In de Vier Seizoenen reeks 18 Lente 2020
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede vrijdagmorgen, je weet niet meer
welke dag het is met zo'n zondag in de week
gelukkig komt het op de pc bij het opstarten
dan ben ik zeker...
clive je hebt een 'alles-eter,' dat is gemakkelijk
dat Matice alles kan eten en niet kieskeurig is
een fijne vrijdag, hier heeft het vanmorgen
al even gedruppeld, grote dikke regendruppels
maar niet zo dat alles nat werd, ik zag het
op de dorpel aan het terras, het is nog wel warm...
M-M het zal druk zijn in de winkels denk ik
dat is meestal zo na een zondag...
Veel sterkte voor jullie en de vrienden
je weet nooit wat er boven je hoofd hangt
Ik hoop dat het allemaal nog een beetje goedkomt
Helena, het ziet er naar uit dat het weer zo'n
rare zomer wordt... ik denk dat de wereld op z'n kop staat
ik wens je sterkte zodat die bloedneus niet meer terugkomt
want het is telkens schrikken
anjelierken, heerlijk genoten en ja een parasol was wel nodig
zo in de zon was echt niet te doen hier op het terras was het 32°
nu voelt het nog warm aan maar er is geen zon...
De vuilkar is ook aan 't rondrijden hoor ik... een dubbele toer
want die moest gisteren komen en door die feestdag
is dat niet doorgegaan...volgens de huisvuilkalender mochten
we het gisteravond buiten zetten, en nu hoop ik ze rondrijden
Alle seizoentjes een fijne vrijdag en een mooi weekend
Geniet van wat kan en mag...tot later...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
een berichtje voor Wilde eend.
aan buurman die net zijn goot heeft gedaan heb ik gevraagd wat je kan doen met je slechte buurman. plassen op andermans terrein is wildplassen zei hij en je zou best de wijkagent op de hoogte brengen. het is immers strafbaar.
aan buurman die net zijn goot heeft gedaan heb ik gevraagd wat je kan doen met je slechte buurman. plassen op andermans terrein is wildplassen zei hij en je zou best de wijkagent op de hoogte brengen. het is immers strafbaar.
Cats Rule!
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal,
HVT : ik hoop dat het gauw beter met je gaat ... dat is wel schrikken als dat zo plots gebeurt..
Je mag zeker bij iemand in de auto meerijden : allebei een mondmasker aan en de passagier op de achterbank . Heb er speciaal woensdag voor naar de info lijn van de gemeente gebeld om zeker te zijn dat ik mijn vriendin van 87 jaar mocht gaan halen voor een wandeling in de buurt . Die wandeling deed ons allebei goed na zo lang binnen zitten .
MM : veel sterkte voor jullie en jullie vrienden .... dat is jammer genoeg slecht nieuws..
Clive : zondag mogen jullie naar de hondenschool /Matice zal ook blij zijn ...
Anjelierken : Mijn huisbaas en zijn vrouw zijn van het hele gierige soort .. Al jaren worden hier geen kosten meer aan het huis gedaan .. het is een soort van " dreigen " dat hij doet . Als ik iets vraag of iets meld dat stuk of versleten is, dan zeggen ze :" Ja, maar we gaan het verkopen ". en dat zeggen ze al meer dan 10 jaar .
/ van hen moet ik dus geen hulp verwachten .. Ik betaal alleen maar braaf en stipt de huur .... De meesten zeggen dan : "ga daar weg en zoek iets anders ". Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan ....
Gisteren heeft de ***gebuur zelf een tuinpaneel geplaatst op dat stuk grond dat niet van hem is , achter de beide huizen . Want hij is nu zijn zwembad aan het vullen (wat verboden is ,met deze droogte ) en dan kan ik hen niet (meer) zien als ik in de weide loop die hier bij dit huis hoort en die ik moet maaien .Oef ! Precies of ik daar zit op te wachten om te bekijken wat zij daar doen . Ik hoor het toch , helaas, aan de muziek en het luide gepraat wanneer een van de vele bezoekers daar zijn .. Hopelijk plast hij nu achter zijn tuinpaneel ////
Gisteren, bij de kapster , kon ik mijn hart eens luchten . Want daar hoorde ik dat die pesterijen echt overal gebeuren . Haar broer is politieagent en zij zegt ook dat de politie bellen bij illegale barbecues en andere pesterijen weinig zin heeft , want als die weg zijn, pesten ze jou nog eens dubbel zo hard.
