In de Vier Seizoenen reeks 10: Lente
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede bijna avond iedereen... wat een warmte,
veel te weinig lucht krijg ik.. dus er gebeurt hier zo weinig mogelijk...
een beetje eten maken en luieren... gelukkig is er tennis op TV
zodat de gedachten wat verzet geraken... ze mogen het
daar in Parijs ook hebben.. zo'n inspanningen in die warmte...
maar ja ze worden er dik voor betaald
Ik wens jullie allen een fijne avond en een goeie nacht...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ik zal maar niet te hard stoefen, maar tot hiertoe overleef ik de warmte wonderwel.
Heb zelfs in de tuin gewerkt.
In de vroege namiddag onverwacht bezoek. Weeral meegenomen!
Morgen een reeks pillen laten voorschrijven.
Heb gelukkig een paar weken geleden mijn afspraak al gemaakt, zodat ik om 9:00 uur al kan gaan.
Tegen de morgen aan wakker geworden omdat ik het koud had...Het was 24° in de kamer. Het is maar wat je koud noemt...
Vanmorgen opnieuw de crème gebruikt waarvan ik dacht dat het de oorzaak van mijn huiduitslag was.
Tot hiertoe geen problemen. Het zal wel zonnebrand geweest zijn de vorige keer. Is niet de eerste keer.
Maar smeren echt tegen de zon: vergeet het! Als ik dat durf te doen heb ik gegarandeerd miserie, gelijk met welk product.
Anjelier ik zie het zo voor me: de dappere Chinese opa met de snoeischaar... Maar misschien is het een snelle leerling? Allez gij, waarom geen cursus Chinees volgen? Hou ons op de hoogte van je vorderingen...

Ik heb toch maar de tuinslang gebruikt en leidingwater in plaats van mijn gieterkes van vijf liter de keer.
Als je weet dat er 80 liter in de bloembak gaat als hij goed doornat moet zijn, reken dan maar uit hoeveel keer ik op en af moet met mijn gieterke.
gezien ik niet meer mag heffen en mijn rug de laatste tijd op een heel venijnig plaatsje protesteert zullen we maar een beetje voorzichtig zijn kwestie van de zomer door te geraken.
Courage mon âme, le ciel est au bout, Wingerd. ooit wordt het terug slecht weer
Aan iedereen nog een heel fijne avond.
Heb zelfs in de tuin gewerkt.
In de vroege namiddag onverwacht bezoek. Weeral meegenomen!
Morgen een reeks pillen laten voorschrijven.
Heb gelukkig een paar weken geleden mijn afspraak al gemaakt, zodat ik om 9:00 uur al kan gaan.
Tegen de morgen aan wakker geworden omdat ik het koud had...Het was 24° in de kamer. Het is maar wat je koud noemt...
Vanmorgen opnieuw de crème gebruikt waarvan ik dacht dat het de oorzaak van mijn huiduitslag was.
Tot hiertoe geen problemen. Het zal wel zonnebrand geweest zijn de vorige keer. Is niet de eerste keer.
Maar smeren echt tegen de zon: vergeet het! Als ik dat durf te doen heb ik gegarandeerd miserie, gelijk met welk product.
Anjelier ik zie het zo voor me: de dappere Chinese opa met de snoeischaar... Maar misschien is het een snelle leerling? Allez gij, waarom geen cursus Chinees volgen? Hou ons op de hoogte van je vorderingen...
Ik heb toch maar de tuinslang gebruikt en leidingwater in plaats van mijn gieterkes van vijf liter de keer.
Als je weet dat er 80 liter in de bloembak gaat als hij goed doornat moet zijn, reken dan maar uit hoeveel keer ik op en af moet met mijn gieterke.
