In de Vier Seizoenen reeks 33 Winter 2023-2024
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goeie morgen.
Ik ben al moe van 's morgens vroeg.
Poes is gearriveerd gisteravond.
Levendig en wel na haar spuitje tegen de reuma.
Vanochtend word ik wakker en wat zie ik op mijn dekbed?
Een haarbal. Jakkes.
En waar nog? Jawel verspreid over het vasttapijt een spoor...
Met gezwinde spoed die overtrek de machine in.
De vlekken behandeld met tapijtreiniger. En nu maar hopen dat ze verdwijnen de vlekken.
Overal absorberend keukenpapier erover gelegd om te drogen.
Ik moest aan MM denken en Gimly...
Zodanig dat ik al van acht uur in de weer ben en eindelijk heb kunnen ontbijten.
De zon schijnt heerlijk en ik hoop dat die lakens droog geraken.
Een fijne dag iedereen.
Ik ben al moe van 's morgens vroeg.
Poes is gearriveerd gisteravond.
Levendig en wel na haar spuitje tegen de reuma.
Vanochtend word ik wakker en wat zie ik op mijn dekbed?
Een haarbal. Jakkes.
En waar nog? Jawel verspreid over het vasttapijt een spoor...
Met gezwinde spoed die overtrek de machine in.
De vlekken behandeld met tapijtreiniger. En nu maar hopen dat ze verdwijnen de vlekken.
Overal absorberend keukenpapier erover gelegd om te drogen.
Ik moest aan MM denken en Gimly...
Zodanig dat ik al van acht uur in de weer ben en eindelijk heb kunnen ontbijten.
De zon schijnt heerlijk en ik hoop dat die lakens droog geraken.
Een fijne dag iedereen.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Oma C : niet leuk zo lang wachten in die ziekenhuizen . .. En dan maar hopen dat ze je kunnen helpen .
// Gisteren heb ik gelukkig een telefoon van Oma Senga gekregen . Sinds eind januari woont ze in een rusthuis . De benen willen niet meer mee maar voor de rest gaat het goed . Ze kan nog op haar tablet werken , enkel bij sennet geraakt ze al lang niet meer binnen . Maar ze leest wel onze belevenissen hier .
Veel groeten van haar aan diegenen die haar nog kennen van bij de libellekes .
// Ik ben ook zeer bezorgd over Clive : ik hoop echt dat ze er weer boven op komt .
Aan ALLE seizoentjes : veel sterkte en moed ! Voorlopig schijnt de zon hier .///
(Sinds deze morgen 7u zijn hiernaast bij de nieuwe buren zware graafwerken aan de gang met héél veel lawaai
Zucht ...)
// Gisteren heb ik gelukkig een telefoon van Oma Senga gekregen . Sinds eind januari woont ze in een rusthuis . De benen willen niet meer mee maar voor de rest gaat het goed . Ze kan nog op haar tablet werken , enkel bij sennet geraakt ze al lang niet meer binnen . Maar ze leest wel onze belevenissen hier .
Veel groeten van haar aan diegenen die haar nog kennen van bij de libellekes .
// Ik ben ook zeer bezorgd over Clive : ik hoop echt dat ze er weer boven op komt .
Aan ALLE seizoentjes : veel sterkte en moed ! Voorlopig schijnt de zon hier .///
(Sinds deze morgen 7u zijn hiernaast bij de nieuwe buren zware graafwerken aan de gang met héél veel lawaai
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Oma-C: volgens oogarts doet hij wekelijks cataractoperaties in het naburige ziekenhuis. De operatie zelf zou zo'n 45 min. duren , maar je moet 2u in het ziekenhuis blijven. En zo'n operatie is ook eenmalig. Je merkt direct het verschil, zei hij. Daarna nog enkele keren op controle.
Schoondochter is ook heel tevreden over haar oogoperatie van enkele weken geleden, bij haar was het laseren. Ze had het veel eerder moeten doen, zegt ze.
We hebben deze voormiddag al gewandeld, omdat ze deze namiddag regen voorspelden. Manlief kan dan ook naar de koers kijken.
En Spaanse woef ligt uitgeteld in de zetel, je zou voor minder
Ja, Clive is ook vaak in mijn gedachten.
Dames, tot morgen allemaal.
-
En zeggen dat als ik nog werkte de cataract operaties een nachtje moesten overblijven.
Later was het een dagopname, met 's avonds naar huis.
Als er geen plaats was op dagopname werden die bij ons gedropt aan de gynaecologie kant.
