
Een mens zou het voor minder moe zijn, niet
?
Ik stop met zagen, het helpt toch niet......
Geniet nog verder van jullie avondje, lekker warm binnen, en hou jullie allemaal zo goed mogelijk, en tot.... de volgende....
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede ( vroege) morgen beste seizoentjes,
het piekermolentje en enkele receptoren sprongen aan. dus was de enige oplossing op te staan.
gisteren ben ik in de douche gevallen. ik wilde op het ingebouwde zitbankje mijn haar grondig laten uitspoelen en voor ik het wist gleed ik rap naar de grond. ik geraakt niet meer recht uit zo'n positie en dan nog zo glad als een aal. heb geroepen naar ventje die verbaasd vroeg wat ik op de grond in de douche deed. verhaal gedaan. zullen daar ook maar een soort van anti-slippage op moeten leggen zeker? Ventje heeft me recht getrokken en aan de lavabo dan maar de shampoo uit mijn haar gespoeld want die zat er natuurlijk nog in.
dan heeft ventje met op de stoel laten zitten en heeft mij helemaal goed afgedroogd want van die val, daar was ik nog dazig van. en dan naar bed en de dakatacort gesmeerd waar die moest. en dan een verse pijama aan. met twee verse zakdoeken. het dekbed over mij getrokken en daarna moet ik in slaap gevallen zijn. toen ik vanmorgen opstond en mijn trapsloffen aantrok leek er iets mis. ik had links rechts aan en omgekeerd. en nu zitten we hier weer.
MJ: wat een verhaal. je zou voor minder in een gat vallen.
stukjes galblaas in een stoma? hebben die chirurgen dan grey's anatomy niet van buiten geleerd? Etter in de buikholte is zelfs zeer gevaarlijk. en nu nog een stent steken? we zijn hier niet in de US maar daar zouden ze rap de woorden: i'll sue you gehoord hebben. hier zijn ze echter zodanig goed ingedekt. Toen klacht werd neergelegd tegen de chirurg die mijn papa zijn tante een nieuwe heup stak en ze daar een pees hadden doogesneden vertelde iemand die in dat wereldje zit dat het verloren moeite en geld was. er zijn vermoedens dat de assistent de operatie gedaan heeft onder het motto: see one, do one.
de eed van hypocriticus zegt toch 'do no harm?'
Vandaag als er niets tussen komt gaan we naar neef om de kleine te zien. ik zei tegen ventje van 250 gr pralines van de bakkerij te gaan halen. bloemen wil ik niet meedoen want ik weet haar voorkeur niet. bij nichtje had ventje naar haar voorkeuren gevraagd op mijn hint. had dat wel een paar keer moeten herhalen voor het in zijn computer zat. en dan zegt die van mij dat ik doof wordt....hmm.... het slecht weerbericht stond stil daar ik naar het toilet was gegaan en het was precies of Denehauw die wolk uitkneep en de zon eruit liet.
Ventje is voor 14 dagen van fb geschorst. zat er aan te komen. ongezouten je mening verkondigen mag niet. degene die hij van antwoord gediend had heeft hem gerapporteerd. de medewerkers van zükerbergh mogen dat wel verwijderen maar ergens in cyberspace is dat nog aan het rondgaan. Deep webbers pikken dat rap op. en dan heb je nog het Dark net waar je een speciale brouwser voor nodig hebt om daarop te geraken. een doorsnee persoon kan niet eens aan een wapen geraken want si & la en bla-bla-bla en yek-yek-yek zeggen degene die de wet vertegenwoordigen.
Nu de maatregelen weer aangeschroeft zijn zal dat etentje voor mijn verjaardag waarschijnlijk niet doorgaan. moeder is al laaiend als er nog maar de afkorting CST wordt gezegd. het nachtleven gaat weer dicht. Buurman die DJ is, zal wel aflassingen hebben. ik heb hem een sms gestuurd om te vragen of zijn keuken al klaar en in gebruik is. anders is het een 5 maanden project geworden.
ventje schuift ook alle klusjes op de lange baan wegens: ik heb geen goesting. ik ben al jaren bijna elke dag tegen mijn goesting naar mijn werk gegaan en ik ga nu geen goesting kweken zegt hij.
