In de Vier Seizoenen reeks 35 Zomer 2024
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hopelijk geen te warm weer meer gisteren na drie weken toch hulp gekregen voor boodschappen te doen .ALSOOK ZOALS IEDERE WEEK KINESIST EN NU DONDERDAG TERUG .Ook na de middag levering waarik wekelijks een beetje bestelt omdat ik dat daar goed vind.Dan nu aan een iets zware werk voor mij toch mijn vitrine kast leegmaken er staan verschillende soorten glazen in die ik jaarlijks een beurt gaf.Maar heb gewoon geen zin om het altijd nog te doen dusga ik het weg doen .Heb er meer dan veertig jaar deze kast een beurt gegeven en de glazen zijn nooitgebruik geweest was een geschenk van als ik hier kwam wonen .Had tegen die personen gezegd dat ze me er niet blij meemaakte want datik dat nooit zo gebruiken omdat ik geen bezoek heb .Degenedie ik hier nu zien is de kinesist 2 keer per week ,de huisarts om de 14 dagen en als de boodschappen hulp regelmatig kom 1keer perweek .Ja nu dagelijks depersoon die zorgt dat de honden en ik inbeweging blijven .Verder af entoe binnen en buiten een paar buren meestal om iets te lenen of vragen EN JA WEKELIJKS DIE AAN HUIS LEVERT ..Dus zo zie je dat ik in feite weinigbezoek heb .Nu er aan beginnen om die glazen indozen testeken want hetzijn er ongeveer 60 wel verschillende modellen .dusrest me nog een knussegezellige dag te wensen groetje
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goedemorgen allemaal, het weer weet nog niet
wat het wil.... de zon was er al wel om 7u
maar ze is terug gaan slapen denk ik
de lucht is grijs geworden... we zien wel.
Fijne dag allen en sterkte aan wie het nodig heeft!!
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede middag binnen zeven minuten!
Zo langzaamaan al een en ander in orde brengen voor zondag als ze allemaal komen.
Tot hiertoe zijn we met 19, waarschijnlijk 21. Oei, ik groei!
De kleinste eet nog niet mee met ons, de rest wel.
Dat maakt vijf veganisten, twee lactosevrij, een diabeet en de rest gewoon hoop ik.
Vrijdag komt vers&gezond met fruit en groenten.
Fruitsap heb ik al in huis.
De bakker wordt besteld zaterdag en dat gaat de middelste halen.
Nog zelf fruitsla maken en cake bakken.
Nog boodschapjes doen en voor de rest delegeren.
Kalm aan vandaag.
Ik moet denken aan het liedje:
Rij maar an ossewae, rij maar an
Zachtjes aan en niet te snel
Anders wordtdie osse moe. (Zuid-Afrikaans liedje)
Fijne dag allemaal.
De haan kraait hier, hij vergist zich van tijd denk ik.
Zo langzaamaan al een en ander in orde brengen voor zondag als ze allemaal komen.
Tot hiertoe zijn we met 19, waarschijnlijk 21. Oei, ik groei!
De kleinste eet nog niet mee met ons, de rest wel.
Dat maakt vijf veganisten, twee lactosevrij, een diabeet en de rest gewoon hoop ik.
Vrijdag komt vers&gezond met fruit en groenten.
Fruitsap heb ik al in huis.
De bakker wordt besteld zaterdag en dat gaat de middelste halen.
Nog zelf fruitsla maken en cake bakken.
Nog boodschapjes doen en voor de rest delegeren.
Kalm aan vandaag.
Ik moet denken aan het liedje:
Rij maar an ossewae, rij maar an
Zachtjes aan en niet te snel
Anders wordtdie osse moe. (Zuid-Afrikaans liedje)
Fijne dag allemaal.
De haan kraait hier, hij vergist zich van tijd denk ik.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemiddag Seizoentjes,
Sorry dat ik al een tijdje niet ben langs geweest, maar ik heb het gewoon druk gehad. Ook even computerloos e n zelfs GSM loos geweest. En dat had allemaal te maken met een horloge die ik droeg en geconnecteerd was met mijn GSM. Nooit meer. Enfin, mijn computer werkt weer en mijn nieuwe GSM doet het eindelijk ook zoals het hoort dankzij de desconnectie van die stomme horloge.
Ik zie dat het nu net 14:00H is, dat betekent dat ik Matice moet klaar maken voor de dagelijkse wandeling. OP dit uur is het rustig in straat en in het bos.
Liefs aan jullie allemaal en een spoedig herstel aan al de zieken.
-
Goede avond allen, hier regent het zachtjes...
niks aan te doen, we moeten nemen wat komt
Een gezellige avond nog en voor straks een goeie nacht
Sterkte en beterschap aan de zieken, mijn kaarsje brandt voor jullie
Bij leven en welzijn tot morgen....

niks aan te doen, we moeten nemen wat komt
Een gezellige avond nog en voor straks een goeie nacht
Sterkte en beterschap aan de zieken, mijn kaarsje brandt voor jullie
Bij leven en welzijn tot morgen....