Courage mon âme, le ciel est au bout, Wingerd. ooit wordt het terug slecht weer
Aan iedereen nog een heel fijne avond.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ik werd gesommeerd door de kat om op te staan. dit keer was het een concert van Vivaldi. wakker geworden door het onweder en gaan liggen lezen. mijn drie boeken zijn binnen. we moeten vandaag enkel 's middags naar moeder. Gisteren alle rouwbrieven geschreven en rondgedragen wat kon. dus vandaag gaan we een belegd broodje halen en mijn leesvoer, de boeken halen we op als we terug komen denk ik of voor we de baan naar brugge nemen want we gaan samen met vader's vriend, moeder's achternicht, moeder en wij vanmiddag vader gaan groeten. de voorganger komt ook nog langs, want er moeten nog twee liedjes gekozen worden. we hebben er al twee en moeten dus nog twee kiezen. moeder heeft gezegd wanneer maar ik ben het even vergeten. we zijn ook naar ventje's werk gereden met een brief en de commandant vroeg of hij het in hun interne gazetje mocht zetten. en hier moet ik vandaag ook nog twee brieven afgeven, de buren hebben de hunne gisteren gekregen.
moeder wilde een echte pizza gaan eten dus wij zijn naar pizza-hut gaan eten. het was twee jaar geleden dat moeder nog ergens was gaan eten, maar morsen is ze nog niet verleerd.
ze had een fles cava gekregen van iemand, er zaten nog juist drie glaasjes in. dat ze maar niet denken zei ze dat ik al een lustige weduwe ben toen ze de lege fles ergens wegstopte.
ik keek gisteren naar mijn voordeur. ze ziet er niet uit met de slagregen van zondag.
er gaat wel weer wat uitvallen vrees ik. mijn trenchcoat ligt nog in de koffer.
gisterenavond hebben we dan niets meer gegeten.
ventje heeft gisteren geprobeerd de digibox beneden te installeren. moeten nog naar telenet bellen om het voetbalabonnement stil te leggen. dan heeft moeder ook 6 en TLC. maar we moeten eerst zijn factuur vinden. vandaag moet moeder deze morgen naar de notaris voor het een of ander. en ventje pakte gisteren zijn telefoon en slaagde erin deze volledig te vergrendelen! dan ook maar een orange winkel binnen gestapt en in een wip was het opgelost. nieuwe pin en pukcode meegekregen.
moeder vroeg gisteren of ze de brief in de aldi & de lidl mocht uithangen. ho, kreeg ze te horen: wij mogen dat niet. logisch.
zo, Fijne dinsdag, groetjes
ik werd gesommeerd door de kat om op te staan. dit keer was het een concert van Vivaldi. wakker geworden door het onweder en gaan liggen lezen. mijn drie boeken zijn binnen. we moeten vandaag enkel 's middags naar moeder. Gisteren alle rouwbrieven geschreven en rondgedragen wat kon. dus vandaag gaan we een belegd broodje halen en mijn leesvoer, de boeken halen we op als we terug komen denk ik of voor we de baan naar brugge nemen want we gaan samen met vader's vriend, moeder's achternicht, moeder en wij vanmiddag vader gaan groeten. de voorganger komt ook nog langs, want er moeten nog twee liedjes gekozen worden. we hebben er al twee en moeten dus nog twee kiezen. moeder heeft gezegd wanneer maar ik ben het even vergeten. we zijn ook naar ventje's werk gereden met een brief en de commandant vroeg of hij het in hun interne gazetje mocht zetten. en hier moet ik vandaag ook nog twee brieven afgeven, de buren hebben de hunne gisteren gekregen.
moeder wilde een echte pizza gaan eten dus wij zijn naar pizza-hut gaan eten. het was twee jaar geleden dat moeder nog ergens was gaan eten, maar morsen is ze nog niet verleerd.
ze had een fles cava gekregen van iemand, er zaten nog juist drie glaasjes in. dat ze maar niet denken zei ze dat ik al een lustige weduwe ben toen ze de lege fles ergens wegstopte.
ik keek gisteren naar mijn voordeur. ze ziet er niet uit met de slagregen van zondag.
er gaat wel weer wat uitvallen vrees ik. mijn trenchcoat ligt nog in de koffer.
gisterenavond hebben we dan niets meer gegeten.
