In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Ik kom effe boven water piepen. Ik kom amper op www. Sorry ben effe minder. Ik ga werken, kom thuis doodmoe, maak eten, eet amper iets, verlang meer naar mijn zetel en bed. Gisteren de nodige boodschappen en ben daarna gaan rusten. Vandaag enkel de lange wandeling met lenka mee gedaan en daarna rust. Nu naar bed. Zie er al naar uit. Echt voor mij niet normaal.
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Hallo aan jullie allemaal !
Gisteren hier niet geraakt, ja 't was gisteren mooi weer, hier aan de kust, en dan blijf ik niet graag lang binnen.
Ben voor de verandering eens tot in De Panne gespoord, met de kusttram hé.... en er was echt weer veel volk op stap. Ja, er zijn nog meer mensen die profiteren van het zonnige winterweer, ook veel jonge mensen met kleine kinderen, en ja nu ook velen met hondjes, en honden, want die mogen nu nog op het strand.
Zonnebloemetje, ja zorg maar goed voor jezelf hoor, met antibiotica zou die verkoudheid zeker moeten beteren. En al eens je temperatuur genomen, hopelijk heb je geen koorts. Spoedige genezing Bloemeke.
En vandaag, t weer aan de Westkust is niet zo best, hoorde warempel al hagel tegen mijn ruiten...en nu is het nog altijd betrokken, de buien komen van Frankrijk hé...Ik hoop maar dat ze niet de ganse dag blijven duren, want in de regen wandelen is niet aangenaam, en slecht voor de knoken...
Ik zal dan maar weer in mijn boek duiken, want tv-kijken dat is voor mij enkel voor 's avonds en dan nog...
Ik wens jullie allemaal een heel fijne dag toe ! Geniet er maar van , met familie of vrienden, of alleen, er valt altijd wel iets te beleven hé !
Groetjes, omadina
Dit is Simba, het hondje van mijn oudste dochter, een echte kleine kapoen !
Gisteren hier niet geraakt, ja 't was gisteren mooi weer, hier aan de kust, en dan blijf ik niet graag lang binnen.
Ben voor de verandering eens tot in De Panne gespoord, met de kusttram hé.... en er was echt weer veel volk op stap. Ja, er zijn nog meer mensen die profiteren van het zonnige winterweer, ook veel jonge mensen met kleine kinderen, en ja nu ook velen met hondjes, en honden, want die mogen nu nog op het strand.
Zonnebloemetje, ja zorg maar goed voor jezelf hoor, met antibiotica zou die verkoudheid zeker moeten beteren. En al eens je temperatuur genomen, hopelijk heb je geen koorts. Spoedige genezing Bloemeke.
En vandaag, t weer aan de Westkust is niet zo best, hoorde warempel al hagel tegen mijn ruiten...en nu is het nog altijd betrokken, de buien komen van Frankrijk hé...Ik hoop maar dat ze niet de ganse dag blijven duren, want in de regen wandelen is niet aangenaam, en slecht voor de knoken...
Ik zal dan maar weer in mijn boek duiken, want tv-kijken dat is voor mij enkel voor 's avonds en dan nog...
Ik wens jullie allemaal een heel fijne dag toe ! Geniet er maar van , met familie of vrienden, of alleen, er valt altijd wel iets te beleven hé !
Groetjes, omadina
Dit is Simba, het hondje van mijn oudste dochter, een echte kleine kapoen !Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Ik ben thuis van vrijdagnamiddag.
Ik heb jullie gemist.
Alles is goed verlopen.
Nu nog wat revalideren.
De pijn begint af te nemen.
Maar de nazorg neemt veel tijd in beslag.
Wou toch even een goede dag komen zeggen..
Ik kom zeker terug hoor maar geef me wat tijd.
Fijne zondag verder
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
hallo goeienamiddag
vandaag mocht mijn zoon voor de eerste keer zijn pup gaan bezoeken ,
is ergens aan de kust , ik dacht Komen ofzo ,
en dan nog één maandje wachten , dan mag Soeki mee naar huis
Jadike , wat fijn je terug te zien ,
doe het maar kalmkens aan hoor,
want revalideren heeft zijn tijd nodig hoor ,
omadina , moet zalig zijn om aan 't zeetje te wonen ,
en een zonnig winterweertje , brengt veel volk op het been hé ,
oh , wat een lief hondje , !
bekske fijne dag
Lenk een beetje moe ,
mischien ben je iets aan 't broeien ,
op tijd rusten hoor ,
Miesje ik volg de "mol" niet op Nederland ,
vroeger wel eens op vtm of brt gezien ,
altijd wel spannend hé
vandenamiddag zijn we effe een wandelingeskes gaan maken in de Schorre ,
in Boom , niet tever , want dat gaat dan weer niet voor mijn zus haar knie ,
en voor de fiets was het té kous hé ,
Bertje nu toch wel weer om uwe "frak" aan te doen zeker hé
bloemeke uw valling al wat beter ?
ghyra sita fijne dag
Laatst gewijzigd door marietteke op 20 jan 2020, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
we hebben zojuist onze koffie binnen met een lekker stuk frangipanne er bij
en met mijn verkoudheid smaakt mijn eten nu wel niet zo goed maar het heeft toch gesmaakt
en gelukkig heb ik voor dinsdag alweer een afspraak staan bij de huisdokter want de antibiotica die ik nu neem zal niet voldoende helpen want nu heb ik sinds vandaag ook nog last aan de linkerkant van mijn hoofd waar er van alles pijn doet en water uit mijn oog loopt , dus zal ik wel nog een doos andere antibiotica moeten nemen , maar soit we zullen wel zien en vorig jaar in het voorjaar had ik juist het zelfde voor en had ik eerst ook de verkeerde antibiotica die te licht was gekregen
omadina ja tis ambetant zo'n verkoudheid maar ik hou me zoveel mogelijk binnen in de warmte
en koorts dat heb ik bijna nooit , zelfs niet na een operatie want ik ben al 10 keer geopereerd en ik heb nog nooit koorts gehad , ik denk dat ik al bijna dood zou moeten zijn om koorts te hebben
en dan nog
en wat een mooi hondje van jou dochter en de naam vind ik eigenlijk ook mooi hoor
Bekske hopelijk heb jij ook een leuke zondag vandaag
Lenk oei zit jij in een dipje of ben je ziek aan 't worden ???
verzorg je maar goed hé zodat het weer goedkomt
miesje mijn verkoudheid is nogal hardnekkig deze keer , het gaat een beetje van kwaad naar erger , dus dinsdag nog maar eens naar de dokter , en de dozen zakdoekjes vliegen hier aan de lopende band de vuilbak in met al mijn gesnotter
jadi nu vooral goed rusten zeker zodat je vlug weer beter bent en nog een spoedig herstel en veel sterkte ook van mijn ventje hoor
marietteke Komen ligt niet aan de kust hoor , dat ligt tegen de Franse grens ergens richting Wervik
en het zien er schattige puppy 's uit hoor
Bertje , ghyra en Sita
ook voor jullie een fijne zondag vandaag
allé geniet nog van jullie zondag en dat zullen wij ook doen
daaaaaag

