In de Vier Seizoenen reeks 32 herfst 2023

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

06 dec 2023, 09:29

Goedemorgen en een mooie woensdag allen,
Ik kom mezelf tegen vandaag ik hoop dat er geen zieken zijn?
De zon is er en dat geeft een goed gevoel :wink:
Het is winter, dus niet warm, maar daar moeten we door.

Ik wacht op de dokter die gaat mijn medicatie aanpassen
en voorschrijven dus thuisblijven, lekker warm binnen :wink:
Fijne woensdag allen en hou het veilig.... :)
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

06 dec 2023, 09:47

Goede morgen seizoentjes,

er zijn wat problemen met verbindingen. maar ik hoop dat ik hier straks kan posten.

Ja, Clive dat kan ik inderdaad proberen uit te leggen. 'Pick Me' vrij vertaald "Neem mij" komt uit het asiel waar honden en ook katten ( ons Myrza was daar ook goed in) proberen je aandacht te trekken door de hele tijd je aandacht te vragen, zelfs te eisen als je met iets anders dan hen bezig bent of naar een andere hond of kat kijkt.. Ook Noel kan dat enorm goed. die wil spelen, op je springen, ja zelfs schootje zitten. die zou je omver duwen als je binnen komt en dan als je op de grond ligt je overladen met slobberige tongen, duwt zijn speeltje in je handen en wil dan niet lossen: dat zijn normaal dieren die een lager zelfvertrouwen hebben en constant verficatie willen dat ze geliefd zijn. Maar in het geval van Matice: die donders goed weet dat ie mooi is, is dat eigenlijk geen aandachtrekkerij maar een bevestiging dat hij de mooiste slimste liefste hond van de hele wereld is. en die bevestiging willen ze (ook de neem mij''s) de hele tijd.

Wilde eend: bedankt voor je kaartje.

wij gaan straks naar de ldl in de buurtgemeente. er zijn koopjes te doen. wij hebben gisteren elk een wijntje gedronken en toen ik de wijnglazen pakte deed ik een onverwachte vonst. een fles wodka natuur.
en ventje heeft een klein flesje Jack Daniels gekocht bij den Adil dus die moest ook geproeft worden. ventje is dol op een glaasje whisky 's avonds. den Jack was wel lekker zo puur. die wordt normaal verkocht in combinatie met cola. maar die moet wel ijskoud staan.
jullie kennen de uitspraak 'on the rocks'? wel, hier wordt er ijs bij de wisky gedaan maar oorspronkelijk waren dat kleine rotsjes die ze in de ijskoude loch's legden om de steentjes koud genoeg te krijgen. ijs verwaterd je drankje. als je naar een coctailbar gaat die de moeite is zul je marmeren blokjes krijgen in je glas. in de film:" Who framed Roger Rabitt" krijgt Eddy Valiant ook brokken steen in zijn whisky door de pinguins.

Boven is het momenteel plezant. ze zitten achter elkaar te crossen. moeder vroeg gisteren wat ik zaterdag ga aantrekken van kleren. ja, zeg dat weet ik nu nog niet hoor. die zou willen dat ik een kleedje aandoe maar dan kom ik in ruzie met mijn nylonkousen en heb ik blainen op mijn hielen ook door schoenen die ik al eerder gedragen heb. Hoge hakken kan ik door mijn aandoening niet dragen. ik zal dragen wat ik wil en ze moet maar tevreden zijn.

en zo ben ik aan het einde van mijn bericht gekomen.

Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

06 dec 2023, 09:58

Clive ik zou graag de naam ed van die sedatieve pasta voor honden hebben, ik contacteer je wel op een of andere manier om mijn gegevens door te geven, alvast bedankt.