ventje heeft gisteren geprobeerd de digibox beneden te installeren. moeten nog naar telenet bellen om het voetbalabonnement stil te leggen. dan heeft moeder ook 6 en TLC. maar we moeten eerst zijn factuur vinden. vandaag moet moeder deze morgen naar de notaris voor het een of ander. en ventje pakte gisteren zijn telefoon en slaagde erin deze volledig te vergrendelen! dan ook maar een orange winkel binnen gestapt en in een wip was het opgelost. nieuwe pin en pukcode meegekregen.
moeder vroeg gisteren of ze de brief in de aldi & de lidl mocht uithangen. ho, kreeg ze te horen: wij mogen dat niet. logisch.
zo, Fijne dinsdag, groetjes
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Wingerd, jij bent niet alleen die verlangt naar koelere dagen hoor. Ik hoop dat je je vlug terug wat beter voelt.
Muddy Maddy, een heel geloop in deze periode. Fijn dat je je boeken hebt of kunt gaan halen. Sorry, maar heb echt gaatjes in mijn geheugen.
Oma-C, tennis gekeken. Het was toch wel wat te warm om zware inspanningen te doen.
Anjelier, fijn dat de Chinese familie op bezoek is. En jij zou een mondje Chinees moeten leren ? Denk dat dat gemakkelijker gezegd is dan gedaan. Hoe is het met de kindjes ?
Omasenga, jou ben ik ook ergens tegen gekomen. Fijn jou te lezen.
HVT,druk bezig in de tuin, hopelijk niet tijdens de middag als de hitte het ergst is.
In onze tuin moet nog een voetpadje komen tussen de 2 gazons , naar het tuinhuis toe. Zijn daarvoor het materiaal zaterdag gaan halen. Is iets wat we zelf kunnen doen. Heb tot verbazing van manlief gekozen voor witte kiezelsteentjes en 9 ronde ivoorwitte stepstones. Maar hij moest toegeven dat ik heel goed gekozen had. In het weekend het paadje aanleggen.Dan nog enkel de voortuin doen, maar we geraken er niet echt uit wat we daar gaan doen. Nu ligt er gewoon aarde. Dus dat moet veranderen.
Mammyretro, bij jullie ook zo warm ?
Bobijntje, wij hebben onze zonnedans weer te goed gedaan, zullen we even een verkoelingsdansje doen ?
MJ, de hitte zal jouw manlief wel parten spelen. Hoop dat alles oké is met jullie.
Hoop dat ik niemand vergeten ben, mij kennende waarschijnlijk wel, sorry daarvoor.
Gitsteren ben ik hier niet geraakt. Moest in de ochtend bij de tandarts zijn voor controle en poesten en heb meteen al een nieuwe afspraak gemaakt voor 6 november. Ga 2 keer per jaar naar de tandarts omdat ik van nature veel tandsteen aanmaak. En in de late namiddag moest ik naar de huisdokter. Daar tussen moest ik mijn HH doen en de gazon sproeien en aan dat laatste ben ik wel even bezig omdat ik de sproeiers om de 10 minuten moet verzetten. En morgen moet ik naar de chirurg in het ziekenhuis. Ga daarom vandaag boven al poetsen, moet vandaag enkel bij de apotheek zijn.
Ik hoop van harte dat niemand schade heeft geleden door het weer op sommige plaatsen.
Ik wens iedereen een zo' n fijn mogelijke dinsdag. Probeer het koel te houden als dat kan.
Liefs en een dikke knuffel voor elk van jullie.
-

Goede morgen alle seizoentjes ik ga niet het hele relaas
van clive herhalen....dank voor je overzichtje, alleen ook
aan Zwanenmeer ook een fijne dag gewenst
Ik word al moe als ik lees wat er op jouw program staat
loop jezelf niet voorbij hoor...
M-M sterkte met het vele geloop, maar dat hoort erbij...
Voor allen een aangename dag,
veel water drinken en goed smeren als je buiten komt
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag aan alle seizoentjes..
Ja, hier ook even warm ..... gisteren voormiddag toch maar het gras gemaaid en niet te kort .
Veel sterkte voor iedereen, die het gebruiken kan ... en we hopen op wat koelte voor Wingerd en alle seizoentjes ...

Ja, hier ook even warm ..... gisteren voormiddag toch maar het gras gemaaid en niet te kort .