we hebben zojuist onze koffie binnen met een lekker stuk frangipanne er bij
en met mijn verkoudheid smaakt mijn eten nu wel niet zo goed maar het heeft toch gesmaakt
en gelukkig heb ik voor dinsdag alweer een afspraak staan bij de huisdokter want de antibiotica die ik nu neem zal niet voldoende helpen want nu heb ik sinds vandaag ook nog last aan de linkerkant van mijn hoofd waar er van alles pijn doet en water uit mijn oog loopt , dus zal ik wel nog een doos andere antibiotica moeten nemen , maar soit we zullen wel zien en vorig jaar in het voorjaar had ik juist het zelfde voor en had ik eerst ook de verkeerde antibiotica die te licht was gekregen
omadina ja tis ambetant zo'n verkoudheid maar ik hou me zoveel mogelijk binnen in de warmte
en koorts dat heb ik bijna nooit , zelfs niet na een operatie want ik ben al 10 keer geopereerd en ik heb nog nooit koorts gehad , ik denk dat ik al bijna dood zou moeten zijn om koorts te hebben
en wat een mooi hondje van jou dochter en de naam vind ik eigenlijk ook mooi hoor
Bekske hopelijk heb jij ook een leuke zondag vandaag
Lenk oei zit jij in een dipje of ben je ziek aan 't worden ???
verzorg je maar goed hé zodat het weer goedkomt
miesje mijn verkoudheid is nogal hardnekkig deze keer , het gaat een beetje van kwaad naar erger , dus dinsdag nog maar eens naar de dokter , en de dozen zakdoekjes vliegen hier aan de lopende band de vuilbak in met al mijn gesnotter
jadi nu vooral goed rusten zeker zodat je vlug weer beter bent en nog een spoedig herstel en veel sterkte ook van mijn ventje hoor
marietteke Komen ligt niet aan de kust hoor , dat ligt tegen de Franse grens ergens richting Wervik
en het zien er schattige puppy 's uit hoor
Bertje , ghyra en Sita
ook voor jullie een fijne zondag vandaag
allé geniet nog van jullie zondag en dat zullen wij ook doen
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Hey leutertjes,
ik zit hier rustig te tokkelen op de deuntjes van radio Nostalgie, mijn favoriete
radio zender. Allemaal oudere classics. Veel beter dan de hedendaagse boenke boenke muziek.
Omadina, wat een mooi hondje van uw dochter, echt een schattig diertje.
En met de kusttram op zwier geweest? Heb dat ook nog nooit gedaan. We zullen ons daar eens moeten aan wagen, zo van De Panne naar Knokke en terug. Moet leuk zijn.
Bloemeke, verzorg u maar goed. Want het is zoals u zegt, als het verder gaat
kan er longontsteking van komen.
En ik vraag het nu nog eens, als jullie frangipane eten, geef eens een seintje hé.
Dan kan ik een stukje komen halen.
Jadi, blij u terug te zien hoor. En voor u ook, verzorg u goed tijdens de revalidatie.
Een operatie is niet te onderschatten, hoe groot of hoe klein ook.
Marietteke, mooie puppie van uw zoon hoor. Mooie naam ook, klinkt wat Japans.
En neen, nog geen "frak"
Het moet eerst vriezen.....
Lenk, wat slapjes? Vitamientjes te kort? Of bent u ziek aan het worden?
Miesje, Bekske, Sita, Ghyra, nog een leuke avond allemaal.
Tot latersss...
ik zit hier rustig te tokkelen op de deuntjes van radio Nostalgie, mijn favoriete
radio zender. Allemaal oudere classics. Veel beter dan de hedendaagse boenke boenke muziek.
Omadina, wat een mooi hondje van uw dochter, echt een schattig diertje.
En met de kusttram op zwier geweest? Heb dat ook nog nooit gedaan. We zullen ons daar eens moeten aan wagen, zo van De Panne naar Knokke en terug. Moet leuk zijn.
Bloemeke, verzorg u maar goed. Want het is zoals u zegt, als het verder gaat
kan er longontsteking van komen.
En ik vraag het nu nog eens, als jullie frangipane eten, geef eens een seintje hé.
Dan kan ik een stukje komen halen.
Jadi, blij u terug te zien hoor. En voor u ook, verzorg u goed tijdens de revalidatie.
Een operatie is niet te onderschatten, hoe groot of hoe klein ook.
Marietteke, mooie puppie van uw zoon hoor. Mooie naam ook, klinkt wat Japans.
En neen, nog geen "frak"
Lenk, wat slapjes? Vitamientjes te kort? Of bent u ziek aan het worden?
Miesje, Bekske, Sita, Ghyra, nog een leuke avond allemaal.
Tot latersss...
-
en nu ga ik dadelijk naar mijn warm bedje sè want het zandmannetje is al in aantocht
tot morgen allemaal en slaapwel

tot morgen allemaal en slaapwel

omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen en iedereen een fijn begin van weeral een nieuwe week !
Jadi, ik ben heel blij dat je toch terug thuis bent, ja daar is het toch altijd best hé om te herstellen. Doe het maar rustig aan, dan komt het zeker goed.
Dank je wel Marietteke, Bloemeke, nonkel Bert, iedereen die commentaar gaf op de kleine Simba, het hondje van mijn oudste dochter Sylvia, ja en die voeten op die foto die waren van de partner van mijn andere dochter Nathalie, als we met de nieuwjaarsdagen allemaal samen zijn geweest, kinderen en kleinkinderen en ik erbij waren we met 14, maar 't was een gezellige drukte, daar hou ik wel van.
Gisteren heb ik ook nog maar eens de tram genomen, eens tot in Middelkerke bad, is maar 20 minuutjes, en ik vind de dijk daar prachtig voor een flinke wandeling. Er was ook een fietswedstrijd al over het strand en verder door de duinen, veel deelnemers, 't was mooi om zien. Ja, gelukkig in de namiddag klaarde het op en was het aangenaam wandelweer, maar ik kleed me wel warm aan hoor, want de verkoudheden zijn goedkoop, hoor ik hier, en je kan er toch wat mee sukkelen; Zonnebloemetje, ik hoop dat je geholpen wordt bij je huisarts, want die hoofdpijn moet lastig zijn.
En nu; ga ik me klaarmaken voor mijn sportuurtje, binnen, wel te verstaan, ons damesdubbeltje, altijd leuk !
Groetjes, omadina

een foto uit hun jeugd: mijn drie schatten: Sylvia links Nathalie rechts en in het midden Ilse, hun "kleine" zus, nu alle drie mama van elk twee schattige kinderen.
Jadi, ik ben heel blij dat je toch terug thuis bent, ja daar is het toch altijd best hé om te herstellen. Doe het maar rustig aan, dan komt het zeker goed.
Dank je wel Marietteke, Bloemeke, nonkel Bert, iedereen die commentaar gaf op de kleine Simba, het hondje van mijn oudste dochter Sylvia, ja en die voeten op die foto die waren van de partner van mijn andere dochter Nathalie, als we met de nieuwjaarsdagen allemaal samen zijn geweest, kinderen en kleinkinderen en ik erbij waren we met 14, maar 't was een gezellige drukte, daar hou ik wel van.
Gisteren heb ik ook nog maar eens de tram genomen, eens tot in Middelkerke bad, is maar 20 minuutjes, en ik vind de dijk daar prachtig voor een flinke wandeling. Er was ook een fietswedstrijd al over het strand en verder door de duinen, veel deelnemers, 't was mooi om zien. Ja, gelukkig in de namiddag klaarde het op en was het aangenaam wandelweer, maar ik kleed me wel warm aan hoor, want de verkoudheden zijn goedkoop, hoor ik hier, en je kan er toch wat mee sukkelen; Zonnebloemetje, ik hoop dat je geholpen wordt bij je huisarts, want die hoofdpijn moet lastig zijn.
En nu; ga ik me klaarmaken voor mijn sportuurtje, binnen, wel te verstaan, ons damesdubbeltje, altijd leuk !
Groetjes, omadina

een foto uit hun jeugd: mijn drie schatten: Sylvia links Nathalie rechts en in het midden Ilse, hun "kleine" zus, nu alle drie mama van elk twee schattige kinderen.
Mama, oma, wat maakt het uit !
-
halloooo een late goeie morgen iedereen
efkes in de rapte sè want we moeten vroeg eten deze middag want om 13.30u hebben we al een afspraak in het ziekenhuis voor mijn ventje
omadina jij hebt echt wel een gelukkig en mooi gezinnetje zo te zien
hopelijk kan je er nog veel jaren van genieten
en nog veel tennisplezier vandaag met je vriendinnen
Bekske nog een fijne dag voor jou en je beestjes
marietteke , jadi , Bertje , miesje , Lenk , Sita en ghyra
voor iedereen nog een aangename maandag
en nu moet ik aan 't middageten beginnen sè
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
daaaaaag

efkes in de rapte sè want we moeten vroeg eten deze middag want om 13.30u hebben we al een afspraak in het ziekenhuis voor mijn ventje
omadina jij hebt echt wel een gelukkig en mooi gezinnetje zo te zien
hopelijk kan je er nog veel jaren van genieten
en nog veel tennisplezier vandaag met je vriendinnen
Bekske nog een fijne dag voor jou en je beestjes
marietteke , jadi , Bertje , miesje , Lenk , Sita en ghyra
voor iedereen nog een aangename maandag
en nu moet ik aan 't middageten beginnen sè
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
daaaaaag

marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeienamiddag
Hier zijn ze dan , voor de allereerste keer kunnen ,
ze hun pupje vastnemen , ze stralen gewoon hé ,
nu nog effe wachten , met valentin mag zij naar huis ,
onze kleine sookie , ik weet nu al hoe haar naam wordt geschreven ,
bloemeke , ik duim voor je ventje hoor ,
voor goede uitslag in ziekenhuis ,
omadina , mooie toffe meisjes hoor ,
altijd leuk , zo zussen bij elkaar ,
ik zou de mijn voor geen goud ter wereld willen missen ,
wij hebben een echte "zussenband"
bekske fijne dag
Bertje , radio nostolgie , hoor ik ook graag ,
zet ook wel veel minerva op , ,
En als je de kusttram neemt , van knokke naar de panne ,
ben je wel effe zoet , want ik dacht dat het iets meer dan 1 uur rijden was
jadike hopelijk niet teveel pijn meer ,
Lenk al wat beter ondertussen ?
ghyra miesje sita
fijne dag allemaal
geluk vind je onverwacht
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Goede namiddag iedereen,

