In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie middag allemaal
voila mijn broodje is al gebakken en het ruikt lekker
Inge groot gelijk dat je van het weer geniet en tis zondag hé , dus rustdag
jadi ben je al een beetje beter , alle ik hoop van wel
Remie heel veel sterkte voor jou en Gina en vlug wat beterschap met je ogen , we denken aan jou
en nu aan het middageten beginnen , en ik heb er niet veel werk aan
de overschot van gisteren , koude schotel van de traiteur en we hadden allebei nog bijna de helft over en vandaag doe ik er dan nog wat vlees en verse groentjes bij en dat zal weer smaken sè
voor iedereen straks SMAKELIJK

voila mijn broodje is al gebakken en het ruikt lekker
Inge groot gelijk dat je van het weer geniet en tis zondag hé , dus rustdag
jadi ben je al een beetje beter , alle ik hoop van wel
Remie heel veel sterkte voor jou en Gina en vlug wat beterschap met je ogen , we denken aan jou
en nu aan het middageten beginnen , en ik heb er niet veel werk aan
de overschot van gisteren , koude schotel van de traiteur en we hadden allebei nog bijna de helft over en vandaag doe ik er dan nog wat vlees en verse groentjes bij en dat zal weer smaken sè
voor iedereen straks SMAKELIJK

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallookes allemaal
De zondag is weeral voor de helft voorbij ..
Dag Inge o nee de camper nog "kaduk" verdorie toch .. Jammer voor jullie aankoop , hopelijk krijg je er nog een mooie cent voor .. Wisselstukken zijn er altijd nodig
Dus jij bent au bord du jardin in vakantie .. Dat kan ook genieten zijn .. Als je iets huurt zit je ook op een gazon hé .. Even een hart onder de riem steken.♥
Nee Zonnebloemetje niet opeens ziek .. . Ik liep al van donderdag te kwakkelen , maar ik het het nog niet door. . Zaterdag het kwam er van boven uit en van onder euch ook . . Vandaag beter , en ook 2 kg lichter. Maar je ziet het nog nooit zal aan mijn grote teen zijn ..
Toch nog zwakjes als ik iets doe in schuim en zweet. Komt wel goed hoor, onkruid vergaat niet
Hallo Bekske fijn je te zien met alweer een mooi plaatje ..Sorry maar ik val in herhaling hé .. Maar het is omdat het mooie plaatjes zijn ook. Als ik het niet mooi vind zal ik niks zeggen
Remie ik heb nogmaals maar eens een toets van de jukebox ingedrukt ..
https://www.youtube.com/watch?v=O21xFX7 ... rt_radio=1
Nog een mooie zondag
toedeloe
menu: yoghurt voor mij en de zoon een pak friet en dat had hij mee als snack

Voor de Nederlanderkens een perlut = piet=penis enz . .
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
een goeie zondagnamiddag iedereen
zojuist van een koffietje genoten met een lekkere frangipanne er bij , mjammie dat smaakte
jadi oef gelukkig ben je al wat beter , en nu nog wat terug op je plooi komen zodat je je terug beter voelt
en in het begin nog niet teveel eten tot dat je maag en darmen weer beter functioneren
vandaag doe ik het rustig aan zodat mijn inspuiting met cortisone goed kan werken , maar ik voel al goed verbetering sinds gisteren
nog een fijne zondag verder voor iedereen

zojuist van een koffietje genoten met een lekkere frangipanne er bij , mjammie dat smaakte
jadi oef gelukkig ben je al wat beter , en nu nog wat terug op je plooi komen zodat je je terug beter voelt
en in het begin nog niet teveel eten tot dat je maag en darmen weer beter functioneren
vandaag doe ik het rustig aan zodat mijn inspuiting met cortisone goed kan werken , maar ik voel al goed verbetering sinds gisteren
nog een fijne zondag verder voor iedereen

een goeie maandagmorgen allemaal
alles staat hier open , vooraan en achteraan en er komt een fris windje binnen
gelukkig zit de zon nog aan de zijkant van het gebouw en hier dus nog niet binnen
ventje is al een wandelingetje gaan doen in de friste en we moeten dadelijk nog ontbijten
het word een warme week en dus houden we ons rustig en we hebben ook nog onze airco die zeker dienst zal doen met die warme dagen
voor iedereen geniet nog van jullie maandag en tot later

