In de Vier Seizoenen reeks 12 Herfst
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Ik denk dat Clive momenteel in de zevende hemel is
, het is 14u30, en ze mochten hem om 14u ophalen.
Iedereen leeft hier mee met Clive , manlief en de pup.
Straks komt zoonlief en ukkepuk, denk niet dat schoondochter en ukkemeisje meekomen, want schoondochter had een dead-line, en dat gaat voor.
Stoofvlees was lekker, we hebben nog over voor morgen.Dus dat is gemakkelijk.
Dames, tot morgen allemaal.
Ik denk dat Clive momenteel in de zevende hemel is
Iedereen leeft hier mee met Clive , manlief en de pup.
Straks komt zoonlief en ukkepuk, denk niet dat schoondochter en ukkemeisje meekomen, want schoondochter had een dead-line, en dat gaat voor.
Stoofvlees was lekker, we hebben nog over voor morgen.Dus dat is gemakkelijk.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede avond... binnen bezig geweest...
geen weer om buiten te komen
bijna de hele dag regen maar niet echt koud
Voor allen een fijne avond en een goeie nacht, tot morgen..
zonder plaatje,.... vanmorgen ging het nog wel...hopelijk morgen weer..?
sennet was aan 't prutsen vanmorgen..
maar we hebben kerst-emoticons
Of ook al niet meer.??
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag aan alle seizoentjes :
Gisteren en vandaag vooral veel van muziek genoten .
o.a. gisteren de première van het gala concert van Vlaams muziek theater in Heist op den Berg .
Vandaag een "rustdag " :-)
genieten van alle soorten mooie muziek . De film "Bohemian Rapsody" van Queen
de beste rockmuziek ooit gemaakt en gezongen . Aanrader !!
Nog een fijne zondagavond aan iedereen ..
Voor Clive :

Gisteren en vandaag vooral veel van muziek genoten .
o.a. gisteren de première van het gala concert van Vlaams muziek theater in Heist op den Berg .
Vandaag een "rustdag " :-)
Nog een fijne zondagavond aan iedereen ..
Voor Clive :

en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goedemorgen seizoentjes,
ventje is gaan werken, hij heeft idd een verkoudheid, maar nu heeft hij naar mijn raad geluisterd en was begonnen met bruistabletten. dan later vickx op zijn borst en hoestsiroop. drukke week vandaag.
vandaag op jacht naar iets voor de kerst en hopen dat de winkel ze heeft + de diepvries komt. Dinsdag: mijn nieuwe zetel,
woendag vrij ( voorlopig) donderdag: huisartse: vrijdag mijn verjaardag en gaan eten, zaterdag: kapper en zondag (weer) gaan eten.
dan nog 1 week werken voor ventje en hij is vrij. 20 december naar de scan voor mijn neus en dan naar de nko. en dan is het gedaan ( hopelijk) met ziekenhuisbezoeken voor 2018. die nekprik wilden ze op 26 december doen maar ik zei neen. moeder zei: dat betaamd niet op tweede kerstdag. ( en ik had instant een gevoel van neen. kan dat niet uitleggen, maar heb er geen goed gevoel bij, gelijk er iets in dat ziekenhuis gaat gebeuren- mss dat ik toen ik van apotheek veranderd ben de vickx in huis heb gehaald? juist dagen voor ventje zijn verkoudheid kweekte?)
Gisteren nog verder gewerkt aan de kerst kaartjes, maar ik moet vandaag verder werken. en als dat gedaan is heb ik voor januari al drie verjaardagskaartjes te maken en die doe ik dan ineens ook. want de papiersnijder staat hier nog. ventje had zijn hemden mee, maar deze moet ook nog terug. niet vergeten brief voor de ziekenbond te maken want op weg naar de winkel moet ik de glasbol passeren en niet ver daar vandaan staat onze brievenbus.
ventje denkt dat mijn pakje met oogschaduw gestolen is. moest het al een paar dagen in huis gehad hebben. niets, nada. schijnt dat er nu net in die periode veel pakjes "verdwijnen".
volgend jaar zouden ze hier de straat openbreken voor de riolering. wat leuk! een paar maanden in vuil en slijk... schoenmaker had gezegd: als ze de straat openbreken ( ergens in 2020 was dat) ga ik voor goed sluiten. hij zal dus een jaar eerder moeten stoppen als wat ik gehoord heb, waar is. dus dan nog rap een sleutel laten bij maken en inlegzolen kopen.
Clive: je bent nu over de maan zeker van geluk? hopelijk heeft puppy power het naar zijn zin en heeft hij goed geslapen want ik hoorde overlaatst dat iemand ook een puppy had en die had nachten lang gehuild om zijn moeder, tot iemand zei er een tikkende wekker onder een kussen in zijn mand te leggen ( mimict de hartslag van de moeder of zo iets) en bleek nog te werken ook. En eindelijk gaan we de naam weten, we hebben hier toen je op reis was ook even gegokt over de naam...
Ventje is op het werk en Gimly is naar boven. ik ga nog een kopje koffie maken en dan verder doen met het kaartjes voorbereidend werk. moet nog twee dingen bij schrijven op de lijst voor de winkel: deo en tandpasta voor ventje.
Fijne dag aan allen!
ventje is gaan werken, hij heeft idd een verkoudheid, maar nu heeft hij naar mijn raad geluisterd en was begonnen met bruistabletten. dan later vickx op zijn borst en hoestsiroop. drukke week vandaag.
vandaag op jacht naar iets voor de kerst en hopen dat de winkel ze heeft + de diepvries komt. Dinsdag: mijn nieuwe zetel,
woendag vrij ( voorlopig) donderdag: huisartse: vrijdag mijn verjaardag en gaan eten, zaterdag: kapper en zondag (weer) gaan eten.
dan nog 1 week werken voor ventje en hij is vrij. 20 december naar de scan voor mijn neus en dan naar de nko. en dan is het gedaan ( hopelijk) met ziekenhuisbezoeken voor 2018. die nekprik wilden ze op 26 december doen maar ik zei neen. moeder zei: dat betaamd niet op tweede kerstdag. ( en ik had instant een gevoel van neen. kan dat niet uitleggen, maar heb er geen goed gevoel bij, gelijk er iets in dat ziekenhuis gaat gebeuren- mss dat ik toen ik van apotheek veranderd ben de vickx in huis heb gehaald? juist dagen voor ventje zijn verkoudheid kweekte?)
Gisteren nog verder gewerkt aan de kerst kaartjes, maar ik moet vandaag verder werken. en als dat gedaan is heb ik voor januari al drie verjaardagskaartjes te maken en die doe ik dan ineens ook. want de papiersnijder staat hier nog. ventje had zijn hemden mee, maar deze moet ook nog terug. niet vergeten brief voor de ziekenbond te maken want op weg naar de winkel moet ik de glasbol passeren en niet ver daar vandaan staat onze brievenbus.
ventje denkt dat mijn pakje met oogschaduw gestolen is. moest het al een paar dagen in huis gehad hebben. niets, nada. schijnt dat er nu net in die periode veel pakjes "verdwijnen".
volgend jaar zouden ze hier de straat openbreken voor de riolering. wat leuk! een paar maanden in vuil en slijk... schoenmaker had gezegd: als ze de straat openbreken ( ergens in 2020 was dat) ga ik voor goed sluiten. hij zal dus een jaar eerder moeten stoppen als wat ik gehoord heb, waar is. dus dan nog rap een sleutel laten bij maken en inlegzolen kopen.
Clive: je bent nu over de maan zeker van geluk? hopelijk heeft puppy power het naar zijn zin en heeft hij goed geslapen want ik hoorde overlaatst dat iemand ook een puppy had en die had nachten lang gehuild om zijn moeder, tot iemand zei er een tikkende wekker onder een kussen in zijn mand te leggen ( mimict de hartslag van de moeder of zo iets) en bleek nog te werken ook. En eindelijk gaan we de naam weten, we hebben hier toen je op reis was ook even gegokt over de naam...
Ventje is op het werk en Gimly is naar boven. ik ga nog een kopje koffie maken en dan verder doen met het kaartjes voorbereidend werk. moet nog twee dingen bij schrijven op de lijst voor de winkel: deo en tandpasta voor ventje.
Fijne dag aan allen!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
En of ik in de zevende hemel ben. Gisteren hem dan gaan halen + zijn uitgebreide stamboom die tot en met zijn grootouders gaat, heel wat papier.
Hadden hem eerst beneden alles leren kennen, ook zijn ( Niels) kamer waar hij gaat slapen. In de auto heeft hij geen kik gegeven, zat op de achterbank met hem op de schoot. Was voor de eerste X beter voor hem zei de fokster, vanaf nu moet hij wel in een bench als hij in de auto zit.
Hem dan hier beneden gezet en hij moest natuurlijk heel veel nieuwe indrukken opdoen. Hem dan mee naar buiten genomen en hem in zijn afgebakend hoekje gezet waar hij voortaan pipi/ kaka gaat doen. Dat had hij dadelijk door en deed daar meteen een plasje. Toen hij terug binnen was, zijn pootjs droog geveegd, ook iets wat ik hem nu al leer zodat als het regent ik zijn pootjes kan afdrogen en dat hij dat de normaalste zaak van de wereld vindt.
Dan zijn we naar de keuken en de living gegaan. Daar vond hij meteen zijn speelgoedbox, hij nam er ongeveer alles uit en was tevreden. Weet nu al dat ik dat een paar keer per dag mag doen, met zijn box rond gaan en zijn speelgoed verzamelen. Doe ik met plezier. En toen hij alles verkend had, heeft hij op zijn kussen een diepe puppyslaap gedaan.
Gisteren had hij wel erg gegeten, maar nu heeft hij zijn bakje leeg gegeten.
Als hij iets doet wat niet mag, zeggen we gewoon neen. En daar luistert hij naar.
Hem deze ochtend ook al geborsteld, zodat hij ook dat gewoon wordt want hij moet alle dagen geborsteld worden.
Hem gisterenavond om 21.30H slapen gelegd, een kwartier heef hij gepiept en dan hebben we hem van de ganse nacht nimmer gehoord.
En dan zijn naam. Eigenlijk had ik willen wachten tot jullie ( begin volgende week denk ik) zijn suikerboontjes en kaartje krijgen. Maar als jullie nu al zijn naam willen weten ga ik kijken of jullie in de meerderheid zijn en als dat het geval is, dan zeg ik hem.
Zo, Muddy Maddy, beterschap voor ventje. Voor elk van jullie een hele mooie dag en heel veel liefs en een knufel van ons alle 3.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
@ clive: als ik nog zo lang moet wachten op de naam... dan kies ik liever dan je hem meteen mede deelt!
( beeft van nieuwsgierigheid)
Cats Rule!
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag Clive :
Ja ! we willen de naam van de puppy nu al weten ..
Heel veel geluk met hem .
Groetjes aan alle seizoentjes !!
Heel veel geluk met hem .
Groetjes aan alle seizoentjes !!
en het beste moet altijd nog.... komen
-

Goede morgen allen, de zon was er maar ze kruipt weg
M-M een volle agenda deze week.. maak er het beste van
Vicks is ook nog voor veel andere dingen goed...
ik stuur het nog wel eens door...
clive al goed bezig geweest en puppy tevreden, hij zal het
rap gewoon zijn, en z'n mama niet teveel missen..
en dat van die tikkende wekker had ik ook al eens gehoord
veel plezier samen met je mooie beestje
zwanenmeer, mooie voorstelling gezien en Bohemian rapsodie is top !
Allemaal een fijne dag...en het regent nu...
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Uiteraard is de dees ook heel curieus naar de naam van de pup.
Toch tof als je zo een welopgevoed beestje in huis krijgt hé!
Poes Koba was ook door haar mama al heel goed opgevoed wat toilet affaires betreft.
Ging dadelijk op het bakje, nooit miserie mee gehad.
We hebben nog maar eens een beetje vuil van de dakwerker gevonden en J. heeft het proper gemaakt.
Anders moest ik op mijn buik gaan liggen om er aan te kunnen.
Voor de rest loop ik voorlopig verloren in mijn eigen huis.
Zal deze namiddag eens zien wat ik verder ga doen.
Heb een beetje geholpen met J. gezien ze door die extra taak haar gewone schema overhoop ziet halen.
Dames zoek de zon als komt piepen en anders wees zelf het zonnetje in huis.
Toch tof als je zo een welopgevoed beestje in huis krijgt hé!
Poes Koba was ook door haar mama al heel goed opgevoed wat toilet affaires betreft.
Ging dadelijk op het bakje, nooit miserie mee gehad.
We hebben nog maar eens een beetje vuil van de dakwerker gevonden en J. heeft het proper gemaakt.
Anders moest ik op mijn buik gaan liggen om er aan te kunnen.
Voor de rest loop ik voorlopig verloren in mijn eigen huis.
Zal deze namiddag eens zien wat ik verder ga doen.
Heb een beetje geholpen met J. gezien ze door die extra taak haar gewone schema overhoop ziet halen.
Dames zoek de zon als komt piepen en anders wees zelf het zonnetje in huis.
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Hè toe, Clive laat je (goed ) hartje toch spreken en vertel het rap, we wachten denk ik allemaal al zoooooo lang ! En doe er dan aub een fotootje bij ? Je kunt foto's nemen zonder de "flits" te gebruiken, dan schrik hij er niet van.
Maak ons blij vandaag

Maak ons blij vandaag
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15
-
Tip wat je allemaal met Vicks kan doen...
We hebben allemaal wel een potje Vicks VapoRub in de kast staan.
Voorde meeste van ons zal het je altijd herinneren aan de tijd dat je ziek was
en je dit menthol smeersel op je borst moest smeren van je moeder.
Maar wie had ooit gedacht dat het zo multi inzetbaar was?
Je kunt er werkelijk alles mee doen.
Van zwemmers eczeem tot spierpijn.
Het is werkelijk een wondermiddel!
Spierpijn
Vicks stimuleert de circulatie en geeft bijna onmiddellijk een beter gevoel.
Nee een royale portie en wrijf het op de plek die pijn doet
Schimmelnagels tegengaan
Doe Vicks op je teennagels. Na een paar dagen worden je nagels donker.
Dit hoort zo te zijn. De Vicks is namelijk de schimmelinfectie aan het tegengaan.
Doe dit 2 weken lang voor het beste resultaat.
Zeg maar dag tegen Schimmels.
krabben aan meubels
Zorg dat je kat ophoudt met al je meubels te krabben door er een kleine hoeveelheid op te smeren.
Katten haten deze lucht namelijk heel erg.
Hoofdpijn
Hoofdpijn is verleden tijd als je een kleine hoeveelheid smeert op je slaap en
voorhoofd.
De menthol geur zal de druk in je hoofd verminderen.
Dampen
Als je verkouden bent dat kun je een beetje Vicks oplossen in water en er
boven hangen met handdoek.
Op deze manier adem je de menthol in.
Sneetjes
Sneetjes kun je sneller laten helen door er wat Vicks op te smeren. De
antibacteriële werking zal je laten schrikken.
Beter dan elk ander smeerseltje.
Echt een aanrader.
Insectenbeet
Als je gebeten wordt door een teek of een insect dan moet je er direct Vicks op smeren.
De sterke geur zorgt dat de insecten je met rust laten.
Vond je dit nou nuttige informatie en heb je zelf ook meer tips om Vicks VapoRub te gebruiken?
Dan horen wij het graag en vergeet dit niet te delen met je vrienden.
Ze zullen je erg dankbaar zijn!
Zie ook:
http://www.ja.be/lifestyle/gezondheid/9 ... uiken.html
Succes ermee...
-----------------------------------------
We hebben allemaal wel een potje Vicks VapoRub in de kast staan.
Voorde meeste van ons zal het je altijd herinneren aan de tijd dat je ziek was
en je dit menthol smeersel op je borst moest smeren van je moeder.
Maar wie had ooit gedacht dat het zo multi inzetbaar was?
Je kunt er werkelijk alles mee doen.
Van zwemmers eczeem tot spierpijn.
Het is werkelijk een wondermiddel!
Spierpijn
Vicks stimuleert de circulatie en geeft bijna onmiddellijk een beter gevoel.
Nee een royale portie en wrijf het op de plek die pijn doet
Schimmelnagels tegengaan
Doe Vicks op je teennagels. Na een paar dagen worden je nagels donker.
Dit hoort zo te zijn. De Vicks is namelijk de schimmelinfectie aan het tegengaan.
Doe dit 2 weken lang voor het beste resultaat.
Zeg maar dag tegen Schimmels.
krabben aan meubels
Zorg dat je kat ophoudt met al je meubels te krabben door er een kleine hoeveelheid op te smeren.
Katten haten deze lucht namelijk heel erg.
Hoofdpijn
Hoofdpijn is verleden tijd als je een kleine hoeveelheid smeert op je slaap en
voorhoofd.
De menthol geur zal de druk in je hoofd verminderen.
Dampen
Als je verkouden bent dat kun je een beetje Vicks oplossen in water en er
boven hangen met handdoek.
Op deze manier adem je de menthol in.
Sneetjes
Sneetjes kun je sneller laten helen door er wat Vicks op te smeren. De
antibacteriële werking zal je laten schrikken.
Beter dan elk ander smeerseltje.
Echt een aanrader.
Insectenbeet
Als je gebeten wordt door een teek of een insect dan moet je er direct Vicks op smeren.
De sterke geur zorgt dat de insecten je met rust laten.
Vond je dit nou nuttige informatie en heb je zelf ook meer tips om Vicks VapoRub te gebruiken?
Dan horen wij het graag en vergeet dit niet te delen met je vrienden.
Ze zullen je erg dankbaar zijn!
Zie ook:
http://www.ja.be/lifestyle/gezondheid/9 ... uiken.html
Succes ermee...
-----------------------------------------
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Clive: je hebt een mooie naam gekozen voor de pup.En nu maar genieten
.
Ben terug kasten aan het uitkuisen, er is al één en ander weg, een mens houdt veel dingen bij en waarvoor?
Omdat je het op dat moment niet kunt weggooien of dat het later nog van pas kan komen.
Straks komkommersoep maken, ik ga genoeg maken zodat er enkele dozen in de diepvries kunnen voor bij vader.
We zorgen er steeds voor dat we soep voorradig hebben , omdat vader het graag eet, en zo heb je altijd iets in huis.
Die komkommersoep van Jeroen Meeus is wel lekker.
Clive: je hebt een mooie naam gekozen voor de pup.En nu maar genieten
Ben terug kasten aan het uitkuisen, er is al één en ander weg, een mens houdt veel dingen bij en waarvoor?
Omdat je het op dat moment niet kunt weggooien of dat het later nog van pas kan komen.
Straks komkommersoep maken, ik ga genoeg maken zodat er enkele dozen in de diepvries kunnen voor bij vader.
We zorgen er steeds voor dat we soep voorradig hebben , omdat vader het graag eet, en zo heb je altijd iets in huis.
Die komkommersoep van Jeroen Meeus is wel lekker.
-
Furka - Lid geworden op: 06 jun 2018, 20:22
Lieve dames allemaal, ik wou hier ook even reageren op het nieuws van Clive. Wat een mooie naam ! Ik twijfel er niet aan dat Matice niet een beetje verwend gaat worden :Dmaar hij zal ook goede manieren leren wat ik persoonlijk ook heel belangrijk vind voor hondjes.
Ik wens jullie allen een prettige dag en stuur een knuffel voor zij die het nodig hebben. Grtjs.
Ik wens jullie allen een prettige dag en stuur een knuffel voor zij die het nodig hebben. Grtjs.