Die grensde aan de dagkliniek.
Tijden veranderen.
Amai, hoeveel ligdagen hebben de mensen dikwijls voor niets betaald...
Al moet je nu soms wel heel rap naar huis.
Later was het een dagopname, met 's avonds naar huis.
Als er geen plaats was op dagopname werden die bij ons gedropt aan de gynaecologie kant.
Die grensde aan de dagkliniek.
Tijden veranderen.
Amai, hoeveel ligdagen hebben de mensen dikwijls voor niets betaald...
Al moet je nu soms wel heel rap naar huis.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
een normale dag, zon en wolken soms een spatje regen,
verder niks ben zowat uit geteld, ben moe maar weet niet waarvan,
fijne avond geniet ervan doe ik ook met een glaasje bubbels, krakje,
Muddy Maddy krijg wel een ander sensor maar moet dit telkens aanvragen
en dan wachten tot ze het opsturen, en dat niet meer werkt terug sturen,
het is een rompslomp om in orde te krijgen, zoon doet dit telkens
wan kan niet goed horen langs telf. we moeten afwachten,

verder niks ben zowat uit geteld, ben moe maar weet niet waarvan,
fijne avond geniet ervan doe ik ook met een glaasje bubbels, krakje,
Muddy Maddy krijg wel een ander sensor maar moet dit telkens aanvragen
en dan wachten tot ze het opsturen, en dat niet meer werkt terug sturen,
het is een rompslomp om in orde te krijgen, zoon doet dit telkens
wan kan niet goed horen langs telf. we moeten afwachten,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ventje lag te luid te ronken naast mij dat ik maar ben opgestaan. Lilly is al een keer naar beneden gekomen maar ze vond me niet ( was naar de wc) en dan is ze weer naar boven getrokken. heb ze gisteren luid en duidelijk gezegd dat ze op mijn voeten moest gaan liggen wat ze dan ook deed. we gingen gisterenavond nog kippeborrelhapjes eten maar ineens had ventje er geen zin in. en ik had nog een soeptas vol met noedels dat ik door te babbelen vergeten was leeg te eten.
voor de verandering regent het hier.
Als ventje opstaat mag hij een bajonetlamp in de staande lamp steken, die naast onze zetel en Gimly's staat. die bajonetlampen komen nog van de Asda uit engeland. we hebben ondertussen wel omvormers ervoor gekocht.
ventje had een alabasten olifantje gevonden en heeft het mee genomen naar huis voor mij. voordat 1 van de kinderen er mee vandoor ging. het zal schoon staan op het rekje aan de badkamer waar er al een gipsen olifant staat die ver-ivoort is. vroeger kwamen de zwarten mannen café's binnen om dingen te verkopen. armbanden, ringen en beelden. ze spraken wel geen woord nederlands. je kon afpingelen in het frans. dus mijn vader zaliger had zo'n olifant gekocht voor mij. die olifant boven is exemplaar 2 omdat mijn moeder een keer brut afstofte en klets: olifant kapot. ze heeft dat waarschijnlijk ook met dat steigerd paard gedaan dat in hun slaapkamer stond.
en toen ze een keer weg waren met de wielertoeristen heeft ze in een souvenirwinkeltje een klein olifantje gekocht en meegebracht. en ik heb dan nog een in een soort schaliesteen staan erbij en dus nu kan dat olifantje erbij dat ventje meehad. hij zei me gisteren dat een van mijn letterbakken het aan het begeven is. dus gaat hij de letterbak van zijn moeder daar hangen en alle dingen in de letterbakje in de vorm van een huisje gaan daar dan bij. van haar zijn het allemaal grote stukken. van mij klein. we zullen zien want zoals jullie weten is het vandaag sabbat voor ventje.
Maandag moet ik naar brugge voor mijn behandeling. ik hoop dat de katten zich gedragen en Gimly weer niet uit baldadigheid naast de bak poept. Gisteren zat Gimly in zijn doos en had Lilly het in haar heksenvel. 't was weer 'tikkie, jij bent 'em' maar een pak heviger. ik heb gevraagd of ik moest komen helpen en dan was het direct gedaan.
ventje heeft de oude club brugge sjerp van zijn vader mee. die moet nog in de was.