-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Dadelijk beginnen aan het HH, want om 14:00H moeten we met Matice naar de trimster en dat is even rijden. Dan wordt hij gewassen, getrimd, nageltjes geknipt, ( nagellak wil hij niet
Ik heb echt nog druk de 2 volgende weken. Onderzoeken, een verjaardagsfeestje, een uitgesteld huwelijksfeest en nog zo'n aantal dingen. Nu ja, daar raken we ook wel weer door.
Gisteren was ik gaan wandelen met Matice, ik vertrok met droog weer, dus in een shirtje en handtasje dat ik altijd meeneem voor de wandeling. Daar zitten dan mijn sleutels in, mijn GSM, poepzakjes en mijn puf.
Maar ik dwaal af. Dus het was droog en besloot de middellange toer door het bos te doen. En toen gingen plots de hemelsluizen open. Ik had geen jasje aan, Matice had zijn regenjas niet aan. Om een lang verhaal kort te maken, wij waren beiden doorweekt toen we terug binnenkwamen. Douche genomen zodat ik het terug warm had en Matice zo droog mogelijk gedept met een speciale hondenhanddoek. En dat ging tamelijk vlot. Had hem voor het nadrogen nog even in de garage gelaten, daar staat toch ook een box met speelgoed, dus kan hij zich amuseren en dat heeft hij dan ook gedaan, want heb veel speelgoed in zijn box terug moeten leggen.
Zo, ik wens alle zieken en herstellenden veel beterschap. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen.
-
Goedemorgen allen,
Hier ook een regenachtige dag, vannacht ook regen gehad
en alles ligt nog goed nat, het is gelukkig alleen maar buiten
mijn HH werk is binnen
Aangename dag verder en clive, denk op tijd aan een rustpauze
als je het zo druk hebt
Hier ook een regenachtige dag, vannacht ook regen gehad
en alles ligt nog goed nat, het is gelukkig alleen maar buiten
mijn HH werk is binnen
Aangename dag verder en clive, denk op tijd aan een rustpauze
als je het zo druk hebt
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Redelijk goede dag gehad met hier en daar een Hickup en dat was een verkeerde tekenfilm die uitgezonden werd, maar in de plaats van Minions: The Rise of Gru, zonden ze iets totaal anders uit!
We hebben spaghetti gegeten, binnen natuurlijk want buiten was het gene vetten.
Ik heb ook redelijk goed geslapen. wel op een moment weer last gehad van hartkloppingen maar door diep in en uit de ademen is dat overgegaan. ( + een mug deed heel heel lastig
)
Vandaag qua eten is het deze middag tirez votre plan en vanavond zullen er kippeborrelhapjes op de menu staan. dit afhankelijk van ventje die vandaag naar Brugge moet. hij gaat naar mijn moeder en hij & zus gaan verder opruimen. er iets iets gezegd over een winterjas waarvan zijn zus er van overuigd is dat het bij me past en ook zal passen. we zullen wel zien. voor hetzelfde geld pas ik aan geen kanten in die winterjas (zoals dat kleed van 280 euro dat nèt niet pastte) of is die jas veel te groot en andere zaken. opnieuw: we zullen zien. plus een gegeven paard.....
Lilly is weer zichzelf. nu zit ze buiten denk ik. Maar ons grijs geval kan er ook opnieuw weer vandoor gegaan zijn naar boven waar ventje nog op 1 oor ligt. Die moet om 08.00 opstaan, zich klaarmaken en vertrekken. ik heb hier nog leesvoer genoeg. ik moet ook nog 2 truien in de was steken op delicaat denk ik omdat ze dan verfrist zijn en klaar om aan te trekken. ze mogen niet in de droogkast dus op een kapstok hangen en ergens drogen.
Er zou een DVD onderweg zijn ( CSI: NY met de vermiste 4 afleveringen). Gisteren dropte Post Nl 2 pakjes voor buurvrouw bij ons. niemand was thuis: allez, Cooper was thuis maar als dwergteckel heb je geen duimen om de deur open te doen, laat staan een stem om het uit te leggen aan die koerier dat je die pakjes wel in ontvangt wil nemen om het later aan vrouwtje te geven. Cooper ( en waarschijnlijk zijn partner in crime: Lowie) waren dus aan het blaffen. Die koerier van Post Nl vertrouwde het zaakje niet ( geen hondenliefhebber) en dus "ding-dong" bij de buren die zouden er wel raad mee weten. ( Ik heb buurvrouw verwittigd via messenger, die is er om gekomen om 14.30)
Later op de dag was Lilly buiten en zag Cooper haar. Hij blafte, zij miauwde en keek naar boven. Maar er kwamen geen kippenlevertjes of hartjes uit de lucht vallen, dus Lilly verloor haar intresse. ( we hebben ook ontdekt dat ze wel degelijk in staat is om een vogel te verschalken en dat ze een geluid maakt ( mekkeren) als ze die gezien heeft. Gimly was in de buurt en dacht: Pft, waar ben je mee bezig Zus? Doe geen moeite om die stoute vogel te pakken want die zijn zo rap als kijken weg.) Dus ze had geen kadootje voor me als dat haar bedoeling was. Ze is er ook in geslaagd een fluogroene elastiek te pakken te krijgen ( ik vond pootafdrukken op het deksel van de laptop en die groene fluo elastiek lag daar tussen het hoopje rommel) Ze heeft daar waarschijnlijk mee gespeeld en behandelt dat ding om een paardenstaart te maken als een prooi. Ze loopt er mee rond met dat ding in haar muil en dan is ze fier. Ventje vond die groene elastiek buiten op de koer nadat Lilly weer wenstte dat hij mee ging naar de tuin/haar domein. Hij raapte die op en kwam mij dit tonen. Lilly zat achter zijn rug te kijken van: Pappie? wat doe je nu weer? dat is van mij! Ik heb die eerlijk gevonden ( gepikt) en nu toon je dat aan mama die in The Zone is. Ik bekeek het ding en kwam dus tot eerder geschreven vaststelling. Ze mocht die groene fluo elastiek hebben en ventje gooide die naar haar toe.