De kranten zijn besteld. ze lezen voor het vertrek zal niet kunnen daar er eerst telefoon is en dan moet ik nog een nieuwe trui zoeken en tegen dat ik die gevonden heb en mijn gedacht moeten we rap een vogelnestje naar binnen werken want het kan weer zijn dat we thuis gaan komen, onze keizer alle aandacht gaat opeisen en er weer geen honger gaat zijn. komen we thuis van een behandeling en een bezoek aan mijn moeder: geen honger en het liefst bankhangen. Zen worden en dat blijven. voor het vertrek ook maken dat ikzelf zen ben. in de auto gaat dat vrouwmens van de gsmgps het weer voor het zeggen hebben. Irritante tante die stem. mijn usb moet dan zodanig stil staan dat de muziek bijna niet eens meer te horen is.
het bandje van mijn horloge is ook al aan het verslijten. ventje had beter toen hij om een batterij ging ook een nieuw bandje kunnen laten aanbrengen. maar die opdracht had hij niet gekregen en er zelf ook niet eens aan gedacht. dan maar een keer op wish kijken of ze bandjes hebben naar mijn goesting. tegen dat het(eind) januari is, kan dat hier dan in de brievenbus zitten. rap zijn ze ook niet. het zelfde met hun counterpart ali den expresssite. ik had daar eens zitten neuzen voor een vierkante toiletbril en kreeg 4 mailtje van diverse personen om mij ( schrik niet) 100 van die brillen te verkopen. serieus vroeg ik me af. willen die echt 100 stuks leveren? niet te doen diene ali. Janet van de poezenhaven koopt daar al haar nick-nacks om te voordele van hun poezenhaven te verkopen. Bartjes potje spekken tegen grote dierenartsrekeningen want soms is het ineens alle hens aan dek om een katje ( of hond) naar een dierenarts in hun buurt te krijgen. de tsaar heeft zelfs al een keer of meer vals alarm geslagen. 't is een karaktertje die Peter.( alias de tsaar) hij moet koninklijk gevoederd worden op schoot ( door ataxie kan die niet normaal eten) en dan nog het liefst een zakje, kuipje of vlootje die hijzelf uitkiest. hij legt er dan met een pets zijn poot op en dat is wat hij wil eten. Janet zei onlangs tegen de kleinzoon dat hij de tsaar nog meer moest verwennen. ( er moest van de huisbaas beton gestort worden op het weggetje naar de poezenhaven en kleinzoon wilde dat eens zien. Janet zit nog steeds geplaagd met haar gebroken voet die maar niet wil genezen. Dus de kleinzoon nam het voederen van de tsaar over. Huub die normaal het bakje vult, was mee aan het helpen want er liep 't een en 't ander in het 100. ( je wilt zeker gaan kattepootjes in vers gestort beton!)
Gimly heeft nog een schep korrels te goed. en ik ga eens kijken of ik binnen raak bij de grimsbourogh police. met een taske koffie.
Fijne dag seizoentjes, keep Safe en kuffies.
het piekermolentje en enkele receptoren sprongen aan. dus was de enige oplossing op te staan.
gisteren ben ik in de douche gevallen. ik wilde op het ingebouwde zitbankje mijn haar grondig laten uitspoelen en voor ik het wist gleed ik rap naar de grond. ik geraakt niet meer recht uit zo'n positie en dan nog zo glad als een aal. heb geroepen naar ventje die verbaasd vroeg wat ik op de grond in de douche deed. verhaal gedaan. zullen daar ook maar een soort van anti-slippage op moeten leggen zeker? Ventje heeft me recht getrokken en aan de lavabo dan maar de shampoo uit mijn haar gespoeld want die zat er natuurlijk nog in.
