In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie maandagmorgen iedereen
wat een druk verkeer de maandagochtend , maar tis nu natuurlijk een heel druk uur voor de scholen hier in Brugge en er zijn er veel
ventje is al naar de garage met onze auto en verder zien we wel vandaag
tis droog buiten en niet echt koud vind ik en 12° en het zonnetje komt al piepen van tussen de wolken , dus een ideaal weertje voor de tijd van 't jaar
Bekske oei zo vroeg , kon je niet slapen misschien ???? en hopelijk niet te veel pijn
jadi naar de markt zeker vandaag ???
allé ik ga verder doen want ik moet nog langs de badkamer passeren
voor iedereen nog een aangename maandag verder

wat een druk verkeer de maandagochtend , maar tis nu natuurlijk een heel druk uur voor de scholen hier in Brugge en er zijn er veel
ventje is al naar de garage met onze auto en verder zien we wel vandaag
tis droog buiten en niet echt koud vind ik en 12° en het zonnetje komt al piepen van tussen de wolken , dus een ideaal weertje voor de tijd van 't jaar
Bekske oei zo vroeg , kon je niet slapen misschien ???? en hopelijk niet te veel pijn
jadi naar de markt zeker vandaag ???
allé ik ga verder doen want ik moet nog langs de badkamer passeren
voor iedereen nog een aangename maandag verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
wij hebben al van een koffietje genoten en ventje heeft een vervangwagen meegekregen om de volgende dagen mee te rijden , en in onze garage krijgen we altijd een goeie service
en nu een broodje klaar zetten om te bakken
tot later

en nu een broodje klaar zetten om te bakken
tot later

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, . . ik ben/was een paar dagen op reis in eigen huis. Van de zetel naar mijn bed en visa versa.
Het is gelukkig al beter
Stilletjes aan kom ik terug uit de zombie wereld..
Heel vervelend , maar het is nu zo
Dus vanaf nu kom ik jullie amuseren, ambeteren, vervelen en euch .. zelf in te vullen
Mijn dag is begonnen met een mini ontbijt, want de eetlust is nog dat niet .. Maar ik heb reserve genoeg..
Verder heb ik van alles en niks gedaan ..
Zo nu genoeg over mezelf even zien wat ik gisteren niet gelezen heb ..
Sorry daarvoor
Hoi Bekske inderdaad het jaar is weeral goed geschoven.
Hallo Zonnebloemetje, fijn dat je genoten hebt van jullie overdekt terras .. Het maakt me blij dat jullie er zo van genieten.
Neen geen markt, verder wat kalmtjes aan doen . . Vervelend maar mijn lichaam zegt stop Jadi, het een beetje genoeg geweest . .Fijn dat jullie een vervangauto mee hebt gekregen, leve de vrijheid ! ! !
Joehoe Ann en Inge even zwaai zwaai via de virtuele draad .. doeiii
Wens iedereen een fijne dag toe
toedeloe
menu: Wienerschnitsel met zigeunersaus (handmade)=à la Jadi
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag, alhoewel ik al bijna fijne avond kan zeggen
Gisteren een beetje uitgeslapen en daarna zat ik met mijn neus in een boek
's Middags met de honden naar het bos geweest en daarna in de auto gestapt
Schoonouders waren 63 jaar getrouwd en we gingen met de familie uit eten.
Laat weer thuis en toen gelijk mijn bed ingedoken omdat de wekker vanmorgen weer vroeg stond
Na het werk vanmorgen geslapen
En vanmiddag weer met de honden naar het bos geweest
We hadden een extra hond mee, die komt binnenkort bij ons logeren, dus nu al even weer wennen aan elkaar
Net weer thuis van boodschappen doen
En heb het eten in de oven staan.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Gisteren een beetje uitgeslapen en daarna zat ik met mijn neus in een boek
's Middags met de honden naar het bos geweest en daarna in de auto gestapt
Schoonouders waren 63 jaar getrouwd en we gingen met de familie uit eten.
Laat weer thuis en toen gelijk mijn bed ingedoken omdat de wekker vanmorgen weer vroeg stond
Na het werk vanmorgen geslapen
En vanmiddag weer met de honden naar het bos geweest
We hadden een extra hond mee, die komt binnenkort bij ons logeren, dus nu al even weer wennen aan elkaar
Net weer thuis van boodschappen doen
En heb het eten in de oven staan.
-