Ze speelde er even mee als een kat met een muis en liep daarna zo fier als een gieter met dat ding in haar muil naar buiten en haar staart pijlrecht in de lucht. ze heeft dat ding waarschijnlijk ergens verstopt, waar alleen zij het kan vinden.
Rond 4 uur in de nacht is ze gaan keppen bij ventje en kwam even later bij mij om daar te kneden en te snorren ( de plaats waar ik pijn heb door die tuimeling van enkele weken geleden) Ze gaf me dus een soort accapunctuur om dat euvel te genezen. Ik heb haar laten doen en ik dommelde weer in. Toen ik weer wakker werd moest ik gaan plassen en ze lag aan het voeteind te maffen. het was dan rond 5 uur.
Gisteren een docu gezien van Telefacts Zomer: het ging over het verspreiden van naaktfoto's eerst op het www en die daarna naar een obsure website in The Dark Web wordt gezonden. De meisjes die getuigden vertelden verhalen hoe ze erin geslaagd waren geraakt om die foto's terug in hun bezit te krijgen ( een heel verhaal.er kwam een niet bestaande figuur in voor die haar wou helpen om deze foto's terug te halen via een MNS bericht maar die persoon bestond niet en er was ook geen divisie in de ambassade die zich met dat soort zaken bezig hield)
Daarom vertrouwt ventje whatsapp en instagram voor geen haar. Whatsapp is heel makkelijk te hacken door iemand met andere bedoellingen dan het versturen van berichtjes/foto's aan familieleden en vrienden. Hij maakte gebruik van die foto's om seksueel getinte boodschappen te sturen naar mensen die intresse zouden hebben in de aangeboden diensten. Dus Maike kreeg vreemde telefoontjes/berichten van personen die geloofden dat zij die dienst kon bewijzen.
Ventje is op heeft naar zijn zus gebeld en Lilly wil eten.( Gimly ook) Het probleem is een antieke kast die uit elkaar gehaald moet worden maar waar ventjes zus geen macht voor heeft wegens veel te zwaar. Die kast komen ze ophalen. In het kot moet ook nog alles opgeruimd worden en in een ladekast heeft ventje zus allerlei stoffen napjes gevonden die je kan gebruiken als Tafellakentje. Ook nylonkousen maat S. ( heb ik niet nodig, ik heb maat L. nodig)
Zo, ventje is vertrokken en gaat eerst naar mijn moeder om te kijken of alles in orde is en te horen of die iets nodig heeft. ( waarschijnlijk broodjes) en hopelijk is ze alleen want vandaag komt Subbedutte met haar boekjes. ( Primo & Dag allemaal) Ze komen ook met haar eten.
Ik heb het rijk alleen. Ik moet om 15 u.15 wel bij de kapster zijn. er zijn 2 alarmen ingesteld voor het geval dat ik het vergeet. Ik moet me gaan omkleden in iets deftigs. Mijn haar gaat een beetje korter geknipt worden en gewassen en gefönd en plat gestreken door een tang/strijkijzer. Het is nog steeds grijs en ik heb fijn haar. ( moeilijk om daar een coupe in te steken zoals mijn moeder dat wil) Ik moet ook nog een afspraak maken voor een pedicure. Maandag moet ik voor een behandeling en er moet worden afgesproken met Frank om dat hout te komen halen op een datum dat het past. ( zal in oktober zijn) Deze maand zit boenkvol zei ventjes Zus. ( fameliefeest van de Strubbeclan)
Fijne dag seizoentjes
Redelijk goede dag gehad met hier en daar een Hickup en dat was een verkeerde tekenfilm die uitgezonden werd, maar in de plaats van Minions: The Rise of Gru, zonden ze iets totaal anders uit!
We hebben spaghetti gegeten, binnen natuurlijk want buiten was het gene vetten.