MJ: wat een verhaal. je zou voor minder in een gat vallen.
de eed van hypocriticus zegt toch 'do no harm?'
Vandaag als er niets tussen komt gaan we naar neef om de kleine te zien. ik zei tegen ventje van 250 gr pralines van de bakkerij te gaan halen. bloemen wil ik niet meedoen want ik weet haar voorkeur niet. bij nichtje had ventje naar haar voorkeuren gevraagd op mijn hint. had dat wel een paar keer moeten herhalen voor het in zijn computer zat. en dan zegt die van mij dat ik doof wordt....hmm.... het slecht weerbericht stond stil daar ik naar het toilet was gegaan en het was precies of Denehauw die wolk uitkneep en de zon eruit liet.
Ventje is voor 14 dagen van fb geschorst. zat er aan te komen. ongezouten je mening verkondigen mag niet. degene die hij van antwoord gediend had heeft hem gerapporteerd. de medewerkers van zükerbergh mogen dat wel verwijderen maar ergens in cyberspace is dat nog aan het rondgaan. Deep webbers pikken dat rap op. en dan heb je nog het Dark net waar je een speciale brouwser voor nodig hebt om daarop te geraken. een doorsnee persoon kan niet eens aan een wapen geraken want si & la en bla-bla-bla en yek-yek-yek zeggen degene die de wet vertegenwoordigen.
Nu de maatregelen weer aangeschroeft zijn zal dat etentje voor mijn verjaardag waarschijnlijk niet doorgaan. moeder is al laaiend als er nog maar de afkorting CST wordt gezegd. het nachtleven gaat weer dicht. Buurman die DJ is, zal wel aflassingen hebben. ik heb hem een sms gestuurd om te vragen of zijn keuken al klaar en in gebruik is. anders is het een 5 maanden project geworden.
ventje schuift ook alle klusjes op de lange baan wegens: ik heb geen goesting. ik ben al jaren bijna elke dag tegen mijn goesting naar mijn werk gegaan en ik ga nu geen goesting kweken zegt hij.
De kranten zijn besteld. ze lezen voor het vertrek zal niet kunnen daar er eerst telefoon is en dan moet ik nog een nieuwe trui zoeken en tegen dat ik die gevonden heb en mijn gedacht moeten we rap een vogelnestje naar binnen werken want het kan weer zijn dat we thuis gaan komen, onze keizer alle aandacht gaat opeisen en er weer geen honger gaat zijn. komen we thuis van een behandeling en een bezoek aan mijn moeder: geen honger en het liefst bankhangen. Zen worden en dat blijven. voor het vertrek ook maken dat ikzelf zen ben. in de auto gaat dat vrouwmens van de gsmgps het weer voor het zeggen hebben. Irritante tante die stem. mijn usb moet dan zodanig stil staan dat de muziek bijna niet eens meer te horen is.
het bandje van mijn horloge is ook al aan het verslijten. ventje had beter toen hij om een batterij ging ook een nieuw bandje kunnen laten aanbrengen. maar die opdracht had hij niet gekregen en er zelf ook niet eens aan gedacht. dan maar een keer op wish kijken of ze bandjes hebben naar mijn goesting. tegen dat het(eind) januari is, kan dat hier dan in de brievenbus zitten. rap zijn ze ook niet. het zelfde met hun counterpart ali den expresssite. ik had daar eens zitten neuzen voor een vierkante toiletbril en kreeg 4 mailtje van diverse personen om mij ( schrik niet) 100 van die brillen te verkopen. serieus vroeg ik me af. willen die echt 100 stuks leveren? niet te doen diene ali. Janet van de poezenhaven koopt daar al haar nick-nacks om te voordele van hun poezenhaven te verkopen. Bartjes potje spekken tegen grote dierenartsrekeningen want soms is het ineens alle hens aan dek om een katje ( of hond) naar een dierenarts in hun buurt te krijgen. de tsaar heeft zelfs al een keer of meer vals alarm geslagen. 't is een karaktertje die Peter.( alias de tsaar) hij moet koninklijk gevoederd worden op schoot ( door ataxie kan die niet normaal eten) en dan nog het liefst een zakje, kuipje of vlootje die hijzelf uitkiest. hij legt er dan met een pets zijn poot op en dat is wat hij wil eten. Janet zei onlangs tegen de kleinzoon dat hij de tsaar nog meer moest verwennen. ( er moest van de huisbaas beton gestort worden op het weggetje naar de poezenhaven en kleinzoon wilde dat eens zien. Janet zit nog steeds geplaagd met haar gebroken voet die maar niet wil genezen. Dus de kleinzoon nam het voederen van de tsaar over. Huub die normaal het bakje vult, was mee aan het helpen want er liep 't een en 't ander in het 100. ( je wilt zeker gaan kattepootjes in vers gestort beton!)