vlug effe t fietske op, voor de temperatuur weer onder nul zakt
bloemeke, weeral een afspraak ..... in t ziekenhuis, jullie moeten dat onderhand al van binnen en buiten kennen, zeker ? hopelijk goed nieuws . en hoe gaat het met jou ? verkoudheid al wat beter ?
oh, marietteke ,
dan " smelt " ne mens toch als je zo'n schattige puppy ziet ....
en sookie…….. die gaat werkelijk in de "hondenhemel op aarde " terechtkomen ... die zal vertroeteld worden .....ook door de ' bomma '
Radio Nostalgie én radio Minerva, marietteke en Nonkeltje, zijn ook mijn favoriete zenders …. die muziek van vroeger … tja , die maken ze ni meer ……. alhoewel ik dat niet hardop mag zeggen, want anders zeggen ze ' ge wordt oud ….
maar t is de waarheid , vind ik .
omadina..... mooie foto ... ik heb helaas geen zussen ...
Jadi, hopelijk weer een beetje beter dan gisteren ....
Ghyra, Bekske,Sita, Lenk, nog een fijne dag
en smakelijk eten voor straks

vlug effe t fietske op, voor de temperatuur weer onder nul zakt
bloemeke, weeral een afspraak ..... in t ziekenhuis, jullie moeten dat onderhand al van binnen en buiten kennen, zeker ? hopelijk goed nieuws . en hoe gaat het met jou ? verkoudheid al wat beter ?
oh, marietteke ,
dan " smelt " ne mens toch als je zo'n schattige puppy ziet ....
en sookie…….. die gaat werkelijk in de "hondenhemel op aarde " terechtkomen ... die zal vertroeteld worden .....ook door de ' bomma '
Radio Nostalgie én radio Minerva, marietteke en Nonkeltje, zijn ook mijn favoriete zenders …. die muziek van vroeger … tja , die maken ze ni meer ……. alhoewel ik dat niet hardop mag zeggen, want anders zeggen ze ' ge wordt oud ….
omadina..... mooie foto ... ik heb helaas geen zussen ...
ik denk dat het zelfs méér dan 2 uur is om van Knokke naar De Panne te rijden met de kusttram … in ieder geval krijg je wel veel waar voor uw geldben je wel effe zoet , want ik dacht dat het iets meer dan 1 uur rijden was
Jadi, hopelijk weer een beetje beter dan gisteren ....
Ghyra, Bekske,Sita, Lenk, nog een fijne dag
en smakelijk eten voor straks

-
Bert

Hey leutertjes,
aiaiai, wat ben ik weer laat op stap. Ik heb eindelijk mijn laptop terug die in herstelling was bij HP voor de letters die verdwenen op het toetsenbord.
Goed nieuws, ze hebben een nieuw toetsenbord gemonteerd.
Maar wat ze nog uitgespookt hebben weet ik niet, maar heb verschillende dingen terug moeten installeren.
Stel u voor, die heeft in Hongarije gezeten.
En hoe gaat het hier met jullie? Nogal stilletjes....
Omadina, ik heb die kleine kapoen gediamanteerd

Marietteke, ik heb dit met Sookie ook gedaan. Ocharme, nog zo klein en hulpeloos.
Dat zal echter snel veranderen. Uw zoon en schoondochter zullen hun bezigheid wel hebben.
Radio Minerva ken ik niet. Ik weet ook niet of die hier te ontvangen is.
Zal het eens opzoeken.