Ik heb ook redelijk goed geslapen. wel op een moment weer last gehad van hartkloppingen maar door diep in en uit de ademen is dat overgegaan. ( + een mug deed heel heel lastig
Vandaag qua eten is het deze middag tirez votre plan en vanavond zullen er kippeborrelhapjes op de menu staan. dit afhankelijk van ventje die vandaag naar Brugge moet. hij gaat naar mijn moeder en hij & zus gaan verder opruimen. er iets iets gezegd over een winterjas waarvan zijn zus er van overuigd is dat het bij me past en ook zal passen. we zullen wel zien. voor hetzelfde geld pas ik aan geen kanten in die winterjas (zoals dat kleed van 280 euro dat nèt niet pastte) of is die jas veel te groot en andere zaken. opnieuw: we zullen zien. plus een gegeven paard.....
Lilly is weer zichzelf. nu zit ze buiten denk ik. Maar ons grijs geval kan er ook opnieuw weer vandoor gegaan zijn naar boven waar ventje nog op 1 oor ligt. Die moet om 08.00 opstaan, zich klaarmaken en vertrekken. ik heb hier nog leesvoer genoeg. ik moet ook nog 2 truien in de was steken op delicaat denk ik omdat ze dan verfrist zijn en klaar om aan te trekken. ze mogen niet in de droogkast dus op een kapstok hangen en ergens drogen.
Er zou een DVD onderweg zijn ( CSI: NY met de vermiste 4 afleveringen). Gisteren dropte Post Nl 2 pakjes voor buurvrouw bij ons. niemand was thuis: allez, Cooper was thuis maar als dwergteckel heb je geen duimen om de deur open te doen, laat staan een stem om het uit te leggen aan die koerier dat je die pakjes wel in ontvangt wil nemen om het later aan vrouwtje te geven. Cooper ( en waarschijnlijk zijn partner in crime: Lowie) waren dus aan het blaffen. Die koerier van Post Nl vertrouwde het zaakje niet ( geen hondenliefhebber) en dus "ding-dong" bij de buren die zouden er wel raad mee weten. ( Ik heb buurvrouw verwittigd via messenger, die is er om gekomen om 14.30)
Later op de dag was Lilly buiten en zag Cooper haar. Hij blafte, zij miauwde en keek naar boven. Maar er kwamen geen kippenlevertjes of hartjes uit de lucht vallen, dus Lilly verloor haar intresse. ( we hebben ook ontdekt dat ze wel degelijk in staat is om een vogel te verschalken en dat ze een geluid maakt ( mekkeren) als ze die gezien heeft. Gimly was in de buurt en dacht: Pft, waar ben je mee bezig Zus? Doe geen moeite om die stoute vogel te pakken want die zijn zo rap als kijken weg.) Dus ze had geen kadootje voor me als dat haar bedoeling was. Ze is er ook in geslaagd een fluogroene elastiek te pakken te krijgen ( ik vond pootafdrukken op het deksel van de laptop en die groene fluo elastiek lag daar tussen het hoopje rommel) Ze heeft daar waarschijnlijk mee gespeeld en behandelt dat ding om een paardenstaart te maken als een prooi. Ze loopt er mee rond met dat ding in haar muil en dan is ze fier. Ventje vond die groene elastiek buiten op de koer nadat Lilly weer wenstte dat hij mee ging naar de tuin/haar domein. Hij raapte die op en kwam mij dit tonen. Lilly zat achter zijn rug te kijken van: Pappie? wat doe je nu weer? dat is van mij! Ik heb die eerlijk gevonden ( gepikt) en nu toon je dat aan mama die in The Zone is. Ik bekeek het ding en kwam dus tot eerder geschreven vaststelling. Ze mocht die groene fluo elastiek hebben en ventje gooide die naar haar toe.
Ze speelde er even mee als een kat met een muis en liep daarna zo fier als een gieter met dat ding in haar muil naar buiten en haar staart pijlrecht in de lucht. ze heeft dat ding waarschijnlijk ergens verstopt, waar alleen zij het kan vinden.
Rond 4 uur in de nacht is ze gaan keppen bij ventje en kwam even later bij mij om daar te kneden en te snorren ( de plaats waar ik pijn heb door die tuimeling van enkele weken geleden) Ze gaf me dus een soort accapunctuur om dat euvel te genezen. Ik heb haar laten doen en ik dommelde weer in. Toen ik weer wakker werd moest ik gaan plassen en ze lag aan het voeteind te maffen. het was dan rond 5 uur.
Gisteren een docu gezien van Telefacts Zomer: het ging over het verspreiden van naaktfoto's eerst op het www en die daarna naar een obsure website in The Dark Web wordt gezonden. De meisjes die getuigden vertelden verhalen hoe ze erin geslaagd waren geraakt om die foto's terug in hun bezit te krijgen ( een heel verhaal.er kwam een niet bestaande figuur in voor die haar wou helpen om deze foto's terug te halen via een MNS bericht maar die persoon bestond niet en er was ook geen divisie in de ambassade die zich met dat soort zaken bezig hield)
Daarom vertrouwt ventje whatsapp en instagram voor geen haar. Whatsapp is heel makkelijk te hacken door iemand met andere bedoellingen dan het versturen van berichtjes/foto's aan familieleden en vrienden. Hij maakte gebruik van die foto's om seksueel getinte boodschappen te sturen naar mensen die intresse zouden hebben in de aangeboden diensten. Dus Maike kreeg vreemde telefoontjes/berichten van personen die geloofden dat zij die dienst kon bewijzen.
