In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo goede morgen iedereen,
Ik ben al vroeg uit bed, en mijn babbeltje met de verkoopster van de plaatselijke winkel heb ik ook al gehad
Zonet een plaatselijk buitje gehad en moet zeggen het deed deugd .. Verder nog geen zon te zien, wel grijze wolken .. We zien wel wat er komt
Zo 's morgens vroeg kan ik zo genieten van de mooie natuur. .Alles staat weelderig groen . De heel hoge bomen reiken bijna tot aan de hemel van beneden gezien dan .. Hierboven tonen het ook wel grote bomen .. Alhoewel dat er eens serieus mag gesnoeid worden .. Vooral de berken wegen door . Maar wie ben ik , het zijn mijn bomen niet hé ..
Een zuchtje wind streelt mijn gezicht.. Terwijl ik even mijn ogen dicht doe , om te genieten van een "slurpje" koffie .. Wat kan het leven toch schoon zijn , al je van kleine dingen kan genieten .
Zonnebloemetje ik heb me gisteren bezig gehouden met woordzoeker.. Zoals het hier naar uitziet , ziet er niet uit dat het de warmste dag van de week zal zijn . Maar het is nog vroeg natuurlijk..
Uw cactussen zullen er deugd van hebben van het zonnetje .. Mijn vetplant is afgekraakt door de regen en die blijft toch in leven .. Ik heb dan maar gisteren naast de wortel die afgekraakt is een gat gemaakt in de pot aarde en plant er in gezet en we zien wel wat er gebeurd ..
Bekske hier staan mijn grote vensters die recht over elkaar zijn ook volledig open en die gaan straks volledig dicht .. De voorkant slaapkamer (noorden staan nog rek wijd open ) Als je bedenkt in de winter potdicht voor de warmte binnen te houden En een streepje raam een beetje open om te verluchten voor een kwartier of zo .. En de zomer alles open .. dan is het bij iedereen "opendeurdag" .. Hier is het voor het ogenblik . . .even zien . .binnen 25°C en buiten 24°C met een zuchtje frisse wind ..
Zo mijn pagina is weer eens tot beneden gescrold
Inge en Ann ook voor jullie een fijne dag ..
Remie ik zit met een oorworm al een hele tijd , maar durfde het niet te zetten. Maar ik ga het toch doen .Hopelijk valt het niet in de verkeerde aarde
https://www.youtube.com/watch?v=Wo6JWu1 ... rt_radio=1
Aan iedereen een fijne dinsdag
toedeloe
menu: spaghetti bolognaise à la Jadi
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Het is hier bewolkt, maar het zonnetje piept er nog regelmatig tussendoor
Op buienradar zie ik dat er wat regen kan komen, maar dat trekt allemaal wat om ons heen.
We zullen het zien
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Het is hier bewolkt, maar het zonnetje piept er nog regelmatig tussendoor
Op buienradar zie ik dat er wat regen kan komen, maar dat trekt allemaal wat om ons heen.
We zullen het zien
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Valt zeker niet verkeerd Jadi, ook bij mijn assistent nietjadi schreef: ↑12 aug 2025, 09:00
Remie ik zit met een oorworm al een hele tijd , maar durfde het niet te zetten. Maar ik ga het toch doen .Hopelijk valt het niet in de verkeerde aarde![]()

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie namiddag iedereen
zojuist een lekker belegd broodje gegeten en dadelijk nog een afspraak voor onze voetjes ,dus nu niet veel tijd als we op tijd op onze afspraak willen zijn
dus voor iedereen nog een gezellige warme namiddag vandaag
tot later

zojuist een lekker belegd broodje gegeten en dadelijk nog een afspraak voor onze voetjes ,dus nu niet veel tijd als we op tijd op onze afspraak willen zijn
dus voor iedereen nog een gezellige warme namiddag vandaag
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Zonnebloemetje en Picske* straks nieuwe voetjes
Even hier melden, dat ik zonet een privé nummer op mijn gsm kreeg van cardstop , Nederlandse stem (kan robot zijn ) bedrag xxxx werd afgehaald of ik dit wil bevestigen en dan druk x bla bla bla ..
Ik heb de telefoon ferm afgeknepen
Lieve mensen een verwittigd persoon is er twee waard ..
-
Remie schreef: ↑12 aug 2025, 11:03Valt zeker niet verkeerd Jadi, ook bij mijn assistent nietjadi schreef: ↑12 aug 2025, 09:00
Remie ik zit met een oorworm al een hele tijd , maar durfde het niet te zetten. Maar ik ga het toch doen .Hopelijk valt het niet in de verkeerde aarde![]()
![]()
![]()

-

Hallo , . . goede morgen iedereen , de mist is zo goed als verdwenen.. En de zon komt al gretig piepen aan het firmament. . Daar gaan we met de banaan
Gestart om een mooie nieuwe dag te verwelkomen en te genieten . .
De muziek van radio 2 gaat door in Blankenberge moet ik om de 5 minuten horen .. Diegene die op vakantie zijn dat zal een super mooie vakantie zijn..
Ik begon opeens te denken dat de zomer al weer bijna voorbij is ..
Dus ik ga wat rapper typen want ik wil nog voor de grote hitte er is mijn keuken dweilen en de wc en . . en . .
Inge hoe is het weer bij jullie in Nederland ? Op de valgreep lees ik je nog . Succes met de zoektocht naar een andere auto .
An mooie avondgroet plaatje, en ik heb ook even stil gestaan met wat de Dalia Lama zegt . . .♥ Anna hé ons buurmeisje noemt ook Anna , de naam is een palindroom .. Bij hen hebben alle kinderen een palindroom naam
Remie welkom aan Lampie♥ je hebt een formidabele assistente. Ik heb weer eens op de knop van de Jukebox geduwd
https://www.youtube.com/watch?v=ICkWjdQ ... rt_radio=1
Zonnebloemetje je brengt me op een idee , een belegd broodje dat is lang geleden ..Lekker fris in dit warme weer.. En hopelijk een redelijke nachtrust gehad
Hallo Bekske o dat plaatje van ik ook zo mooi
Aan iedereen een fijne woensdag
toedeloe
menu: chipolata met appelmoes
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Leuk Jadi, bedankt weer namens de hele (feest)commissie..!jadi schreef: ↑13 aug 2025, 10:15Remie welkom aan Lampie♥ je hebt een formidabele assistente. Ik heb weer eens op de knop van de Jukebox geduwdKon het niet laten
https://www.youtube.com/watch?v=ICkWjdQ ... rt_radio=1
De opmerking van Lampie "deze mevrouw mag en kan gewoon kleine letters plaatsen, hier vergroot ik ze wel".
Weer 'n goed
van haar toch?Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
een goeie namiddag iedereen
een drukke voormiddag met een afspraak bij de kinesist en daarna op een gezellig terras een koffie gedronken en daarna nog enkele nodige boodschappen gedaan
en na de middag wat gerust voor de tv in de zetel
en daarna een koffietje gedronken met wat lekkers erbij
Remie je hebt inderdaad zoals jadi zegt een formidabele assistente en zo te zien doet ze dat héél goed , dus geef haar maar direct opslag en een flinke bonus , want ze verdiend het hoor

jadi hopelijk niet te warm daar bij jou , hier staat de airco aan en tis echt aangenaam
en met zo'n warmte doe ik zo weinig mogelijk warm eten klaar die lang moet op het vuur staan , want die kookplaat geeft ook veel warmte af , dus vandaag hadden we vol au vent gekocht met verse bouché's er bij ( koninginnehapje ) en met sla en tomaten en het was heel lekker
Inge veel succes met de zoektocht naar een auto
An ook een fijne woensdag
Bekske de hondjes zullen ook wel warm hebben met dat weer
allé nog wat tv kijken tot dat mijn koekenbroodje uit de oven mag
tot later

een drukke voormiddag met een afspraak bij de kinesist en daarna op een gezellig terras een koffie gedronken en daarna nog enkele nodige boodschappen gedaan
en na de middag wat gerust voor de tv in de zetel
en daarna een koffietje gedronken met wat lekkers erbij
Remie je hebt inderdaad zoals jadi zegt een formidabele assistente en zo te zien doet ze dat héél goed , dus geef haar maar direct opslag en een flinke bonus , want ze verdiend het hoor

jadi hopelijk niet te warm daar bij jou , hier staat de airco aan en tis echt aangenaam
en met zo'n warmte doe ik zo weinig mogelijk warm eten klaar die lang moet op het vuur staan , want die kookplaat geeft ook veel warmte af , dus vandaag hadden we vol au vent gekocht met verse bouché's er bij ( koninginnehapje ) en met sla en tomaten en het was heel lekker
Inge veel succes met de zoektocht naar een auto
An ook een fijne woensdag
Bekske de hondjes zullen ook wel warm hebben met dat weer
allé nog wat tv kijken tot dat mijn koekenbroodje uit de oven mag
tot later

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Man heeft een auto naar zijn zin gevonden
Hoop dat we hier meer plezier aan mogen beleven
Jadi, het is hier warm, zeer warm, hebben de 33 graden gezien
Vanmiddag in huis voor de tv gehangen met alles dicht om de warmte buiten te houden
Het is nog steeds warm, zweet als een otter, straks maar even onder de douche door om wat op te frissen
Man heeft een auto naar zijn zin gevonden
Hoop dat we hier meer plezier aan mogen beleven
Jadi, het is hier warm, zeer warm, hebben de 33 graden gezien
Vanmiddag in huis voor de tv gehangen met alles dicht om de warmte buiten te houden
Het is nog steeds warm, zweet als een otter, straks maar even onder de douche door om wat op te frissen