Goedemorgen en een fijne dag
Vandaag vrij.
Man heeft gewerkt en ligt in bed.
De kinderen zijn naar school
En voor mij is er weer genoeg te doen
De wasmachine staat al aan
Ik moet naar Duitsland te tanken
En ik heb gisteren een emmer vol stoofperen gekregen
-
een goeie morgen iedereen
vandaag een mooie najaarsdag maar vanaf vrijdag veranderd het weer in een herfstweertje volgens het weerbericht op VTM , maar soit tis de tijd van 't jaar hé en die het ganse jaar zomerweer wil moet dan maar verhuizen naar het zuiden , maar ik heb graag de herfst en de winter , dus voor mij geen probleem
Bekske hopelijk kan je ook een beetje genieten van het najaarsweer
Inge toch alweer druk op jou vrije dag vandaag , maar geniet nog van het mooi weer tussenin
jadi hopelijk al een beetje beter , vlug beterschap hoor
allé we hebben lang geslapen en nu moet ik nog langs de badkamer passeren sè
voor iedereen nog een gezellige dinsdag verder

vandaag een mooie najaarsdag maar vanaf vrijdag veranderd het weer in een herfstweertje volgens het weerbericht op VTM , maar soit tis de tijd van 't jaar hé en die het ganse jaar zomerweer wil moet dan maar verhuizen naar het zuiden , maar ik heb graag de herfst en de winter , dus voor mij geen probleem
Bekske hopelijk kan je ook een beetje genieten van het najaarsweer
Inge toch alweer druk op jou vrije dag vandaag , maar geniet nog van het mooi weer tussenin
jadi hopelijk al een beetje beter , vlug beterschap hoor
allé we hebben lang geslapen en nu moet ik nog langs de badkamer passeren sè
voor iedereen nog een gezellige dinsdag verder

Goede morgen iedereen, bij het openen van mijn lamellen zag ik in de verte een wit tapijt op het gras liggen, mooi uitgespreid . Ook op het plat zwart dak van de school zag witgrijs met pinkelingen.. En enkele uren later is het zo'n zalig aangenaam herfstweer.. Een mens wordt zo wat vrolijk van .
De kindjes huppelden deze morgen naar school al tatteren , en lachen ; Sommige hadden reeds handschoentjes uit hun mouwtjes bengelen, andere met een zomerjurkje en nieuwe laarsjes aan.. Tja moet kunnen de dag van vandaag zeggen de kinderen zelf wat ze willen aantrekken ..Tijden veranderen
Verder naar de plaatselijke winkel geweest, en geen tijd om te praten. Reden het was het komen en gaan van de mensen.
En zo ben ik mijn dag begonnen wat later dan gewoonlijk . Eigen schuld hoor , wie drinkt er nog een cola voor dat hij gaat slapen.. Ik lag met opengesperde ogen te kijken naar de plafond en die ene ambetante mug aan het verjagen .. Op de duur opgestaand muggenmelk op mijn kussen, en azijn aan die beet .. Zo kon ik eindelijk slapen..
Mijn ochtendbabbeltje zit er op nu eens zien wat jullie te vertellen hadden gisteren
Inge zo te lezen was het een aangenaam familie feest .. Wauw 63j daar staat een mens al eens bij stil . . Het is niet iedereen gegeven .. Bij deze nog een welgemeend DIKKE PROFICIAT EN NOG VEEL GEZONDE JAREN SAMEN !
Fijn een dag vrij, alhoewel een huismoeder is nooit vrij vind ik .. Straks naar Duitsland om te tanken breng eens voor mij een pakske Jacobs koffie mee voor in mijn senseo. En als je van de lekkere wûrst (salami) ziet mag je die ook meebrengen .. Stuur maar door de virtuele draad .. grapjeuuuu
Straks een logeetje, er zal weer leven in de brouwerij zijn zegt men dan bij ons..
Zonnebloemetje en , . .. heerlijk geslapen in jullie mandje♥ Oesje vrijdag regen dat is minder, het zonnetje doet een mens herleven vind ik .. En de winter euch gladheid en ijzel zo gevaarlijk om te vallen . Ja ja ik ben weer al springlevend, al voel ik nog als ik me mispak.. Gisteren een grote hoeveelheid champignons soep gemaakt .. Maar die is zo dun, en mijn smaak is ook dat nog niet dus kan maar niet oordelen of ze lekker is ..
Hoi Bekske ik heb je al gezien in de gangen van sennet
Verder wens ik iedereen een fijne dinsdag toe
toedeloe
menu: varkensgebraad met erwtjes
-
een goeie namiddag iedereen
voila de keuken is weer proper opgeruimd van het middageten en dus ga ik me dadelijk placeren in de zetel voor de tv met de beentjes omhoog en dat zal deugd doen na een voormiddag met enkele boodschappen
jadi gelukkig voel jij je al wat beter , en last gehad van een ambetante mug , awel wij zijn iedere avond voorzien en plaatsen zo'n twee uur voor het slapengaan iets in het stopcontact tegen de muggen en zo kunnen we gerust gaan slapen
en ik heb vannacht zo vast geslapen , echt nie normaal , maar na zo'n nacht voel je wel dat je dan uitgeslapen bent
allé tis tijd voor wat rust en ontspanning , want we zijn op pensioen
tot later