Gimly heeft nog een schep korrels te goed. en ik ga eens kijken of ik binnen raak bij de grimsbourogh police. met een taske koffie.
Fijne dag seizoentjes, keep Safe en kuffies.
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, ga straks als ik wat meer wakker ben, jouw epistel lezen, want nu is het een wat warrig verhaal voor mij
MJ, ik heb zo vreselijk veel medelijden met jouw manlief en met jou. Ik wou dat ik daadwerkelijk iets kon doen, maar kan enkel kaarsjes branden en hopen dat dit medisch circus stopt. Ik wens jullie beiden heel veel sterkte.
Anjelier, oeps, Spaanse Woef voelt zich niet lekker
Hij is toen 3 dagen ziek geweest en op maandag daarna was hij terug beter. Op een bepaald moment dacht is zelfs dat het misschien covid was. Het is niet bewezen dat viervoeters het kunnen krijgen, maar het is ook niet bewezen dat ze het NIET kunnen krijgen. Gelukkig was hij dan na 3 dagen beter en hij heeft dat nooit meer gehad.
Bekske, dank je voor het plaatje en nog heel late verjaardagswensen.
HVT, toch fijn als ze bezorgd zijn om jou , niet ?
Oma-C, het is ijskoud buiten maar droog. Ik hou wel van zo'n weer. Gisteren in de regen moeten fietsen en die was ijskoud, prikregen noem ik dat.
Zo, ik wens iedereen, vernoemd of niet vernoemd een mooie zaterdag. Liefs voor jullie allen en een dikke knuffel.
-
Goede zaterdagmorgen alle seizoentjes,
hier geen vries, alleen regen en nu
een stralende zon en hopelijk blijft ze....?
maar volgens de vooruitzichten
zal dat niet zo zijn
ik wil wel graag
mijn wasje buiten drogen als het kan,
't is zoveel frisser dan
ik zie wel....
Sneeuw op komst?... ja maar hier zal het maar
voor eventjes zijn....meestal dooit het zo weg
(hoewel het nu buiten -2° is
)
Een sterkteknuffel aan wie het kan gebruiken
M-J, dat zijn rare verhalen....
ik kan niet goed
volgen wat daar allemaal gebeurt
rare zaken vind ik het maar je zit er maar mee...
en ik ben geen dokter....
Ik kan alleen héél veel sterkte wensen en toch
een spoedig beterschap aan je ventje...
M-M altijd zorgen voor een slipvrij matje in de douche!!
dat is levensgevaarlijk als je daar valt...
mij krijgen ze niet in een douche of bad als er
geen antislipmatje ligt, ik wil niet vallen en m'n nek breken
Hou het veilig nu weer met de nieuwe wetten
de molen draait weer van voor af aan....