Gimly zit ongeduldig naar zijn lege teljoor te kijken maar ik wil hem niets geven want dan komt Lilly op de geur af en moet ik ze afzonderen zodat ze rustig kan eten. ventje moet dat maar oplossen. en ik weet niet of hij vandaag een brood gaat halen. morgen is het niet nodig want we gaan "kwakken" ( hamburger eten) en als we 's avonds thuis komen dan zijn we te moe zoals ventje gisteren was. hij heeft ook een hele lading Dvd's mee van zijn moeder. waaronder een documentaire over brugge. de andere zijn natuurdocumentaires in het nederlands. zijn moeder sprak wel engels maar niet genoeg. toen ze een keer op bezoek kwam was ze verbaasd dat bij ons niet 'the queens english' werd gesproken. ( the queen leefde toen nog) langs ons kanten was het cheerio aan de kassa enz.
Ik heb nog 2 stukken krant en 2 magazines gespaard en ik moet nog een bonus gaan ophalen.
mijn koffie is op en dus kan ik daar aan beginnen. ventje blijft toch nog maffen.
Fijne dag seizoentjes
ventje lag te luid te ronken naast mij dat ik maar ben opgestaan. Lilly is al een keer naar beneden gekomen maar ze vond me niet ( was naar de wc) en dan is ze weer naar boven getrokken. heb ze gisteren luid en duidelijk gezegd dat ze op mijn voeten moest gaan liggen wat ze dan ook deed. we gingen gisterenavond nog kippeborrelhapjes eten maar ineens had ventje er geen zin in. en ik had nog een soeptas vol met noedels dat ik door te babbelen vergeten was leeg te eten.
voor de verandering regent het hier.
Als ventje opstaat mag hij een bajonetlamp in de staande lamp steken, die naast onze zetel en Gimly's staat. die bajonetlampen komen nog van de Asda uit engeland. we hebben ondertussen wel omvormers ervoor gekocht.
ventje had een alabasten olifantje gevonden en heeft het mee genomen naar huis voor mij. voordat 1 van de kinderen er mee vandoor ging. het zal schoon staan op het rekje aan de badkamer waar er al een gipsen olifant staat die ver-ivoort is. vroeger kwamen de zwarten mannen café's binnen om dingen te verkopen. armbanden, ringen en beelden. ze spraken wel geen woord nederlands. je kon afpingelen in het frans. dus mijn vader zaliger had zo'n olifant gekocht voor mij. die olifant boven is exemplaar 2 omdat mijn moeder een keer brut afstofte en klets: olifant kapot. ze heeft dat waarschijnlijk ook met dat steigerd paard gedaan dat in hun slaapkamer stond.
en toen ze een keer weg waren met de wielertoeristen heeft ze in een souvenirwinkeltje een klein olifantje gekocht en meegebracht. en ik heb dan nog een in een soort schaliesteen staan erbij en dus nu kan dat olifantje erbij dat ventje meehad. hij zei me gisteren dat een van mijn letterbakken het aan het begeven is. dus gaat hij de letterbak van zijn moeder daar hangen en alle dingen in de letterbakje in de vorm van een huisje gaan daar dan bij. van haar zijn het allemaal grote stukken. van mij klein. we zullen zien want zoals jullie weten is het vandaag sabbat voor ventje.
Maandag moet ik naar brugge voor mijn behandeling. ik hoop dat de katten zich gedragen en Gimly weer niet uit baldadigheid naast de bak poept. Gisteren zat Gimly in zijn doos en had Lilly het in haar heksenvel. 't was weer 'tikkie, jij bent 'em' maar een pak heviger. ik heb gevraagd of ik moest komen helpen en dan was het direct gedaan.
ventje heeft de oude club brugge sjerp van zijn vader mee. die moet nog in de was.
Gimly zit ongeduldig naar zijn lege teljoor te kijken maar ik wil hem niets geven want dan komt Lilly op de geur af en moet ik ze afzonderen zodat ze rustig kan eten. ventje moet dat maar oplossen. en ik weet niet of hij vandaag een brood gaat halen. morgen is het niet nodig want we gaan "kwakken" ( hamburger eten) en als we 's avonds thuis komen dan zijn we te moe zoals ventje gisteren was. hij heeft ook een hele lading Dvd's mee van zijn moeder. waaronder een documentaire over brugge. de andere zijn natuurdocumentaires in het nederlands. zijn moeder sprak wel engels maar niet genoeg. toen ze een keer op bezoek kwam was ze verbaasd dat bij ons niet 'the queens english' werd gesproken. ( the queen leefde toen nog) langs ons kanten was het cheerio aan de kassa enz.