//////////////: Ik zal maar eens wat meer gaan wandelen, nu dat het terug mag/kan . Dat deed goed gisteren en het was rustig in het provinciedomein omdat de speeltuin en de brasserie nog gesloten waren ..
Zo, dat was mijn zaag - epistel ... Veel moed aan iedereen !!! ik ga nog wat opruimen !!!
HVT : ik hoop dat het gauw beter met je gaat ... dat is wel schrikken als dat zo plots gebeurt..
Je mag zeker bij iemand in de auto meerijden : allebei een mondmasker aan en de passagier op de achterbank . Heb er speciaal woensdag voor naar de info lijn van de gemeente gebeld om zeker te zijn dat ik mijn vriendin van 87 jaar mocht gaan halen voor een wandeling in de buurt . Die wandeling deed ons allebei goed na zo lang binnen zitten .
MM : veel sterkte voor jullie en jullie vrienden .... dat is jammer genoeg slecht nieuws..
Clive : zondag mogen jullie naar de hondenschool /Matice zal ook blij zijn ...
Anjelierken : Mijn huisbaas en zijn vrouw zijn van het hele gierige soort .. Al jaren worden hier geen kosten meer aan het huis gedaan .. het is een soort van " dreigen " dat hij doet . Als ik iets vraag of iets meld dat stuk of versleten is, dan zeggen ze :" Ja, maar we gaan het verkopen ". en dat zeggen ze al meer dan 10 jaar .
Gisteren heeft de ***gebuur zelf een tuinpaneel geplaatst op dat stuk grond dat niet van hem is , achter de beide huizen . Want hij is nu zijn zwembad aan het vullen (wat verboden is ,met deze droogte ) en dan kan ik hen niet (meer) zien als ik in de weide loop die hier bij dit huis hoort en die ik moet maaien .Oef ! Precies of ik daar zit op te wachten om te bekijken wat zij daar doen . Ik hoor het toch , helaas, aan de muziek en het luide gepraat wanneer een van de vele bezoekers daar zijn .. Hopelijk plast hij nu achter zijn tuinpaneel ////
Gisteren, bij de kapster , kon ik mijn hart eens luchten . Want daar hoorde ik dat die pesterijen echt overal gebeuren . Haar broer is politieagent en zij zegt ook dat de politie bellen bij illegale barbecues en andere pesterijen weinig zin heeft , want als die weg zijn, pesten ze jou nog eens dubbel zo hard.
//////////////: Ik zal maar eens wat meer gaan wandelen, nu dat het terug mag/kan . Dat deed goed gisteren en het was rustig in het provinciedomein omdat de speeltuin en de brasserie nog gesloten waren ..
Zo, dat was mijn zaag - epistel ... Veel moed aan iedereen !!! ik ga nog wat opruimen !!!
-
MM: dank je voor de info . Het doet me plezier dat je me wil helpen . ALS hij het nog doet , zodat ik het zie van uit mijn keuken , maak ik er een foto van , dan heb ik dat als bewijs . Want eer de politie hier is .....
en daarna lacht hij me vierkant uit , natuurlijk ...
ik blijf maar duimen dat het zal beteren . en probeer vooral mijn aandacht op andere dingen te zetten . een wandeling kan daarbij helpen .
Dank voor je reactie : ik denk ook veel aan jullie : want er zijn zo veel problemen overal , die veel erger zijn ..
ik blijf maar duimen dat het zal beteren . en probeer vooral mijn aandacht op andere dingen te zetten . een wandeling kan daarbij helpen .
Dank voor je reactie : ik denk ook veel aan jullie : want er zijn zo veel problemen overal , die veel erger zijn ..