Was roept ik ben ermee weg....
groetjes aan allen en tot.......
hier geen vries, alleen regen en nu
een stralende zon en hopelijk blijft ze....?
maar volgens de vooruitzichten
zal dat niet zo zijn
mijn wasje buiten drogen als het kan,
't is zoveel frisser dan
Sneeuw op komst?... ja maar hier zal het maar
voor eventjes zijn....meestal dooit het zo weg
(hoewel het nu buiten -2° is
Een sterkteknuffel aan wie het kan gebruiken
M-J, dat zijn rare verhalen....
volgen wat daar allemaal gebeurt
rare zaken vind ik het maar je zit er maar mee...
en ik ben geen dokter....
Ik kan alleen héél veel sterkte wensen en toch
een spoedig beterschap aan je ventje...
M-M altijd zorgen voor een slipvrij matje in de douche!!
dat is levensgevaarlijk als je daar valt...
mij krijgen ze niet in een douche of bad als er
geen antislipmatje ligt, ik wil niet vallen en m'n nek breken
Hou het veilig nu weer met de nieuwe wetten
de molen draait weer van voor af aan....
Was roept ik ben ermee weg....
groetjes aan allen en tot.......
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Heel veel sterkte voor MJ en echtgenoot ........ Niet te geloven wat een mens allemaal moet meemaken . ..
Kaarsje brandt dat alles toch goed komt ... XXX
Groetjes aan alle seizoentjes ...
Kaarsje brandt dat alles toch goed komt ... XXX
Groetjes aan alle seizoentjes ...
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Alle mensen, wat zijn ze daar zinnens met je man, MJ?
Normaal gezien is een galblaas wegnemen routine.
Nu maar hopen dat ze de zaak in een keer op orde brengen.
Heel veel moed gewenst.
Het gaat me niet af vandaag.
Ik heb het er lastig mee dat ik afgezegd heb voor deze namiddag.
Maar acht man in een rijhuis...
En te weten dat mijn schoonzussen ten allen tijde kleinkindjes oppassen.
Ik vind het zo spijtig, vooral omdat ze mij nooit laten vallen.
Maar zoals ons jongens zeggen:"Uit plichtsbesef ziek worden?"
De zon schijnt hier, maar het is bar koud.
Ik legde iets op de grond op het terras.
Het was er binnen de kortste keren aan gevroren.
Geniet van het zonnetje achter glas of als jullie dapper zijn met een wandeling buiten.
Normaal gezien is een galblaas wegnemen routine.
Nu maar hopen dat ze de zaak in een keer op orde brengen.
Heel veel moed gewenst.
Het gaat me niet af vandaag.
Ik heb het er lastig mee dat ik afgezegd heb voor deze namiddag.
Maar acht man in een rijhuis...
En te weten dat mijn schoonzussen ten allen tijde kleinkindjes oppassen.
Ik vind het zo spijtig, vooral omdat ze mij nooit laten vallen.
Maar zoals ons jongens zeggen:"Uit plichtsbesef ziek worden?"
De zon schijnt hier, maar het is bar koud.
Ik legde iets op de grond op het terras.
Het was er binnen de kortste keren aan gevroren.
Geniet van het zonnetje achter glas of als jullie dapper zijn met een wandeling buiten.
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Update : hij is terug geopereerd, hij had water in de buik en veroorzaakte veel pijn. Zit nu met zuurstof in de neus en een sonde tot in de maag, anders zou hij moeten overgeven.
Maandag terug een operatie voor de stent te steken.......
Als er nog zo iets is denk ik niet dat we hier nog naartoe komen, dan wordt het Vilvoorde denk ik, daar hebben ze hem ook al binnen gehad voor zijn darmoperatie, ook een heel lastige geweest, heeft ook 4 u geduurd, de darm was gesprongen.......
Groetjes....... hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
Maandag terug een operatie voor de stent te steken.......
Als er nog zo iets is denk ik niet dat we hier nog naartoe komen, dan wordt het Vilvoorde denk ik, daar hebben ze hem ook al binnen gehad voor zijn darmoperatie, ook een heel lastige geweest, heeft ook 4 u geduurd, de darm was gesprongen.......
