NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske

Vandaag, 09:03

Afbeelding

Ritavdm

Vandaag, 09:08

Goeiemorgen

Ja Corry , de vogeltjes "geven van jetje hé"
die trekken zich er niets van aan dat de halve wereld op zijn kop staat.
Verwarming wat lager, daar doe ik ook niet aan mee.

Gisteren heeft Mister Beaufort ons (21 vrienden en vriendinnen op de fiets) uitgedaagd.
24 km lang gaf hij ons lichtjes voordeel :wink: :wink:
maar dan 24 km lang heeft hij ons geprobeerd plat te krijgen.
Net niet gelukt :lol:
We zijn met zijn allen moe maar voldaan veilig thuis geraakt.

Vandaag rustig thuis dagje .
Zelfs in de keuken rustig aan : WAP
Oud maar niet Out

jadi

Vandaag, 09:36

Afbeelding
Hallo een goede morgen
Slecht geslapen, maar goed gezind ,wat zombie maar dat komt goed
Intussen heb ik mijn mini wandelingetje er op zitten naar de plaatselijke winkel. . Het is zalig buiten, en de vogeltjes zorgen voor een mooi concert . Meer moet dat niet zijn om in de fantasie een vreugde dansje te doen . ♪♫ Laat de zon in je hart ♪♫ ..
Hier zittende met mijn kopje koffie mijmer ik even terug naar gisteren .. Wat een fijne namiddag had ik met iemand van seniorennet .. Altijd even fijn elkaar terug te zien ..
Wat mijn dag vandaag brengt, och ik weet het niet .
Rietjes zo euforisch over de koers, ik heb er deugd van u zo te horen zeggen .. Euch ik ben geen fanaat , dus ja niks gezien . Heuvelland met de fiets berg op berg af , ik zou puffen . .Als ik dan verder lees ja watte , jullie zijn echt niet te plooien . chapeau
Wat mijn verwarming betreft staat op 22°C en als het te warm is slaat ze niet aan. Maar 's avonds kan je die nog goed gebruiken, als je stil zit . In de nacht staat ze nog altijd 19°C
Intussen zal W. al terug zijn met de sleutel :lol: veronderstel ik en is de kuis al verleden tijd.
Corry ja die boom van Rietjes sprak me ook aan. Ik hou van valavond (ts donker en klaren ) zoals men zegt .. En dan zijn bomen de max . . Wat verder lees ik dat uw auto ook goed gekeurd is.
mémé-Rietje uw bobke door de keuring , en nu "bollen" maar . De vrijheid in, en genieten als het al mogelijk is .. Hoe gaat het trouwens ?
Krakje er is al vooruitgang bij de hondjes zo te lezen .. Toch wel fijn zo veel animo in huis . Gelukkig komen de katten al terug binnen om te eten . En wie weet worden ze allemaal vrienden. Laat het ons hopen
Greetie zo te lezen , is het druk bij je .. Fijn dat je nog broer en zussen hebt . Ik heb niemand meer . Ikzelf ben alleen en allen langs mijn man zijn kant ,zijn er 3 in 4jaar tijd gestorven . . Alleen schoonzus heb ik nog maar die woont diep La douce France
Aan iedereen een fijne zonnige dag , we gaan er voor .
toedeloe
menu: ik denk gehaktballetjes in tomaten saus met wat puree.. huisgemaakt woeha
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.