Ventje is op heeft naar zijn zus gebeld en Lilly wil eten.( Gimly ook) Het probleem is een antieke kast die uit elkaar gehaald moet worden maar waar ventjes zus geen macht voor heeft wegens veel te zwaar. Die kast komen ze ophalen. In het kot moet ook nog alles opgeruimd worden en in een ladekast heeft ventje zus allerlei stoffen napjes gevonden die je kan gebruiken als Tafellakentje. Ook nylonkousen maat S. ( heb ik niet nodig, ik heb maat L. nodig)
Zo, ventje is vertrokken en gaat eerst naar mijn moeder om te kijken of alles in orde is en te horen of die iets nodig heeft. ( waarschijnlijk broodjes) en hopelijk is ze alleen want vandaag komt Subbedutte met haar boekjes. ( Primo & Dag allemaal) Ze komen ook met haar eten.
Ik heb het rijk alleen. Ik moet om 15 u.15 wel bij de kapster zijn. er zijn 2 alarmen ingesteld voor het geval dat ik het vergeet. Ik moet me gaan omkleden in iets deftigs. Mijn haar gaat een beetje korter geknipt worden en gewassen en gefönd en plat gestreken door een tang/strijkijzer. Het is nog steeds grijs en ik heb fijn haar. ( moeilijk om daar een coupe in te steken zoals mijn moeder dat wil) Ik moet ook nog een afspraak maken voor een pedicure. Maandag moet ik voor een behandeling en er moet worden afgesproken met Frank om dat hout te komen halen op een datum dat het past. ( zal in oktober zijn) Deze maand zit boenkvol zei ventjes Zus. ( fameliefeest van de Strubbeclan)
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-

gisteren zijn we nog buiten geweest als het al donker was maar hetregendetoen niet meer alsook kon die persoon niet vroeger komen .Dus hebben ze alle drie een goede uitgeruste nacht gehad .Maar ik heb amper geslapen door pijn zweten ademnood enz .Heb juist maar 64 minuten geslapen .Zal enorm blij zijn als het maandag ga zijn ja ik heb gisteren de glazen weggedaan die ik nietgebruik waren er 72glazen die ik in kranten papier en dozen heb gedaan maar ze zijn weg .Heb daar wel enkele uren bezig mee geweest met de nodige rustpauzes er tussen .Nu nog eens een eetservies weg doen die ik niet gebruik zo dat ik dat ook niet meer proper moet maken ieder jaar .Al wat ik niet gebruik gastilletjes aan weg .Dateetservies had ik gespaardmet zegeltjes in een winkele in dejaren 80 en nooit in feite gebruikt vondhet te mooi stom vanmij .Maar ik had ander servies van iemand gekregen en dat gebruik ik nog dagelijks .Dat was steviger ook vond ik .ER is ondertussen wel een en ander gsneuveld maar voor mij alleen heb ik geen hopen nodig ik was toch iedere dag af met de hand waarik enorm kan van genieten .ETEN KLAARMAKEN ENAFWAS DAT GEEFT ME ZO EEN RUST ONDANKS IK WEINIG EET .Maar genietervan nu straks stoofvlees klaarmaken en derest in diepvries ik maak dat met een groot deel omdat het toch veel tijd nodig heeft .Daarna is het gemakkelijk om enkele keren uit de vriezerte halen .En dat is met soep ook zo een grote pot en daarna in vriezer .Dan nog dagelijks de drie viervoeters hun eten klaar maken krijgen iedere dag vers eten en iedere dag ietsanders.Ik genietalsik ze alle drie naast mekaar zie smullen .Als ze gedaan hebben ga er nog eentje de eetbakken afwassen .Die zorg ervoor dat ik niet veel werk heb om ze afte wassen .Die ene zorg ook dat ik de drinkbakken op tijd vul zoals ze dat duidelijk maak is niet tegeloven .Hier is weer het ochtend concertbezig met de gevleugelde .Normaal word een kleine parkiet maar 15 jaaren ik heb hier ene zittendie van 1992 is .EN DIE DOE NIET ONDER TEGENOVER DE ANDERE .De dierenarts sta ook verbaasd dat die zo goed blijft .Nu dit postenen dan weer starten met een beetjehuishoud werk te doenmetnodige rustpauze en watvandaag niet gedaan is ,is voor morgen omdathet anders niet gaat .Dus genietvan jullie dag groetje
-
Goede middag iedereen,
Hier probeert de zon al de hele dag maar het lukt niet goed
we hebben ook al een paar regenbuien gehad
maar het is vochtig warm..... (onweerachtig!)
