NACHTUILTJES(12)2024
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
'k heb er dus goed aan gedaan eens een schop onder je kont te geven Ivette
'k heb er alle begrip hoor dat je je even laat gaan na het verlies van je vriendin; zoiets zet inderdaad tot nadenken aan.
Je moet je herpakken en zijn beslist nog mensen waar je terecht kunt voor een babbel.
Een ferme schouderklop van hieruit en vanaf nu weer regelmatig langskomen om je hartje te luchten.
'k heb er alle begrip hoor dat je je even laat gaan na het verlies van je vriendin; zoiets zet inderdaad tot nadenken aan.
Je moet je herpakken en zijn beslist nog mensen waar je terecht kunt voor een babbel.
Een ferme schouderklop van hieruit en vanaf nu weer regelmatig langskomen om je hartje te luchten.
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, ik kom even langs om een fijne mooie zonnige dag toe te wensen .
De nevel is opgetrokken, de platte daken verliezen hun wit tapijt .. Laat de zon maar komen
Hi hi Oma-C die spreuk vind ik super .. Ik denk dat er velen op zondag naar de koers zullen gekeken hebben .. Ik ben geen sportfanaat.. ik heb woordzoeker gedaan
Hallo Bekske dinsdag vandaag de morgenwandeling zal al voorbij zijn .. Hoe is het met uw mini dierentuin?. Dus ik had het nog onthouden dat je vogeltjes had . Maar uw katjes was ik vergeten sorry daarvoor ..
Corry zo fijn dat je zo'n mooie band hebt met de kleinkinderen en de achterkleinkinderen .. Dat is het beleg van je hart .. Geniet er van met gulzige teugen.
Rietjes jij bent altijd zo vroeg uit de veren .. En al direct in HH modus .. , ik moet eerst wat in mijn eigen komen . Alhoewel dat ik deze morgen al een mini wandelingetje heb opzitten .. Veel eekhoorntjes heb ik gezien in de Blanckaart .. En veel vogelconcertjes gehoord , veel volk was er niet .. Maar heel veel fotografen , die met hun lenzen werk hadden om die in juiste positie te krijgen . Ben je als soepkieken thuis gekomen lees ik . Maar geef toe dat jij mooi opdroogt.
Ivette tja zo'n toestanden blijven aan de ribben plakken. Het moet zijn tijd hebben . .En vooruit met de geit , je hebt geen keuze . . Kom maar regelmatig dag zeggen hier bij ons ..En zoals je zegt is het maar virtueel , toch kan het wonderen doen .. Het is ook een doel in het leven , iedereen een goede dag komen zeggen .. Fin fleur een beter woord kan ik niet zeggen wat uw familie betreft. Geniet er maar gretig van , bedoel van de mooie momenten ..
En nu ga ik me nog een tas koffie zetten . Aan iedereen maak er het beste van vandaag
toedeloe
menu: filetkotelet met "versche" worteltjes en natuurpatatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Goeie voormiddag
Soep soep verse soep... wie wil er een kommetje.
Altijd lekker zo half voormiddag.
Ik heb meteen een volle lading soepgroenten schoongemaakt voor de diepvries.
Ja Jadi 't zal weer heel druk worden in de Blankaart, iedereen wil die verse zeearend-kuikentjes zien.
Soep soep verse soep... wie wil er een kommetje.
Altijd lekker zo half voormiddag.
Ik heb meteen een volle lading soepgroenten schoongemaakt voor de diepvries.
Ja Jadi 't zal weer heel druk worden in de Blankaart, iedereen wil die verse zeearend-kuikentjes zien.
Oud maar niet Out
-
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Vanmorgen weer veel volk op deze nog verlofdag op de Roeselaarse markt, wat aanschuiven bij vishandel Janssens die vorige week als gewoonlijk na een bruggedag afwezig was: hij komt niet naar de markt met oude vis vermits de vismijn op 2e Paasdag niet open was. Dus morgenmiddag eten Sander en ik victoriabaars met spinazie. Hij zal weer tot hier fietsen in het goeie weer want het kost 100€ om zijn autotank te vullen!
Ik krijg nogal veel valse berichten op de telefoon van "Argenta" die bij cardstop een boef zouden gestopt hebben maar nadat ik "Argenta" gehoord heb haak ik al af, geen enkele Bank belt je op en zeker niet van Card stop, wel ambetant! Schandalig ook dat ze op mijn PC op mijn mans e-mail adres een teruggave beloven van Fluvius! Natuurlijk als ik merk dat het op zijn e-mail is verwijder ik direct alles: in juli zal hij al 13 jaar gestorven zijn, ik reageer nooit, nergens op, alles direct verwijderen is het beste!
Velen hopen op regen, bij Christa werd gras gezaaid dus moet ze zelf sproeien, regen wordt soms beloofd maar valt niet. Aan het weer en de gezondheid kan niemand iets veranderen hé
groetjes tot later
Ik krijg nogal veel valse berichten op de telefoon van "Argenta" die bij cardstop een boef zouden gestopt hebben maar nadat ik "Argenta" gehoord heb haak ik al af, geen enkele Bank belt je op en zeker niet van Card stop, wel ambetant! Schandalig ook dat ze op mijn PC op mijn mans e-mail adres een teruggave beloven van Fluvius! Natuurlijk als ik merk dat het op zijn e-mail is verwijder ik direct alles: in juli zal hij al 13 jaar gestorven zijn, ik reageer nooit, nergens op, alles direct verwijderen is het beste!
Velen hopen op regen, bij Christa werd gras gezaaid dus moet ze zelf sproeien, regen wordt soms beloofd maar valt niet. Aan het weer en de gezondheid kan niemand iets veranderen hé
groetjes tot later
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Rietetietje een gelukkig verjaardag xxx