Ik heb nog 2 stukken krant en 2 magazines gespaard en ik moet nog een bonus gaan ophalen.
mijn koffie is op en dus kan ik daar aan beginnen. ventje blijft toch nog maffen.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goeie zondagmorgen allemaal
Hier nog geen regen maar het zal er nog wel van komen denk ik
wilde eend, Ik heb een sms-je gekregen van clive , ze voelt zich nog niet goed genoeg
om aan de pc te zitten , maar ik moet iedereen de groetjes overmaken
en danken voor de kaartjes... bij deze.....
nog heel veel sterkte voor clive, dat ze maar genoeg rust...
Anjelierken, ik ben ervoor naar het UZA moeten gaan en heb langer
moeten wachten "vóór" ik aan de beurt kwam dan erna
toen het klaar was kreeg ik nog wat uitleg wat betreft de
druppeltjes die erin moeten en dan mocht ik naar huis,
en ja het verschil is dag en nacht
ook nadien nog 2à3 controles bij de oogartse thuis en
eventuele aanpassing van m'n bril....succes ermee
Een fijne zondag aan jullie allen
en hou het gezond (of word gezond)
Hier nog geen regen maar het zal er nog wel van komen denk ik
wilde eend, Ik heb een sms-je gekregen van clive , ze voelt zich nog niet goed genoeg
om aan de pc te zitten , maar ik moet iedereen de groetjes overmaken
en danken voor de kaartjes... bij deze.....
nog heel veel sterkte voor clive, dat ze maar genoeg rust...
Anjelierken, ik ben ervoor naar het UZA moeten gaan en heb langer
moeten wachten "vóór" ik aan de beurt kwam dan erna
toen het klaar was kreeg ik nog wat uitleg wat betreft de
druppeltjes die erin moeten en dan mocht ik naar huis,
en ja het verschil is dag en nacht
ook nadien nog 2à3 controles bij de oogartse thuis en
eventuele aanpassing van m'n bril....succes ermee
Een fijne zondag aan jullie allen
en hou het gezond (of word gezond)
Laatst gewijzigd door Oma-C op 03 mar 2024, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dank u , Oma C : voor het bericht van Clive .
De genezing zal helaas veel tijd nodig hebben .
Voor iedereen een fijne zondag en veel sterkte voor diegenen die het kunnen gebruiken .
De genezing zal helaas veel tijd nodig hebben .
Voor iedereen een fijne zondag en veel sterkte voor diegenen die het kunnen gebruiken .
-
Blij met het berichtje van Clive.
Dank je wel oma-C voor het overbrengen.
Hier weet het nog niet goed of het gaat regenen of niet.
We zien wel wat het wordt.
Ik heb heel vermetel toch een onderlaken op de draad hangen buiten.
De rest van de was is voor vanavond dan kan ik het morgen vroeg dadelijk buiten hangen.
Vandaag ons eerste conflict met Poes.
Met hare staart in de broodschotel is geen optie.
Verder ben ik blij dat de haarbal geen vlekken heeft achter gelaten in het vasttapijt.
Goed spul dat ding van Vanish.
Deze namiddag de Mount Everest op mijne strijkstoel beklimmen.
Dat komt ervan als je alles laat bijeenkomen.
Och de hulp zal volgende week wel helpen.
Aan de zien beterschap.
Aan de gezonden geniet van jullie zondag.
Dank je wel oma-C voor het overbrengen.
Hier weet het nog niet goed of het gaat regenen of niet.
We zien wel wat het wordt.
Ik heb heel vermetel toch een onderlaken op de draad hangen buiten.
De rest van de was is voor vanavond dan kan ik het morgen vroeg dadelijk buiten hangen.
Vandaag ons eerste conflict met Poes.
Met hare staart in de broodschotel is geen optie.
Verder ben ik blij dat de haarbal geen vlekken heeft achter gelaten in het vasttapijt.
Goed spul dat ding van Vanish.
Deze namiddag de Mount Everest op mijne strijkstoel beklimmen.
Dat komt ervan als je alles laat bijeenkomen.
Och de hulp zal volgende week wel helpen.
Aan de zien beterschap.