Ik ga nu eerst een betaling doen met een frisdrank zero bij mij
(Niet alles kan automatisch betaald worden)
Een fijne dag allemaal verder en tot morgen maar weer
Sterkte aan wie het nodig heeft!
Hier probeert de zon al de hele dag maar het lukt niet goed
we hebben ook al een paar regenbuien gehad
maar het is vochtig warm..... (onweerachtig!)
Ik ga nu eerst een betaling doen met een frisdrank zero bij mij
(Niet alles kan automatisch betaald worden)
Een fijne dag allemaal verder en tot morgen maar weer
Sterkte aan wie het nodig heeft!
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Mijn haartjes zijn weer gedaan. Gisteren kwam ventje thuis met een hele hoop tussenseizoen en winterjassen. Ik moet nog passen en wat ik niet wil gaat in een zak voor de kledingcontainer. ventjes moeder had een eerder conservatieve smaak in kleding. Ik heb zoiets van: als het maar gemakkelijk zit en me warm houdt, dan is het goed. Kleur is meestal van geen belang. Behalve somige modekleuren.
Neem nu als voorbeeld de kleur Kakhi. ( een groen/bruinachtig iets) Dan denk je toch automatsch aan camouflage? Het leger? 't staat sommigen die herstkleuren in hun palet hebben ongetwijfeld mooi. Maar ik heb winterkleuren in mijn palet. Daarom heb ik een voorliefde voor bordeau, grijs en zwart. ( donkerblauw geef ik ook nog een kans) Maar andere kleuren? knaloranje? no way josè. wat de mode ook voorschrijft, ik laat die trent aan me voorbij gaan. Ook heeft ventje een hele lading kaarsen mee. Dus daar moet ik me ook mee bezig houden en de gele voor mijn moeder houden voor pasen want die versiert heel graag. Maar eerst moet Kerstdag nog komen en ja: de winkels liggen al vol kerstgerief!!!
Gisteren heb ik me kosteloos geamuseerd met het manipuleren van recente een foto van mij. ik liet er zo'n AI programma voor foto's op los.volgens dat programma was dat 'the real me" die mensen zagen als ze me in levende lijve zien.
ventje zegt: met zo'n AI kan je van alles doen. ( veel van die apps om een foto te bewerken, daar moet je voor betalen. aheum...niet met mij.)
Deze die ik gisterenavond geprobeerd heb na vele moet ik er ook nog afgooien.
over afgooien gesproken, gisteren heb ik ook een aantal spellen die ik uit verveling gedownload had, er ook uitgekieperd. waarom in joostnaam heb ik dat gedownload? weg ermee. ik moet daar ook nog aan verder doen.
We hebben gisteren kippeborrelhapjes gegeten. Lilly heeft een zo'n afgeknaagd boutje gekregen en was daar van aan het eten, wat ons verbaasde want Lilly is niet echt voor kip.
Vrijdag staat er op de menu van ventje: rolmops. gewoon rolmops. geen aardappel erbij.
Vandaag is het een raadsel. maar ventje moet toch op boodschap met het lijstje dus dat komt wel in orde. ( hij moet een vers brood meebrengen en beleg van de Carrf. omdat onze beenhouwer gesloten is.)
Er zijn hele hard windvlagen voorspeld wat waar is want in de slaapkamer voel je die omdat het raam op Kiep staat. Daarom ben ik ook opgestaan want ik had het koud. Ben ook vroeg naar mijn bed gegaan. Die pijn in mijn rechterzijde is nog niet helemaal weg. Lilly probeerde weer accapunctuur maar ineens werd ze gestoord. ze is ook onbeschaamd over mijn lichaam gelopen. Ik vroeg aan haar of ze dit mocht. waarop ventje antwoordde: Ja, hoor. Ik mag dat. ( ze was knuffels gaan vragen aan ventje nadat ik terug was van de badkamer)
Ze is dan uiteindelijk weer op het voeteind gaan liggen. Maar ik kon de slaap niet meer vatten. Ik ben opnieuw naar de badkamer geweest waar ik mijn gezicht heb ingesmeerd met zo'n capsule waarmee je rimpels en andere dingen mee kunt wegkrijgen op voorwaarde dat je dat 2 x op een dag doet. Er zit een olie in. Gelukkig was die olie niet duur. Komt van het kruidende vat en was in reclame. En net zoals met AI kunnen ze met reclame je ook alles doen geloven.
Ik heb Rika aangestoken omdat het hier killig was. Nu ligt ons Gimly op een platte kartonnen doos waarin mijn jeansjasje in zwart zat. Dat heb ik gepast en ik moet nog een 'pin' van Star Trek erop doen. dat kan ik krijgen bij de chinese wenswebsite. Nu zit er zo'n 'pin' op mijn lange lavendelkleurige jas. ( die ik heb gekocht voor de begafenis van ventjes moeder)
Gimly is duidelijk in zijn nopjes. Waar Lilly is? Geen idee maar die zal de poot genomen hebben naar boven. En als ik opsta voor iets staat Gimly aan zijn teljoor en die ligt nog halfvol. ( maar ik wil eten!) Dat oud eten is voor de mulch die vandaag moet werken, anders is het te laat en vrijdag moet alles in de vuilnisbakzak. Vandaag niet vergeten die 2 truien te wassen op delicaat programma. dan zijn die klaar voor gebruik. Ik moet alleen nog een bijpassende broek vinden in Bordeau of zwart. ( en die heb ik liggen)
Ik ga nu mijn tablet nemen en bonussen ophalen.Gisteren de boerderij niet bezocht wegens vergeten. En ik had 2 alarmen gezet om mijn afspraak bij de kapster niet te vergeten.