Goedemorgen

Heb de de zon zien opkomen, een nacht met weinig slaap.
Maar zal er wel doorkomen daar zorgt een vriendin straks voor.
Stond om.6u45’ bij de bakker, pistolets liggen klaar voor later.
Ivette, fijn je weer te lezen, door de jaren heen hebben we al meerdere male dierbare moeten afgeven, onze leeftijd maakt het er niet beter om.
Gisteren De Haan gepasseerd en opgehaald wat daar nog lag.
Blankenberge aangedaan, pilletje voor uurwerk en daar mijn opgehaald pakje laten staan.
Nadien van een koffie met wafel genoten, plots waar is mij pakje? De verkoper had het gezien en ikke blij, klappen en breien gaat niet zo goed meer, zeker als de bezorgdheid om ….alles overneemt.
Maar de zon is er en ik sta er niet alleen voor.
Nog een fijne dag
Tot in den draai
Corry

Goedemorgen

Heb de de zon zien opkomen, een nacht met weinig slaap.
Maar zal er wel doorkomen daar zorgt een vriendin straks voor.
Stond om.6u45’ bij de bakker, pistolets liggen klaar voor later.
Ivette, fijn je weer te lezen, door de jaren heen hebben we al meerdere male dierbare moeten afgeven, onze leeftijd maakt het er niet beter om.
Gisteren De Haan gepasseerd en opgehaald wat daar nog lag.
Blankenberge aangedaan, pilletje voor uurwerk en daar mijn opgehaald pakje laten staan.
Nadien van een koffie met wafel genoten, plots waar is mij pakje? De verkoper had het gezien en ikke blij, klappen en breien gaat niet zo goed meer, zeker als de bezorgdheid om ….alles overneemt.
Maar de zon is er en ik sta er niet alleen voor.
Nog een fijne dag
Tot in den draai
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Goiemorgen
Eerst en vooral ons meme-RIetje in de bloemen zetten; zij moet/mag er weer een jaartje bijtellen.
PROFICIAT meme-Rietje.
De ongemakken die er op die leeftijd bijhoren nemen we er graag bij hé want krakende wagens lopen het langst

Ikzelf loop weer op wolkjes, mijn voeten kregen zopas een verwenbeurt.
Ze zijn klaar voor nog heel wat wandelkm.
Aangezien we zelfs buiten komen bij storm en regen konden we gisteren bij volle zon zeker niet binnen blijven.
We zijn op stap geweest in volle natuur.
Heel mooie wandeling.