Aan de gezonden geniet van jullie zondag.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
zoon en ik reden naar de rommelmarkt hallen in Putte,
daar was een tentoonstelling van lego blokjes en ook te koop,
maar ook in een andere zaal boeken verkoop van schrijvers die er ook waren,
maar een parkeerplaats noppens, alles stond vol zelfs langs de straat,
en dat is een grote parkeerplaats, dus maar terug naar huis gereden,
nooit mee gemaakt dat daar zoveel volk was, en we waren om 10.00uur vertrokken,
dus maar een boek gelezen en wat tv gezien, grtjs van krakje,

daar was een tentoonstelling van lego blokjes en ook te koop,
maar ook in een andere zaal boeken verkoop van schrijvers die er ook waren,
maar een parkeerplaats noppens, alles stond vol zelfs langs de straat,
en dat is een grote parkeerplaats, dus maar terug naar huis gereden,
nooit mee gemaakt dat daar zoveel volk was, en we waren om 10.00uur vertrokken,
dus maar een boek gelezen en wat tv gezien, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Na een spooknacht van wakker liggen
Goeie morgen allen, het zou een droge dag worden
is ons beloofd...laat ons hopen, en er een fijne maandag van maken
Sterkte aan onze zieke maatjes, en hopelijk gauw beter
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
het zonnentje schijnt dus hopelijk hebben we een mooie dag. ik moet naar Frank om me te laten masseren. allez van een zalige massage kan je niet spreken. hij duwt en drukt hier en daar en dat doet geen deugd. eerst gaan we ongezonde gaat eten en dan naar mijn moeder. ze heeft familiezorg afgezegd omdat het niet meer nodig is ( zegt zij) ze heeft ondertussen ook haar aftrekker terug gevonden. ze zegt dat ze nu zelf haar keukenvloertje kan onderhouden. mijn vraag is gaat ze "zien" dat het vuil is? want stof "ziet" ze ook niet liggen. en de stofnetten hangen in de luster ( en ergens anders ook) het probleem zijn nog die eerste generatie spaarlampen. ze heeft 2 grote lusters hangen met minstens 10 lichtpunten als het er niet meer zijn ( type kaars) en ons vader had die in de tijd aangekocht maar dat duurt een eeuwigheid eer die licht geven en dan nog niet volle bak. moest je daar een spaarlamp insteken van nu: je zou het verschil zien.
ben benieuwd wanneer ventje zijn bed uitrolt. en dan moet hij nog douchen. dan moet ik nog douchen en aankleden. een deftige Bh en bijpassend slipje. dat zal wel weer compressen onder die beugels stoppen zijn want anders heb ik weer last van die beugels. Toen ik laatste in de lingeriewinkel was zei de moeder van de eigenaresse dat ik op leeftijd ben om alles te laten ondersteunen. deinen steun is meinen steun enz zou de willy gezegd hebben. er waren hier toen nog genoeg visserscafé's op de "vuurtorenwijk" alias den opex. en bijna allemaal in het teken van de vissserij of ons plaatselijk voetbalploegje waar ik geen supporter van ben. waar de KVO staat op de lijst en hoe ze het doen? geen idee. ik kijk liever naar de formule 1. dat is ook weer zoiets dat voorspelbaar aan het worden is. wie 't eerst aan de lijn staat om te vertrekken ( polepositie) en rapper weg is dan de andere wint meestal nog ook.
Krakje: dat was dan ook jammer dat je uitje in het water viel. hier hebben ze vele jaren geleden ooit een boekenbeurs gehouden en je kon je oude boeken komen ingeven. ik heb 2 volle plastiek zakken gedoneerd. veel volk was er niet toen het gehouden werd in een soort jeugdherberg van vroeger die aan school paalt. dat is waarschijnlijk eigendom van de kerkfabriek want er stond jeugdherberg/ retraite voor groepen. het is lang geleden dat ik nog in de stokerstraat ben geweest dus of dat daar nog is? vraagteken dus. het werd alleszins ook door de school hier gebruikt. maar dat is blijkbaar niet meer nodig.
Ik ben benieuwd wanneer de school nu we het er toch over hebben de aanplanting van die "groene" zone met die" praatbanken" gaat doen. volgens de voorzitter van de handelaarsbond zou de markt nu weer compleet zijn. we shall see.
Lilly is al naar beneden gekomen en omdat ik weer op het toilet zat heeft ze de kattenbak gebruikt en gegraven naar australie. van Gimly is het naar china en dan laat hij het open en bloot liggen wat hem een tik van Lilly opleverd want ons proper meisje kan daar niet tegen.
ik hoor boven lawaai en dus gaat ventje opstaan. Gimly heeft zich al gepositoneerd aan de deur. hij wil natuurlijk zijn ontbijt.
en ik heb weer niet ver genoeg geschoven om de verwarming aan te krijgen. het wordt tijd dat we een eenvoudige laten zetten door de gasmaatschappij zelf. maar voorlopig heeft ventje geen tijd. en degene die ging komen om een nieuwe te plaatsen die moet nog komen. waarschijnlijk met st-juttemis.
ik ga nog een koffie zetten en doen wat ik moet doen.
Fijne dag seizoentjes
het zonnentje schijnt dus hopelijk hebben we een mooie dag. ik moet naar Frank om me te laten masseren. allez van een zalige massage kan je niet spreken. hij duwt en drukt hier en daar en dat doet geen deugd. eerst gaan we ongezonde gaat eten en dan naar mijn moeder. ze heeft familiezorg afgezegd omdat het niet meer nodig is ( zegt zij) ze heeft ondertussen ook haar aftrekker terug gevonden. ze zegt dat ze nu zelf haar keukenvloertje kan onderhouden. mijn vraag is gaat ze "zien" dat het vuil is? want stof "ziet" ze ook niet liggen. en de stofnetten hangen in de luster ( en ergens anders ook) het probleem zijn nog die eerste generatie spaarlampen. ze heeft 2 grote lusters hangen met minstens 10 lichtpunten als het er niet meer zijn ( type kaars) en ons vader had die in de tijd aangekocht maar dat duurt een eeuwigheid eer die licht geven en dan nog niet volle bak. moest je daar een spaarlamp insteken van nu: je zou het verschil zien.
ben benieuwd wanneer ventje zijn bed uitrolt. en dan moet hij nog douchen. dan moet ik nog douchen en aankleden. een deftige Bh en bijpassend slipje. dat zal wel weer compressen onder die beugels stoppen zijn want anders heb ik weer last van die beugels. Toen ik laatste in de lingeriewinkel was zei de moeder van de eigenaresse dat ik op leeftijd ben om alles te laten ondersteunen. deinen steun is meinen steun enz zou de willy gezegd hebben. er waren hier toen nog genoeg visserscafé's op de "vuurtorenwijk" alias den opex. en bijna allemaal in het teken van de vissserij of ons plaatselijk voetbalploegje waar ik geen supporter van ben. waar de KVO staat op de lijst en hoe ze het doen? geen idee. ik kijk liever naar de formule 1. dat is ook weer zoiets dat voorspelbaar aan het worden is. wie 't eerst aan de lijn staat om te vertrekken ( polepositie) en rapper weg is dan de andere wint meestal nog ook.
Krakje: dat was dan ook jammer dat je uitje in het water viel. hier hebben ze vele jaren geleden ooit een boekenbeurs gehouden en je kon je oude boeken komen ingeven. ik heb 2 volle plastiek zakken gedoneerd. veel volk was er niet toen het gehouden werd in een soort jeugdherberg van vroeger die aan school paalt. dat is waarschijnlijk eigendom van de kerkfabriek want er stond jeugdherberg/ retraite voor groepen. het is lang geleden dat ik nog in de stokerstraat ben geweest dus of dat daar nog is? vraagteken dus. het werd alleszins ook door de school hier gebruikt. maar dat is blijkbaar niet meer nodig.
Ik ben benieuwd wanneer de school nu we het er toch over hebben de aanplanting van die "groene" zone met die" praatbanken" gaat doen. volgens de voorzitter van de handelaarsbond zou de markt nu weer compleet zijn. we shall see.
Lilly is al naar beneden gekomen en omdat ik weer op het toilet zat heeft ze de kattenbak gebruikt en gegraven naar australie. van Gimly is het naar china en dan laat hij het open en bloot liggen wat hem een tik van Lilly opleverd want ons proper meisje kan daar niet tegen.
ik hoor boven lawaai en dus gaat ventje opstaan. Gimly heeft zich al gepositoneerd aan de deur. hij wil natuurlijk zijn ontbijt.
en ik heb weer niet ver genoeg geschoven om de verwarming aan te krijgen. het wordt tijd dat we een eenvoudige laten zetten door de gasmaatschappij zelf. maar voorlopig heeft ventje geen tijd. en degene die ging komen om een nieuwe te plaatsen die moet nog komen. waarschijnlijk met st-juttemis.
ik ga nog een koffie zetten en doen wat ik moet doen.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Wat een heerlijk weertje, dan kunnen we niet binnen blijven
Manlief moet straks een draad spannen als steun voor een klimmer. Ik heb een jostabes gekocht, moet nog eens opzoeken wat het juist is, het is een kruising van 2 kleinfruitsoorten.
Deze namiddag verder doen in de tuin.
Dames, tot morgen allemaal.