-
Goede middag allen
hier is regen aangekomen, was te verwachten
want ik had de ramen gewassen, en dan is het altijd zo...
niet dat het water giet maar de ramen zijn toch weer nat,
en die vragen geen water ....de tuintjes hieronder beneden wel
Hierover bij de buren is ook een zwembad uitgegraven
maar nog niet klaar om te vullen met water....
wij hebben nog geen watergebrek, maar ik ben van thuisuit
geleerd van altijd "zuinig" te zijn met water
dus gebruik ik het leidingwater heel zuinig en alleen als
het nodig is er zit op het toilet ook een dubbele knop
om door te spoelen en die is echt heel scherp afgesteld
De zon probeert nog eens, maar het 'zevert' nog...
we zien wel wat er komt... Fijne dag verder en tot....
hier is regen aangekomen, was te verwachten
want ik had de ramen gewassen, en dan is het altijd zo...
niet dat het water giet maar de ramen zijn toch weer nat,
en die vragen geen water ....de tuintjes hieronder beneden wel
Hierover bij de buren is ook een zwembad uitgegraven
maar nog niet klaar om te vullen met water....
wij hebben nog geen watergebrek, maar ik ben van thuisuit
geleerd van altijd "zuinig" te zijn met water
dus gebruik ik het leidingwater heel zuinig en alleen als
het nodig is er zit op het toilet ook een dubbele knop
om door te spoelen en die is echt heel scherp afgesteld
De zon probeert nog eens, maar het 'zevert' nog...
we zien wel wat er komt... Fijne dag verder en tot....
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Hier regent het een beetje, maar beter dan niks.Onze gazon vooraan begint geel te verkleuren, wat echt vroeg is op het jaar, meestal is dit in de zomer.Je merkt toch dat het droger en droger wordt.Ik zie in de gebuurte sparren afsterven die hier al jaren staan.
Naar de supermarkt geweest op de middag en moest niet te lang wachten op een kar, en ook aan de kassa ging het snel.Had verwacht dat het drukker zou zijn.
Straks koude bloemkool met rundsbrochette en aardappelen.
Dames, tot morgen allemaal.
Hier regent het een beetje, maar beter dan niks.Onze gazon vooraan begint geel te verkleuren, wat echt vroeg is op het jaar, meestal is dit in de zomer.Je merkt toch dat het droger en droger wordt.Ik zie in de gebuurte sparren afsterven die hier al jaren staan.
Naar de supermarkt geweest op de middag en moest niet te lang wachten op een kar, en ook aan de kassa ging het snel.Had verwacht dat het drukker zou zijn.
Straks koude bloemkool met rundsbrochette en aardappelen.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
mals groeiregentje hier maar het stopte veel te vlug
-
Dag seizoentjes : Ja, vandaag heb ik om 17 u en om 18 u foto's gemaakt van de ***gebuur die stond de plassen op het stuk grond achter onze huizen , dat niet van hem is ; maar ik zie hem dus altijd staan , als ik in de keuken ben . Hij heeft nochtans een tuinpaneel geplaatst gisteren , en zijn nog véél meters waar hij aan de andere kant kan gaan staan . ..Maar nee, dat moet hier ... Bij de tweede foto had hij het gezien .... toen stond hij hier te roepen aan de keuken en daarna belde hij 3 X aan de voordeur . Maar ik heb niet open gedaan . Ik hoop dat hij de politie belt ... ik heb de foto's afgedrukt op A4 , ik ben klaar om mijn verhaal te doen aan de politie .
Als je op het nieuws hoort dat een vrouw uit mijn gemeente is geslagen of doodgeschoten ... ( hij heeft een wapenvergunning en 14 geweren heeft hij ooit gezegd ) dan weet je dat ik dat kan zijn ....
Ik heb hartkloppingen van de zenuwen ...... maar ik ben het ZO beu !!!
ik hoop dat ik kan slapen ..............

Als je op het nieuws hoort dat een vrouw uit mijn gemeente is geslagen of doodgeschoten ... ( hij heeft een wapenvergunning en 14 geweren heeft hij ooit gezegd ) dan weet je dat ik dat kan zijn ....
Ik heb hartkloppingen van de zenuwen ...... maar ik ben het ZO beu !!!
ik hoop dat ik kan slapen ..............