Groetjes....... hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
-

Mijn wasje is drooggeraakt
en al gestreken ook en toen begon het te regenen... bbbrrr 't is koud...
In de Ardennen ligt een pakje sneeuw
goed dat het hier niet is.... ik hou er niet van
ook al is het mooi vanachter het raam
ik maak straks een omelet met spekjes,
verse champignons en een tomaat
Dat smaakt ook met een broodje....
Mijn brood is nog aan 't bakken voor morgen
Alle taken zijn gedaan dus kan ik morgen rusten
en lezen....Heb ook een voorraad in huis
de kasten en de vriezer zitten ook vol ....
Moet niet echt buiten, er is genoeg in huis
Heel veel sterkte aan M-J en haar man,
ik duim dat alles goedkomt en dat hij spoedig genezen is!
Groetjes allemaal en smakelijk eten
Slaapwel straks en tot morgen
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

sorry iedereen heeft de mond vol van kerst en nieuwjaar hewel ik zo willen dat we al in januari bezig waren .Ik doe niet mee om huis te versieren enz ik gun het wel aan iedereen maar voor mij mag het zo snel voorbij zijn .PS dat zal wel komen ook doordat ik tegen geen licht kan teveel licht heb ik nog erger dan migraine aanval hoofdpijn dus groetje
-

Goede morgen allemaal
Hier net als gisteren een mooie zonnige dag
Gisteren heeft de zon geschenen tot ongeveer 14u30
en dan is het beginnen regenen... vannacht ook regen gehad
maar nu is het droog, en omdat er (bijna) geen wind is
voelt het niet zo koud aan, al is het hier buiten 3°
Ik wens iedereen een fijne dag en heel veel sterkte
aan hen die het kunnen gebruiken.... ziek zijn en pijn hebben
en vooral onzeker zijn is helemaal niet leuk...
veel sterkte aan M-J en man en spoedig beterschap!
Een fijne dag maar blijf voorzichtig, het coronabeest heeft
"een maatje" en dat is nog gevaarlijker ... dus oppassen!
Bekske ik hou ook niet van die "feestdagen" wij
"mijn kinderen en ik" houden het meestal heel rustig
we zijn geen feestvierders, gewoon gezellig samen zijn
met de mama van schoondochter is meer dan genoeg,
net zoals op een gewone dag...
Groetjes allemaal, een knuffeltje, en tot later
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

MJ: hopelijk mag het nu eindelijk de goede kant opgaan voor je man . Die mens moet dat allemaal ondergaan, alle pijn en ongemakken. Voor jou is het ook een moeilijke periode.
MM: ik heb in bad en douche een anti-slipmatje liggen . Vele jaren geleden ben ik eens goed gevallen in bad en sindsdien liggen er altijd matjes .
HVT: kan me goed voorstellen dat je je daar niet goed bij voelt . Langs de ene kant wil je graag gaan om iedereen nog eens te zien, en langs de andere kant moet je oppassen voor covid. Ja, het zijn moeilijke tijden.
Clive: manlief is gisterenmorgen met Spaanse woef naar de dierenarts van wacht geweest. Heeft niks gevonden. Arts heeft ook foto genomen van zijn buik, maar alles was oké. Heeft hem een spuit gegeven om hem beter te voelen . Medicatie gekregen tegen pijn , maar eigenlijk weten we het niet.
Maar nu deze ochtend merk ik dat hij moeite heeft om op de zetel te springen en hij is voorzichtig met zijn achterpoot. Nu denk ik: donderdagmiddag kwam buurvrouw even op bezoek, en hij was zo blij van haar te zien, dat hij wild heen en weer rende in huis en op de zetel sprong, en ik denk dat hij zich bezeerd heeft. Hij is nogal gevoelig aan zijn poten zeker wanneer hij te wild is. We gaan afwachten, normaal gezien zou dit toch tegen volgende week moeten beter zijn. Vind het wel vreemd dat DA dit niet heeft opgemerkt.
Dames, tot morgen allemaal.