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

06 dec 2023, 10:23

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

Muddy Maddy, bedankt voor de uitleg, gelukkig heeft Matice wel zelfvertrouwen, maar moet inderdaad altijd aandacht hebben. Maar het siert hem dat hij altijd zo vrolijk is. Hij heeft net zijn Sint gehad. Een kleurrijke, pluchen vogel. Is er nog steeds mee aan het spelen. Het is leuk hem iets te geven, is dan altijd superblij en hij bijt ook niets stuk. Nadeel daarvan is dat hij wel erg veel speelgoed heeft. Maar hij speelt er dan ook dagelijks mee. Hij gooit met zijn speelgoed. Fijn om te zien.
Manlief had al eerder zijn sinterklaas gehad. Hij had een mooie sjaal gezien met een bijpassende muts ( zonder pompons natuurlijk) , dus had ik die al voor zijn Sint gekocht en ik heb een tablet gekregen die ik in mijn roeimachine en hometrainer kan plaatsen. Dat is dan een uurtje dat zo voorbij is, heel anders dan tegen een muur een uur lang kijken. Dus we zijn allemaal braaf geweest :D .

Ik had meegedaan aan het bevolkingsonderzoek om een mammografie te laten nemen. Heb de uitslag vandaag gekregen. Ze zien een afwijking. Dus moet ik naar de huisdokter om mij door te laten verwijzen naar het ziekenhuis. Zal wel niks zijn of tenminste goedaardig. Daar ga ik vanuit, heb een hond die ik moet verzorgen. Dus ....

Aan iedereen die er eentje wil, een dikke sterkteknuffel en voor iedereen veel liefs.

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

06 dec 2023, 10:26

@ Wingerd, Ga je proberen een PB ts sturen met mijn e-mailadres erin.

Groetjes

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

06 dec 2023, 10:31

Wingerd, PB is gelukt.
Liefs.

mammyretro
Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04

06 dec 2023, 11:50

goede middag

clive en oma-c dank jullie voor jullie kaartje ,
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

06 dec 2023, 12:03

Gelukt Clive.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

06 dec 2023, 20:28

Goeienavond allen,
Hier geen sint vandaag :roll: ...
voor speelgoed ben je op 81 te oud :wink:
en snoepen mag niet als je diabeet bent :oops:
Dus nee, ik laat het aan hen die er wel plezier aan beleven :)

Slaapwel voor straks en tot morgen, sterkte aan onze "zieken" :?
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

07 dec 2023, 07:55

Afbeelding

@ Muddy Maddy, wij wensen jou een heel gelukkige verjaardag. Geniet van deze speciale dag.
Van harte proficiat.

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

07 dec 2023, 08:04

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Ga dadelijk badje in en ruim dan meteen de slaap- en badkamer op. Moet dan om 10:15H bij de huisarts zijn en ga nadien naar de Post om er 100 postzegels non prior te kopen, want na nieuwjaar slaan ze zo maar even 17% op 8O .
Als ik terug ben, begin ik aan de rest van het HH.

Ik wens iedereen een mooie dag. En een dikke sterkteknuffel voor hen die het kunnen gebruiken. Liefs aan jullie allen.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

07 dec 2023, 09:56

Van harte gelukgewenst M-M nog veel mooie jaren!

Afbeelding

Een zonnige goede morgen uit deze regio
aan alle seizoentjes,
Maak het beste van deze dag :wink:
en sterkte aan wie het nodig heeft :?
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

07 dec 2023, 10:53

Gelukkige Verjaardag, Maddy!
347397023_10229860984658205_5409130177780877831_n.jpg
347397023_10229860984658205_5409130177780877831_n.jpg (78.23 KiB) 82 keer bekeken

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

07 dec 2023, 10:57

Oef! Bloedruk is genormaliseerd.
Medicatie terug op punt.
Seffens uitslag bloedonderzoek.
Maar, mijn huisarts is zeker kennissen van die van die van u oma-C
Haast u langzaam is het voorschrift.
Dat gaan we dan doen.
Het zal moeilijk zijn.
Hulp komt niet volgende keer en poets haar dag valt op Kerst.
Hulp haar dag valt dan op Nieuw Jaar.
Dus twee beurten kwijt.
Die zie ik pas terug op 15 januari 2024.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

07 dec 2023, 11:29

Afbeelding
mm proficiat met je verjaardag