In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

miesmarpel

25 jan 2021, 12:26

Nog vergeten

een tractatie

Afbeelding

en voor Bertje , een suikervrije citroencake ( te geloven op mijn woord, nonkeltje :wink: )

Afbeelding
laat het jullie smaken !

Remie

25 jan 2021, 12:36

Hoe had ik het kunnen weten dat U jarig was zonder dat er hier iemand ineens meekwam?
Ben ik in 't vervolg nooit meer te laat natuurlijk..!

Maar doe 't toch nu ook nog ff, misschien kan ik dan ook nog mee snoepen:

Miesmarpel Afbeelding

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

jadi

25 jan 2021, 12:37

Afbeelding
kleine "teljoorke" is van mij . De grote voor ventje
Hallo,... intussen is het middagmaal hier klaar.
En nee geen markt, want het sneeuwde hier en ventje wou niet buiten. Al wou ik buiten maar hij vertrouwde het niet. Kortom blijf in uw kot dus..grr.. :cry:
Enfin dan maar in de diepvries gedoken
En het is spaghetti bolognaise à la Jadi geworden
Smakelijk iedereen
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

An-W

25 jan 2021, 13:09

Remie schreef:
25 jan 2021, 12:36
Hoe had ik het kunnen weten dat U jarig was zonder dat er hier iemand ineens meekwam?

Er is een pijler " wensen " op het algemeen forum , waar de verjaardagen opstaan.
Ik vergeet dat ook vaak hoor .

\viewforum.php?f=36&sid=646853a5399df2ccee2870c15fba39cc
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

grootjegerda

25 jan 2021, 14:05

Goedemiddag,

Wil even iedereen bedanken voor de Lieve steunbetuigengen,
voor mijn Zus, dat deed mij goed!

Verder wil ik Miesmarpel nog feliciteren met haar verjaardag :)
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

Remie

25 jan 2021, 14:59

An-Wildflower schreef:
25 jan 2021, 13:09
Er is een pijler " wensen " op het algemeen forum , waar de verjaardagen opstaan.
Ik vergeet dat ook vaak hoor .
Oké An, bedankt. Afbeelding
Zover was ik nog nooit geraakt, daar ben dan toch zeker te lui voor. :oops:

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

Remie

25 jan 2021, 15:15

Afbeelding

Het is me al vaker opgevallen dat na de lunch, of voor sommige het diner, het hier ’n heel poosje zeer rustig is in het K & T-huisje.
Doen dan ook waarschijnlijk allemaal ‘n middagAfbeelding net als wij hier in ’t Moordrechtse.

Vanmorgen wat in de aangrenzende schuur, vanuit huis ook bereikbaar, dus is ’t daar ook lekker op temperatuur, het e.e.a. aan het opruimen geweest.

Afbeelding

Nu weer lekker aan de Afbeelding met ‘n gebakje van Miesmarpel en aan dit Afbeelding geitending.

Menu:

Afbeelding

Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

thijli

25 jan 2021, 16:26

Goedemiddag,

Miesmarpel ook van mij nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Gerda hoe gaat het met je?

Ha ha ha op de iPad kan ik het makkelijk vergroten dus kan ik ook beter zoeken op het plaatje.

Wij hebben geen vlokje sneeuw gehad :x

Fijne avond allemaal
Iedere dag een lach

Lenk

25 jan 2021, 16:35

Mies van harte

Afbeelding

zonnebloemetje

25 jan 2021, 18:04

halloooo een goeie avond allemaal

de dagen beginnen toch al wat langer te worden
wij zijn nog niet lang thuis van boodschappen te doen voor onszelf en voor mijn schoonmoeder
en morgenochtend heb ik een afspraak bij de dokter voor een bloedafname om mijn schildklier te controleren die nu al bijna een jaar lang te traag werkt en mijn medicatie staat nu nog steeds niet op punt en moet nu nog altijd aangepast worden

miesje dat ziet er lekker uit hoor die taartjes , mjammie , en bij een lekkere koffie zal dat zeker smaken

Remie wij doen geen dutje hoor in de namiddag maar na het middageten zitten wij altijd een beetje in de zetel tv te kijken om wat te rusten

jadi en An-W in het rusthuis word de was daar opgehaald door een industriële wasserij uit Oost-Vlaanderen in overeenstemming met de residentie ( zoals ze zich daar noemen )
maar tis altijd al miserie geweest in die 7 maanden dat mijn schoonouders daar zijn
iedere maand als wij de factuur krijgen zijn er enkele stukken was teveel aangerekend die niet van hen zijn zoals dekbedovertrekken en die hebben ze niet ( het zijn gewone lakens ) en mijn ventje heeft al verschillende mails gestuurd en ook telefoontjes gedaan om het in orde te krijgen maar ze beloven daar dat het in orde zal komen en sturen dan een creditnota maar het bedrag die teveel betaald is word nooit terug betaald en nu zijn we het meer dan beu en daardoor gaan wij nu zelf de was afhalen en doen die naar een wasserij uit de streek die jammer genoeg de was niet komt afhalen aan het rusthuis omdat het te ver buiten hun ronde ligt

frankje weeral een mooie bewerking gemaakt

Bertje ik heb die kat niet gezien hoor onder de kast :roll: :roll:

en ondertussen is het alweer helemaal donker sè

marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos , Bekske en Flowers
nog een gezellige avond verder

daaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
Bert

25 jan 2021, 18:10

zonnebloemetje schreef:

hahaha, Bloemeke, dan zal die al weggelopen zijn zekers......🤣😂🤣😂🤣

An-W

25 jan 2021, 18:28

Bert schreef:
25 jan 2021, 18:10
zonnebloemetje schreef:

hahaha, Bloemeke, dan zal die al weggelopen zijn zekers......🤣😂🤣😂🤣
Grapjas , ik wist gewoon dat je dat ging zeggen :P
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

An-W

25 jan 2021, 18:31

zonnebloemetje schreef:
jadi en An-W in het rusthuis word de was daar opgehaald door een industriële wasserij uit Oost-Vlaanderen in overeenstemming met de residentie ( zoals ze zich daar noemen )
maar tis altijd al miserie geweest in die 7 maanden dat mijn schoonouders daar zijn
iedere maand als wij de factuur krijgen zijn er enkele stukken was teveel aangerekend die niet van hen zijn zoals dekbedovertrekken en die hebben ze niet ( het zijn gewone lakens ) en mijn ventje heeft al verschillende mails gestuurd en ook telefoontjes gedaan om het in orde te krijgen maar ze beloven daar dat het in orde zal komen en sturen dan een creditnota maar het bedrag die teveel betaald is word nooit terug betaald en nu zijn we het meer dan beu en daardoor gaan wij nu zelf de was afhalen en doen die naar een wasserij uit de streek die jammer genoeg de was niet komt afhalen aan het rusthuis omdat het te ver buiten hun ronde ligt
Oja , dat had je al eens verteld , dat die rekeningen nooit klopten .
Ja groot gelijk dan dat je het zelf gaat doen . Je zou er moedeloos van worden .

Succes morgen bij de dokter .

An-W

25 jan 2021, 18:48

Afbeelding

grootjegerda

25 jan 2021, 18:55

thijli schreef:
25 jan 2021, 16:26

Gerda hoe gaat het met je?

Naar omstandigheden goed hoor, Dank je!
Bij jullie ook alles goed?
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding