NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Oma-C

Gisteren, 11:33

Afbeelding

Bbbrrr 't is net herfstweer... :oops:
regen, hagel, donder en bliksem
we hebben het hier allemaal gekregen in de voormiddag
de hagelbollen liggen op het gras en overal tegen de muren...
Ik heb mijn fleece vestje terug uit de kast gehaald
en dat is aangenaam warm :roll:

Geen weer om buiten te komen, jammer voor
de communicantjes die deze periode hun feest
in het water zien vallen.... :oops:

Ik maak er binnen een fijne dag van, amusement genoeg :)
Groetjes allen en hou jullie gezond....
en sterkte aan al wie het kan gebruiken :?
“Als je wil dat mensen je vertrouwen, wees dan eerlijk!" :wink:

jadi

Gisteren, 17:20

Afbeelding
Afbeelding
* het zijn kattentongetjes smakelijk
Zo even gezellig met mijn tas koffie en een koekje er bij . Wat een weertje hé , zonet waren ze voor de zoveelste keer vandaag de hemel aan het dweilen met heel veel water en hagelbollen.
De mensen die een verlengd weekend hebben geboekt zullen niet veel plezier beleven met zo'n nat weer ..
Eigenlijk weet ik niet veel te vertellen . Er is weer een uitgestippelde wandelroute aan de gang..Deze voormiddag was er veel volk onderweg , deze namiddag is het flauwtjes .. De communiekantjes waren weer mooi uitgedost . Ze kwamen allemaal uit het beste dozeke. En de mama's en papa's waren ook in orde . Broer en zusje met haartjes in de plooi, nieuwe schoentjes aan .. Het was in orde , zeg dat ik het gezegd heb.
En verder is er hier in de onmiddellijke omgeving niets gebeurd. .
Ik weet niet of ik het verteld heb maar deze week (12 mei ) had ik van 22u tot 23.10u een anoniem ( vaste ) telefoon . Ik nam natuurlijk niet op . En begon het om de zoveel tijd telkens rinkelen .. Man was dat akelig , en op dat uur .Wie belt er nu nog vroeg ik me af ..
Ik heb dan maar de telefoon losgekoppeld want ik wou nog kunnen slapen . Volgens mijn schoonzoon zou dit een computer gestuurd bericht kunnen zijn phishing of iets in dienen aard ..
Krakje het is nogal dikwijls eens zo, je maakt 2 menu's en dan zijn ze verrast dat de andere menu ook lekker is, of nog lekkerder. Inderdaad een hoogdag, maar hier ook stil hoor . Zoon kijkt naar een film dvd, en ik zit hier me wat bezig te houden tot de vaatwas klaar is om te ledigen.
Ik lees dat je een gezellig onderonsje had met de buurvrouwen . . Fijn zo zijn de batterijtjes weer wat opgeladen
Hoe is het met de hondjes en de katjes zijn ze elkaar al gewoon ?
Greetie ja als men ouder wordt , geneest alles niet zo rap meer natuurlijk. Er is hoop, uw fietsmaatje mag binnenkort naar huis . Oost west thuis best
Tja Corry mannen zijn jagers . . Je hebt dus touche . . Zucht ik zou het ook vervelend vinden .. Hopelijk weet hij van ophouden.
Oma-C het voelt goed aan binnen vind ik . Hier waren de communiekantjes in droog weer de kerk in en uit kunnen gaan . . Maar sommige mama's waren echt wel heel zomers .. brr .. ik kreeg koud in hun plaats ..
* Ik kon dit allemaal zien van 2hoog door het grote venster..
Bekske ik hoop dat het vandaag beter is met je . .
Mijn koffietje is uit, nu ga ik mijn vaatwasser ledigen .
Voor straks een fijne avond iedereen
toedeloe
menu was: aardappelstoofpot met spekjes, wortels, prinsesbonen, sjalotjes , patatjes natuurlijk het was lekker . .
vanavond eten we pannenkoeken
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.