Bloemeke naar het ziekenhuis geweest. Hopelijk niets ernstig met uw man. En lang moeten wachten zeker?Want men weet altijd wanneer men er binnen gaat maar nooit wanneer men zal buiten komen.
Miesje, ik kan u maar niet inhalen hé met die fiets
Ik denk dat u wel eens gelijk kan hebben wat betreft de kusttram.
Maar dan moeten we er tijd voor maken hé. Eens een dagje kust.
Ik zal dat eens bespreken met het vrouwtje. Anders blijven we enkele uurtjes en rijden dan meestal richting Brugge voor de rest van de dag. Of omgekeerd.
Maar Brugge is eigenlijk nogal doods op zondag. Niets te doen of niets open. Jammer, sommige steden zitten dan juist vol leven.
Bekske, dank u voor de mooie plaatjes. Hopelijk hebt u niet te veel pijn.
Jadi nog in revalidatie. Kan het mij goed voorstellen. Hopelijk valt bij u de pijn ook een beetje mee.
Lenk, Sita, Ghyra,
Voor alle leutertjes nog een fijne en gezellige avond.
Tot latersss...
-
hallooooo een goeie avond alweer
de dagen zijn toch al een beetje langer aan 't worden maar nu is het weeral donker
maar we leven op hoop want de lente is in aantocht
we waren halverwege da namiddag weer thuis van het ziekenhuis maar met nog een nieuwe afspraak om bij een andere dokter voor alle zekerheid nog iets te laten controleren met 2 weken
maar ja tis beter als je zeker bent hé , want wat je tegenwoordig nu allemaal hoort van rare ziekten
en in de late namiddag heb ik dan nog van alles klaargezet om in de loop van de week eens naar de kringwinkel te gaan en tis de moeite , maar nu is het toch genoeg voor vandaag want met mijn verkoudheid voel ik mij natuurlijk niet al te goed hé
Bertje wij luisteren hier ook altijd naar radio Nostalgie en tis daar altijd mooie muziek die wij graag horen
miesje wij kennen het az st jan in Brugge langs binnen al even goed als bij ons thuis , want wij hebben daar al heel veel uurtjes gezeten
en mijn verkoudheid is nog bijlange niet goed maar morgen namiddag heb ik weer een afspraak bij mijn huisarts , dus ik zal zien wat hij er van zegt hé want vorig jaar had ik in het voorjaar ook zo'n verkoudheid en toen had ik ook antibiotica gekregen die niet zwaar genoeg was en dan heb ik nog een tweede doos van een andere soort moeten nemen en direct ist weeral van dat hé
want mijn verkoudheden zijn meestal hardnekkig en niet te genezen zonder antibiotica
marietteke wat een mooie foto van de gelukkige baasjes met hun nieuwe puppy
en Sookie zal daar zeker met zijn gat in de boter vallen denk ik
allé ik krijg al een beetje honger want deze middag hebben we een groot uur vroeger moeten eten dan normaal om naar het ziekenhuis te gaan
jadi , omadina , Lenk , Sita , Bekske en ghyra
halloooooo
voor iedereen nog een gezellige avond verder
en voor straks SMAKELIJK
daaaaaag

de dagen zijn toch al een beetje langer aan 't worden maar nu is het weeral donker
maar we leven op hoop want de lente is in aantocht
we waren halverwege da namiddag weer thuis van het ziekenhuis maar met nog een nieuwe afspraak om bij een andere dokter voor alle zekerheid nog iets te laten controleren met 2 weken
maar ja tis beter als je zeker bent hé , want wat je tegenwoordig nu allemaal hoort van rare ziekten
en in de late namiddag heb ik dan nog van alles klaargezet om in de loop van de week eens naar de kringwinkel te gaan en tis de moeite , maar nu is het toch genoeg voor vandaag want met mijn verkoudheid voel ik mij natuurlijk niet al te goed hé
Bertje wij luisteren hier ook altijd naar radio Nostalgie en tis daar altijd mooie muziek die wij graag horen
miesje wij kennen het az st jan in Brugge langs binnen al even goed als bij ons thuis , want wij hebben daar al heel veel uurtjes gezeten
en mijn verkoudheid is nog bijlange niet goed maar morgen namiddag heb ik weer een afspraak bij mijn huisarts , dus ik zal zien wat hij er van zegt hé want vorig jaar had ik in het voorjaar ook zo'n verkoudheid en toen had ik ook antibiotica gekregen die niet zwaar genoeg was en dan heb ik nog een tweede doos van een andere soort moeten nemen en direct ist weeral van dat hé
want mijn verkoudheden zijn meestal hardnekkig en niet te genezen zonder antibiotica
marietteke wat een mooie foto van de gelukkige baasjes met hun nieuwe puppy
en Sookie zal daar zeker met zijn gat in de boter vallen denk ik
allé ik krijg al een beetje honger want deze middag hebben we een groot uur vroeger moeten eten dan normaal om naar het ziekenhuis te gaan
jadi , omadina , Lenk , Sita , Bekske en ghyra
halloooooo
voor iedereen nog een gezellige avond verder
en voor straks SMAKELIJK
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***