Veel sterkte voor iedereen, die het gebruiken kan ... en we hopen op wat koelte voor Wingerd en alle seizoentjes ...

en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
In alle vroegte naar de dokter. Voor de eerste keer sinds ze verhuisd zijn naar de nieuwe parktijk.
Mooi, fijn ingericht. Maar dokter is ook altijd heel mooi gekleed.
Ik dacht aan die drukke baan zal het wel lawaaierig zijn, maar in de consultatieruimte die achteraan ligt hoor je niets.
Bijna al spijt dat ik toch niet voor een appartement in die nieuwbouw heb gekozen. Maar het is te ver van het centrum.
Daarna op zoek naar een bloesje dat bij mijn rokje past in de tinten koraal, zalm. Uiteindelijk het juiste gevonden in de winkel waar ik niet wou binnen gaan.
Nog een oude bekende tegen gekomen onderweg. Jeetje, toch ieder huisje heeft toch zijn kruisje hoor!
Zo nu gaan we een boke eten en dan naar de kine.
Die was verleden keer ziek. Tot hiertoe heeft hij nog niet afgebeld.
Jongste wil niet meer naar die praktijk gaan omdat daar een te groot verloop is en inderdaad ik denk dat er nog één iemand werkt sinds ik daar ga en dat is al een jaar of zes met tussenpozen.
Prettige dag nog!
Mooi, fijn ingericht. Maar dokter is ook altijd heel mooi gekleed.
Ik dacht aan die drukke baan zal het wel lawaaierig zijn, maar in de consultatieruimte die achteraan ligt hoor je niets.
Bijna al spijt dat ik toch niet voor een appartement in die nieuwbouw heb gekozen. Maar het is te ver van het centrum.
Daarna op zoek naar een bloesje dat bij mijn rokje past in de tinten koraal, zalm. Uiteindelijk het juiste gevonden in de winkel waar ik niet wou binnen gaan.
Nog een oude bekende tegen gekomen onderweg. Jeetje, toch ieder huisje heeft toch zijn kruisje hoor!
Zo nu gaan we een boke eten en dan naar de kine.
Die was verleden keer ziek. Tot hiertoe heeft hij nog niet afgebeld.
Jongste wil niet meer naar die praktijk gaan omdat daar een te groot verloop is en inderdaad ik denk dat er nog één iemand werkt sinds ik daar ga en dat is al een jaar of zes met tussenpozen.
Prettige dag nog!
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Dag dames,
Betalingen gedaan, en hier zijn we dan, he !
Ben al in de 'voorruit', het gaat toch allemaal veel rapper als ik alleen thuis ben, anders moet ik altijd zeggen dat hij moet oppassen voor dit en voor dat, en wil ik hem altijd helpen, al weet ik dat hij het zelf moet proberen te doen. Enfin, jullie begrijpen dat wel ! Moederkloek-achtig !
Vandaag een fijne telefoon gekregen, met de melding dat hij een proef mag gaan afleggen voor terug met de auto te rijden. De 13de juni is dat. En, ... gelukkig is dat gene vrijdag
al geloof ik niet in zulke dingen ...... een zwarte kat zal ik echt niet mijden .... 
Heeft al een kopie van zijn rijbewijs moeten meedoen en paperassen invullen , de meeste waren voor de dokters, om in te vullen. Ze mogen ook iets doen voor hun boterham, toch ?!
En vanavond komen ze met modellen voor een nieuwe wagen, het moet wel een automatic zijn, maar dat weten ze, maar hij mag eerst al eens in een automatic zitten/proberen. Dat zal ook wat worden ! Hij droomt er al van om terug ergens naartoe te kunnen rijden .... en ik begrijp dat volkomen. Ik ben steeds weg te voet, met de bus, met de fiets, ..... en hij staat er bij en .... keek ernaar ....
Maar daar komt dus wellicht verandering in ! Laat ons hopen ! Alleen , ... hij zal nog wat geduld moeten hebben, omdat hij, als hij 'van de band rolt', zoals gezegd wordt, hij eerst nog speciaal aangepast moet worden, aan hetgeen hij 'nodig' heeft.
Heb alles diagonaal gelezen en al veel terug vergeten .... maar ik wens iedereen het beste toe, zonder teveel donder en bliksem, en zeker geen schade. Het is allemaal al erg genoeg. En er wordt al voorspeld dat de onweders talrijker zullen worden in de toekomst. Dat belooft, he.
MM, sterkte nog, in deze moeilijke dagen. Al het paperassenwerk en het rondrijden naar de familie, dat erbij komt kijken is ook niet van het leukste. Maar jullie moeten erdoor, he. We denken aan jullie en branden elke dag kaarsjes, voor ieder die er behoefte aan heeft ......
OmaC, ook een moeilijke periode voor jou. En allemaal zo'n jonge mensen nog. ook sterkte, hoor.
En je opmerking dat ik iets van Clive gekopiëerd had en niets geschreven, dat klopte blijkbaar. Ik was 'bezig' aan het schrijven, en ineens kreeg de laptop kuren en deed rare dingen. Ik kon er niets meer mee doen, heb hem afgezet en hij is af gebleven. Was er van geschrokken, er waren zelfs schicht-flitsen bij. Heb heel de boel direct afgesloten en gehoopt dat de schade niet al te erg was.
Daarstraks nog eens naar telenet gebeld voor iets anders te melden, en daar lag heel hun systeem plat, ik moest 'binnen een uurtje' nog maar eens proberen. En dat zal ik nu eens gaan doen, se, dan is ook dat al gedaan tegen dat manlief thuis komt van de revalidatie.
Dames, iedereen een hele goede avond, en tot ... de volgende.
Betalingen gedaan, en hier zijn we dan, he !
Ben al in de 'voorruit', het gaat toch allemaal veel rapper als ik alleen thuis ben, anders moet ik altijd zeggen dat hij moet oppassen voor dit en voor dat, en wil ik hem altijd helpen, al weet ik dat hij het zelf moet proberen te doen. Enfin, jullie begrijpen dat wel ! Moederkloek-achtig !
Vandaag een fijne telefoon gekregen, met de melding dat hij een proef mag gaan afleggen voor terug met de auto te rijden. De 13de juni is dat. En, ... gelukkig is dat gene vrijdag
Heeft al een kopie van zijn rijbewijs moeten meedoen en paperassen invullen , de meeste waren voor de dokters, om in te vullen. Ze mogen ook iets doen voor hun boterham, toch ?!
En vanavond komen ze met modellen voor een nieuwe wagen, het moet wel een automatic zijn, maar dat weten ze, maar hij mag eerst al eens in een automatic zitten/proberen. Dat zal ook wat worden ! Hij droomt er al van om terug ergens naartoe te kunnen rijden .... en ik begrijp dat volkomen. Ik ben steeds weg te voet, met de bus, met de fiets, ..... en hij staat er bij en .... keek ernaar ....
Maar daar komt dus wellicht verandering in ! Laat ons hopen ! Alleen , ... hij zal nog wat geduld moeten hebben, omdat hij, als hij 'van de band rolt', zoals gezegd wordt, hij eerst nog speciaal aangepast moet worden, aan hetgeen hij 'nodig' heeft.
Heb alles diagonaal gelezen en al veel terug vergeten .... maar ik wens iedereen het beste toe, zonder teveel donder en bliksem, en zeker geen schade. Het is allemaal al erg genoeg. En er wordt al voorspeld dat de onweders talrijker zullen worden in de toekomst. Dat belooft, he.
MM, sterkte nog, in deze moeilijke dagen. Al het paperassenwerk en het rondrijden naar de familie, dat erbij komt kijken is ook niet van het leukste. Maar jullie moeten erdoor, he. We denken aan jullie en branden elke dag kaarsjes, voor ieder die er behoefte aan heeft ......
OmaC, ook een moeilijke periode voor jou. En allemaal zo'n jonge mensen nog. ook sterkte, hoor.
En je opmerking dat ik iets van Clive gekopiëerd had en niets geschreven, dat klopte blijkbaar. Ik was 'bezig' aan het schrijven, en ineens kreeg de laptop kuren en deed rare dingen. Ik kon er niets meer mee doen, heb hem afgezet en hij is af gebleven. Was er van geschrokken, er waren zelfs schicht-flitsen bij. Heb heel de boel direct afgesloten en gehoopt dat de schade niet al te erg was.
Daarstraks nog eens naar telenet gebeld voor iets anders te melden, en daar lag heel hun systeem plat, ik moest 'binnen een uurtje' nog maar eens proberen. En dat zal ik nu eens gaan doen, se, dan is ook dat al gedaan tegen dat manlief thuis komt van de revalidatie.
Dames, iedereen een hele goede avond, en tot ... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Een goede avond allen...het is hier serieus aan 't donker worden...ik denk dat ze iets aan klaarmaken zijn... hopelijk niet tehevig...
warm is het nog steeds ... je kan niks openzetten
want dan komt die warmte binnen
Ik heb rustig naar tennis zitten kijken.. die gasten zwetenook wat af
en ze zijn daar in de buurt van Parijs al een paar keer
moeten gaan lopen van de regen... en dat komt allemaal naarhier...
M-J, fijn je weer te lezen en hopelijk veel suc6 met de wagen
Nog een gezellige avond aan allen en tot morgen...
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
Heb deze morgen 3 bloemkolen geoogst in de serre, er zaten rupsen op de bladeren.Is de eerste keer dat ik dat voor heb.De warmte zal er wel een rol in spelen.Dus vanavond die bloemkolen in de diepvries gestoken.
Onze airco staat aan , het is nodig.Vanaf 25 °C zetten we hem aan.
Tot hiertoe zijn we gespaard gebleven van hevig onweer.
Ons ramen staan hier s'nachts wijd open, de luiken zijn dicht.Maar de warmte blijft toch binnen hangen.
Dames, tot morgen allemaal.
Heb deze morgen 3 bloemkolen geoogst in de serre, er zaten rupsen op de bladeren.Is de eerste keer dat ik dat voor heb.De warmte zal er wel een rol in spelen.Dus vanavond die bloemkolen in de diepvries gestoken.
Onze airco staat aan , het is nodig.Vanaf 25 °C zetten we hem aan.
Tot hiertoe zijn we gespaard gebleven van hevig onweer.
Ons ramen staan hier s'nachts wijd open, de luiken zijn dicht.Maar de warmte blijft toch binnen hangen.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
stap ik uit de deuropening en wat staat daar? een bontjasje op pootjes! hij was waarschijnlijk op weg om mij wakker te maken. bedankt aan degene die al een kaartje hebben gestuurd.
Gisteren zijn we vader dan gaan groeten.
ik ben de kamer uit moeten gaan.
voor we naar Brugge reden mijn 3 boeken gaan ophalen. ventje vroeg of ik nu leesvoer genoeg had. had "schatje" van Deflo meegenomen naar boven voor als het zou onwederen maar ik heb doorgeslapen.
mijn moeder had zich gisteren overslapen want zij moest naar de notaris. ventje heeft weer met handen en voeten moeten uitleggen dat ze pas iets kan ondernemen zodra ze de overlijdensakte(s) heeft.
en we eten dan vanavond frietjes ipv morgen. Normaal moeten we vandaag niet naar Brugge.
ik heb een nieuwe handtas nodig. mijne toolbox vertoont al tekenen van slijtage. en ik kan moeilijk ducttape aan mijn handvat kleven. gelukkig heb ik er een in reserve.
ik ga vandaag mijn outfit controleren want verleden jaar was ik enkele kilo's lichter bij de dienst voor mijn schoonvader. seffens moeten we nog rap naar een kledingzaak voor een zwarte rok.
en ik ben weer mijn gsm kwijt. ik had hem gisteren nog toen de begrafenisondernemer belde voor een tekst op vaders rouwkaartje. moeder had aangenomen dat zij dat wel gingen doen. dus na plaatsing van dit bericht op het forum, rap eens op FB loeren en dan aan de slag. leve google.
Fijne woensdag, groetjes
stap ik uit de deuropening en wat staat daar? een bontjasje op pootjes! hij was waarschijnlijk op weg om mij wakker te maken. bedankt aan degene die al een kaartje hebben gestuurd.
