NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

jadi

Vandaag, 15:07

Afbeelding
Hallo, wat een verschil gisteren te warm , te klam , te alles .. En vandaag te nat, te winderig te donker en te van alles ..
Zo is een mens nooit content
Het is stil hier in de contreien , geen wandelaars op pad .. Wat verder wel een het Circus in actie maar vandaag kramen ze op . Heb ik van horen zeggen
Tja veel weet ik niet te vertellen , want alles lag hier stil ten huize .. Stilaan is de keuken weer open gegaan .. En Biebie (ikke dus) had zo'n goesting op prinsesbonen met biefstuk met een patatje .. En of het gesmaakt heeft njam njam
Verder ben ik daarnet in slaap gevallen in de relax .. Dus het is nog niet up to date maar het komt
Krakje kip in zoetzure saus , met veel groenten en rijst .. Ik zal mijn zoon bij u zenden , die eet dat ook zo graag . Ik minder maar eet het wel .. Persoonlijk vind ik dit te zoet
Lelietjes van dalen , wij zeggen meiklokjes. .
Mooi plaatje trouwens van de 1ste mei
Tja de wasmand is vlug vol met zo'n bende .
Bekske zijn uw onderdanen in staking , tjonge toch en we hebben die zo nodig hé . Ik hoop dat je op de bus kunt zodat uw hoorapparaten ook in orde komen .
Corry hoe fijn te lezen , dat uw ex buren , terug buren worden .. Daar zal af en toe een onderonsje aan voorbij gaan . Geniet er van , je kan er maar deugd van hebben
Rietjes is er geen gevleugelde stad dit weekend .. Ja je zegt daar al zoiets de meimaand zit vol met verlofdagen en verlengde weekends .. En .. wat brengt de zondag voor jullie met dit wisselvallig weer . Bij mij is het mij nog wat koest houden , ik voel me nog wat flauwtjes aan
Oma-C zoveel regen gevallen bij jullie amai , uw terras zal een heel goede beurt gehad hebben . Hier is het maar een muggenpiesje geweest pfff .. Het noemen niet waard
Aan iedereen verder een fijne zondag namiddag ..
Straks aan de koffie met iets er bij
toedeloe
menu: was biefstuk met prinsesbonen en een natuurpatatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

krakje

Vandaag, 15:38

hier geregend al de hele voormiddag,
de markt hier van rommel en bloemen en planten zulle schaden hebben,
maar toch was er redelijk volk op de been,
ben wijselijk thuis gebleven, geraak zonder auto niet in dorp,
en voorlopig is er geen parking wegens die jaarlijkse markt,
zo te zien is het voorlopig over met nattigheid,
grtjs van krakje,
Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.