In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
beide snurker en 's nachts wakker worden maar elke op een ander uur om naar de wc te gaan. Dus zit je in een vicieuze cirkel van elkaar wakker te houden.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Vandaag boodschappendag. Het nodige in huis gehaald voor de week door te komen en voorraad voor mijn moeder ingeslagen, vooral de grote en zware dingen zoals flessen water
Na de middag koers gekeken en nu het eten in de oven. Pff ik heb het al warm. Gevulde paprika met gebakken aardappelen allebei uit de oven.
Raar weer ze voorspellen voor subiet lichte regen. Het is vochtig warm buiten, eigenlijk weer dat je zou slapen.
Marietteke volgende zaterdag zijn wij in jouw gemeente, we gaan naar de abdij fietsen naar de tentoonstelling van de bellenplanten.
Dikke knuffel allemaal
Na de middag koers gekeken en nu het eten in de oven. Pff ik heb het al warm. Gevulde paprika met gebakken aardappelen allebei uit de oven.
Raar weer ze voorspellen voor subiet lichte regen. Het is vochtig warm buiten, eigenlijk weer dat je zou slapen.
Marietteke volgende zaterdag zijn wij in jouw gemeente, we gaan naar de abdij fietsen naar de tentoonstelling van de bellenplanten.
Dikke knuffel allemaal
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Nog niet alle boodschappen binnen.
Afspraak liep wat uit en we zijn vanmiddag naar Duitsland geweest
Van daar wel het 1 en ander mee genomen wat op mijn lijstje stond.
Maar ook behoorlijk wat spul dat ik daar niet kon vinden.
Ook al wat dingen aangeschaft voor oudste voor volgend schooljaar, want daar was ook al een lijst van binnen gekomen
Nog niet alle boodschappen binnen.
Afspraak liep wat uit en we zijn vanmiddag naar Duitsland geweest
Van daar wel het 1 en ander mee genomen wat op mijn lijstje stond.
Maar ook behoorlijk wat spul dat ik daar niet kon vinden.
Ook al wat dingen aangeschaft voor oudste voor volgend schooljaar, want daar was ook al een lijst van binnen gekomen
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
Bert
Goede morgen leuterkes,
ik heb geslapen dat mijn ene oog het andere niet zag..

. En zelfs nu nog niet klaar wakker.
Dus mijn schema ligt nu helemaal overhoop daar ik zo lang heb geslapen. Het was verdorie 8 uur toen mijn euro begon te vallen dat ik moest opstaan.
Aan de andere kant, het heeft me deugd gedaan.
Nog geen nieuwe pot gehaald naar het tuincenter. Mogelijk zal dit vandaag gebeuren.
Seffens eens mijn compressorke in gang steken en de bandjes van ons wagentje oppompen.
Alhoewel het waarschijnlijk niet nodig zal zijn want daar zitten toch sensoren in (TPMS) om de bandendruk te controleren. En als die niet in orde is gaat een lampje branden.
Niet bij mij maar op het dashboard
. Eenmaal heeft het toch al gewerkt, toen zat er een dikke vijs in een band.
Zal naar het schijnt een mooie dag worden. Hopelijk niet te warm.
Eerst nog ontbijten want ben helemaal uit mijn ritme.
Voila, ik heef geschrijft en geleest.
Tot latersss...
ik heb geslapen dat mijn ene oog het andere niet zag..
Dus mijn schema ligt nu helemaal overhoop daar ik zo lang heb geslapen. Het was verdorie 8 uur toen mijn euro begon te vallen dat ik moest opstaan.
Aan de andere kant, het heeft me deugd gedaan.
Nog geen nieuwe pot gehaald naar het tuincenter. Mogelijk zal dit vandaag gebeuren.
Seffens eens mijn compressorke in gang steken en de bandjes van ons wagentje oppompen.
Alhoewel het waarschijnlijk niet nodig zal zijn want daar zitten toch sensoren in (TPMS) om de bandendruk te controleren. En als die niet in orde is gaat een lampje branden.
Niet bij mij maar op het dashboard
Zal naar het schijnt een mooie dag worden. Hopelijk niet te warm.
Eerst nog ontbijten want ben helemaal uit mijn ritme.
Voila, ik heef geschrijft en geleest.
Tot latersss...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen allemaal
ik voel mij niet goed en mijn kop voelt echt mottig want ik heb een verkoudheid te pakken en ik heb dan ook nog last van draaiingen er bij en mijn huisarts is juist voor twee weken in verlof en begint maar terug te werken 1 augustus en als ik geen antibiotica neem dan gaat het bij mij altijd van kwaad naar erger en tis nu nog weekend ook , dus das dikke pech voor mij
maandag zal ik moeten proberen om bij een andere dokter terecht te kunnen want gisteren ochtend heb ik ook al gebeld naar een andere dokters praktijk waar er 4 dokters werken hier enkele kilometers verder en ze willen daar geen nieuwe patiënten er bij en ook niet voor één keer omdat mijn huisarts in verlof is en dat vind ik echt niet kunnen
dus vandaag rustig aan doen en ik zal wel zien
Sarina ook in de lappenmand gelegen , hopelijk ben je nu toch wat beter , vlug beterschap hoor
Bertje doe maar rustig aan want tis weekend hé
Remie hopelijk al weer beter met jou
mama-inge is het nu nog warm daar bij jullie ??????????????
hier valt het mee hoor want vannacht had ik koud en ik heb een dekentje moeten bijleggen aan mijn kant van het bed
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een aangename zaterdag verder
daaaaaag

ik voel mij niet goed en mijn kop voelt echt mottig want ik heb een verkoudheid te pakken en ik heb dan ook nog last van draaiingen er bij en mijn huisarts is juist voor twee weken in verlof en begint maar terug te werken 1 augustus en als ik geen antibiotica neem dan gaat het bij mij altijd van kwaad naar erger en tis nu nog weekend ook , dus das dikke pech voor mij
maandag zal ik moeten proberen om bij een andere dokter terecht te kunnen want gisteren ochtend heb ik ook al gebeld naar een andere dokters praktijk waar er 4 dokters werken hier enkele kilometers verder en ze willen daar geen nieuwe patiënten er bij en ook niet voor één keer omdat mijn huisarts in verlof is en dat vind ik echt niet kunnen
dus vandaag rustig aan doen en ik zal wel zien
Sarina ook in de lappenmand gelegen , hopelijk ben je nu toch wat beter , vlug beterschap hoor
Bertje doe maar rustig aan want tis weekend hé
Remie hopelijk al weer beter met jou
mama-inge is het nu nog warm daar bij jullie ??????????????
hier valt het mee hoor want vannacht had ik koud en ik heb een dekentje moeten bijleggen aan mijn kant van het bed
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een aangename zaterdag verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Heeft jouw dokter dan in de vakantie geen waarnemende huisarts waar je terecht kan ?zonnebloemetje schreef: ↑23 jul 2022, 09:47maandag zal ik moeten proberen om bij een andere dokter terecht te kunnen want gisteren ochtend heb ik ook al gebeld naar een andere dokters praktijk waar er 4 dokters werken hier enkele kilometers verder en ze willen daar geen nieuwe patiënten er bij en ook niet voor één keer omdat mijn huisarts in verlof is en dat vind ik echt niet kunnen![]()
![]()
Onze huisdokter is momenteel ook met vakantie maar op haar site staat wie de waarnemende huisarts is en welk nummer je dan moet bellen voor een afspraak .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Ik ben in huis een beetje aan het opruimen .
Dingen voor de afvalbak ( doe ik bij het winkelcentrum in de afval container ) en dingen voor de kringloop.
Ik moet dat doen als mijn man niet oplet , anders legt hij alles weer terug , want je zal het nog maar eens over 10 jaar of zo nodig hebben
Vanmiddag weer fietsen , toedeloeeeee en fijne zaterag allen .

Ik ben in huis een beetje aan het opruimen .
Dingen voor de afvalbak ( doe ik bij het winkelcentrum in de afval container ) en dingen voor de kringloop.
Ik moet dat doen als mijn man niet oplet , anders legt hij alles weer terug , want je zal het nog maar eens over 10 jaar of zo nodig hebben
Vanmiddag weer fietsen , toedeloeeeee en fijne zaterag allen .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

o jeetje !
Remie is jarig geweest , ..oeps vergeef me ..
een dagje te laat ; maar toch nog mijn welgemeende verjaardagswensen ,
Lenk dat is heel dicht bij mij ,
ik wist niet eens dat er tentoonstelling was van bellenplanten ,
zou ook wel eens kunnen komen piepen , en effe goedendag zeggen ,
AN W dat is hier ook zo ,
als ik iets weggooi doe ik het ook stiekem ,
bloemeke , is erg met de dokters he
mijn jongste zus was gevallen voor hare oprit ,
huisarts ni te bereiken , andere dokter had geen plaats ,
en ze had zoveel pijn ! , dan maar naar spoed ,
en haar arm was verstuikt en haar kin helemaal open ,
ponneke , mooi je fotoos
sarina , werkjes inhalen ,
ja als je ziek bent , kan je niks doen hé
Bertje eens langer geslapen
moet kunnen hoor , is teken dat je dat eens nodig hebt ,
iedereen nog 'n fijne dag
ik ga seffens effe fietsen ,
want morgen is het voor ons té warm
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
onze koffie heeft gesmaakt met een lekker rijsttaartje er bij
marietteke oei wat erg van jou zus en een ongelukje is rap gebeurd hé
An veel fietsplezier deze namiddag
allé mijn droogkast roept
daaaag

onze koffie heeft gesmaakt met een lekker rijsttaartje er bij
marietteke oei wat erg van jou zus en een ongelukje is rap gebeurd hé
An veel fietsplezier deze namiddag
allé mijn droogkast roept
daaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***

voor de vele mooie felicitaties i.v.m. mijn verjaardag gisteren.
en