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
zeg die mens spoort toch echt niet me dunkt
-
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Avond, dames,
Wat is dat hier allemaal, Wilde Eend. Wat ik zou doen, en nu direct, is naar de politie bellen. De gemeentepolitie neemt niet op maar je wordt waarschijnlijk doorverbonden met de politie die dan van wacht is. Vraag dat je bericht kan opgenomen worden, zodat je niet met een kluitje in het riet komt, als je begrijpt wat ik bedoel. Het kan zijn dat ze je willen 'afschepen' , immers verwachten ze niet graag spectaculaire oproepen op een vrijdagavond..... Dit keer is het 'menens' en dat moet je hun inprenten omdat die gast je niet met rust laat en wapens in huis heeft, met of zonder vergunning.
Vraag direct naar de commissaris, indien ze die daar hebben. Zo niet, val dan direct met de deur in huis door ze te zeggen dat je leven in gevaar is en dat je zo vlug mogelijk iemand van hun eenheid verwacht, om je klacht te registreren en erger te voorkomen. Als er iemand langs komt, ook erop staan dat je klacht niet 'vertikaal geklasseerd' wordt. Zeggen ze bvb dat hij tot 10 u alles mag doen, ook betreft lawaai en dergelijke, maak ze er dan gerust attent op dat, als er iets in die tussentijd, met jou iets gebeurt, dat het hun verantwoordelijkheid zal zijn en ook dat je alles wat eerder gebeurt is tot nu, op papier zal zetten. Zeg maar gerust erbij dat je vreest voor je leven.....
Doen, Wilde Eend, zo maak je er 'komaf' mee, en laat je zien dat het nu voor jou 'genoeg' is, die 'treiterij' .
Eens kijken wat deze 'actie' teweegbrengt, want dat moet stoppen.
En nu nog wat tv kijken, heb alles intussen bijgelezen maar dit laatste was me wat 'teveel' , daarmee mijn welgemeende raad....
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot ..... de volgende.
Wat is dat hier allemaal, Wilde Eend. Wat ik zou doen, en nu direct, is naar de politie bellen. De gemeentepolitie neemt niet op maar je wordt waarschijnlijk doorverbonden met de politie die dan van wacht is. Vraag dat je bericht kan opgenomen worden, zodat je niet met een kluitje in het riet komt, als je begrijpt wat ik bedoel. Het kan zijn dat ze je willen 'afschepen' , immers verwachten ze niet graag spectaculaire oproepen op een vrijdagavond..... Dit keer is het 'menens' en dat moet je hun inprenten omdat die gast je niet met rust laat en wapens in huis heeft, met of zonder vergunning.
Vraag direct naar de commissaris, indien ze die daar hebben. Zo niet, val dan direct met de deur in huis door ze te zeggen dat je leven in gevaar is en dat je zo vlug mogelijk iemand van hun eenheid verwacht, om je klacht te registreren en erger te voorkomen. Als er iemand langs komt, ook erop staan dat je klacht niet 'vertikaal geklasseerd' wordt. Zeggen ze bvb dat hij tot 10 u alles mag doen, ook betreft lawaai en dergelijke, maak ze er dan gerust attent op dat, als er iets in die tussentijd, met jou iets gebeurt, dat het hun verantwoordelijkheid zal zijn en ook dat je alles wat eerder gebeurt is tot nu, op papier zal zetten. Zeg maar gerust erbij dat je vreest voor je leven.....
Doen, Wilde Eend, zo maak je er 'komaf' mee, en laat je zien dat het nu voor jou 'genoeg' is, die 'treiterij' .
Eens kijken wat deze 'actie' teweegbrengt, want dat moet stoppen.
En nu nog wat tv kijken, heb alles intussen bijgelezen maar dit laatste was me wat 'teveel' , daarmee mijn welgemeende raad....
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot ..... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Dank je , Maria Johanna ,
voor je goede raad ... Mijn zus raadt mij aan binnen te blijven ... maar als hij opnieuw komt aanbellen, moet ik wel de politie bellen ... Mijn broer zegt dan weer dat je getuigen moet hebben over hetgeen de ***gebuur doet of zegt ... Tja , waar ga je die op dat moment halen ... ??
Heel erg bedankt , ik ben blij met de goede raad en advies ..
voor je goede raad ... Mijn zus raadt mij aan binnen te blijven ... maar als hij opnieuw komt aanbellen, moet ik wel de politie bellen ... Mijn broer zegt dan weer dat je getuigen moet hebben over hetgeen de ***gebuur doet of zegt ... Tja , waar ga je die op dat moment halen ... ??
Heel erg bedankt , ik ben blij met de goede raad en advies ..
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Beste Wilde Eend, getuigen heb je genoeg aan de foto's die je genomen hebt hoor. En 'binnen blijven' , wat voor zin heeft dat?
Allemaal goede raad dat ze je geven, raad die je geen meter verder helpt, neem dat maar van me aan. Je kunt dat niet weten, maar wij hebben verschillende jaren terug ook van alles voorgehad, en zijn zelfs op afspraak bij burgemeester geweest, die de nodige instanties ook al bij haar zitten had, die waren ook op de hoogte al, en dat, samen met een hoop foto's op A4......
Geloof me, kom ermee 'buiten' , dat zal de vlugste manier zijn om er komaf mee te maken.
Ik hoop van harte dat je die stap durft te zetten, en wens je daarbij alle geluk en hulp toe, die je zal krijgen, denk er aan dat niemand graag zijne 'vuile was' buiten brengt......
En nu ..... slaapwell en tot ..... de volgende.
Allemaal goede raad dat ze je geven, raad die je geen meter verder helpt, neem dat maar van me aan. Je kunt dat niet weten, maar wij hebben verschillende jaren terug ook van alles voorgehad, en zijn zelfs op afspraak bij burgemeester geweest, die de nodige instanties ook al bij haar zitten had, die waren ook op de hoogte al, en dat, samen met een hoop foto's op A4......
Geloof me, kom ermee 'buiten' , dat zal de vlugste manier zijn om er komaf mee te maken.
Ik hoop van harte dat je die stap durft te zetten, en wens je daarbij alle geluk en hulp toe, die je zal krijgen, denk er aan dat niemand graag zijne 'vuile was' buiten brengt......
En nu ..... slaapwell en tot ..... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Wat lees ik daar allemaal? Doodsbedreigingen? De wereld is zot geworden.
Hier had Ir. pas de ruiten gekuist en ventje zijn auto toen het begon te regenen. hier en daar een druppel, maar 't was regen. heb de uitslag van mijn bloed: mijn ontstekings markers staan zeer hoog, dus dat wil zeggen dat ik waarschijnlijk weer her en der haarden heb van de arthrose. Mijn lever bevind zich binnen de normale waarden. De dokter was heel medelevend toen ik vertelde van de kanker van Hans en dat het maandag 2 jaar zal zijn dat papa overleed. Als er iets scheelt moet ik bellen en afkomen. en zeker doen, zei hij erbij.
ik ga maandag nog eens bellen naar de pijnkliniek om er zeker van te zijn dat mijn afspraak doorgaat. Ir. heeft nog niets vernomen van de buro, maar daar ga ik ook moeten naar bellen dat ze dat ook niet vergeten zijn. de dag voor de pijnkliniek komen ze dan eindelijk voor de waterverzachter maar het is wel in de voormiddag maar er staat geen uur bij. dat is dan ook in orde, moest er een mogelijke nieuwe uitbraak en lockdown komen. de kazerne moet dan toch op volle capaciteit draaien. Collga is nog niet helemaal hersteld van haar verstandskies operatie. ik heb een foto gezien, ze had precies een paar ronden met Mike Tyson gevochten.
Doordat het hier en komen en gaan was, gisteren was Gimly pas content toen we Ir. een kwartier vroeger lieten doorgaan. die was heel blij. De buro weet niet dat ze hier om 12 uur komt, mij soms op mijn dagen me een sms stuurt of ze 's morgens mag komen als haar ochtend klant wegvalt.
Gimly is dan in zijn zetel gesprongen en is gaan slapen. Die hebben we niet meer gehoord.
buurman andere kant is zijn terras niet aan het verhogen doch zijn windzeil wel. hebben er tegen gesproken toen buurman bezig was met de koer af te spuiten en eerder zijn dakgoot en de mijne gekuist had. Ventje grapte en vroeg of buurman een vlaggestok aan het bouwen was voor zijn pensioen. Die lachtte en zei: ja en dan elke dag die vlag naar boven trekken en deze groeten.
zijn schoonvader vond dat niet erg grappig. Buurman V heeft die paarse kruipbloementjes moeten laten staan. is wel onkruid maar ik zie dat graag. hadden een halve zak vol met ander onkruid.