alles staat hier open , vooraan en achteraan en er komt een fris windje binnen
gelukkig zit de zon nog aan de zijkant van het gebouw en hier dus nog niet binnen
ventje is al een wandelingetje gaan doen in de friste en we moeten dadelijk nog ontbijten
het word een warme week en dus houden we ons rustig en we hebben ook nog onze airco die zeker dienst zal doen met die warme dagen
voor iedereen geniet nog van jullie maandag en tot later

efkes tussendoor
onze graspony is hier al overal rond gelopen zodat alles weer proper is , ( waar er al iets op de grond zou kunnen liggen ) want de volgende dagen zal het geen kuisweertje zijn met die grote hitte
en ik ga dadelijk aan het middageten beginnen sè zodat we eens vroeg eten
tis niet lang werk maar toch lekker
wienersnitzels met( rest ) bloemkool in kaassaus en puree
en ook nog vers gesneden witloof en tomaten
en voor dessert een lekker ijsje natuurlijk als het zo warm is
Bekske 22° vind ik nog goed aanvaardbaar voor binnen als het buiten zo warm is
hier ook zo iets maar na de middag leggen wij de airco aan in de living en in de keuken draait er een ventilator en das aangenaam
Inge van je vakantie aan 't genieten ?????
allé nu verder doen en daarna rustig tv kijken in de zetel deze namiddag
want ik moet rekening houden met mijn mankementen door mijn ziekte en het kan dus niet anders
tot later

onze graspony is hier al overal rond gelopen zodat alles weer proper is , ( waar er al iets op de grond zou kunnen liggen ) want de volgende dagen zal het geen kuisweertje zijn met die grote hitte
en ik ga dadelijk aan het middageten beginnen sè zodat we eens vroeg eten
tis niet lang werk maar toch lekker
wienersnitzels met( rest ) bloemkool in kaassaus en puree
en ook nog vers gesneden witloof en tomaten
en voor dessert een lekker ijsje natuurlijk als het zo warm is
Bekske 22° vind ik nog goed aanvaardbaar voor binnen als het buiten zo warm is
hier ook zo iets maar na de middag leggen wij de airco aan in de living en in de keuken draait er een ventilator en das aangenaam
Inge van je vakantie aan 't genieten ?????
allé nu verder doen en daarna rustig tv kijken in de zetel deze namiddag
want ik moet rekening houden met mijn mankementen door mijn ziekte en het kan dus niet anders
tot later

Hallo , al van 9.15u stond ik op de markt .. Pfff ... opeens ferm beginnen zweten, en me mottig voelen. .Juist het nodige mee en terug thuis tegen 10.15u.. Amai de aardbeien staan wel duur 6,50€ Volgens de marktkramer, zonder dat ik het vroeg zei hij "er zijn niet veel aardbeien meer " Ik zal hem maar geloven zekers..
De pruimen en nectarines en pêches zagen er zo lekker uit , je zou er zo in bijten en de Reine Claude njam .. Heb ik NIET mee mijn darmen en maag zouden nog protesteren .
Zonnebloemetje njam njam een frangipane dat lust ik ook wel graag . Hopelijk doet de cortisone spuit haar werk verder .. Hier is alles potdicht, en de airco doet de rest .. Mijn colaatje Z lest mijn dorst (zonder ijs deze keer) en het smaakt mij . Ik denk dat ik nog moet wennen dat ik echt wel niet goed meer tegen de warmte kan .. Bekske zo te lezen kan je ook uw huis redelijk fris houden ,22°C kan ik ook aan het is nog te doen
Hallo dag Inge , ook voor u een super dagje
Zwaai zwaai Remie
Aan iedereen een fijne maandag verder
toedeloe
menu: kippenvleugels meer moet dat niet zijn , te warm om te eten
-
een goeie namiddag alweer
na wat tv te hebben gekeken nu een koffietje gedronken met voor mij 2 pannenkoeken en voor ventje een stuk lekkere appeltaart er bij , en dat smaakte
hier is het nu nog te doen binnen en we hebben de airco nog niet nodig gehad , maar misschien doen we die wel aan vanavond als we uit de douche komen zodat het dan na het douchen heerlijk frisjes is in de living , want dat hebben wij graag
jadi ik kan al lang niet meer goed tegen de warmte en ventje ook niet
en morgen namiddag als ze de warmste dag van de week voorspellen hebben wij juist dan een afspraak bij de pedicure halverwege de namiddag op het heetst van de dag , maar soit we zullen het ook wel overleven zeker
Remie hopelijk vandaag een beetje goed nieuws van je ogen , sterkte en een hele dikke duim van ons

