Goede morgen seizoentjes,
Hier zitten we weer voor het scherm. Wakker geworden van een oorverdovende miauw, afkomstig van Gimly.

Denk dan maar niet dat je weer kunt inslapen.

ventje wel, maar ik niet.
Enfin. Nu we toch op zijn kunnen we bonussen ophalen en even in The zone gaan maar dan moet het alarm aan want ik bel zoals gewoonte met moeder. En als ik in The zone zit verlies ik de tijd uit het oog. Kan ook een spelletje Sims spelen.
Clive: Ja, ik heb nogal veel "huisarrest voor volwassenen" de laatste tijd. gisteren had ik er geen. Vandaag heb ik weer huisarrest. er komen twee koeriers. Deze van Dr*nkdoz**n en een die van de Ldl Shop. Ventje vind het toch nodig dat er een bijverwarming in de badkamer staan dus hebben we gekozen voor een zwenktoestel op 2 standen. Die gaat dan warme lucht blazen mocht de verwarming het net wat minder doen en ik in de badkamer ben om te douchen. De andere is een fles Whisky met de naam Loch Lomond. Deze naam komt ook in de parodie Spaceballs van Mel Brooks voor. Daar zegt een karakter: Loch one, Loch two, Loch Lomond. En beiden aan te komen artikelen waren BF-kortingen daar ze echt een hele late thanksgiving gehad hebben.
En opgepast: cybermonday komt er ook nog aan! Net die dag ben ik en route. Er zou in de AH de fumè in reclame staan. De tegenhanger van de fusè die al in de frigo zit. Beiden witte wijnen zijn frans en hebben een link met de film 'foreign affairs', waar ik het al eerder over had.
Ik heb een boontje voor de acteur Brian Denneny, die helaas niet meer onder de levenden is.

Hij speelt ook Walter, de charchismatische aliën uit Cocoon. In foreign affairs is hij even charsimatisch als Texaan. Ik geloof dat hij maar 1 keer een slechterik gespeeld heeft.
Dus bibi is maandag en route. Ik moet voor een behandeling naar Frank. Ervoor spring ik bij moeder binnen waar een stapel reclameblaadjes op me liggen te wachten. En bespreken we de plannen die we zaterdag hebben. Of moeder al een suggestie heeft weet ik straks.
Anjelier: Een hartelijke dank voor je mooie kaartje! Het zat gisteren in de bus!
Ik had dus wel degelijk de postbode die aan de zeer late kant was, gehoord en ben gaan kijken of hij de brievenbus niet had afgebroken. Er zat een zak in. Dus daaar kon alleen een kledingstuk in zitten maar wat? Open bleek het over mijn twee shirtjes te gaan van een website die mijn beveiligheidssysteem herkende als niet betrouwbaar. ( aangeschaft op 13 november) het groene shirtje leek in de verste verte niet om de afbeelding. Was groener dan in werkelijkheid èn had een ander model. Niet alleen dat maar het bleek ook verschillende maten te klein te zijn! Enne: een halternek topje met open rug? Don't think so. Dat ging als het gepast was en ideaal voor onder de overslagtrui zowiezo tettentape zijn. ( heb die in huis voor het geval dat....) heb nog nooit boobtape gebruikt dus in kan het niet aanraden of afraden. En een Halternek trekt zowiezo mijn nek naar beneden zei ventje.
Het witte shirtje met v-hals en doorzichtige mouwen pastte wel perfect.
De laatste zaterdag van november. Het weer zou deels zonnig zijn met 6°. gevoelstemp. zou rond de +1° zijn.
Gisteren terwijl ventje naar een serie met Chuck Norris ( hij is fan) zat te kijken, was ik op U-tube Tips en Hacks aan het bekijken. Eentje heette de 1 ster revieuw en dat ging over gadgets die je leven makkelijker maakten. De maker onderzochten of het wel degelijk 1 ster waard was. De rotteserie van 1 ster begon veelbelovend maar er is toch een brandblusser aan te pas gekomen. Dus 0 sterren. De kip had de kortsluiting veroorzaakt. Ik heb me kriek gelachen met die gasten. Bij sommige gadgets die ze probeerden dacht je werkelijk hè? En na uitproberen waren ze geen 1 ster maar 5 sterren waard.
Dus toen dat gedaan was, werd het mijn bedtijd. Lilly zat buiten. Voordien had ik de controle over de afstandsbediening en heb er een disaster autopsie doorgejaagd, een seconds from disaster en twee air crashes die alle twee goed afliepen. Heb ook

voor de Tv gegeten terwijl de seconds from..... verder ging. Was te spannend.
Om 10 uur mijn medicatie genomen met het oog op vandaag. Ten laatste om 7 u 30 opstaan was mijn doel, ware het niet voor Gimly die wekker speelde. Lilly vond dat niet leuk want ze zat in een palufsessie met ventje en dus moest ze even broer op zijn plaats gaan zetten.
Ben nog blijven liggen tot ik de verwarming hoorde aangaan en ben dan opgestaan en heb een mini-routine gedaan. Wel niet op de weegschaal gaan staan. Die is voor een later tijdstip.
Vandaag dus pitta van varken in broodjes. Aangezien dat in boter moet gebakken worden hopen we dat dit als sliermiddel helpt om mijn afvalmachine aan de binnenkant zonder pilletje in werking te zetten.
Straks een strik rond een pakje doen want ik was de manier van een strik rond een pakje te doen helemaal vergeten! *facepalm*
Nu ga ik Gimly voederen want die staat/zit hier. Daarna een lekker kopje koffie.
Fijne dag seizoentjes