voila de keuken is weer proper opgeruimd van het middageten en dus ga ik me dadelijk placeren in de zetel voor de tv met de beentjes omhoog en dat zal deugd doen na een voormiddag met enkele boodschappen
jadi gelukkig voel jij je al wat beter , en last gehad van een ambetante mug , awel wij zijn iedere avond voorzien en plaatsen zo'n twee uur voor het slapengaan iets in het stopcontact tegen de muggen en zo kunnen we gerust gaan slapen
en ik heb vannacht zo vast geslapen , echt nie normaal , maar na zo'n nacht voel je wel dat je dan uitgeslapen bent
allé tis tijd voor wat rust en ontspanning , want we zijn op pensioen
tot later

Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

heel stilletjes kom ik even langs want iedereen zal wel in dromenland zijn goed ondergedoken onder het donsdeken .Maar ik wens iedereen een fijne start van oktober en geniet van de dag want de tijd blijft niet stil staan .GROETJES
zonnebloemetje ik geniet iedere dag hoe lastig moeilijk het ook is want men huishouden doen vraagt ook veel inspannig van mij en dan twee die smorgens vroeg om 8 uur klaar staan voor een kleine toer .Savonds heb ik hulp van een buurman om een grote toer te doen want die toer kan ik niet alleen teveel inspanning lukt niet
-

Goede morgen iedereen,
Zonnebloemetje in uw verslagje van gisteren las ik dat je zo heerlijk hebt geslapen . Ja en 's morgens uitgeslapen zalig gewoon . Intussen is de zon hier al goed van de partij .. Hopelijk heb je verleden nacht ook goed geslapen. A propos hoe is het uw oog ? ?
Bekske en jij deed ons deurtje toch wel heel vroeg open deze morgen Och ja je herinnert er mij aan het is verdorie vandaag al 1 oktober, wat gaat dat toch allemaal vlug ..
Intussen zit bij u en de hondjes de korte toer er al op deze morgen . Het zal frisjes geweest zijn .. Zo vroeg jong, om 8u ben ik nog aan het genieten van mijn ontbijt
Oesje mijn pagina is al einde . . .
Het is echt wel heel stilletjes geworden hier ..
Hoe zou het met Remie zijn , dat vraag ik me al enkele dagen af . Zou hij nog bij ons zijn ? Of zou hij al achter de regenboog zijn gaan wonen .. Zo ja dat zal moeilijke periode worden voor Gina.
An zien we ook niet meer , en geen Marietteke meer, en Adam en nog zovele ..
Tja .. zucht ..
En nu ga ik even met de neus in de lucht een wandelingetje maken , en intussen wat boodschappen doen . We zien wel wanneer ik thuis kom..
Fijne woensdag aan iedereen
toedeloe
menu: worst met appelmoes
-

Goedemiddag
Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Vanmorgen ook een afspraak op jongste zoon zijn school
Daarna naar Duitsland gereden en getankt (man zijn auto) en daar geluncht met kind
Net weer thuis
Maar zo nog met de honden naar het bos te wandelen