Zo, ik ga koffie drinken en de telefoon zal wel gaan.
Fijne dag en Keep safe.
Wat lees ik daar allemaal? Doodsbedreigingen? De wereld is zot geworden.
Hier had Ir. pas de ruiten gekuist en ventje zijn auto toen het begon te regenen. hier en daar een druppel, maar 't was regen. heb de uitslag van mijn bloed: mijn ontstekings markers staan zeer hoog, dus dat wil zeggen dat ik waarschijnlijk weer her en der haarden heb van de arthrose. Mijn lever bevind zich binnen de normale waarden. De dokter was heel medelevend toen ik vertelde van de kanker van Hans en dat het maandag 2 jaar zal zijn dat papa overleed. Als er iets scheelt moet ik bellen en afkomen. en zeker doen, zei hij erbij.
ik ga maandag nog eens bellen naar de pijnkliniek om er zeker van te zijn dat mijn afspraak doorgaat. Ir. heeft nog niets vernomen van de buro, maar daar ga ik ook moeten naar bellen dat ze dat ook niet vergeten zijn. de dag voor de pijnkliniek komen ze dan eindelijk voor de waterverzachter maar het is wel in de voormiddag maar er staat geen uur bij. dat is dan ook in orde, moest er een mogelijke nieuwe uitbraak en lockdown komen. de kazerne moet dan toch op volle capaciteit draaien. Collga is nog niet helemaal hersteld van haar verstandskies operatie. ik heb een foto gezien, ze had precies een paar ronden met Mike Tyson gevochten.
Doordat het hier en komen en gaan was, gisteren was Gimly pas content toen we Ir. een kwartier vroeger lieten doorgaan. die was heel blij. De buro weet niet dat ze hier om 12 uur komt, mij soms op mijn dagen me een sms stuurt of ze 's morgens mag komen als haar ochtend klant wegvalt.
Gimly is dan in zijn zetel gesprongen en is gaan slapen. Die hebben we niet meer gehoord.
buurman andere kant is zijn terras niet aan het verhogen doch zijn windzeil wel. hebben er tegen gesproken toen buurman bezig was met de koer af te spuiten en eerder zijn dakgoot en de mijne gekuist had. Ventje grapte en vroeg of buurman een vlaggestok aan het bouwen was voor zijn pensioen. Die lachtte en zei: ja en dan elke dag die vlag naar boven trekken en deze groeten.
zijn schoonvader vond dat niet erg grappig. Buurman V heeft die paarse kruipbloementjes moeten laten staan. is wel onkruid maar ik zie dat graag. hadden een halve zak vol met ander onkruid.
Zo, ik ga koffie drinken en de telefoon zal wel gaan.
Fijne dag en Keep safe.
Cats Rule!
-
Goede morgen alle seizoentjes,
Wat een ellende wilde eend
Dat is echt stalken wat die kerel doet...en uitdagen
doe wat M-j je aanraadt... jouw gezondheid is
meer waard dan zo'n vervelende buur
Vandaag of morgen krijg je een hartaanval
en dan vinden ze je ook en dan weten
ze niet hoe het komt
en binnen blijven
heeft geen zin... je moet eruit om je gedachten
te kunnen verzetten....
Als ik het was,... had ik allang een ander
onderkomen gezocht....hoe graag je daar ook woont ...
zo is het helemaal geen leven denk ik, maar ja...
Ik kan je alleen veel sterkte wensen en goede moed
om door te zetten... jij moet aan jezelf denken...
Allen een fijn weekend en we duimen
allemaal voor wilde eend
Wat een ellende wilde eend
Dat is echt stalken wat die kerel doet...en uitdagen
doe wat M-j je aanraadt... jouw gezondheid is
meer waard dan zo'n vervelende buur
Vandaag of morgen krijg je een hartaanval
en dan vinden ze je ook en dan weten
ze niet hoe het komt
heeft geen zin... je moet eruit om je gedachten
te kunnen verzetten....
Als ik het was,... had ik allang een ander
onderkomen gezocht....hoe graag je daar ook woont ...
zo is het helemaal geen leven denk ik, maar ja...
Ik kan je alleen veel sterkte wensen en goede moed
om door te zetten... jij moet aan jezelf denken...
Allen een fijn weekend en we duimen
allemaal voor wilde eend