Fijne dag seizoentjes
Mijn haartjes zijn weer gedaan. Gisteren kwam ventje thuis met een hele hoop tussenseizoen en winterjassen. Ik moet nog passen en wat ik niet wil gaat in een zak voor de kledingcontainer. ventjes moeder had een eerder conservatieve smaak in kleding. Ik heb zoiets van: als het maar gemakkelijk zit en me warm houdt, dan is het goed. Kleur is meestal van geen belang. Behalve somige modekleuren.
Gisteren heb ik me kosteloos geamuseerd met het manipuleren van recente een foto van mij. ik liet er zo'n AI programma voor foto's op los.volgens dat programma was dat 'the real me" die mensen zagen als ze me in levende lijve zien.
ventje zegt: met zo'n AI kan je van alles doen. ( veel van die apps om een foto te bewerken, daar moet je voor betalen. aheum...niet met mij.)
Deze die ik gisterenavond geprobeerd heb na vele moet ik er ook nog afgooien.
over afgooien gesproken, gisteren heb ik ook een aantal spellen die ik uit verveling gedownload had, er ook uitgekieperd. waarom in joostnaam heb ik dat gedownload? weg ermee. ik moet daar ook nog aan verder doen.
We hebben gisteren kippeborrelhapjes gegeten. Lilly heeft een zo'n afgeknaagd boutje gekregen en was daar van aan het eten, wat ons verbaasde want Lilly is niet echt voor kip.
Vrijdag staat er op de menu van ventje: rolmops. gewoon rolmops. geen aardappel erbij.
Vandaag is het een raadsel. maar ventje moet toch op boodschap met het lijstje dus dat komt wel in orde. ( hij moet een vers brood meebrengen en beleg van de Carrf. omdat onze beenhouwer gesloten is.)
Er zijn hele hard windvlagen voorspeld wat waar is want in de slaapkamer voel je die omdat het raam op Kiep staat. Daarom ben ik ook opgestaan want ik had het koud. Ben ook vroeg naar mijn bed gegaan. Die pijn in mijn rechterzijde is nog niet helemaal weg. Lilly probeerde weer accapunctuur maar ineens werd ze gestoord. ze is ook onbeschaamd over mijn lichaam gelopen. Ik vroeg aan haar of ze dit mocht. waarop ventje antwoordde: Ja, hoor. Ik mag dat. ( ze was knuffels gaan vragen aan ventje nadat ik terug was van de badkamer)
Ze is dan uiteindelijk weer op het voeteind gaan liggen. Maar ik kon de slaap niet meer vatten. Ik ben opnieuw naar de badkamer geweest waar ik mijn gezicht heb ingesmeerd met zo'n capsule waarmee je rimpels en andere dingen mee kunt wegkrijgen op voorwaarde dat je dat 2 x op een dag doet. Er zit een olie in. Gelukkig was die olie niet duur. Komt van het kruidende vat en was in reclame. En net zoals met AI kunnen ze met reclame je ook alles doen geloven.
Ik heb Rika aangestoken omdat het hier killig was. Nu ligt ons Gimly op een platte kartonnen doos waarin mijn jeansjasje in zwart zat. Dat heb ik gepast en ik moet nog een 'pin' van Star Trek erop doen. dat kan ik krijgen bij de chinese wenswebsite. Nu zit er zo'n 'pin' op mijn lange lavendelkleurige jas. ( die ik heb gekocht voor de begafenis van ventjes moeder)
Gimly is duidelijk in zijn nopjes. Waar Lilly is? Geen idee maar die zal de poot genomen hebben naar boven. En als ik opsta voor iets staat Gimly aan zijn teljoor en die ligt nog halfvol. ( maar ik wil eten!) Dat oud eten is voor de mulch die vandaag moet werken, anders is het te laat en vrijdag moet alles in de vuilnisbakzak. Vandaag niet vergeten die 2 truien te wassen op delicaat programma. dan zijn die klaar voor gebruik. Ik moet alleen nog een bijpassende broek vinden in Bordeau of zwart. ( en die heb ik liggen)
Ik ga nu mijn tablet nemen en bonussen ophalen.Gisteren de boerderij niet bezocht wegens vergeten. En ik had 2 alarmen gezet om mijn afspraak bij de kapster niet te vergeten.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-
Goedemorgen allemaal,
't is hier weer een grijze ochtend
ik hoop wel dat het niet de hele dag gaat regenen
want ik zou nog boodschappen willen doen...