Gisteren zijn we vader dan gaan groeten.
voor we naar Brugge reden mijn 3 boeken gaan ophalen. ventje vroeg of ik nu leesvoer genoeg had. had "schatje" van Deflo meegenomen naar boven voor als het zou onwederen maar ik heb doorgeslapen.
mijn moeder had zich gisteren overslapen want zij moest naar de notaris. ventje heeft weer met handen en voeten moeten uitleggen dat ze pas iets kan ondernemen zodra ze de overlijdensakte(s) heeft.
en we eten dan vanavond frietjes ipv morgen. Normaal moeten we vandaag niet naar Brugge.
ik heb een nieuwe handtas nodig. mijne toolbox vertoont al tekenen van slijtage. en ik kan moeilijk ducttape aan mijn handvat kleven. gelukkig heb ik er een in reserve.
ik ga vandaag mijn outfit controleren want verleden jaar was ik enkele kilo's lichter bij de dienst voor mijn schoonvader. seffens moeten we nog rap naar een kledingzaak voor een zwarte rok.
en ik ben weer mijn gsm kwijt. ik had hem gisteren nog toen de begrafenisondernemer belde voor een tekst op vaders rouwkaartje. moeder had aangenomen dat zij dat wel gingen doen. dus na plaatsing van dit bericht op het forum, rap eens op FB loeren en dan aan de slag. leve google.
Fijne woensdag, groetjes
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, gisteren jouw vader gaan groeten, zal een heel moeilijk moment geweest zijn.
Misschien wel zo verstandig jouw kleding voor de begrafenis te passen, je weet maar nooit. En dan heb je nog kans even te gaan shoppen. Zoals steeds wens ik jou heel veel sterkte.
MJ, fijn jou te lezen, hopelijk vlug een aangepaste auto.
Anjelier, heb op de slaapkamer een cooler staan en die zet ik een uurtje voor het slapen gaan aan en dat werkt behoorlijk goed, want wij hebben helaas geen airco. Heb er wel eentje staan om eventueel in de living te zetten, maar met de zonneschermen af, is het daar eigenlijk nog heel goed te doen. En de kamer van Niels is de koelste, die heeft hij goed gekozen
Oma-C, hier heeft het enkele druppels geregend, dus weer mijn gazon moeten sproeien. Het zou eens mogen regenen, maar a.u.b. geen wolkbreuk. Arme mensen die schade hebben geleden.
Gisteren alles boven gepoetst want vandaag moet ik naar de chirurg voor mijn knieën. Hopelijk geen operatie, ben vorig jaar al 3 keer geopereerd. Ach, we zullen wel zien wat hij te zeggen heeft. Niet op voorhand wanhopen. Moet dan vandaag enkel stofzuigen en de was doen + de strijk. Eerste machine is al aan het draaien.
Niels is redelijk goed, maar hij heeft enorm veel last van de warmte, gaat vaak vanzelf in de hal of in zijn kamer op de grond liggen. Gisteren dachten we dat hij koorts had , maar dat was vals alarm, gelukkig maar.
Zo, ik ga verder doen in het HH, hoop gedaan te hebben, behalve met de was, als ik naar het ziekenhuis ga.
Ik wens iedereen een zo'n fijn mogelijke woensdag, stuur jullie heel veel groetjes en een koele knuffel voor wie er eentje nodig heeft. Liefs.
-

Een goede morgen aan alle seizoentjes...
we hebben hier gisteren geluk gehad, want
veel buurdorpen hebben de volle laag gekregen...
Brecht, Kapellen, Schoten en Brasschaat ojee...
tot aan de knieën in het water en de kelders ondergelopen...
maak het maar mee
M-M veel sterkte, hopelijk past alles nog... er zijn al kosten genoeg
't zijn zware dagen...
clive, sterkte voor het kliniekbezoek...
hopelijk mag het wat koeler worden want het is niet meer gezond
voor mensen zoals wij....
Allen een fijne dag wat je ook doet... tot later...
-
billyken999 - Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11

Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek