In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Adam2 - Lid geworden op: 15 feb 2023, 22:49
Ja An,
We zaten aan de natuurkade bij Oud-Velsen.
Voor ons was het de 4de keer, hoe het kan weet ik niet, maar we konden steeds op dezelfde plek zitten.
Was nu met vriendin, haar dochter en kleinzoon.Jelle vindt er niks aan, dus ging niet mee.

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie dinsdagmorgen iedereen
wauw Adam wat mooi daar die botenparade bij jou
ik had er nog nooit van gehoord , maar tis wel eens de moeite om daar te zitten en alles van dichtbij te kunnen zien denk ik
jadi we zien elkaar deze middag hé , tot in den draai
voor alle leutertjes nog een gezellige dag vandaag
geniet er van en dat zullen wij zeker ook doen

wauw Adam wat mooi daar die botenparade bij jou
ik had er nog nooit van gehoord , maar tis wel eens de moeite om daar te zitten en alles van dichtbij te kunnen zien denk ik
jadi we zien elkaar deze middag hé , tot in den draai
voor alle leutertjes nog een gezellige dag vandaag
geniet er van en dat zullen wij zeker ook doen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Vandaag hier een drukke oppasdag .

Z'bloemeke en Jadi veel plezier samen vandaag .
Fijne dag allemaal hoor , toedeloeeeeee.
Vandaag hier een drukke oppasdag .

Z'bloemeke en Jadi veel plezier samen vandaag .
Fijne dag allemaal hoor , toedeloeeeeee.

~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

Vandaag mosselen in roomsaus met minikroketten ps had teveel mosselen dus daarom terug mosselen .En dat is ook lekker toch voor mij .De twee viervoeters krijgen een kippenburger in de speciale oven bereid .Kinesist komt juist na de middag daarna eet ik pas .Gisteren zijn de boodschappen geleverd en het is niet duur om het te laten leveren .Maar ik kijk altijd naar de folder dat smaandags begint en bestel dan ,dan heb regelmatig een mooie som uitgespaard .In beginwist ik niet goed hoe het moest met 1 kopen en 1 gratis nu wel ja je moet het mar weten anders heb je het niet .Dat was de eerste keer bij mij maar nu weet ik het .Dus is het stukken goedkoper dan een hulp voor boodschappen ik kom nu niet of toch heel weinig nog in een winkel .Maar voordat ik de hulp stopgezet heb ik geprobeerd om mee te gaan .Maar geraakte moeilijk in een hogere auto en had daarna meer pijn om die vele inspanning te doen om in en uit de auto te stappen .Heb nu ook wel pijn maar die pijn is weg .Heb het zelfs moeilijk om een stoep af te gaan .Af en toe rijd ik met de bus naar stad maar dat opstappen en afstappen is lastig vooral als ze niet tegen de stoep staan .Maar ja zijn mijn zorgen wel .Zo onze korte toer is gedaan ontbijt is ook achter de kiezen nu even rusten en dan stof vegen dat duurt nu langer omdat er ene arm niet wil meewerken .En dan moet je voorzichtig dat er niks tegen de grond ga .En de rest zal ik wel zien wanneer .zondag passeert hier weer een koers en de 2 september de dames .Zo dit posten en even rusten groetje
-
rap efkes tussendoor sè
de lakens zijn al gewassen en liggen al terug op ons bed
en we eten vroeg deze middag om naar andere oorden te gaan na de middag , en het zal weer een leuke namiddag zijn
An veel oppasplezier en we zullen ons zeker amuseren hoor deze namiddag
Bekske laat de mosseltjes maar smaken hoor
en nu verder doen zodat we op tijd klaar zijn om te vertrekken
tot later

de lakens zijn al gewassen en liggen al terug op ons bed
en we eten vroeg deze middag om naar andere oorden te gaan na de middag , en het zal weer een leuke namiddag zijn
An veel oppasplezier en we zullen ons zeker amuseren hoor deze namiddag
Bekske laat de mosseltjes maar smaken hoor
en nu verder doen zodat we op tijd klaar zijn om te vertrekken
tot later

voor iedereen SMAKELIJK
wij hebben onze lunch al binnen

wij hebben onze lunch al binnen

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Het is in Speedy Gonzales style dat ik langs kom
Hallo , ik ben er ook eens geraakt . Maar ik heb al veel gedaan hoor vandaag. Nu moet ik even in overdrive verder doen want ik heb een afspraak om 14u stipt op de afgesproken plek met Zonnebloemetje en Picske*
Wauw Adam dat ziet er inderdaad kleurrijk uit . . Dit moet de moeite zijn zo te zien . Fijn te lezen dat je het fijn vond ..
An zwaai zwaai, fijne oppasdag , we gaan eens tikken op uw gezondheid met ons koffie
Zonnebloemetje tot straks
Bekske uw menu klinkt weer overheerlijk ..
Zo pagina is teneinde
Wens jullie een fijne namiddag toe
toedeloe
menu: koude schotel tomaatgarnaal van de traiteur dienst Colruyt ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-

Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Ik zag hier mooie plaatjes , foto's en ook de jukebox van Remie voorbij komen , leuk hoor
Ik zit aan de koffie , zo dadelijk even een was aanzetten en dan naar de yoga om de noodzakelijke stramme spieren los te strekken en een heerlijk ontspannende meditatie .

Vanmiddag even wat boodschapjes doen .
Fijne dag allemaal weer vandaag , toedeloeee.

Ik zag hier mooie plaatjes , foto's en ook de jukebox van Remie voorbij komen , leuk hoor
Ik zit aan de koffie , zo dadelijk even een was aanzetten en dan naar de yoga om de noodzakelijke stramme spieren los te strekken en een heerlijk ontspannende meditatie .

Vanmiddag even wat boodschapjes doen .
Fijne dag allemaal weer vandaag , toedeloeee.

~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

* De druivelaar de scheurkalender deze morgen , het blaadje ziet er niet zo fris meer uit ..Sorry daarvoor het lag al bij het papier .. Toen ik opeens dacht waarom zet ik dit even niet hier . . Zeg nu zelf verfrommelt heeft ook zijn charme toch
Goede morgen deze vrijdagmorgen . .Ik ben in mijn nopjes . . ! ! ! Waarom euch ik weet het eigenlijk niet ..
De zon doet poging tussen de grauw grijze wolken . .Maar ik denk niet dat ze vandaag het zal overwinnen.
Straks ga ik mosselen halen , Bekske deed me watertanden maar die zullen dan voor morgen middag zijn .
De krant wil ik ook nog halen, in de namiddag maak ik dan woordzoekers en het kruiswoordraadsel kwestie van mijn geest te trainen . . .woeha
Hi Zonnebloemetje weeral zo vroeg in de morgen op pad zie ik . Eerst en vooral dank voor de mooie namiddag gisteren , voor herhaling vatbaar hé
Mijn verbazing was alom , wat ik zag wat je nog allemaal probeert te doen . En zo positief ingesteld .. Beschamend moet ik zeggen , ik weet niet of ik dit zou kunnen .. hoedje af .. Ook aan Picske* daar doe ik mijn chapeau voor af , hoe hij bezorgd is om u, en helpt waar hij kan ..
Hallo Remie en Lampie
Oei Bekske , . . . . beterschap meid
An ik kan alleen maar zeggen geniet van de koffie en yoga en meditatie .. Kan zo zo'n deugd doen en achteraf ben je ZEN
Zo mijn pagina is teneinde ..
Aan iedereen een fijne vrijdag
toedeloe
menu: rest spaghetti de portie is net genoeg voor mij met een beetje emmentaler er op njam njam
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.