Fijne dag verder en veel sterkte aan al wie het nodig heeft
't is hier weer een grijze ochtend
ik hoop wel dat het niet de hele dag gaat regenen
want ik zou nog boodschappen willen doen...
Fijne dag verder en veel sterkte aan al wie het nodig heeft
-

ik kom hiereven rusten zal enorm blij zijn als het maandag ga zijn .Ga met grote stappen achteruit .HEB NOG MAAR JUIST MIJN ONTBIJT BINNEN.En dat vraagt al veel van mij omdat klaar te maken .De appelsienen zelf persen vraagt al veel kracht van mij .Afijn ja nu kan ik op adem komen dit vraagt zo geen grote inspanning .Ik voel datikgisteren te veel gedaan heb wat anders een peulschil zo lijken .Had de vitrine kast uitgewassen endaar nog ietsingeet dat weg moet daarna eennkleine vitrine kast waar amper iets in staat .Alsook het kastje onder de gootsteen .en ook de vloergedweild met demop die ik met eenpedaal aan emmer kan uitwringen .Dat was werk voor mij van de heledag metde nodige rustpauzes .OM TE ZWIJGEN OVER DE ADEMNOOD EN ZWETEN .Afijn ja nog een beetjegeduld en hopen dat ze me kunnen helpen .De persoon zei gisteren avond ik zie datje weer teveel gedaan heb ondanks hij nog niet wist wat ik gedaan heb .Hij zei gisteren avond nog laat het werk zo behalve etenklaarmaken tot maandag want je zet je enorm achteruit en ik ziedat je enorme pijn heb ondanks je daar over zwijgt .Dus zal ik proberenzijn raad op te volgen en vooral geduld hebben zeker .Ga straks voor de viervoeters hun eten klaar maken en voor mij nog een restje uit de riezer halen dan is dat ook weg .Want ik eet weinig ende overschot gaat meestalde vriezer in .Nu rest me nog jullie het beste te wensen en tracht te genieten om het even hoe en welk weerhet ook is groetje
-
Goede middag allemaal,
Hier is de zon er af en toe toch even en het is warm
Ik heb een deel van de boodschappen gedaan,
morgen de rest want met een rollator kan je niet veel
ineens meebrengen, maar het is telkens een wandeling
en dat is goed, wat beweging moet, dus elke dag even buiten
als het kan en nu is het droog dus.....het was druk bij Al**
Zo, ik ben weer even uitgerust en alles staat op z'n plaats
Nu met een fris drankje nog wat naar de Vuelta kijken
het is nog zo'n 70tal km en het ziet er daar ook grijs uit
Vanavond een koude slaschotel met gerookte zalm
Nog een aangename dag voor jullie allen en tot morgen
Sterkte en moed aan de zieken!! o-a Bekske en clive
Hier is de zon er af en toe toch even en het is warm
Ik heb een deel van de boodschappen gedaan,
morgen de rest want met een rollator kan je niet veel
ineens meebrengen, maar het is telkens een wandeling
en dat is goed, wat beweging moet, dus elke dag even buiten
als het kan en nu is het droog dus.....het was druk bij Al**
Zo, ik ben weer even uitgerust en alles staat op z'n plaats
Nu met een fris drankje nog wat naar de Vuelta kijken
het is nog zo'n 70tal km en het ziet er daar ook grijs uit
Vanavond een koude slaschotel met gerookte zalm
Nog een aangename dag voor jullie allen en tot morgen
Sterkte en moed aan de zieken!! o-a Bekske en clive
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Denk niet dat het vandaag 27° gaat worden. Hier is het nog grijs maar niet koud.
Gisteren naar zoon geweest zoals elke woensdag als het school is. De kids zijn goed gestart , ook de 2 ukkemeisjes. Ja, da's altijd afwachten in een nieuwe school. Ukkemeisje 2 heeft enkele vriendjes uit de vorige school in haar klas , alsook ukkemeisje1. Dat is toch al fijn dat je iemand kent.
Straks soep maken , da's ook lang geleden. In de laatste 2 maanden eigenlijk geen soep gemaakt. In de zomer hoeft dat voor manlief niet. En voor mij alleen maak ik dat niet.
De diepvries begint terug aardig vol te geraken zoals elk jaar. Nu nog enkel wortelen en pompoen. Die pompoen stoof ik tot moes, dat beneemt veel minder plaats, is dan enkel goed voor soep van te maken.
Vandaag 2 keer iets met de auto. Toen ik na het inladen van de boodschappen , de koffer wilde dichtdoen, viel die handgreep uit de kofferdeur , en rolde onder de auto. Zag die wel liggen onder de auto, maar was nu toch niet van plan om op mijn buik te gaan liggen om die te nemen. Kwamen daar net 2 schooljongens aan, aangesproken, het probleempje uitgelegd en de ene lag al op z'n buik , om het te nemen. Dank u wel , jongens. Later toen ik thuis kwam, leg ik de auto stil en ineens begint de radio te spelen
Dames, tot morgen allemaal.