NACHTUILTJES(12)2024
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen deze morgen
Wat een raar weertje mijn "postuur" met viooltjes lag aan de achterdeur deze morgen . Mijn windmolen is nog als nieuw. Maar bij de buren zijn er 2 kweekserres omgewaaid en liggen onderste boven in de tuin.
Intussen probeert de zon een goede dag te komen zeggen. En wat verder bij mijn dochter is het aan het hagelen.
Weervrouw Jadi heeft gesproken
Krakje 2 hondjes er bij , het wordt een mini dierentuin bij jullie . Kippen, katten en nu nog hondjes .. Hopelijk komen de katten nog binnen en wennen ze aan elkaar .
Bekske je zegt wel de tijd die vliegt zo voorbij . Deze morgen heb ik lang aan de telefoon gehangen . Een vriendin in een ferme dip, heb ik een luisterend oor geweest. Haar man is al jaren serieus ziek en het was even haar teveel . Zij was er voor mij toen in de tijd , ik ben er nu voor haar
Greetie aan het poetsen ,dat moet ik ook straks wat doen . Zeker de wc en mijn lavabo , even met de swiffer rondlopen , en stof afnemen . Zal een tandje mogen bijsteken deze voormiddag.
Corry, hier is het ook een raar Maarts weertje . . Maar we moeten nemen wat we krijgen . Geniet van je dag, ik ga dit ook doen
Aan iedereen een fijne woensdag , we zitten weeral in de helft van de week
toedeloe
menu: ik heb gehakt uit de diepvries gehaald. .Hoe klaar maken , ik weet het eigenlijk nog niet
gebakken als hamburger, of in een ovenschotel .. Hoe dan ook het zal smaken
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie winderige morgen
WHaw 'k dacht verleden nacht dat ik uit mijn bed zou waaien, de hoge bomen aan de andere kant bogen nogal om
nu toch wat kalmer maar wel met buien.
Meme-Rietje, ja misschien is het tijd om eens over een rolator na te denken, 'k weet het is niet leuk maar toch altjd beter dan vallen.
Corry, 'k durf ook mijn bankgegevens niet meer nakijken. Bangelijk hoe de cijfertjes minderen. Geduld hebben zegt mijn bankier 't komt allemaal weer goed.
Menu : witloofrolletjes met hesp en kaas, majmie majmie
WHaw 'k dacht verleden nacht dat ik uit mijn bed zou waaien, de hoge bomen aan de andere kant bogen nogal om
Meme-Rietje, ja misschien is het tijd om eens over een rolator na te denken, 'k weet het is niet leuk maar toch altjd beter dan vallen.
Corry, 'k durf ook mijn bankgegevens niet meer nakijken. Bangelijk hoe de cijfertjes minderen. Geduld hebben zegt mijn bankier 't komt allemaal weer goed.
Menu : witloofrolletjes met hesp en kaas, majmie majmie
Oud maar niet Out