Wat het vandaag wordt zien we nog wel.
Geniet met zijn allen maar van het mooie weer en van wat je nog kan en mag.
Eerst en vooral ons meme-RIetje in de bloemen zetten; zij moet/mag er weer een jaartje bijtellen.
PROFICIAT meme-Rietje.
De ongemakken die er op die leeftijd bijhoren nemen we er graag bij hé want krakende wagens lopen het langst

Ikzelf loop weer op wolkjes, mijn voeten kregen zopas een verwenbeurt.
Ze zijn klaar voor nog heel wat wandelkm.
Aangezien we zelfs buiten komen bij storm en regen konden we gisteren bij volle zon zeker niet binnen blijven.
We zijn op stap geweest in volle natuur.
Heel mooie wandeling.

Wat het vandaag wordt zien we nog wel.
Geniet met zijn allen maar van het mooie weer en van wat je nog kan en mag.
Oud maar niet Out
-

https://www.youtube.com/watch?v=SpzyJtE ... rt_radio=1
Hallo . . . dit is voor méme -Rietje en ook natuurlijk voor jullie allemaal
Ik sta in schuim en zweet voor een stom vijsje waar ik met heel veel geduld dan toch heb kunnen indraaien. . En niet willen opgeven hé . . Soit het is me gelukt en nu maar hopen dat die muurlamp lang meegaat ..
Mijn robotstofzuiger is aan het rondlopen , en daarna ga ik mijn parket in de living een beurt geven . En ja hoor het stof is afgenomen
Wat de dag brengt weet ik nog niet .Er staat niks op het programma dus me time ..
Rietjes verse soep daar kan je mij altijd een plezier meedoen , zolang het maar geen vissoep is.
Ik heb gisterenavond ook soep gegeten een aangekochte van buurtslagers tomatensoep met balletjes. Maar er kan niks aan zelfgemaakte soep hé. . Die mooie foto's van je daar is men nooit op uitgekeken . Altijd fijn dat je ons laat meegenieten . Jullie al een beetje virtueel kennende , zal dit een fietstocht of wandeltocht zijn . Geniet er van zou ik zeggen, maar dat zal ook niet mankeren denk ik .Maar jullie weten altijd waar naar toe . Ik moet altijd denken "waar kan ik nu eens naar toe gaan" ..
Ivette vandaag Sander aan de tafel voor een heerlijke maaltijd met liefde gemaakt. En wedden dat de rest van het eten ook meegaat met hem . .
Ja die telefoons en email het is niet te doen hé .. Bij mij is het voor het ogenblik wat stiller
O Bekske wat een mooi plaatje met die vlinders . Ik wens je alvast een mooie dag toe zonder veel pijn en strubbelingen
Corry die winkel in De Haan is dat een nieuwe lingeriewinkel ? Ik heb het gelezen in de krant dat er daar een nieuwe was .. Ik moest direct aan u denken .
Zo vroeg bij de bakker , tja dat slaapritueel kan al eens uit de hand lopen .. Blijkbaar hoort dat ook bij het ouder worden
Zo mijn ROB # robotstofzuiger is terug in zijn "huzeke" gekropen . We gaan er terug invliegen . Zodat ik deze namiddag nog even op toer kan gaan, denk van boodschappen te doen .. Ik heb goesting op pudding met speiculoos , maar er heb geen meer ..
Aan iedereen een fijne woensdag , de week is al weer midden door
toedeloe
menu: WAP = worst-appelmoes-patat
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Aan allen een zonnige gezellige middag
Groetjes iedereen en tot later

Gelukkige verjaardag aan meme-rietje,
nog veel mooie jaren gezond en wel

Groetjes iedereen en tot later

Gelukkige verjaardag aan meme-rietje,
nog veel mooie jaren gezond en wel

De grootste prestatie in het leven is niet om nooit meer te vallen,
maar om iedere keer weer op te staan."
maar om iedere keer weer op te staan."