nu is de zon al weg hier aan de voorkant van het gebouw en tis hier heerlijk zitten voor de vensters aan de straatkant met een frisse wind van onze ventilator
nu nog wat post doorkijken en tot later

na wat tv te hebben gekeken nu een koffietje gedronken met voor mij 2 pannenkoeken en voor ventje een stuk lekkere appeltaart er bij , en dat smaakte
hier is het nu nog te doen binnen en we hebben de airco nog niet nodig gehad , maar misschien doen we die wel aan vanavond als we uit de douche komen zodat het dan na het douchen heerlijk frisjes is in de living , want dat hebben wij graag
jadi ik kan al lang niet meer goed tegen de warmte en ventje ook niet
en morgen namiddag als ze de warmste dag van de week voorspellen hebben wij juist dan een afspraak bij de pedicure halverwege de namiddag op het heetst van de dag , maar soit we zullen het ook wel overleven zeker
Remie hopelijk vandaag een beetje goed nieuws van je ogen , sterkte en een hele dikke duim van ons

nu is de zon al weg hier aan de voorkant van het gebouw en tis hier heerlijk zitten voor de vensters aan de straatkant met een frisse wind van onze ventilator
nu nog wat post doorkijken en tot later

Goede avond iedereen ,
Pfff . . . nu nog 28°C op mijn terras en in de schaduw
Ik heb mijn bloemetjes water gegeven , en de even opgekuist .. Ze staan al mager de dutskes .Wat wil je de ene keer te warm , de andere keer te nat, en dan soms een zwiepwind als toemaatje.
Ik heb het wel over de bloemen in potten op het terras. .
Voilà de avond is op komst ..
Nog even genieten op het terras en dan mijn avondeten
Ik had deze morgen 2 boterkoeken mee . Denk dat ik met één zal genoeg hebben
Geniet van jullie avond ik ga dat ook doen
toedeloe
-
jadi , hier op ons terras aan de noordkant nu 25°
ik ga dadelijk mijn cactussen buiten zetten nu dat het gans de week warm zal zijn , want ze hebben graag warm maar niet echt in volle zon , maar daar is dat geen probleem want daar heb ik enkel de avondzon
efkes zien of ventje kan helpen want ik zou niet graag vallen met een cactus in mijn handen , want ik moet mij altijd kunnen vasthouden of ik lig om
geniet maar van je boterkoeken en wij eten ook dadelijk sè

ik ga dadelijk mijn cactussen buiten zetten nu dat het gans de week warm zal zijn , want ze hebben graag warm maar niet echt in volle zon , maar daar is dat geen probleem want daar heb ik enkel de avondzon
efkes zien of ventje kan helpen want ik zou niet graag vallen met een cactus in mijn handen , want ik moet mij altijd kunnen vasthouden of ik lig om
geniet maar van je boterkoeken en wij eten ook dadelijk sè

Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hier binnen was het gisteren zonder airco enz 23 a24 graden .De rolluik voorkant driekwart naar beneden gordijnen koepel half dicht .achterdeuren blijven op een kier openstaan voor de twee viervoeters .Heb niks in huis om af te koelen zoals airco enz .Nu staan de achterdeuren van vijf uur open zodat de friste binnen kan straks gaan ze gedeeltelijk dicht .groetje
-
een goeie dinsdagmorgen iedereen
vannacht alles open gelaten want het koelde maar traag af buiten
rond 6u deze morgen wat gedonder en veel wind en wat regen
en daarjuist nog een regenbuitje gekregen met direct er na een flauw zonnetje
nu hangen de druppels nog aan de ruiten en de lucht is ook nog niet helemaal opgeklaard
deze voormiddag enkele nodige boodschappen doen en ook een telefonische afspraak met het ziekenhuis , en deze namiddag een afspraak bij de pedicure om onze voetjes te laten verzorgen
voor iedereen nog een aangename en hopelijk toch niet te warme dinsdag vandaag
tot later

vannacht alles open gelaten want het koelde maar traag af buiten
rond 6u deze morgen wat gedonder en veel wind en wat regen
en daarjuist nog een regenbuitje gekregen met direct er na een flauw zonnetje
nu hangen de druppels nog aan de ruiten en de lucht is ook nog niet helemaal opgeklaard
deze voormiddag enkele nodige boodschappen doen en ook een telefonische afspraak met het ziekenhuis , en deze namiddag een afspraak bij de pedicure om onze voetjes te laten verzorgen
voor iedereen nog een aangename en hopelijk toch niet te warme dinsdag vandaag
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***